3 PRIVATE SAKER JEG EGENTLIG IKKE VIL FORTELLE OFFENTLIG

1. Jeg er sjeldent på stranden i Norge, og enda sjeldnere viser jeg meg i bikini i folkemengder her hjemme. Vi var på Huk for noen dager siden, og da merket jeg noe som gjorde meg veldig trist og skuffet over meg selv. Det har nemlig blitt slik at jeg blir ukomfortabel med å vise rumpen min blant folk, i en bikinitruse. Jeg har jo blitt latterliggjort for hvor stygg den er flere ganger. Ikke bare av anonyme troll, men også av kjente profiler. Jeg ville rett og slett ikke reise meg opp for å gå å bade, ei heller sole meg på mage. Faen at det har gått såpass inn på meg. Jeg kan allerede se for meg hvor mye det kommer til å tynge meg denne sommeren, spesielt nå som det er så fryktelig fint vær og alle vil dra på Sørenga eller Bygdøy for å sole og bade. Jeg har takket nei flere ganger, nettopp på grunn av usikkerheten min.

2. Jeg er den jenta som “glemmer” vennene sine når jeg er i et forhold. Det er ikke OK overhodet, og noe jeg definitivt er klar over og innstilt på å endre. Det er tross alt vennene våres som er der for alltid. Man kan kanskje bruke “det er jo i startfasen” som unnskyldning, men ikke i mitt tilfelle. Jeg mener, vi har vært sammen lenge. Skjerpings! Og til vennene mine: takk for at dere holder ut med meg, og takk for at dere sier i fra når jeg er long gone.

3. Kommentarene som blir lagt igjen til meg angående vekten min og hvor “sykelig tynn” jeg er for tiden, vekker anoreksi-monsteret i meg. Åh, jeg merker at det stritter i mot imens jeg skriver dette.. Greia er at jeg spiser, og jeg spiser akkurat det jeg vil. Det er ikke noe streng diett (ingen diett overhodet, for å være 100% konkret) her i gården, for jeg mener det virkelig når jeg sier at jeg spiser akkurat det jeg har lyst på. Det skal derimot ikke legges skjul på at det har vært en stressende periode for meg i det siste, og det har kanskje til tider gått utover kostholdet. Jeg har rett og slett tatt meg selv i å glemme å spise, fordi at jeg har så mye å gjøre. Det er ingenting jeg gjør med vilje overhodet. Når jeg leser kommentarene om hvor tynn jeg er blitt, blir jeg veldig lei meg. Jeg har som dere vet slitt med alvorlige spiseforstyrrelser tidligere, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er frisk i dag. Likevel blir man aldri kvitt den forbanna, jævlige stemmen opp i hodet, og det er nettopp den stemmen dere gir mer og mer plass til når dere legger igjen disse kommentarene. Vær så snill og tenk dere om før dere skriver sånne ting om en annens kropp. Og husk: det er like ille å si til en person at h*n er feit, som å si at man er for tynn.

131 kommentarer
    1. Bra du skriver dette, viser en ekte side av deg <3 Trist at du føler det slik når det gjelder 1 og 3, merker selv at jeg ikke vil på offentlige strender heller grunnet utseende mitt

    2. Huff du😢 skulle ønske jeg kunne dengt litt vett inn i huet på de idiotene som plager og mobber deg!! Jeg vet såååå godt hvor vondt det er og skulle ønske jeg kunne vært der for deg.❤️ Rumpa di er fin synes jeg og hele deg er bare ubeskrivelig vakker så ikke la de ta det fra deg, fordi du er unik og vakker❤️ Jeg vet vi ikke kjenner hverandre, men jeg føler virkelig med deg og ønsker deg alt godt!❤️❤️❤️

    3. Husk en ting:
      Vi som ikke kommenterer kroppen din , vi gidder som oftest ikke å kommentere innleggene dine. Derfor ser det ut som det er flere av de som kommer med ekle kommentarer. Men det er det ikke. Det finnes svin som sitter å lever bak skjermen av å rakke ned på andre. Men det finnes ingen synd i annet enn dem selv fordi ingen skriver slike ting uten personlig grunn og egen misnøye. Og de skriver om og om igjen, slik at flere av de kommentarene du får er fra samme person.
      Du er mer enn bra nok, bare stol på deg selv og de som forteller deg positive ting. Det er de som er verdt å høre på. <3

    4. Ikke legg skyld på noen andre enn deg selv. Du valgte å operere rumpen din og du trenger ikke å gi skyld på andre fordi DU velger å operere rumpen din stygg. Det er heller ingen andre skyld at du velger å bli tynn og ikke spise! Alt er valg du har gjort selv og slutt å legg skyld på noen andre enn deg selv og gjør deg selv til et jævla offer!!! Det blir for dumt!!! Skal du legge skyld på Norges befolkning fordi du er dum og tar dumme valg??? Voks opp!

    5. Wooord! På punkt nummer 3! Blir selv kalt for en rett pinne uten bøyer.. syntes det ikke er noe hyggelig. Spiser hva jeg vil jeg også, men legger aldri på meg, det er bare sånn man er født, og man kan ikke for det enten man er «feit» eller «tynn» så glad for å høre at jeg ikke er den eneste som tenker mye på dette
      Stå på videre!❤️

    6. Folk må skjerpe seg ! Stakkars ungene deres som kommer /har sånne foreldre som dere .
      Du er fantastisk fin og ingenting er gale verken med vekten din eller andre ting! Folk er bare misunnelig på deg og inntekten din 🙂 thats all!
      OG GI FAEN MED Å SPØRRE HENNE OM SEX LIVET HENNES !!! SELVOM HUN ER OFFENTLIG PERSON SÅ BETYR DET IKKE AT DERE SKAL STILLE SLIKE SPØRSMÅL DERE BÆR VÆRE FLAU OVER DRE SELV !! Kjenner at eg blir forbanna av noen enkelte …..pass på dere selv og hun vet nok hva hun gjør det er slik hun ønsker å være . Slutt å mobb andre!
      EG ELSKER DEG DØDS MASSE GIRL ❤️❤️ikke vær flau over kroppen din :)! Du må være stolt over hvor god hjerte du har❤️❤️Stå på og la ingen ødelegge noe for deg og din fremtid ❤️❤️

    7. Jeg er så enig i den siste! Blir forbanna over at folk skriver sånt til deg. Jeg sleit selv i 6 år, og selvom jeg vil kalle meg 100% frisk så er det i dårlige perioder jeg kan tenke at “nå skal jeg ikke spise”.. Er så sykt at det henger igjen og får vondt når folk kommenterer det når de VEIT du har vært syk.
      Angående den øverste, det er jo også forferdelig trist. Men kan jeg spørre hvorfor du da velger å gå i en shorts hvor rumpeballene synes? Tenker siden du syns det er så fælt å vise de på ei strand. Jeg vil bare si at oppsøk psykolog, få hjelp til å styrke deg selv så du kan EIE kroppen din og stenge alle idiotiske kommentarer ute 🙂 du er flott som du er, og i det lange løp er det personligheten din som får deg videre! Vi alle får en kropp som forfaller med årene uansett, så hold på personligheten din og kjør på <3

    8. <3 det siste du burde være flau over er hvordan du ser ut! Du ser virkelig ut som en million! Hadde jeg møt deg på Sørenga hadde jeg nok stirret på deg, men det er fordi du ser så forbanna bra ut!:)
      Folk sier sier stygge ting er bare sjalue, å skjønner at de er sjalue, fordi du er så vakker son du er!:)
      Hilsen Oslo jente 23 år😊 Som digger deg

    9. Ine over her: du er serriøst syk i hodet ditt.
      Isabell: du er vakker og nydelig akkurat som du er! Vet det er lett å si, men ikke ta til deg de negative kommentarene. Det er bare kjipe nett-troll som ikke har bedre å bruke dagene sine på enn å skrive dårlige kommentarer til andre.
      Jeg digger deg!!! ♥️♥️

    10. Kjenner meg veldig godt igjen i både 1 og 2.
      Hater at det er så mye kroppspress nå til dags og at man skal være redd for å vise seg frem i bikini, er ikke sånn det skal være, men er sånn det er blitt 😔

    11. Ine: JA, Isabel valgte å operere rumpen. Men var det hennes valg den ble stygg? Nei. Men du må innrømme at stygge kommentarer som er direkte mot din kropp, svekker selvtilliten totalt. Så Ine, hold kjeft.
      Det skal sies jeg er mot mange såkalte skjønnhetsoperasjoner. Men det finnes noen unntak. Rumpeoperasjon er i mine øyner totalt unødvendig. Men om min venninne, eller noen andre vil gjøre det, støtter jeg faktisk den. Det er DERES valg.
      Isabel, reis deg og vær sterk. Drit i andre. Forbanna jantelov og dømmende jenter.

    12. Kjenner meg veldig igjen i det siste punktet. Jeg har selv hatt anoreksi, og jeg vet at den lille stemmen aldri forsvinner helt. Når jeg var syk synes jeg at det var helt forferdelig at folk sa at jeg var for tynn, selv om det kanskje ble sagt i beste mening. Får også kommentarer på det nå av og til, og selv om jeg er normalvektig stikker det fortsatt. Har aldri forstått meg på hvorfor det er så mye mer akseptert å påpeke at noen er tynne i forhold til å påpeke at noen er feite. Folk burde holde slike tanker for seg selv!
      Klem <3 <3

    13. Jeg vil bare si at jeg kan relatere meg veldig til det du skriver i forhold til å vise rumpen på stranden. Jeg har så lenge jeg kan huske hatt komplekser for rompen min. Går nesten aldri i jeans, på stranda reiser jeg meg ikle opp. Får helt angst av å tenke på at folk skal se den å dømme den og snakke om den osv osv. Grunnen til dette er jo først og fremst fordi jeg hater den selv og mye henger igjen fra ungdomsskolen når jeg ble erta for at jeg hadde stor rompe. Nå er jeg og du i helt to forskjellige situasjoner og du har måtte takle en hel del angående akkurat det der på sosiale medier osv. Så jeg skjønner veldig godt at det går innpå deg og at usikkerhet smyger seg frem. Vil bare si at du er sterk! Hadde det vært meg hadde jeg ikke taklet det rett og slett.
      Prøv å tenk på de som snakker dritt, dømmer og henger deg ut at det er de som ikke har det bra med seg selv. Folk som har et behov for å gjøre andre vondt på den måten sliter som oftest med noe selv og det bare synd i dem. Steng det negative ute fordi hva skal du med det, hvorfor la det påvirke deg. Du lever her og nå og du lever en gang! Lev, vær glad og vær stolt av deg selv. Lettere sagt enn gjort, men uansett prøv! Du er deg og deg er bra nok. Fuck alle andre. Hvem er dem. Hva skal du med de. INGENTING.

    14. Hei!
      Jeg pleier sjelden gang å kommentere, men dette innlegget gikk innpå meg. Får rett og slett vondt av deg akkurat nå, du fortjener ikke det drite folk kommer med. Du Er unik og det er mange som drømmer om å kunne fått ditt liv. For se deg i speilet og ikke bare se hvor flott du er, men se på hvor langt du har kommet i livet. Hva du har fått til og mestret! Du er rå, Isabel! Og denne sommeren er din, og du må rett og slett stenge de andre ute. Det er din kropp og ingen andre.

    15. Jeg synes rumpa til Isabel er drit fin jeg! Er bare noen som har sett bilder av den fra feil vinkel, men alle har vel sett kroppen sin i uheldige vinkler?? Assa pleease, hvis vi legger bort det at den er operert og bare ser på rumpa: den er fin!! Hele du er kjempefin og god nok AKKURAT som du er, rumpa di er ikke stygg og du er ikke for tynn. Se deg selv i speilet og tenk godt om deg selv <3

    16. I mine øyne er du kjempe nydelig! Jeg vet at det er lettere å tenke på alle de stygge kommentarene du får isteden for det fine.. men jeg håper virkelig at du får nok selvtillit til å vise deg frem og npk selvtillit til at du ikke bryr deg om alt det vonde! Har du selvtillit blir du automatisk myyye finere! ❤️ Loveu

    17. Ine: Du sier rumpa hennes er stygg, hun er for tynn og at det er hennes skyld at det er sånn. Det er din mening, ikke hennes. Leit at hun skal behøve å begynne å tvile på noe hun i utgangspunktet var fornøyd med, eller ikke brydde seg om, på grunn av ufine kommentarer, som din. Men for all del «det er jo hennes skyld hvordan hun ser ut». For et godt argument du har der. Det burde jo være en selvfølge at det gir deg og andre tillatelse til å rakke ned på hun! (Ironisk hvis noen ikke skulle forstå det) Synd ikke alle er like perfekte som deg!

    18. Blir oppriktig lei meg når jeg leser dette. Skjønner så godt hvordan ting folk sier om deg kan gå så sykt inn på deg, for man blir jo lei seg, og enda mer usikker. Vet det ikke hjelper å si «steng det ute» eller «ikke bry deg», men ikke la dem ha makten over deg! Hvem faen er folk som har rett til å mene noe om andre? Samfunnet er så opptatt av at det er personligheten som telles, men likevel så er det alltid utseende de skal kommentere og sette opp som det viktigste.
      Synes rumpa di er fin, og du har drømmekroppen, ja du er tynn, men herregud noen er naturlig tynnere enn andre? Og det siste du gjør er å se syk ut.
      Kommentert absolutt aldri under innleggene, men blir oppriktig sur på folk som drar deg så sykt ned, ikke grei å være sånn mot andre, og hvertfall en som er så snill som det du er

    19. Skjerp deg. Drar du til Huk eller sørenga vil du jo bli sett. Det er plasser folk drar til bare for å “se og bli sett”. Det finns maange andre fine strender du kan dra på som er litt gjemt og du vil være mer annonym. Bade/svømme gjør du jo ikke uansett så hva med å sole seg ved et tjern i skogen. Det kan jo bli svært så romantisk for deg og din kjære. Bare dere to<3

    20. Isabel❤️Du er så utrolig vakker på alle måter og helt ærlig så tror jeg bare at alle som hater på deg er sjalue! Du har en fin kropp og det er helt normalt å gå opp å ned i vekt i perioder, men du er vakker uansett! Og det du skriver i nr.2 er helt vanlig!! Keep going girl du er awesome❤️

    21. Kjære deg, dette er ikke noe du skal bry deg om! Letter sakt enn gjort så klart…
      Du er perfekt akkurat som du er, hele du, rompen din, hvor “tynn” du er og alt det andre!
      Ingen i hele verden har lov til og kommentere deg sånn som de gjør, en dessverre finnes det folk der ute som prøver og føle seg like bra!
      Gjør det du skal, og da mener jeg at du skal dra og bade, MASSE!! Ha på deg den bikinien og trusen du liker best, for da er du deg selv! 😀
      husk, hvem er helt perfekt? <3

    22. Alle kropper er forskjellige og mange overvektige ville nok gjerne hatt slankheten din. Meg iberegnet 😊 Men jeg ville ikke hatt operasjonene dine. Kun det å være naturlig slank hadde jo vært deilig. Var sånn før, kunne spise alt jeg ville inkludert godteri og potetgull. Mange misunte meg forbrenningen min. Noe skjedde og med samme livsstil rant kiloene på. Jaja. Man velger jo sin egen livsstil, liv og tanker. Så skylder ikke på noe eller noen. ♥️

    23. 1) Her tror jeg du må jobbe litt med deg selv, og drite i hva folk sier. Du er et kjent fjes og du har gått offentlig ut med operasjonene dine, så du kommer uansett til å få oppmerksomhet og nysgjerrige blikk. Det er INGENTING ved deg som er stygt Isabel. Folk stirrer kanskje fordi de synes du er pen, fordi du er en kjendis, eller fordi de er nysgjerrige 🙂
      2) Veldig viktig punkt! Jeg tror du lar usikkerheten din styre livet ditt i for stor grad, og at du velger bort ting fordi det er tryggere å være sammen med Pierre. Selv om man er i et forhold er det viktig å fortsette å være en egen person. Det er noe i det med at for å ha det bra med andre, så må man først ha det bra med seg selv…
      3) Spis masse softis og kos deg 🙂

    24. Syntes det er trist at du har fått det slik forde enkelte er ufine i kjeften. Du burde virkelig ikke bry deg om det ( håper du klarer etterhvert ), ikke noe galt med deg og din kropp. Legg deg på stranden hvor som helst, sol deg å vær stolt av deg selv , for du er virkelig fin :)💟

    25. Fy, du er bra Isabel! Endelig kom kommentaren min som et eget punkt i et innlegg 🤗 Nå har jeg prøvd et par ganger å komme gjennom. Nå håper jeg du får fullført mitt andre råd til deg i kommentarene også ❤️😊

    26. Det er synd du føler det sånn.. du lever én gang, vil du bade på Huk så drar du å bader på Huk, vil du sole rompa di så gjør du det – ikke tenk hva alle andre mener om den. De fleste her som sitter å slenger dritt anonym bak en skjerm er små unger på 13-15 år.
      Men bruk nå det her med hvordan du kjenner det nå – og tenkt litt hvordan du er med å påvirke ungjentene som leser bloggen, følger deg på insta og snap. Der er det full fokus på det lange, skinnende håret, de unaturlige lange og fyldige vippene, de store restylane-leppene, de store silikonpuppene, den smale midjen, den store rompa, den flate magen og de lange falske neglene.
      De fleste har ikke penger til dette og må faktisk akseptere å se ut som de gjør – og tenk hvordan de føler seg på stranda med de ekstra kiloene, de korte vippene, knekte negler og den ikke-så-smale midjen føler det.
      Jeg er ikke noen stor fan men syntes ikke du fortjener all den dritten du får. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har stengt dette kommentarfeltet for lenge siden eller har ei som går igjennom kommentarene og som sletter de verste for du leser de. Ta med deg det gode som blir sagt, er så fort gjort å legger fokuset på alt det negative – drit i dem..
      Men med den lønna di så hadde jeg tatt alt dette på strak arm og strutta rundt på Huk mer tanga i den rompa der – og eid det!

    27. Hei Isabel’
      Jeg kommenterer aldri egentlig, men nå føler jeg nesten at du hat fått helt feil tanker i hodet og håper virkelig at du leser dette. Jeg er em tynn jente selv, men er fornøyd med meg selv. Andres meninger teller ikke lenger, og jeg vil være 120% ærlig med deg nå og si at du ikke ser tynn ut i det hele tart, LG hvertfsll okke i forhold til meg. Tenk positivt kjære der, modeller er modeller fordi de er tynne. DU er en modell, LG jeg mener at mennesker bare vil trekke deg ned når de sier du ser SYLTYNN jt. Det er rett og slett løgn, jeg visste ikke st mennesker mente du var tynn før nå. Og hadde du virkelig hørt tynn hadde jeg lagt merke til det med emgang, men de leker med tankene dine. Di er fin som du er!

    28. Håper virkelig du tar deg tid til å svare alle disse kommentarene, for her var det mye fint og støttende ord <3

    29. Åå nå fikk jeg sikkelig vondt av deg, ikke la dem knekke deg værsåsnill!! Der er nå du skal stå imot, og hvis du får blikk vil jeg du skal være så tøff at du prater tilbake til dem (be mean). Da er de ikke like tøffe garantert, også får du forsvart deg på det! Som du sikkert forsto er jeg ikke mer en 16-år så er nok litt barnselig men hadde jeg gjort😇

    30. Trist å lese at du har blitt påvirket av de idiotiske kommentarene ang rompa di – mange kvinner verden over (inkludert meg) ville ha dødd for ei sånn rumpe. Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er så enkelt å bare glemme stygge kommentarer – men uansett så er det så forferdelig dumt. Du er så forbanna perfekt og det hadde vært flott om du kunne få nyte livet som den du er. Vakreste lille Bella <3

    31. Føler med deg på punkt 1.. eller ikke helt samme situasjon, men hater å vise meg i bikini osv fordi jeg absolutt ikke eier pupper. Og nå snakker vi helt flatt, ikke som mange andre mener er ??flatt??, så fyller de en b cup. Trenger sånn sett ikke bh engang. Burde streng tatt ikke bry meg, for har aldri fått kommentarer på det fra verken gutter eller jenter, men er jo min mening som betyr mest.
      Vet det er lettere sagt enn gjort å si dette, men kanskje du kan fikse på rumpen din igjen? Vet det ikke er bare bare og operere seg, men om du betalte for å forbedre noe, synes jeg du i det minste burde være 100% fornøyd:)
      Når det er sagt, fuck alle andre og meningene deres. Drar du på Sørenga eller ja hvilken som helst strand i Norge , ser du kropper i alle størrelser Og fasonger, og ingen bryr seg. Bare fordi du er Isabel fra paradise Og har gjennomført plastisk kirurgi, gir det ikke retten at andre skal dømme kroppen din. Falsk rumpe eller ikke, innsiden er jo fortsatt den samme. Blir så ufattelig provosert av enkelte mennesker som har hjerte til å være nedlatende om kroppen til andre, spesielt nå som det er så varmt og alle helt klart vil være komfortabel i bikini og lettkledde klær.

    32. Gode Isabel!!!
      Jeg synes du er så utrolig tøff som tør å skrive så åpent om dette på bloggen din, synes absoultt ikke det er greit når noen snakker stygt om deg og de valgene du har gjort (enten du angrer eller ikke).
      Hver gang jeg ser stygge kommentarer her tenker jeg at det er et lite barn som sitter bak skjermen og ikke vet bedre, men det at voksne folk faktisk snakker dritt om andre offentlig er så utrolig barnslig!
      Bare husk at det er så syyykt mange som støtter deg!
      Synes uansett at du er så utrolig tøff, du inspirer meg (og sikker flere tusen fler) ungdommer, barn og voksne til å stå på og aldri gi opp
      U go girl!!❤️❤️❤️😍😍

    33. Kjenner meg så sykt igjen i det du skriver om anoreksia-monsteret.. jeg har født to barn, er 171 høy og veier 50kg.. og alle kommentere «nå må du spise, du er blitt så tynn» eller så sier de noe om hvor heldig jeg er som har fått kroppen tilbake så fort etter fødsel osv osv.. og stemmen i hode får bare mer og mer plass, jo flere kommentarer jeg får.. Vondt å lese at nettroll gir stemmen “din” mer plass ved å skrive disse kommentarene… BTW jeg synes kroppen din er super fin! Den er utrolig fint proposjonert og jeg synes faktisk at rompa di ser bra ut! (Har serriøst prøvd å se hva “alle” mener er så galt med den, men klarer overhode ikke se det😅)

    34. Vet du hva? Du er utrolig fin, du er tynn ja, men det skal andre drite i! Noen er tynne og noen er større sånne r d bare! Rompa di har du operert og mange har sagt Mye stygt OL den men det syntes jeg du skal drite i! Du er utrolig pen og kroppen din er kjempefin selv om du har endra på den! Skulle likt og se hvor fin kropp de som skriver kommentarene har, holdt jeg på å si. Men vettu, det er jo IKK e om kroppen så hvis noen har så lite liv at de sitter å rakker nedpå andre for at de gjorde noe de angrer på eller for at de er tynne?? Det er ikke noe bedre enn rasisme syntes jeg, at fordi noen har høy forbrenning så skal man si noe stygt om d? Noen kan ikke for d og jeg er så drittlei av at alle skal bry seg. Så plis! Vær et forbilde for meg, og fler som leser denne bloggen og gå og bad og kos deg! Legg ut bilder der vi kan se hvor tynn du er for samma det?? Du er allerede et forbilde for meg og jeg skjønner at du blir usikker av det, men gjør det for leserne og deg selv for jeg vet at du ikke har lyst til å være usikker om det, det skjønner jeg at du ikke vil!

    35. Om du føler mye på det med kropp og følelser og mat og at “anoreksimonsteret” hvisker deg i øret anbefaler jeg deg å ta kontakt med ROS. De er en organisasjon for spiseforstyrrelser hvor du kan prate om det som er vanskelig anonymt på nett, eller om du bor i en av byene de har kontorer kan du komme inn til samtale. Man trenger ikke å være syk for å ta kontakt, alle følelser og tanker om kropp og mat er noe de snakker mye om. Anonymt og trygt, du kan snakke med noen som forstår og som har god kunnskap om slike vanskelige ting.

    36. Det var vel i ingen som tvang deg til å operere rumpa?
      Hvorfor fjerner du ikke innholdet hvis det er så ille?
      Slutt å legg skylden over på andre.
      Voks opp
      !

    37. Jeg blir sykt forbannet og lei meg over urettferdighet i Norge . Fordi det er så trangsynt lite land og alle skal se like ut . Forstå en ting. Vi som er anderledes, som velger en annen stil, velger dette fordi vi ville være oss selv på vår måte .
      Men betyr jo ikke at du som ser helt lik 100 andre i dette landet har rett å trykke ned andre. Vis respekt og vis det mot de som vil noe annet enn deg. Ingen skal skamme seg. Ingen skal trykkes ned. Vi velger å være akuratt det vi drømmer om . Og det vi ønsker oss . Forstå det. Uansett størrelse , type eller personlighet velger vi vår egen. Du har ingen rett å la folk få føle seg mindre verdt. Vær et bedre menneske å forstå det ukjente , aksepter hverandre å smil i stedefor å være sur og bitter . Gir deg så mye mer glede.

    38. Hei Isabel! Dette er ikke vondt ment. Jeg lurer på om du skal gjøre noe ang. rumpen din? Fjerne implantene eller noe?

    39. Okay…
      Jeg forstår deg så utrolig godt!
      Men du har en fantastisk rompe, jeg har alltid tenkt at folk vil alltid kommentere på noe dem ikke kan ha selv. #Sjalusi
      Noen mener at du kan fjerne det, problemet er ikke at du ikke vil ha den der. Det er de kommentarene som får de dumme tankene du får om deg selv. Vanskelig å ikke bry seg når det er så j**** mange som kommenterer ting.
      Jeg har både fått mange kommentarer på vekta mi tidligere å det er jævlig, ja. Jeg er tynn å var tynnere (ikke anorexi) men spiske kanskje ikke like godt til alle tider før.
      Ikke Bry deg!!! Lev livet ditt! Be happy! Du har (nesten) alt en jente kan ønske seg 😉

    40. Så tilsvarende rumpe live her om dagen og kunne ikke annet enn å måpe, implantatene vistes gjennom huden! Neseoperasjon i nøden er greit, men å risikere helsa for å se ut som et sexobjekt synes jeg er galskap, og må få lov å si det.

    41. PLIS LES!!
      Bruke ikke kommentere, men har lest bloggen til isabel i noen år no. Blir så sint å frustert å med hånda på hjerte oppriktig lei mæ på ho isabel sine vegna no, at æ e nødt å få ut dettan. (Beklage pråkbruket, men e faktisk ordentlig forbanna no å leiiii av å se alle di syke/ondsinna menneskan dær ute).
      Alle menneska e forskjellig, har forskjellige meininge, smak osv. Det e greit om du KJÆRE HATER ikkje like operasjona, tynne menneska ol. MEN det gir dæ IKKJE rett til å gå til vedkommende å rakke ned på person. Det e IKKJE din kropp, å da har du faen mæ INGEN rett til å si nokka til person!! Når du ser en person DU syns e førr tynn for din smak, så tenk dæ om både 1 å 2 gang før du åpne kjæftn til vedkommende. For kanskje e person tynn fordi h*n e født me høy forbrenning, kanskje den person slit med å gå opp i vekt pga det? Eller kanskje tilogmed vedkommende e syk å SLIT?! Å visst en person har tatt mange plastiske operasjona så skjønne jo enhver ordentlig person att KANSKJE vedkommende har operert sæ fordi h*n e USIKKER på sæ sjøl/har dårlig selvtillitt, å kanskje slit veldig?! Du treng ikkje ha nokka høy IQ førr å skjønne det. Så kordan i helvette har du HJERTE å SAMVITTIGHET til å sparke en person som kanskje allerede ligg nede?!?! DA e du faen mæ ett SYKT/ONDSKAPSFULL menneske ska æ bare sei dæ, som satan mæ treng HJELP. !! TENK DOKKER OM FØR DOKKER ÅPNE KJEFTN FOLKENS, altså hallo i luken?!?? Har DU ikkje nokka fint å si, så førr satan HOLD kjeft. Å Visst du slit me å holde tilbake drittslenging så tenk over dettan før du sir nokka til den person det gjeld «hadde Æ blitt lei mæ av å blitt fortalt at æ har stygg ræv? Hadde Æ rett å slett blitt lei mæ av den kommentarn æ har tenkt å si til h*n?» så e det faktisk SÅ LETT som å bare LA VÆR. For JA, da SÅRE du mest sannsynlig vedkommende. Bruk no førr satan hjernecellan dine litt!!! Å selvom Isabel e en offentlig person/kjendis, så e ho akkurat som DU som les bloggen et menneske MED følelsa. Ho kan bli såra/lei sæ/deprimert, AKKURAT som ALLE andre menneska på denna klodn.
      Å kjære sterke Isabel! HEV dæ over di syke/twista å fucked up idiotan dær ute, for dem blir det alltids å finnes i denna verdn desverre. Tenk bare på at, når noen sir sånt, så e det ikke DÆ det e nokka galt me. MEN DEM.

    42. Ikke bry deg om andres tulle kommentarer de er bare sjalu! Du har jo sååå fin kropp😍naturlig også

    43. Det gjør så drit vondt og sitte her som leser og se hvor forbanna vondt du har det..
      jeg forstår ikke at det finnes noen mennesker der ute som prøver og dra ei som allerde er usikker på seg selv lenger ned.. hva er det folk ikke forstår med at du oppererer deg fordi DU er usikker på deg selv og har prøvd og gjøre noe med det, men ikke lykkes?
      Kan folk snart finne en hobby som ikke er og trykke seg inn på denne bloggen for og hate?
      Forstår virkelig ikke hvordan noen foreldre har kunne oppdrat dere, rett og slett kvalmt.
      Stå på Isabel!

    44. Er du klar over at det er såkalte troll som skriver slike kommentarer, og samtidig er klar over at du selv er usikker og urasjonell; er det veldig spesielt at du fortsatt lar det gå såpass mye inn på deg. «Jeg er så usikker, tørr ikke vise rumpa mi -kommer ikke til å klare å gå på stranden» Da har du dessverre valgt å slå deg til ro med at det er sånn det er, og du påtar deg en offerrolle. Du er klar over problemet, du vet hvordan du kan gjøre noe med det, men velger å hive deg over på ryggen. Gleder meg på dine vegne til at du omfavner kvinnen i deg, som ikke har noe med det ytre skallet ditt å gjøre. Hvorfor la nettrollene ha så mye makt over deg? Det er tåpelig, og sløsing av tiden din. Skal du trone på noen som helst topp -burde du helt alvorlig talt reflektert litt rundt hvilke holdninger det gagner deg rent personlig, å inneha. Du gir følgere altfor mye, når du faktisk gir dem råderett over verdigheten din. Skal du være «queen» så får du ta på deg kronen, så det i det minste ser troverdig ut. En lederskikkelse som piskes rundt av sine følgere, er jo bare en falsk profet.

    45. får vondt inni meg av å lese dette. Folk kan være så stygge, Mendu får ufortjent mange stygge kommentarer. Håper du klarer å heve deg over de- uansett hvor mange og hvor ofte. Ikke glem at alle de som aldri kommenterer(inkludert meg selv) er vi som ser hvor fin du er. Folk burde ta seg mer tid til å legge igjen en liten fin kommentar for å vise at flertallet egentlig veier opp for hvor godt folk tror om deg. Stå på, beundrer hvordan du fremdeles klarer å stå på så sterkt som du alltid har gjort. Eller kanskje nå, sterkere enn noen gang.

    46. Så utrolig trist at du føler det slik ❤️ Det er fullt forståelig at det går innpå deg .. Og det er fryktelig styggt gjort av kjente profiler å hakke slik på deg når du gir uttrykk for hva det gjør med deg og hvordan det påvirker deg – det synes jeg sier mye om dem. Hvis det ikke hadde gått innpå deg, så hadde saken stilt seg litt annerledes – men generellet sett synes jeg ikke noe om å snakke ned andre mennesker, selv om de gjør noe som ikke dem er enige i. Jeg husker for noen år tilbake så var det oss tynne jenter som fikk gjennomgå – det å snakke stykkt om tynne jenter var greit. Og det var veldig vanlig å høre at « guttene synes det er ekkelt med beinrangel og jenter uten former» « gutter vil ha jenter med former, ikke noen som ser ut som en gutt eller 12 år gammel jente» Det vsr helt legitimt å si slikt, for å heve jentene som var overvektige eller litt rundere.
      Og nå er det de jentene som opererer seg som får gjennomgå, på samme måten.
      Men hva med å godta alle jenter slik som de er, uten å rakke ned på en hel gruppe eller enkelt personer ! Det er først da kroppspresset kan bli mindre, når man slutter å lage en mal for hvordan jenter skal se ut!
      Jenter skal ikke ha restylane, de skal ha former ( les, pupper/ rumpe/hofter), de skal ikke ha silikon ( men store pupper, det skal jenter ha – ellers har vi ikke former), ikke ta botox, men se rynke fri ut. Jenter skal ha former. Men gud forby om du er tynn og har små pupper, da har du jo ikke former ! Jeg hadde veldig små bryst som ung, og jeg var slank. Tror du jeg fikk høre det ! Ja! Haha, du har jo ikke pupper og da hadde jeg tydeligvis ikke former heller. Ekkel var jeg også. Fordi jeg var tynn. Og ikke kunne jeg gå i en topp eller kjole som var utringet – for hva var vitsen med det. Jeg hadde jo ikke pupper !
      Nå har jeg silikon i puppene mine – og det føler JEG meg komfortabel med og er fornøyd. Men nå er jo det også feil, tydeligvis. Og da kan folk bare bruke meg som skyteskive, igjen, pga deres egne usikkerheter.
      Kan ikke folk bare være fornøyde og godta at folk er forskjellige. Operert eller ikke..
      Og det er helt greit å være kritisk til plastisk kirurgi og at det ensponeres så mye av det på blogger – men da synes jeg man kan holde seg for gode til å mobbe og angripe enkelt personer. Slik som du har blitt utsatt for Isabell, er så langt i fra hva som er greit. Jeg synes det er overaskende og skuffende at så mange synes det er greit. Siden du er blogger og kjendis, så må du både tåle og godta alt. Det er hårreisende holdninger og slikt er ikke med på å gi jenter mindre kroppspress.
      Jeg tror det å kommentere andre menneskers utseende og påpeke «feil» eller hele tiden lage en mal for hvirdan kvinnekroppen skal se ut, er den største rota til kroppspress og dårlig selvbilde blandt jenter. Om feks motebildet eller magasinene kun hadde forsider av jenter som var pluz size, som det kalles, så ville det vært det som var idealet og slik mange ville strebet etter å se ut som – kroppsmessig.
      kvinnekroppen har ikke en mal for hvordan den ser ut, den kommer i alle størelser og fassonger. Store , små pupper. tynn, rund, høy eller lav osv. Og dere er vakkre alle og enhver ! Kvinnekroppen er fantastisk og flott ! La oss slå et slag for at vi er forskjellige, med eller ute. operasjoner.
      Dette ble langt innlegg..
      Ønsker deg en god sommer Isabell, og håper du klarer å nyte resten av sommeren på stranda ❤️☀️

    47. Når rumpa di er kjøpt og betalt er det faktisk ingen andre enn deg selv du kan takke. Med mindre noen tvang deg til å skjære i stykker bakdelen din så er det faktisk din egen skyld. Ikke skyld på storsamfunnet, det er ikke rart folk blir nysgjerrig og føler de må se på.

    48. Du opererte jo rumpa pga komplekser, kommentarer fra leserne dine om at den var flat og på grunn av usikkerheten din som du sier. Nå har du komplekser fordi den er for stor (rar, hengete, usymetrisk, slapp, kjært barn, mange navn…) Hva med å gå til en phsykolog, få orden på selvbildet ditt, lære og like deg selv akkurat slik DU er (med eller uten operasjoner..)
      Noen burde virkelig hjelpe deg og fortelle deg hvor sykelig kroppsfiksert du er. Det går ikke bare utover deg selv, men også disse stakkars leserne dine som du ødelegger selvbildet til.

    49. Du er nydelig, både på innsiden og utsiden! Håper selvtilliten vil stige, og at du vil føle deg komfortabel i egen kropp snart. Lots of love

    50. Jeg må bare si at jeg vet om folk med VIRKELIGE problemer som syter mindre enn deg. Først et innlegg om hvor flott du har det, for å så legge ut om hvor heldig du er som kan strø penger rundt deg, for å så et par dager senere legge ut om hvor vondt du har det. Ta deg sammen!
      Det er pinlig å lese… Du aner ikke hva virkelige problemer er, du er en bortskjemt jentunge som syter av piss og ingenting! Joda, jeg har fått med meg bakgrunnen din, men jeg kjenner folk som har mått stri med ALVORLIGE ting hele livet sitt som fremstår mer takknemlig enn du gjør

    51. Ine tror nok det er til helvette du som må roe ned å vokse opp! Makan til kommentar . Hvordan persjon er du ?
      Hun skriver jo at henne spiser osv. Kansje smart lese teksten før du kommenterer da eller ? Å hun har sagt det mange ganger før også.
      Mange som kan spise uten å legge på seg .
      Å når henne opprerte seg så var det da ikke i hennes hensikt at henne ikke skulle bli fornøyd. Alle mennesker kan gjøre ting dem angrer på . Kjerp deg

    52. Jeg blir helt matt over menneskeheten. Ikke fatter jeg hva noen får igjen for å rakke ned på andre. Ei heller fatter jeg hva som er så himla moro med å raide nettet etter steder å trolle. Hvem er det de underholder? For mennesker som synes trollene er festlige, de mangler jo like mye mellom ørene selv. Jeg blir flau. Rett og slett. “Tøffe seg” syndromet er ikke tøft, noe et hvert menneske burde klare å forstå helt på egenhånd. Trollene sitter også å ler av slike kommentarer jeg skriver nå, for det å innse at de driter seg ut er for hardt for dem. Tenk å leve av slike kommentarer og være stolt av seg selv. Det handler om inget annet enn mangel på (eller frykt for) egen selvinnsikt. Noen ganger er det rett og slett flaut å være menneske.
      Hev deg over det, selvom det er lettere sagt enn gjort. Leit at endel ikke forstår at deres egen selvsikkerhet og trygghet vokser langt mer på å være hyggelig, enn på det å rakke ned på andre.
      Kom deg opp på hesten din igjen du, frøken. Ingenting er mer frustrerende for et troll enn likegyldighet 😉 Flott at du deler, det skal du ha.

    53. Til alle dere som mener at isabell legger skylden på andre enn seg selv.
      Virkelig? Hvem er det som stadig kommenterer hvor stygg den er? For å være helt ærlig så er dette så hårreisende når dere allerede VET hvor usikker hun er fra før. Hvorfor skal vi alltid peke på de vonde tingene? De tingene som sårer mest? Da er det ikke rart at hun føler på denne vondheten.
      Hvis folk der ute hadde sagt noe pent/støttende, så hadde ikke dette problemet vært i hodet hennes!! Så JA, det er dere som gjør vondt verre! Håper dere snart vokser opp, og innser at alle er så fine på deres måte. Innsiden betyr så mye mer enn utsiden..
      Isabell er en fantastisk jente og har aldri på noen måte prøvd å legge skjul på at dette sårer hun. Hvorfor fortsette da?
      Et lite tips: hadde dere seriøst sagt disse tingene til de dere er glad i? Tenk litt på det. Vi er alle mennesker og skal støtte hverandre gjennom vondt og godt.
      Isabell – du er så fin uansett❤️ Lytt til de som er glad i deg, familie, venner og kjæreste. Det er de som skal bety noe for deg. De vonde tingene du hører, er kun personer som ønsker å få en reaksjon. Fordi de liker oppmerksomheten som de kanskje ikke får hjemme.
      Dette klarer du å komme deg igjennom. Jo mer faen du gir, jo mer irritert blir disse menneskene. Hvor digg er ikke det?😃 Og kanskje en dag gir de faen å.

    54. ikke bry deg om de nedlatende kommentarene, ut i fra bloggen din har jeg fått inntrykket at du er en nydelig og et sterk menneske. Du er seriøst favoritt bloggeren min! Hva andre mener om deg skal du ikke bry deg om, bry deg heller om ting som gjør deg glad. <3

    55. “TIL ALLE ONSKAPSFULLE Å SYKE FOLK DÆR UTE!!!”
      Ekte nordlænning her ser æ. Du får det faen mæ sagt åsså! Digge det! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

    56. Uff. Du er sterk isabel! Rumpa di er ikke stygg, men siden den er unaturlig gøler folk at det er ok å si stygge ting. Du er 10/10 dame, du burde kose deg i bikini med familie, venner og pierre. Du er så heldig som har en karriere som kan sikre deg for livet. Men kan du fortelle litt om komplikasjonene som har oppstått? Full respekt til deg som har vist både opp og nedturer ifht operasjon

    57. Er seriøst dritt lei sytinga de om den jævla rumpa! Det er bare en jævla rumpe herreGUD!! Barn sulter ihjel, folk blir voldtatt liksom! Sett ting i perspektiv å slutt å ver så jævla ego! Get the fuck over yourself!

    58. Hei, jeg sliter med det samme enda :/ syns du er fin som du er jeg, jeg sliter også med sånne kommentarer

    59. Hei Isabel!
      Vil bare si at jeg liker deg kjempegodt og er veldig fan av deg! Syns det er så synd at du får så mye hat som du gjør, og at det går så langt til at du blir usikker på deg selv… jeg syns du er sykt pen og syns kroppen din ser veldig bra ut! Det jeg egentlig ville si var at jeg tror rumpa di ble veldig dårlig vinklet og fremstilt på TV og at den kan se ganske «ekstrem» ut på bilder. Men når jeg så deg i virkeligheten for noen uker siden så syns jeg den så veldig fin ut og den passet kroppen din godt! Den ser jo bedre ut enn rumper flest, men syns virkelig ikke du skal bry deg om hatet du får!! Skulle virkelig ønske at både barn og voksne spesielt kunne slutte med alt dette hatet.. Jeg vil også si at hver gang noen snakker nedlatende om deg rundt meg så står jeg opp for deg! Og jeg er 22 og på vei til å bli politi. Enklere sagt enn gjort, men prøv å ikke bry deg om alt hatet og fokuser på all kjærligheten du får fra både venner, familie, kjæreste og fans!! Ikke la deg knekke <3

    60. Jeg ELSKER rumpen din, ikke hør på de som sier annet. Folk sier jo bare stygge ting fordi de vet den er operert, og det har blitt “kult” å snakke nedlatende om det. Vakker er du, rett og slett

    61. Isabeeeeel!!!! Herregud som jeg blir glad over å lese en av de siste setningene fra punkt 3. Jeg har selv hele livet vært og er fremdeles veldig tynn, noe som jeg obviously er self contions over siden jeg får så mange kommentarer som leder opp til at jeg tror alle ser på meg fordi jeg er så tynn som jeg er. Jeg blir så glad at du forteller folk at det å si at folk er tynne kan såre like mye som om du sier at de er tjukke. Siden vi har så mange syltynne modeller i dag, tror folk automatisk at det er dét alle folk vil se ut som. Jeg setter veldig stor pris på at du bruker stemmen din til viktige ting som dette❤️

    62. Det må vel være noe du kan gjøre for å få rumpa di til å se mer naturlig ut, ikke frekt ment. Om du er redd for at det skal bli løs hud så går jo det Ann å fikse. Har du ikke sett mennesker som har gått ned flere hundre kilo i vekt og hatt hengende løs hud og fått den strammet til det ser helt naturlig ut. Og du må slutte å gå til sånne Jalla steder og opperere deg, er du skada? Isabell ikke ta det som hate jeg hadde sakt det samme til deg om du var søsteren min, jeg gjort verre Wallahi.
      Kim k og kylie og alle de feks. Alle har jo opperert seg men det ser ikke ut som det du har. Gå til sånne leger, ikke til tyrkere som filmer deg naken å legger det ut på nettet. Du har jo pengene til det.

    63. Christine: Kommentarfeltet flommer jo over av små og store komplimenter både på blogg og Instagram.
      Isabel kan jo fokusere på de da.

    64. Kan ikke du bare ta ut alt silikon greiene i rumpen istedenfor å måtte gå rundt sånn resten av livet? Hvis de klarer å lage den sånn må de klare å gjøre det om?

    65. Selvfølgelig er Rumpa di ødelagt, den ser rett og slett ikke ut, sorry men ærlig sak det… Hadde du tenkt litt så hadde du heller trent rumpa i noen mnd istedenfor å hoppe rett til operasjon så hadde den nokk vært kjempe bra 😊! Rart at ikke familie griper inn å hjelper deg igjennom slike spontane ideer som operasjon så lenge du er så ung.

    66. Til alle dere som sier at det bare er å ta ut silikonen, og at foreldrene burde tatt inesjativ å sagt at Isabel ikke burde operert, så tror jeg nok at foreldrene visste om det, aksepterte det og til slutt så var det jo Isabel sitt valg. Ja, kanskje den ikke ser naturlig ut, men herregud.; å tråkke ned på en person bare fordi hvordan en kroppsdel ser ut er bare unødvendig. Tenk hvor mye det går inn på henne, hun har jobbet hardt, brukt masse penger på det å da er vel det siste hun trenger å få masse hate. Syns bare folk bør tenke seg litt bedre om før man kommenterer andres kropp på den måren.

    67. Ahh punkt nr. 3! Amen sier jeg bare. Føler det er «tabu» å snakke om noe mange ung sliter med, nemlig det å være tynn og ikke klare å legge på seg! Jeg blir så sint av slikt! Ja, jeg er tynn og ja, jeg fu**ings vet det! Bra du står på og har slike mer ærlige og personlige innlegg, som viser en annen side av deg<3 Har digget deg og bloggen din i flere år, men i det siste har du virkelig blomstret!! Skjønner ikke folk som går rundt å vil at andre skal ha det vondt.. Du er et vidunderlig, åpent, ærlig og vakkert menneske mange ser opp til av en grunn!<3

    68. Her er noe jeg ønsker du skal reflektere over.
      1. Du er flott sånn som du er.
      2. Ting andre sier eller mener betyr ingenting. Det hele starter med hvordan du som person tenker om deg selv (hvis det gir mening). Dersom du heletiden har negative tanker om kroppen din så vil det andre sier og kommenterer påvirke deg. Ikke pga de sier stygge ting men fordi du selv tenker stygt om deg selv.
      Så moral of the story: glem hva andre sier om deg og begynn å tenk at du er the bomb diggidy. Gå ut i bikini, bad og sol deg og tenk at du må nyte været fordi vinteren suger såååå hardt i Norge.
      Klemzzz

    69. Folk sliter med virkelige og alvorlige problemer, eneste du snakker om er rumpa di, penger, klær etc. Slutt å hele tiden gå inn på det temaet angående rumpa di så kanskje enkelte gir seg litt med å snakke om den. Du utfordrer til det selv, gang på gang. Eller er det bare stilen din?.. Oh.. sant det..

    70. Jeg sliter selv med å legge på meg, og det virker nesten at som at noen folk tenker at det ikke er like vondt å bli kalt pinne og flat i forhold til sjukk. Jeg synes det legges alt for lite vekt på hvordan det er å bli kalt for pinne, stilk, flat og masse andre ubehagelige ting og ikke minst at folk hele tiden sier «legg på deg». Jeg prøver selv å legge på meg og får hele tiden høre at jeg må legge på meg at jeg er flat og at jeg ser ut som en pinne, men det hjelper veldig lite for meg at folk sier det når jeg ikke klarer det, selvom jeg spiser mer enn andre til og med. Folk tenker liksom at «du er tynn ikke klag» men likevel må de kommentere på det også. Det poenget mitt er at folk må ta å holde tankene sine for seg sjøl spesielt når det handler om utseende eller ting folk ikke kan gjøre noe med.

    71. efter att ha läst din blogg länge nu och sett alla dessa elaka kommentarer så måste jag lägga mig i nu.. du är skitfin Isabel! verkligen jättefin! både då och nu. att folk kommenterar dumma saker till dig var dag är bara vidrigt och om man tycker något om en person så kan man faktiskt hålla det för sig själv. fy va arg jag blir på att vi människor ALLTID ska trycka ner varandra..
      jag älskar din blogg & att följa dig på instagram, du verkar vara en sån snäll tjej och du förtjänar inte all skit du dagligen får ta. kramar från grannlandet Sverige <3

    72. Seriøst? Ducky duck? Her sitter jenten og er helt 100% ærlig å åpen om sine tanker og følelser, så sitter det mennesker her og gjør narr av henne allikevel? TROLL, sier bare jeg. Isabel har virkelig skrevet et innlegg rett fra hjertet, også får hun sånne kommentarer? Hvor er samhvittigheten egentlig? Hennes kropp, hennes følelser og hennes valg. Forstår ikke hvordan enkelte mennesker tenker! Stå på Isabel. Jeg følger bloggen din, det har jeg gjort lenge. Jeg syns du virker som en helt fantastisk jente, kjæreste, søster og datter. Ikke la disse trollene påvirke deg!

    73. Nå har det vært veldig lite snakk om rumpa di den siste tiden da, heldigvis 🙂 og det er fordi du ikke viser den eller snakker om den i hvert innlegg som før. Og da glemmer folk det :* nå som du ikke spiller så mye på kropp så holder folk kjeft! Fortsett sånn så får du peace <3

    74. Alle vet jo at du har tatt en operasjon nedentil! Det er ikke så vanskelig å finne ut av det. Det er så flaut for din del å dele det at du ikke kommer til å gjøre det. Kanskje du skal fortelle dine tidligere venninner som vet om denne operasjonen at de skal holde munn om den, viss du absolutt vil holde det hemmelig. De har jo fortalt det til folk.

    75. Dette er ikke slemt ment eller noe sånn, syntes du ser bra ut!
      Bare et spørsmål til «ukens spørsmål»:
      Hvis du hadde hatt sjansen til å operer bort implantene og rumpen hadde blitt HELT som før, (vet at dette er lite mulig i og med løs hud osv), hadde du gjort det?

    76. Alle dere som skriver at hun bare kan operere den fordi dere mener den er «stygg» så har jeg 3 punkter til dere:
      1. Isabell har aldri bedt om å få stygge kommentarer om verken rumpa, vekten eller andre ting utseende messig – det at dere mener det er faktisk en utrolig skummel holdning. Det blir samme konseptet som at lettkledde kvinner ber om å bli utsatt for seksuelle overgrep, noe som er en direkte forkastelig tankegang. Det at hun er en offentlig person gir ikke andre rett til å verken mobbe eller trakassere for man blir ikke ekskludert fra samfunnet hvor Norges lover beskytter mot nettopp disse tingene, kun fordi man er en offentlig person.
      2. Rumpen til Isabell er ikke stygg. Så å konkludere med at «rumpen din er stygg så ta ut implantatene så slipper du drittkommentarene, slutt å skylde på andre» kommentaren er latterlig. Isabell valgte selv å operere rumpen, men mobberne velger selv å mobbe og trakassere henne, noe som ikke er hennes skyld – så hun skylder ikke på dem for valget hennes, hun påpeker at enkelte trenger å lære seg folkeskikk og kanskje burde ta seg litt i nakkeskinnet for ubehagelig og direkte ekkel oppførsel. De som mobber Isabell for rumpen er garantert de samme som har vært mobbere opp igjennom oppveksten mot andre medmennesker også – for det er et personlighetstrekk og sosial mangel når man kommenterer sånne ting om andre mennesker.
      3. Se dere selv i speilet og spør dere selv om dere er hundre prosent med dere selv og alt dere har gjort i løpet av livet. Er du virkelig en som skal dømme andre? For da gir du andre retten til å dømme deg like hardt om ikke hardere. Skjerpings.
      I

    77. Hei! Hva er egentlig grunnen til hvorfor det ikke er enkelt å bare fjerne implantater? Bare veldig nysgjerrig!:-D

    78. Du er fin! Og om hun har opperert seg nedentil, la hun da! Kan også se for meg at det er det siden du ikke vil fortelle hva, men er faktisk ikke vår sak

    79. Hei, Isabel:)
      Jeg vil du skal vite at du er en ufattelig vakker dame! Du er sinnsykt sterk, og jeg ser helt klart opp til deg. Husk alltid på at det er så mange mennesker som elsker deg og bryr seg om deg! Og btw, jeg synes rumpen din ser veldig bra ut:)
      Stå på vakre Isabel, jeg heier på deg!
      Masse klem<3

    80. Det er nå du har mulighet til å vise deg som tidenes forbilde for unge jenter og gutter!!! Ærlig talt, denne muligheten må du ikke la gå fra deg!!
      Nå har du vist noen av dine mest sårbare sider, det er dødsbra! Men, for å vise unge jenter og gutter at det å stå opp for seg selv, det å reise seg og stå imot presse som nå utfolder seg er det som definerer deg. Går du i morgen på huk eller sørenga eller hvor du enn vil, tror jeg det vil styrke andre som sliter med det samme( og det er det mange som gjør). De vil se på deg som et forbilde og på ei som gikk veien før de!
      Tenk på hvor mange du vil hjelpe!! Hva med å starte en liten kampanje? #fåisabellpåstranden #weareisabell

    81. Du gjør jo sånn at folk skal lage mer rykter for deg når du ikke forteller om den jævla operasjonen du tok! Siden du valgte å si at du tar det så burde du stå for det og fortelle hva du gjorde også. Du blir ikke mer hatet enn det du allerede er. Men du er alltid sånn som forteller a for å få oppmerksomhet og ikke b for å holde spenningen i gang. Taper strategi

    82. Gå ut i verden og ei den rumpen, og vær stolt av den! Drit i stygge blikk, kommentarer eller at folk ser på deg. Tross alt er du et kjent fjes, og mange er nysgjerrrig. Etter hvert når du e selvsikker og ikke ukomfortabel med rumpen eller kroppen din, vil de fleste andre heller ikke bry seg. ❤️ Ikke la netttroll ødelegge sommeren og livet for deg! De er virkelig ikke verdt det. Hvem vet hvordan de ser ut der hjemme, og bruker all unødvendig energi på å nedlate andre.
      Du ser ut som et fantastisk og godt menneske Isabell, som ikke vil gjøre noen andre vondt. Stå på videre! Og kos deg i sommer med gode mennesker, mat, og varme❤️

    83. Jeg elsker deg Isabel, ha en fin dag og prøv å ikke tenk på de som skriver stygt! Jeg sliter veldig med forbrenningen, så jeg forbrenner ikke kalorier like raskt og derfor går jeg opp i vekt! Jeg har følt meg skikkelig dritt lenge nå, helt til jeg så et innlegg du la ut hvor du så helt smashing ut i en bikini. Da tenkte jeg at en sånn bikini har jeg lyst på! Jeg kjøpte denne bikinien og jeg føler meg SMASHING!!! Takk for at du er en så god person Isabel, jeg får mot til gjøre AKKURAT som jeg vil!

    84. Synes rumpa di er fin jeg? Finere enn 90% av andres iallefall.. tror veldig, veldig mange som skriver at den er stygg gjør det for å «henge seg på» andre bare, og for å kritisere operasjoner. Det er jo ikke noe man vil oppfordre til, men synes absolutt ikke resultatet ditt er så ille som enkelte skal ha det til. Du ser kjempefin ut, så hev deg over det og kos deg bare 🙂

    85. Du er nydelig akkurat som du er. Du må ikke la stygge kommentarer som små drittunger skriver gå inn på deg. Digger deg og kroppen din❤️❤️

    86. Hadde rumpa di vært trent til å se slik ut, hadde alle vært dødsmisunnelige og løpt ned treningssenteret i håp om å få “Isabelrumpe”. Det er BARE fordi du har vært åpen om at den er operert, at folk tror det er kult å gjøre narr av den. For dessverre er samfunnet blitt sånn at så lenge man har operert noe skal det kritiseres herfra til helvete, bare fordi det er operert og derfor “fake”. Se bare hvor mye hat fks Kylie Jenner får. Hun er jo babe så til de grader, men bare fordi alle vet at hun har fikset på utseendet, gjør folk narr av henne. Eller Sophie Elise. Hun er jo absolutt ikke stygg hun heller, men fy så mye dritt hun får både for nesen, puppene, leppene og rumpa. Du MÅ ikke la slike kommentarer gå innpå deg, for de har ingen rot i virkeligheten. Jeg lover! (Og ja, hadde rumpa di sett falsk / stygg ut, hadde jeg ikke hatt noe problem med å fortelle deg det. Helt sant).
      At folk kommenterer vekten din, skal du heller ikke bry deg om. Du ser jo hvordan samfunnet har blitt nå; så fort man har en flat mage så er man i følge enkelte “sykelig tynn”, og man er ikke “normal” før magen dingler godt over trusekanten. Et godt eksempel her er Tess Holliday. Hun er plus size modell, og har en bmi på svimlende 42,9. For å klassifisere til det som kalles helseskadelig overvekt skal man ha en bmi på 30 eller høyere. Tess ligger i faresonen for å kunne dø utelukkende på grunn av hvor stor hun er, men LIKEVEL er det mange som mener at denne jenta slettes ikke er stor, men derimot helt normal. Med andre ord: ikke hør på folk, de er helt jo jordet 🙂

    87. Kjære nettroll håper dere forstår at isabel valgte å operere seg selv pga hun va usikker på seg selv, håper også at dere forstår at det er ders feil at hun er så usikker på seg selv. Hadde jeg fått så my kommentarer om at nesa mi var stygg og at jeg så altfor tynn ut så hadde selvfølgelig jeg også ville hatt gjort noe med det, og kjære isabell jeg håper du forstår at du var nydelig før og du er nydelig nå. Ikke bry deg om alt den dritten du får slengt på nett de er nok bare sjalue på deg og din nydelige kropp. Tenk på alt det positive du får av folk som støtter deg 100% i de valgene du tar, og uansett så kommer man ikke noe vei i live om man skal drive og kritisere folk❤️❤️Hilsen ei jente på 13 år som ser på deg som et forbilde😚

    88. Synes rompen din er kjempefin! Opperert eller ei. Ser kjempefin ut. Syns det er HELT latterlig at du skal få så mye pes bare fordi den er opperert! Akkurat som alle andre rumper ser så mye bedre ut naturlig i alle vinkler!! Hva faen liksom!!!

    89. jeg skjønner ikke hvordan noen ikke skjønner at det ikke er bare «å fjerne implanter» de må tenke på hvor mye penger det koster og hvor vanskelig det er å ta et så stort valg. og jeg skjønner ikke hvordan andre må blande seg og bestemme over hva du selv skal gjøre med kroppen din. Isabell ta ditt valg og ikke bry deg om hva andre sier du kan klare dette! Elsker deg og ærligheten din ta deg litt tid

    90. jeg er 14 år og sliter skikkelig med kroppen min alle vennene mine har sånn «perfekte» kropper og hver eneste gang vi shopper så føler jeg meg skikkelig utenfor fordi de går alltid på brandy melville hvor det bare er one size og brandy får meg til å være veldig usikker på kroppen min har du tips til hva som kan gjøre livet mitt bedre?

    91. Jeg synes rumpa di er kul heit og sexy
      Du er jo en av de nydeligste sexy og kuleste deltagerne fra
      Paradise Hotel 💖💛💙 Jeg støtter deg Isabel
      Du har Like nydelig kropp som Triana og Ann Marielle 🌹💋💛

    92. Med så dårlig blogging de siste dagene syns jeg er fryktelig trist at du ikke har tatt deg tid til å svare alle fine kommentarer. Sett pris på de som faktisk lar deg ha denne jobben og bruker tid på å legge igjen så lange og fine kommentarer.

    93. Du ser helt fantastisk ut akkurat som du er!! Folk stirrer på deg på stranden av to grunner: 1) fordi du ser jævlig bra ut og 2) fordi folk alltid ser på andre på stranden uansett (alle har følt på dette så ikke tenk på det). Jeg har også slitt med kommentarer på at jeg er for tynn og «ingen gutter liker skjelett» etc., men disse kommentarene kommer alltid fra folk jeg vet er misfornøyde med egne kropper. Bare rett deg i ryggen og nyt den flotte kroppen du har :)!

    94. Du sitter der som millionær og skryter av alle de dyre innkjøpene du hele tiden gjør på klær, vesker og andre ting. Du har operert deg for en formue. Og du syter og klager,why? Tenk på alle de som sliter med å få måneden til å gå opp selv om de jobber ræva av seg, og enda så går det ikke opp. Eller de som blir voldtatt, sliter med rus, mishandling eller andre ting. Du bør sette litt mer pris på det du har og at du er egentlig ganske heldig. Kom deg av den høye hesten din, ditt beinrangel and face the reality

    95. Aldri skjemmes over hvordan du ser ut, ta på deg bikini og dra på stranda og føl deg fab!<3 Du er helt nydelig! Har sendt deg en epost som jeg håper du vil lese, det hadde betydd så mye! <3 U go girl, vi er flere som digger deg <3

    96. Hei, kjære søte Isabel!
      Jeg blir helt lei meg av å se at du har det så vondt og at folk fortsetter å trykke deg ned. Punkt nr 3 er den som gjør meg mest trist.. At noen kan få seg til å være en del av å få noen til å hate kroppen sin etter at man har lært seg å leve med, som du sier, stemmen i hodet, er jo helt forferdelig. Folk har både mistet livet og tatt livet sitt pga sånt, så at folk ikke ser alvoret i hva de slenger ut er skremmende!
      Jeg heier på deg, Isabell, og håper du har det godt tross alle de dårlige menneskene som trykker deg ned. Du må stå på, og vite at de som skriver slikt på nettet er noen forferdelig usikre folk. De er så usikre på seg selv og sitt, at de ser seg nødt til å trykke andre ned.
      Har litt girlcrush på deg, og synes du er ei nydelig jente, og et vakkert menneske både inni og utenpå ❤️

    97. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan kommentere stygge ting om andre!😠 altså hadde dere blitt glad hvis dere hadde fått hat kommentarer hver eneste dag? Isabel har følelser hun akkurat som andre. Tenk på det! Om dere ser noe dere vil klage på, så tenk at noen skulle skrevet det til deg. Ikke skriv hat kommentarer dere får INGENTING ut av det! Hold der inni deg.
      Isabel du er kjempefin😉 å jeg har veldig lyst at de skal slutte så skrive hat til deg, sånn at du kan bli hel sikker på deg sjøl🤗 det er ikke så altfor lenge siden jeg har begynt å følge deg, men det er kanskje 2-3 måneder siden. Siden da har jeg lest bloggen din og i tilleg har jeg abonert på kanalen til deg og pierre😃
      Og som jeg har fått med meg av å se på kanalen deres og å lese bloggen din, så er du en helt fantastisk og super jente👌 du fortjener virkelig ikke alt gaten du dår😔 du fortjener ingenting hat☹
      Du er favoritt bloggeren min, og jeg leser mange bloggere, jeg tror jeg leser 4 bloggere. Kanskje ikke så veldig mange men du er min favoritt😁
      Hvordan har folk samvittighet til å slenge dritt til folk helt uten videre?😐
      Jeg har veldig lyst å møte deg😊 men jeg kan nok ikke det😔 fordi jeg bor i Alta og jeg er liksom bare tolv år😬 snart 13 da men d har jo ingenting å si. Men alt i alt så elsker jeg deg, både hvordan jeg ser personligheten din, og hvordan du ser jt😁 jeg misunner deg😅
      Stå på Isabel💪💓

    98. Ikke alle tåler å være i rampelyset. Helt ærlig syns jeg det er rart at noen som beviser gang på gang at de virkelig ikke tåler det fortsetter å oppsøke det. Som deg og feks. Anna Rasmussen. Jeg syns ikke kommentarene du får er greie, og hadde aldri skrevet sånne ting selv, men når man er et kjent fjes så får man sånne kommentarer fra folk uansett. Hadde det ikke vært rumpen din hadde det vært noe annet. Dessverre. Uansett om du er blogger, skuespiller eller Kim Kardshian. Alle får det.

    99. Om du blir så påvirket av kommentarer, så anbefaler eg deg å stenge kommentarfeltet for din egen del!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg