JEG REISER TIL LOS ANGELES!

Processed with VSCO with j6 preset

OK, BABES! I går booket Ine, Sofie og jeg reise til Los Angeles! Altså, herregud som jeg gleder meg til en skikkelig jentetur. LA har alltid vært en drøm for meg, så det å endelig reise dit føles helt fantastisk. Jeg gleder meg til å se Santa Monica, spise på The Ivy, ta drinker på Pump, gå på Rodeo Drive, shoppe i de enorme Sephora butikkene og så klart på Dash (duhhh), dra på beachclubs.. Listen er lang! Jeg gleder meg så sjuuuuukt!! Det kommer til å bli så sinnsykt gøy, dere! Jeg føler at jeg er veldig ivrig her jeg sitter og deler nyheten med dere, men ja.. Det er vanskelig å ikke være det, haha. Dette har som sagt vært noe jeg alltid har hatt sjukt lyst til. Sofie og jeg prata faktisk om tur til LA for et år siden for første gang, men da var det jo bare prat, og ikke så mye action. Nå, et år senere, er ferien booket og ikke nok med det, men vi har fått et gjengmedlem til, nemlig Ine! Jeg kunne ikke bedt om et bedre reisefølge. Ine, Sofie og jeg går så sykt bra sammen og vi har det alltid så vanvittig gøy når vi henger. Beste jentene! Jeg gleder meg til alle de fantastiske minnene vi kommer til å skape sammen. 

Vi reiser i midten av Juni og blir i 16 dager. Dette kan ikke bli annet enn RÅTT. Gled dere til masse vlogger og kule innlegg fra Hollywood, da! Jeg håper at dere ser frem i mot det. Før jeg reiser på jentetur, drar jeg først på en annen ferie med Pierres familie. Åh, det kommer til å bli så koselig! ❤️ Det blir litt reising på meg fremover! Veldig gøy, jeg har masse å glede meg til. 

Jeg må jo si at det ikke føles som at jeg behøver å reise bort, for vi har jo seriøs sommer her hjemme nå. Er det bare jeg som blir litt redd av å se de skyhøye temperaturene? Det er jo ikke normalt til Norge å være, eller? Jeg kan ikke huske at vi har hatt det så varmt her noensinne. Det er uvant å reise på ferie uten å måtte reise for å flykte fra det forferdelige været, haha. Det er nemlig slik det som oftest er i mitt tilfelle. Jeg reiser for å få sooool og sommer.

Vel, vel! Nå er det bare å glede seg og forberede seg til reisen. Jeg har så klart klikket hjem masse nye klær som jeg skal style i LA. Der må man virkelig være on FLEEEEK. ÅHHH, jeg elsker dette!! LAAAA!!!

79 kommentarer
    1. Håper du ikke kler deg så veldig “tacky” da. Du har en tendens til å gå litt bananas av og til 🙈
      Synes en så fin og kul jente som deg ikke trenger å vise seg frem på en tacky måte. Det må vel finnes en mellomting? 😂
      Ansiktet ditt er det fineste tilbehøret du har 😍 Synes JEG da!
      Kos dere i LA søte!!

    2. Hei! Forstår veldig godt at du gleder deg! Er veldig spennende å gøy å være i LA, men dessverre er det bare idéen over det som er det meste spennende.. jeg var der 2 uker i fjor, og ble rett og slett skuffa.. det er ikke slik det er på film, og det er ikke så fjongt og fancy som man skulle tro. Er ikke meningen å poppe bobla di, men håper du ikke har altfor høye forventninger! 😄❤️

    3. Okai, hør nå Isabel! Hvis dere liker å kjøre rollercoasters så MÅÅ dere dra til Six Flags Magic Mountain som ligger like ved LA! Liseberg og Tusenfryd er to små drittparker i forhold! Dette er en av verdens beste parker, med noen av verdens råeste attraksjoner, og hvis dere er glade i sånt så for all del IKKE GÅ GLIPP AV DENNE PARKEN NÅR DERE FØRST ER DER!!! Du som ser på The Kardashians så kanskje at Kendall feira bursdagen sin i en park. Vel, det var nettopp DENNE parken de leide den dagen😀👍 Hvis dere skal dit, kjøp Flash Pass så dere slipper å stå så mye i kø👍
      Ellers anbefaler jeg også Universal Studios av parker på det varmeste. Dere finner også den originale Disneyland her, men den som er i Florida går for å være den beste så den droppa vi da vi var der.
      På 16 dager rekker dere fint også Las Vegas. Dere har vel booka allerede, men hadde jeg vært dere, så hadde jeg starta i LA og avslutta i Vegas og tatt fly derfra til Norge. Uansett så ligger Vegas bare en halvtime unna med fly fra LA da.. Og dere bør virkelig få med dere Vegas også. Det er det sjukeste og kuleste stedet jeg har vært på i hele mitt liv!!😍😍
      Jeg tok denne turen i fjor med min samboer, og hvis dere følger mine anbefalinger og ikke bare soler dere og fester og shopper så kommer dere til å få mye mer ut av turen 100% garantert. Jeg anbefaler å sette opp en plan for alle dagene slik at dere rekker alt dere har lyst til å gjøre👍

    4. Gleeeeder meg til å lese Isabell! Det er velfortjent og jeg synes helt ærlig Martine blogger veldig halvhjertet derfra som er synd når jeg ønsker å dra dit selv. Gleder meg til å masse updates, bilder og videoer fra deg. Stoler på at du leverer som alltid fine deg.

    5. Dash er lagt ned og de hadde ingenting med den å
      Gjøre nesten, mot slutten. Ble jo til slutt ikke deres stil i det hele tatt.

    6. Tydelig at hund fortsatt ikke bør være i planene deres altså..
      Den fortjener å komme til et trygt og stabilt hjem, og ikke være kasteball fordi du prioriterer egen glede først.

    7. Så kult! Litt sjalu 🙈 Hadde ikke Trump vært president hadde jeg definitivt dratt til USA selv 🙂 Blir nok en tur når han går av! Eneste kontinentet jeg mangler å besøke på denne kloden, så det må man få til 😀

    8. Tiril: åh, er det sant??? Alle jeg kjenner som har vært der har blitt helt forelsket. Jeg får vel vente og se, men jeg har absolutt veeeeldig høye forventninger. Hehe!

    9. Forøvrig MÅÅÅ dere spise og ta en drink på Soho House Bevery Hills! Der er alle kjendisene, og det er utsikt over hele LA! Helt sykt magisk på kveldstid😍

    10. Dash sine butikker stenger dørene 31 mai..
      og LA har kanskje noen instagram vennlige butikker og vegger, men selve LA er ikke mye å skryte av.

    11. Isabel, hvor kjøpte du den svart belte med GG frå?:) og Newa også hadde den, er det den samme? Hvor kan man kjøpe den billig ikke ekte liksom ?

    12. Kunne du begynt å skrive innlegg om dine måndes favoritter?
      F.eks måndens sang, craving, opptur, nedtur osv.. Hadde vært spennende å lese!
      Du er super dyktig!! klem

    13. Los Angeles er helt fantastisk å være ❤️. Var der med familien min i sommeren 2016 ❤️. Kos dere masse i LA❤️

    14. Anbefaler ikke å dra til six flags!! Var der for noen år siden, og synes fortsatt det er skremmende. Parken åpnet 10, og vi stod klar, men karusellene brukte lang tid på å åpne. Første karusellen ble vi sittende fast i over 30 minutter, bare fordi de måtte vente på en person som skulle trykke på en knapp. En annen karusell vi stod i kø til som skulle baklengs ble sittende fast i oppoverbakke lenge. Da vi stod i kø tiø en 3 karusell stoppet plutselig den og. Vi hadde egentlig tenkt å ta noen disser som var laaaangt over bakken, men tok de ikke på grunn av alt tullet, senere fikk vi høre at den også hadde sittet fast i 3 timer mange, mange meter iver bakken.
      Ikke trygt å dra dit!

    15. De som satt i «juryen» da Leo kom inn igjen- har de vært i Mexico hele tiden etter de røk ut eller foregikk opptaket i Norge? Og hvordan er det med de siste som ryker ut før finalen, blir de i Mexico frem til finalen når de uansett skal tilbake? Betaler i så fall TV3 de som må flys fra Norge tilbake til Mexico for finalen?
      Kanskje uinteressant spm., men dette er noe jeg lurer fælt på 🤔

    16. Spis på Nobu i Malibu, kjempe kjent resturant og du kan blandet annet møte på the Kardashians og masse andre kjendiser❤️❤️❤️Kos deg masse!! Virkelig verdt å oppleve!💋

    17. De flyr selvfølgelig ikke til Norge og så tilbake til Mexico. Du får vite med en gang du ryker om du skal være igjen eller dra hjem. De som skal være med i juryen eller komme inn senere bor på ett annet hotel i Mexico i mellomtiden. Ingen drar til Norge og så tilbake igjen.

    18. Anonym: Fordi jeg røk ut mye tidligere 🙂 Jeg hadde forøvrig ikke hatt lyst til å vært en del av den heller. Jeg var ekstremt lei av alt da jeg røk, og hadde faktisk vært på grensen til å trekke meg to ganger før jeg faktisk røk ut. Jeg ville bare hjem, det var ikke like gøy denne gangen og alle de menneskene jeg stod nærmest røk ut og Pierre fikk heller ikke komme ned så da var det ikke verdt det for meg.

    19. LA er ikke oppskrytt, som flere her over sier! Jeg eeelsket det 😍 Strendene, maten, disney land(!!), atmosfæren and the list goes on! Jeg bodde i Las Vegas i et år, så var i LA en del ganger også:) Anbefaler dere å dra innom Las Vegas og The Strip en tur også, når dere først er i nærheten 😄 God tur ❤️

    20. Okei, stiller dette spørsmålet fordi jeg faktisk genuint lurer, og overhodet ikke for å være ekkel. Når du får barn, hvordan vil du ta opp dette med plastisk kirurgi med dem, fordi de vil jo få flere av de trekkene eks, lepper og nese som du selv var usikker på og fikset/endret.
      Moren min opererte nesen da hun var rundt 20, og det er greit nok det, det som er ukult er at jeg arvet den nesen hun ikke var fornøyd med, (jeg fikk ikke vite noe om den operasjonen før for noen måneder siden og jeg er 19 år), vennene mine har tullet uendelig mye med at jeg må ha en annen pappa som er afrikaner eller noe bare fordi ingen (inklusiv meg frem til nylig) skjønte hvordan jeg har fått et så annerledese utseendet .. Vil du fortelle dine barn at de kan gjøre noe med det hvis de vil, eller vil du gjøre alt du kan for at de ikke skal gjøre det?
      PS. Mamma har alltid sakt at jeg «alltids kan gjøre noe med nesen, og at det kanskje er noe av det enklere å fikse» selvom (hun også har sakt det en mamma må si «du er helt perfekt som du er!»)men dette har egentlig bare ført til at jeg overhodet ikke vil gjøre noe med det…

    21. Taushetsplikt gjelder alt som kan identifisere og gjøre slik at andre skjønner hvem det er du prater om, ikke bare navngiving 🤷🏼‍♀️

    22. Hei Isabel, jeg bare lurte på hvor mye de louis vuitton skoa du kjøpe kosta. Jeg har lenge hatt lyst på sånne men på hjemsiden dems står det ikke priser. Hadde vært veldig fint med svar, btw love you and do you boo❤️❤️

    23. Dra på SUR! Den ene restauranten til Lisa Vanderpump. Hun har også startet opp Tomtoms. Dra å møt alle som er med i serien vanderpump rules;P

    24. Anbefaler dere sterkt å dra til Griffith Observatory, Det er en park med et observatoriet og der har man utsikt over hele byen det er en utrolig utsikt man kan også se Hollywood skiltet, det ligger rett nord for Hollywood 🙂

    25. Kan du gi oss et hint av hvem som vinner PH? Kan du si 2 bokstaver hver i navnet til gutten og jenta som vinner? Elsker forresten bloggen din, stå på videre!!❤❤

    26. Ser mange skriver at dash er stengt, så ble nyskjerrig selv, for har alltid villet dra dit selv. Når jeg googlet det så virket det som om det var en dash butikk i West Hollywood. Så håper du får mulighet til å dra dit (om den finnes) og at du får kjøpt noe kult du kan vise oss :DD

    27. Betaler dere like mye hver for reisen eller betaler du litt mer siden du tjener så mye som du gjør? Det er jo faktisk drit dyrt i LA

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg