VERDENS BESTE DAG

annonse ⎟ lenker Nelly

BUKSER HER ⎟ TOPP HER ⎟ SANDALER HER ⎟ VESKE HER

I dag har vært en av de beste dagene hittil i 2018. Jeg har vært på to møter som jeg begge gikk overlykkelig fra. Jeg elsker når jeg presterer på karriere-fronten, og spesielt elsker jeg når andre har troen på meg og ser hva jeg går god for. Det er alltid like stas! Jobben min betyr virkelig alt i verden for meg. Jeg kan ikke få si det nok: jeg ER så heldig som kan leve av det jeg ELSKER av hele mitt hjerte. Jeg har ikke så mye å klage på om dagen, dere. Sommeren er her for fullt, jeg har to reiser ferdig booket, det går bedre enn noensinne karrieremessig og jeg har det vanvittig godt med alle de nære relasjonene jeg har i livet mitt. Det var nylig litt humper på veien, som jeg fortalte dere litt om etter 17. mai og i den nye vloggen, men etter regnvær kommer alltid solskinn. Det er viktig å huske på akkurat det. Jeg vet at enkelte mener at jeg er bipolar og gudene vet hva, fordi at livet mitt går såpass “opp og ned”. Selv synes jeg ikke at det er så veldig ustabilt, selv om det kanskje kan oppfattes slik for enkelte. Jeg møter på problemer, uenigheter og krangler på privaten jeg også, akkurat som deg. Forskjellen på meg og kanskje du som leser dette, er at jeg har en dagbok på nett. Jeg skriver om mine oppturer OG mine nedturer. Mange bloggere unngår å skrive om det som ikke er picture perfect, men den type blogger er ikke jeg. Jeg er opptatt av å ha det ekte. Ikke bare gjenspeile alt det som er bra, men også det som kan være vanskelig og tøft. Om det betyr at jeg er bipolar, så får det nesten bare være. Jeg kommer alltid til å dele mine nedturer med dere, akkurat som jeg gjør når det kommer til oppturene. 

Etter møtene møtte jeg Sidra og Golnaz for litt jentetid. Vi dro så klart til Fridays (sjooookk) hvor vi spiste et nydelig måltid hver, pratet om livet og nøt solsteken. Familien min er så sinnsykt viktig for meg. Jeg verdsetter hver og en av mine familiemedlemmer noe enormt høyt. ❤️Det var godt å tilbringe litt tid med de, og spesielt gøy var det å se hvor stolte de ble av meg når jeg fortalte de om hva jeg hadde oppnådd i dag. De er min største heiagjeng, og det gjør meg så motivert og ikke minst rørt. Jeg er så heldig som har et så fint nettverk rundt meg!

Jeg spiste så klart Cajun pastaen. Det er ikke et spørsmål en gang, haha. Alltid det samme! Om dere ikke har smakt den, må dere virkelig gjøre det. It’s delicious!! 

Fine kusina miiii!! ❤️

Gullet mitt! ❤️

Nå er jeg hjemme med min kjære, jeg har savnet han i hele dag. Min elsk!! Vi dro på butikken så fort vi traff hverandre igjen etter en lang dag, kjøpte inn biffmiddag til i kveld og masse digg snacks. Vi mangler kun litt vin, men vi rakk så klart ikke polet. Cola Zero får duge! Vi gleder oss til å se på Ex On The Beach Sverige i kveld. Det er seriøst vår lille obsession for tiden. Det er sååå drama! Super gøy, haha.

Håper dere har hatt en amazing torsdag, beste leserne i verden! Stor klem fra en litt vel utslitt, men glad Bella. Xx!

79 kommentarer
    1. Ser ut som du hadde en fin dag! Syns det er så herlig å se hvor mye du er med familien din og tar vare på de 🙂 men et spørsmål: Har du noen gang tenk å fortelle om den ganga du møtte spådama? Du lovet jo det og jeg har venta så lenge for syns sånt er så spennende 🙁

    2. Så fine bilder ❤️ Har et spørsmål, HEHE. Kan du fikse en rabattkode på Nelly snart?? Trenger sommerklær, og er ikke like rik son deg dessverre, hadde hjulpet en fattig student en del med litt avslag<333

    3. Er det sånn at du kan snakke med Nelly/de kontakter deg å få en rabattkode, eller sier du bare ifra når Nelly har prosentavslag uansett? Men at de som er innom bloggen din kan bruke din kode (selvom det allerede er avslag) siden du har en stor følgeskare og flere titter innom Nelly da? Aldri helt forstått det der jeg 😅

    4. Hva syns du om ex on the beach? Sånn utenom at det er underholdning. Kunne du deltatt? Syns det er helt sykt at folk melder seg på noe så hjernedødt, det er jo BARE drama og alkohol. Ingen mening med programmet i det heletatt? Plutselig bare ryker du liksom. Og at voksne folk aldersmessig (de som melder seg på) elsker drama kan jeg ikke forstå.. de sitter jo å håper det blir drama og kaos.
      Jeg ser på programmet selv altså, er jo underholdning 😅 men å være over 20 år og syns drama og drittsnakk er gøy å være med på kommer jeg aldri til å forstå.

    5. Synes du at du får hjelp hos psykologen til å takle disse humørsvingingene dine?
      Du skrev tidlige at du ville begynne å ta timer hos psykolog.

    6. ææ kjøpte den toppen u har på nå nylig.. btw isabel u r veldiiiiig fin love u.. skulle ønske jeg var vennen din, mennesker hater så mye på deg skjønner ikke hvordan du klarer å takle all dritten u får tilsendt.. u r på ekte goals.. ikke fordi u har penger eller pga utseende ditt… men liksom du jobber så hardt og gir aldri opp elsker d med deg .. på ekte du r forbilde mitt… Kan u ha sånn fan meeting btw??

    7. Jeg blir så glad når du er glad, men vet at det sjelden varer så lenge hos deg.. Gjennom bloggen din får man inntrykk av at livet ditt er veldig dramatisk, og har veldig høye topper og lave daler… Er det sånn? Eller smører du litt på for at bloggen skal være dramatisk?
      Jeg digger at du ikke vil legge skjul på at hverdagen kan være utfordrende, men tenker du at andre har like mye oppturer og nedturer som deg? At de bare skjuler det?

    8. Hei, Isabel! Jeg har lagt merke til en ting og har et spørsmål jeg håper du kan svare på..
      Hva synes du om at Ingrid og Erik kopierer deg og pierre mtp youtube videoer…? Først «skal jeg bli pappa?» videoen, så reaksjonsvideoer til paradise? Osv. Det virker som dem prøver veldig hardt for å bli «famous» på samme måte som du og pierre? Er ikke dette litt spesielt?
      Jeg digger deg og jeg hadde håpet på å se deg mer på tv skjermen. Hele deg og stilen din – du er forbildet mitt🤩

    9. Anonym: For å ikke snakke om “X forlater meg”. Flere som legger merke til det, og personlig synes jeg at det er litt trist at man føler at man er nødt til å kopiere andre så sykt åpenlyst. Vær litt original, det er mitt tips til alle som prøver å leve av blogg/sosiale medier. Man kommer ikke langt med å forsøke å kopiere andre. Det skinner dessverre lett gjennom. Men så klart, alle velger jo selv hvordan de vil leve livet sitt. Personlig hadde jeg ikke gjort det, da jeg synes at det hadde vært litt flaut 🙂 Hehe. Tusen takk, skjønne! <3

    10. Anonym: Jeg er så og si alltid glad! Livet mitt har sine oppturer og nedturer, og jeg er gjerne litt spesiell på enkelte punkt i og med at jeg har den bakgrunnen som jeg har. Men ja, jeg tror absolutt at de fleste har nedturer, men at de fleste liker å late som alt er perfekt. Jeg kunne gjort det jeg også, men det er ikke meg. Jeg gir dere alt, ikke bare det “perfekte” 🙂

    11. chyms: Skjønn du er, tusen millioner takk! <3 Det er lesere som deg som gir meg motivasjonen til å fortsette, uansett hvor mye hat og drit som kommer min vei. Meet up har jeg tenkt på å ha, faktisk! Det hadde vært super gøy å få treffe dere <3 Stor klem!!

    12. Ser at du ofte er ute å spiser med lillesøsken + kusiner ect. Er det sånn at du betaler for de, eller hvertfall lillesøsteren din, eller betaler de alt selv? Ikke kritikk eller noe, lurer bare siden dere ofte koser dere og det til tider kan bli dyrt for spesielt Sidra som ikke jobber 🙂

    13. Hei fine! Lurer veldig på hvor du har tatt neseoperasjonen din? Den er utrolig flott og bra gjort❣️Vurderer å ta nosejob selv så lurer på om du vil anbefale der du gikk og hvilken klenikk det var. Klem

    14. Syns du skal gi mer faen i va folk sier og mener om deg. For tror du konne hjulpet flere på debatter å snakt om press, operasjoner enn de som ikke har vært gjennom det. Er nok ikke så lett som jeg får det til å høres ut. Men ja.

    15. Heii, Isabel ❤️
      Jeg lurer på en ting. I den videoen hvor du og Pierre forklarer grunnen til bruddet osv, så sier du at Pierre ikke forlot deg pga. han skulle være med på PH. Men han var jo med på PH Sverige rett etter dere slo opp? Han å jo ha søkt mens dere var sammen isåfall? Jeg skjønner ikke helt 😛 Men uansett, har du sett episodene til sesongen han var med i? Håper på svar! Digger deg og din personlighet<3

    16. Kjenner du noen av de svenske influencerne som bianca ingrosso, hannalicious, Moa mattson, molly rustas osv?

    17. You should watch Shadowhunters on Netflix, hulu or freeform! The show is so amazing with lots of lgbt rep and groundbreaking topics are discussed in a classy matter! i love this show so much, and i am sure you will love it to <3 the show is currently on it's 3rd season, go binge it! :)

    18. Når begynte du å drikke alkohol?
      Hadde du en gøy russetid? Fortel om russetida din!
      Hva er dine beste personlighetstrekk?
      Hvorfor slo du opp med eksen din?
      Hvis du kunne endre en ting med deg selv, hva hadde det vært?
      Har du noen gang mobbet andre?
      Kommer du tilbake til Bryne noen gang?
      Har du enda kontakt med vennene dine fra Vidergående på Bryne?

    19. Altså, hvorfor i helvete sier du at du vil kjøpe et hus til din mor? Bare fordi du har penger? Okey. Men du er dattera hennes, hun er ikke dattera di. Er mer rett at hun skal kjøpe til deg enn at du skal kjøpe til henne uansett! Hun utnytter deg, bare for pengene!!

    20. Hei Isabel! Jeg lurer på hvilket prevensjonsmiddel du bruker? Har du p-stav eller p-piller, og i såfall hvilket merke? Grunnen til at jeg spør er fordi du har så utrolig fin, ren og glødende hud! Selv får jeg mange bivirkninger av de pillene jeg bruker i dag, blant annet uren hud, og er derfor ute etter å bytte merke, men trenger noen anbefalinger!

    21. Hei! Synes du tar så fine bilder for tiden. Kan du fortelle litt om hvordan du redigerer de? Har sett at du tidligere har skrevet at du bruker Lightroom, men kan du si litt mer om hvilke effekter osv du bruker? Bruker du ferdige presets eller redigerer du selv? Synes det er såå fint med det rosaskjæret du har på bildene 🙂

    22. Hei Isabel, stor fan😍, lurer på noe! Du snakker stort sett om deg selv men en ting du egt ikke har nevnt er hva slags bakgrunn du har?

    23. Bruker du menskopp? Hvorfor/hvorfor ikke? Er jo mye mer miljøvennlig, og du har jo fått mer interesse for det i det siste 🙂

    24. Hei! Lurer veldig på hvordan du håndterer og kommer deg igjennom dagene uten å knekke sammen… med alle disse unødvendig hat kommentarene som du absolutt IKKE fortjener!!! Du er en utrolig sterk kvinne som jeg tror mange ser opp til! Du er et bra selvbilde med hvordan du håndterer all denne haten folk slenger mot deg… stå på videre!!! Du er utrolig❤️❤️

    25. Du har så utrolig fint hår. Hva gjør du med håret ditt? Og hvilke produkter bruker du? Som feks sjampo, balsam, hårkur osv? ❤️

    26. Hei<3 først å fremst elsker jeg deg og yt, bloggen og ig din:)
      Spørsmål til ukas: hva er du mest fornøyd med med deg selv?
      Beskriv deg selv med 5 ord.
      Siste bilde pp kamrarullen? Siste melding? Siste Tlf samtale osv osv hh❤️

    27. Hvorfor syns du (og enkelte i kommentarfeltet, men de kan du jo ikke svare for) at du ligner på Kim K? 🙂 Det eneste som er likt er jo at dere begge har mørkt hår og brune øyne?

    28. Litt feilt at du går rundt å kaller deg kim k. Du er absolutt ikke lik henne, og du har alt for lite fett, former og rumpe til å noengang bli lik henne

    29. Jeg elsker ex on the beach for tiden og så akkurat gårsdagens episode. Lurer litt på hvem du liker og har du noen favorittperson?❤️

    30. Til Ida: du lurer på hvorfor en datter er villig til å kjøpe et hus til sin mor. Det kan jeg svare deg på. For det første har Isabell tilknytning til en annen kultur som er mye ganske ulikt i forhold til norsk kultur. Og selv om man bor i Norge har enkelte flere kulturer som man forholder seg til. I dette tilfelle vil jeg tro det handler om hennes internasjonale kultur, hvor det er veldig vanlig at man har et «sterkere» familiebånd enn mange, f.eks norske. Ikke misforstå meg. Vi er ofte vokst opp i en kultur der man er villig til å gjøre alt for sine foreldre, uansett penger eller ikke. For det andre er det litt annerledes for innvandrere som har bosatt seg i Norge (flyktninger osv), og bygget seg opp fra bunn for å kunne gi barna sine det de trenger. Det minste man kan gjøre da er å gi tilbake når man har mulighet ogeller penger til det. Det er vel noe Isabell har gleden av å gjøre for sin mor. Du har derimot en helt annen tankegang enn Isabell. Feks har mine foreldre betalt for hele mitt bryllup fordi det er vanlig i vår kultur. Mine foreldre har spart opp til dette i mange år, fordi i vår kultur er det viktig med et stort lokale og mange gjester, samt en stor fest som varer over flere dager. Og om jeg hadde hatt penger, så hadde jeg gjort eller kjøpt alt til mine foreldre hvis jeg kunne.

    31. Ukas spørsmål:Syns du det var dumt at du ikke fikk beholde nattbordsbilde ditt? Vet du hvorfor dere ikke får lov til og beholde det?☺️

    32. Hei Isabel! Lurer bare på noe, vi vet en del om din famillien men du har aldri snakket om hvem og hvor faren din far er. Hvis dette er personlig trenger du ikke å svare.
      Stor fan🍒

    33. Hei!
      Eg bare lure på om kor mye dåkk får i bot me å avsløra kem som vinne paradise hotel, og når komme du eventuelt te Stavanger igjen!!

    34. Hvor setter du på vippene dine?? Og hvilken lengde er de?
      Tenkte å bare gi deg litt feedback å, jeg synes du er veldig underholden både på bloggen og YouTube. Første inntrykket mitt var noe dårlig fordi det var så mye drama med hu Kristin, men så begynte jeg å følge med på deg ofte, å du virker som en fantastisk jente 🙂 Dere som er topp bloggere og spess dere som gjør litt ut av dere får jo haters så det holder, så ikke rart man ikke alltid er positiv 24/7 da, ingenting med bipolar å gjøre..
      Å en ting til ;D husk at uansett hva man er nr 1 i så vil man få mange haters, så de kvalme følgerne dine som slenger masse deitt viser egentlig bare hvor langt du hsr kommet. Å folk som er slemme, det sier alt om dem, ingenting om deg 🙂
      Håper jeg får svar ang vippene dine. De er sykt fine!!! Fyldige og lange <3

    35. Siden du sier du skal gjøre den juicy hvilke sex stillinger foretrekker du og hva er det som gjør deg mest tent?

    36. Lurer så fælt på en ting. Du har så mange fine bukser fra Nelly, og selv er jeg 165 cm og alle buksene jeg kjøper blir alltid for lang i beina. Slik som den hvite buksen du har på bilde over!! Hva gjør du for at den ikke skal bli for lang?(om du gjør no)

    37. Ååå jeg blir seriøst skikkelig glad inni meg når jeg leser sånne innlegg om at du har det fantastisk for tiden osv ❤️❤️❤️ Du fortjener alt det bra som finnes 🙂 btw sidra er en sååå fin jente! 😍❤️

    38. “akkurat sex-stillinger og hva jeg tenner på i senga kan jeg vel få lov til å holde privat? Haha.” hvem har sagt du ikke får lov? du kan jo bare velge å ikke svare, som du gjør på enkelte spm?

    39. Jeg bare lurer; du snakker ofte om at du er på møter eller skal i møter! Hvilke møter er det snakk om? Hva omhandler de? Henger de sammen med bloggen? 🙂

    40. Jeg skulle bestille noe fra Nelly og fant en rabattkoder som ga meg 25% på første kjøp (det var mitt første kjøp). Når jeg går inn for å betale kommet ikke rabatten opp. Skjer det automatisk når man betaler??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg