SÅ MYE PENGER BRUKER JEG I MÅNEDEN

annonse ⎟ lenker Nelly

TOPP HER ⎟ LEVIS SHORTS HER (nå på 40% rabatt!)⎟ CÈLINE SOLBRILLER HER

“Mandag, wooohooo let’s kick some ass blabla”. Orker ikke begynne på samme mynt som alltid, haha. Dere kan regla by now, tenker jeg! Jeg har hatt litt problemer med å få tilbake den gode døgnrytmen jeg hadde forleden, så jeg våknet altså ikke før 11:30 i morges. Jepp. Ikke innafor overhodet, men hva skal man gjøre.. Jeg glemte visst å sette på alarm før jeg la meg i går (egentlig husket jeg det, men latet som at jeg ikke gjorde det ovenfor Pierre i morges, wups). Det er ingen tvil om at denne frøkna verdsetter søvnen sin. Så lenge jeg kommer meg i seng tidligere, blir det heller ikke noe problem å stå opp kl 09 slik som jeg gjorde for litt siden. Det er faktisk sjukt hvor mye mer opplagt man blir dersom man står opp litt tidligere. 

Jeg må alltid ha roser i leiligheten. Jeg testet ut å ha plastroser en liten stund, i håp om at det skulle dekke “behovet” mitt i og med at roser faktisk er ganske dyrt (det gikk forøvrig ikke). Spesielt for slike som meg, som helst vil ha massevis av fine og levende roser i leiligheten hele tiden. Jeg mener, denne buketten på bildene kostet meg 199,-. Tenk deg da 199 kr x 2 buketter x 2 ganger i uken. Det blir 3.200 kroner i måneden det. OK, herregud. Det er jo faktisk galskap, og mer enn jeg trodde. Og jeg som stadig lurer på hva jeg klarer å svi av så mye penger på i løpet av en måned. Vel, vel…

Joe & The Juice bruker jeg derimot veldig lite penger på. Haha. Kanskje det endrer seg dog, ettersom at det finnes en 200 meter unna meg. Powershaken er jo livet. Sjokolade shaken også for så vidt. 

OK, nå må jeg slutte å gi meg selv angst for pengebruken min. Jeg mener, jeg har akkurat smelt av litt for mye på nettshopping. Unnskyldningen var at jeg behøver nye antrekk til Los Angeles (forteller mer om LA senere). Jepp, som om jeg ikke allerede har en overfylt garderobe. Jeg orker ikke, haha. Bella out.

33 kommentarer
    1. Du burde teste ut nelliker! 🙂 Jeg er også veldig fan av friske blomster, men da studentbudsjettet ikke alltid strekker til måtte jeg slutte med det og bare kjøpe til spesielle anledninger. Men så kjøpte jeg nelliker for et par uker siden, og de har stått seg såå fint! Er på andre uka nå og det står fortsatt i full blomst 🙂

    2. Tror det hjelpe fint lite med buss/trikk istedenfor taxi når du likevel handle mange kilo klær i uken, med tanke på å vær miljøvennlige som du har sakt du ska bli

    3. Den svarte moschino sekken din fra Nelly, hvor stor er den? Er det plass til skole-PC og bøker i den? Plis svar❤️❤️Trenger svar fort

    4. Haha, tenk at du bruker like mye penger på roser i måneden som jeg har igjen etter å ha betalt regningene mine! Men jeg er student og lever på studielån, så det er ikke så rart 😂

    5. Kan du lage et innlegg eller vlogge engang når du lager pavlova? Pavlovaen du lager ser alltid sååå god ut!!!!! Craver sykt
      Hvor kjøpte du btw bunnen fra som du brukte igår?

    6. hei, har du noen gang tenkt på å skrive engelske innlegg slik at flere fra andre deler av verden får sett det du skriver?

    7. Blomster er greit å bruke penger på men alle klærne du handler er ikke bra for noe. Shoppingen er det jeg misliker mest, spar heller til leilighet ♥️

    8. Et tips: rosene bør holde en uke om du fjerner bladene nederst på stilken og kutter stilkene på skrått nederst, slik at de lettere tar opp vann.

    9. Hei, jeg er 19 og jobber på mester grønn. Du burde begynne å handle rosene der istedenfor. Koster 150kr for 15pk 50cm og er 5 dagers garanti. Kan fort stå opp mot 2 uker. Så da slipper du å kjøpe 2 ganger i uka, og det koster deg 1200kr i uka istedenfor 🙂 anbefaler ikke å kjøpe blomster på matbutikk eller grønnsakshandel da frukt som eple slipper ut eter gass som gjør at blomstene modnes raskere og dør

    10. Hei! Hvor er den fine lyserosa kjolen du har på deg på instagrambildet ditt fra? (Bilde Nr to nå)! Super fin😊

    11. Må du ha to bunter roser ila. en uke fordi du vil ha flere eller fordi de dør? Jeg har hatt roser stående opptil 3-4 uker 👌🏼😅

    12. Hei! Ikke helt relatert til innlegget, men hvordan har du redigert bildene i det innlegget her? Syns de var så fine 😀

    13. Shoppe mindre ?
      Sminkevideo?
      Spådame?
      Daglige video?
      Fortelle en stor nyhet like over påske?
      Dette er noe av det du har sagt som enda ikke har blitt noe av

    14. Hei, ville bare gi deg et tips sånn at rosene holder seg lenger! Om du klemmer på rosene så skal de være harde, altså ikke fylt moderne enda! Da holder de seg mye lenger og du slipper å kjøpe flere ganger i uka 😘

    15. Test ut rosene til Rema 1000. Hjemme så pleier vi å kjøpe de flere ganger, og de holder seg ofte i flere uker😍😍😍

    16. Ang. rosene… Jeg vil anbefale deg lange skrå snitt, kaldt vann og ta vekk alle blader og torner som kommer i vannet… da vil de holde mye lengre, i tillegg til det ekstra tipset til ei over her, sette de mørkt og kjølig om natten. Du kan også få de i blomsterbutikken til å snitte og rense de for deg… pleier å koste litt ekstra, men billigere enn å kjøpe nye i underkant av en uke.. hilsen blomsterdekoratør 👌🏼
      PS: Floriss har også 7 dager rosegaranti 😉

    17. Du burde teste ut rosene til rema1000! De er superfine og mye billigere, pluss at det er veldig god kvalitet på de. Jeg er også glad i mye blomster og det eneste jeg gjør med de er å skråsnitte og fjerne de nederste bladene. Nylig hadde jeg roser derfra som sto like fine i tre(!!) uker! 😊 normalt holder de seg godt i to uker🌸

    18. Heisann! Så mye fint du har bestilt! Jeg har tenkt å bestille fra pretty little thing jeg også, men har har hørt noen klage over at det tar veldig lang tid før man får pakken. Har du noen erfaringer om det? Hadde blitt kjempe glad for svar da jeg trenger klærne om senest en måned. Ha en flott kveld!

    19. Hahaha har alltid lurt på de men koden fester du t-shortene dine sånn at du kan bruke dem som mage topp??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg