ANTREKK⎪ KIM K

annonse ⎟ lenker Nelly & PLT

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

BOOTS HER ⎟ KJOLE HER (finnes også i andre farger) ⎟ SMYKKE HER ⎟ VESKE HER

______

Kan vi ta et minutt å verdsette dette antrekket, dere?! ALTSÅÅÅÅ…. Jeg har ALDRI elsket et antrekk så høyt som jeg elsker dagens look. Jeg DØR!!! Haha, jeg er litt vel ivrig men hallo.. Se på det!! Alt er fra PLT, foruten om bootsene. Apropos Prettylittlething. Jeg vet at mange har hørt mye negativt om dem, spesielt når det gjelder leveringstid. Selv har jeg aldri opplevd at det har tatt veldig lang tid fra jeg bestiller, til jeg mottar bestillingen. Denne gangen tok det kanskje 10 dager? Ikke noe spesielt lengre enn det i hvert fall, og det er ganske normal leveringstid når det kommer fra utlandet. Nå kan ikke jeg prate på andres vegner, men for min del har det aldri vært noe problematisk å bestille fra den nettsiden. Og nei, det er ikke spons. Jeg betaler for klærne selv, bare slik at det er sagt. Jeg vil bare si det ettersom at mange av dere har lurt og hatt lyst til å bestille derfra. Etter mine erfaringer er det i hvert fall trygt! ☺️

51 kommentarer
    1. Hvor mye finere beina dine hadde vært om du hadde brukt noen timer på gymmet. Slappe og umarkert 🙁

    2. Ikke for å være frekk, men hvis du vil sammenlignes med Kim K så må du legge på deg litt å få litt mer runde og delikate former 🙂 Jeg skjønner at du vil sammenlignes med henne for hun er et sunt forbilde!

    3. Fytti rakkeren sier ikke Pierre heller noe?? Der var du uheldig med sminken ta det som hat elle hva du vil men det er fakta

    4. Marie: Du som spyr ut sånt kan umulig ha annet enn slappe og umarkerte bein selv😂 Fine bein Isabel😄

    5. Syns du oppriktig LV skoene er fine eller er det mest bare fordi det er merke? Leter du litt kan du finne HELT like sko bare at det ikke står LV på de liksom :p Har aldri forstått det med dyre merker når du kan få helt like klær/sko/veske til halve prisen uten klein logo. Og spesielt du som driver med sånn bruk og kast mentalitet, er det mest bare for å vise frem? Eneste jeg kjøper i “merkeklær” er treningsklær pga jeg trener hver dag og må ha kvalitet, siden jeg ikke har millioner på konto. men virker som du først og fremst kjøper pga det er merke? For du handler jo på Nelly liksom. Haha jeg hater ikke, jeg har bare aldri forstått det og er nysgjerrig på svar 🙂

    6. Hva er arrene på lårene? 🙁 og hvorfor står det Kim K i overskriften? Har hun det antrekket her eller noe?

    7. Så snappen din hvor du satt å rakket ned på maten til pierre..
      Du burde virkelig smakt reker på en skive loff med sitron, og et kaldt glass hvitvin!
      Det smaker helt nyyyydelig, å er det eneste jeg gleder meg til sommer for! haha 🙂
      Var like skeptisk som deg før jeg smakte det, for det ser skikkelig udelikat ut..

    8. De skylder meg snart 3000 kr, aldri fått klær før etter 2-3 mnd, de roter bort pakkene i posten, trekker tilbake sendingen etter det er sendt (og returnerer aldri pengene) og når jeg først får, får jeg feil. Jeg pleier ikke være uheldig med livet, men Gud så mye hodebry PLT lager for meg. Klærne er til å dø for, akk som det du har på deg, hands down, du er vakker!! Men wow for et lite serviceinnstilt firma..

    9. Vet du om man må betale toll når man kjøper fra Pretty Little Things? I så fall, er det mye man må betale?

    10. Du prøver hardt å være KIM K, men da må du legge på deg 20 kilo, du er ikke nærheten av å være sunt forbilde da du er så sykelig tynn at alt faller av deg. du er til og med mindre enn str zero.

    11. Maja: Hun er mindre enn size zero fordi hun knapt er 150…. Jeg bruker så å si samme str, er normal slank og er 176, så den bemerkningen var noe lite gjennomtenkt!

    12. Nei, du ser ikke ut sim Kim K, og kommer aldri til å gjøre det. Hva er galt med å «own your own look»? Dess mer folk vil likne K-klanen, dess verre ser det ut for dagens ungdom/unge voksne. Open your eyes!

    13. Haha må le av kommentarene over, mener dere virkelig Kim K er et sunt forbilde? Hun har også utført plastisk kirurgi, men når Isabel gjør det så er hun et dårlig forbilde.. Gjerne forklar meg forskjellen

    14. Så fint, og ikke minst stilig!! 🙂 Har litt dårlig erfaringer med denne nettsiden selv, men er absolutt åpen for å prøve på nytt hvis du er fornøyd.. Har du forresten noen erfaringer med Yoins sin nettside? De har så mange fine sommerkjoler, men har en del dårlige tilbakemeldinger ser jeg….
      HA en fin dag 🙂

    15. HVORFOR er det greit å bodyshame noen som er tynne/slanke, men de overvektige skal beskyttes?? Det er jeg så sinnsykt lei av. Jeg er selv normal/har litt ekstra, men blir forbanna over at det er ok å snakke ned om de som er slanke mens overvektige blir hylla. Det er ikke mer greit den ene veien enn den andre, la folk være som de er så lenge de er fornøyde og sunne. Ingen vinner noen ting på å snakke dritt om andres kropper. Bare slutt

    16. Hvordan fungerer det med dere deltagere på PH og episoder? Får dere tilsendt alle episodene eller må dere se på TV som alle andre? 🙂 sånn med tanke på taushetsplikt, men det virker jo som alle som deltar vet hvem som vinner lenge før finalen sendes på TV?

    17. Oi, er det vm i å være ufin her eller? Er det ikke mulig å holde seg for god til å snakke til andre på denne måten?
      Isabel: Jeg vet ikke om det bare er meg men den snoren på kjolen.. Den ødela litt for meg altså. Det ser ut som du har noe under der.. men resten:😍
      (om noen nå skulle ha lyst til å fortelle meg at jeg ikke er et hår bedre fordi jeg “kritiserer selv” så merk at jeg gir en subjektiv mening, uten stygge,ydmykende ord, om et plagg. Jeg kommenterer hverken kropp eller vekt)

    18. Jeg kjøpte fra PrettyLittleThing en gang, og jeg hadde ikke fått noe på to måneder. Jeg synes da dette var veldig rart og kontaktet dem. For det første, så tok deg dritlang tid før de svarte meg. For det andre, så sa de at de hadde ikke oversikt over hvor pakken var hen og derfor så på pakken som mistet. Og da lurer jo jeg på hvorfor jeg har betalt 2000kr for noe som de vet er borte, og de gir ikke en gang penger tilbake eller sier ifra? Dette er den verste scamnettsiden jeg har vært borti. Jeg måtte mase i et halvt år om å få penger tilbake, og jeg fikk ikke en gang hele summen jeg betalte for.
      Ikke anbefalt!!!

    19. Silje : AMEN to that!! DRITT LEI av at tynne mennesker skal få hers fordi det er faen meg bare de overvektige/større som blir verdsatt i media disse dagene. jeg er selv dritt tynn, har allti vært det og folk har sport om jeg har anoreksi osv i alle år og det er skikkeli sårende fordi jeg KLARER bare ikke legge på meg !! uansett hva jeg gjør er jeg tynn. SÅ SLUTT Å SNAKK NED OM DE TYNNE!!!!

    20. Hei! Syns brunfargen din er såå fin! Tar du noe sollarium eller selvbruning, eller er det bare sykt bra pigmenter?😍

    21. Hei! Jeg er selv litt mørkere i huden og har funnet ut at Nude leppestift ikke er det fineste på meg. Men dersom jeg blander inn litt rosa blir det mye finere! Anbefales.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg