VI SKAL HA KLESSALG I OSLO!

annonse

YAY, nå har jeg en super gøy nyhet å meddele! På førstkommende søndag skal Sofie, Andrea og jeg ha klessalg her i Oslo. Jeg har jo så sjukt masse klær som dere allerede vet, og jeg pleier å ha klessalg på nett en gang i blandt. Dere har ønsket at jeg skal ha vanlig klessalg, slik at dere kan treffe meg og ikke minst kjøpe klærne i virkeligheten. Nå er ønskene deres oppfylt!! Jeg skal selge så og si ALT jeg eier, dere. Jeg er drit lei av alle klær og sko jeg har, så nå skal det kvittes med. Jeg bruker sjeldent klærne mine mer enn et par ganger (ofte kun en gang også) før jeg blir lei, så derfor er det ingen hensikt i å la alt ligge bakerst i skapet urørt. 

Åh, jeg gleder meg! Det kommer til å bli SÅ hyggelig å få hilse på dere. WOHO! Sees vi? 💕

_______

(jeg skriver som Andrea skrev:)

STED: Hendrix Hair Frogner (Oscars gate 32)

TID: Søndag 3/6 – klokken 13.00-17.00

HUSK: Ta med egne poser til å ha klær i og ha kontanter og/eller Vipps klar!

54 kommentarer
    1. Latterlig matrealistisk å selge alt man har fordi man er drittlei etter å ha brukt det en gang…Miljøverstinger, utrolig. Nytt Nelly-kjøp neste uke til 40k da eller?

    2. Nårr du sier du skulle ha det for en ukes tid siden, skulle du legge det ut på nettsiden sto det. Har etter det følgt med hele tiden både på bloggen,insta å snapchat ble knuffet da jeg ikke bor i nerheten og du skulle legge det ut på nett

    3. Kommer det til å være på nett og eller bare der? Bor langt vekk så rekker ikke kjøre opp til Oslo;( PS elsker deg😍😍😍

    4. Du! Jeg bare lurer på hvilken størrelse du bruker i klær fra Manière De Voir? Jeg har bestilt meg den samme buksa som du har, men ble så usikker på størrelsen. Hadde satt stooor pris på svar! Digger deg btw.

    5. Er vel bare 8-9 åringer eller xs folk som kan kjøpe dine plagg. Kjedelig bra du har salget med Sofie og Andrea 😀

    6. Ikke la dette være enda enn av tingene du feiger ut fra.. fordi “du er syk” “har en drittdag” eller “ditt og datt skjedde”… du dropper alt du lover og du VET det

    7. Til anonym: du er nok ikke med å motiverer henne til å ikke “feige ut” og droppe det som er planlagt. Jeg hadde faen ikke giddet å holde salg for mine lesere om jeg har mottatt slike usaklige kommentarer. Jeg forstår virkelig ikke hvordan enkelte har så mye energi til overs, at de gidder å bruke tid på å skrive dritt.

    8. Jeg bruker sjeldent klærne mine mer enn et par ganger (ofte kun en gang også) før jeg blir lei,
      Du beviser gang på gang hvor overfladisk liten hore du er

    9. Hei! Må bare få si at jeg elsker bloggen din og at du er så åpen om alt som du er❤️❤️ Stå på videre! Lurer på om du vet om noen som skal jobbe på rhodos i sommer? Jeg skal dit med venner og vi har veldig lyst til å møte noen kjente!😁klem❤️

    10. Prøver å ikke dømme men det er virkelig ikke normalt å ha et slik overforbruk på klær/sminke og sånt som du har.
      Skjønner veldig godt at du vil shoppe endel når du 1. har penger til det, 2. har en jobb som innebærer å inspirere via mote, 3. er interessert i mote og sminke og 4. ofte blir sponset
      MEN. Forbruket ditt er jo helt hinsides. Syntes du burde tenke litt mer på miljøet eller på arbeiderne som har laget disse klærne, når du gir de vekk eller kaster etter å ha brukt kun en gang, for så å legge inn 3 gigantiske bestillinger på nelly, plt osv. for nye klær, også gjentar det hele seg når du har brukt disse klærne en gang!
      Det er mange antrekk man kan sette sammen ut av klærne sine, og man kan inspirere seg selv og andre uten å ha et sykt overforbruk.
      Selvsagt skal man kunne shoppe en del nye ting og spesielt du som lever som blogger, men bør ikke en grense settes? Kanskje heller invistere i noen kvalitetsplagg som holder lenge enn 100 plagg som kun brukes en gang?
      Bare en tanke, dømmer deg ikke og tror ikke du er et dårlig menneske pga. dette, men vet faktisk ikke om du er klar over det selv hvor usunt forbruket ditt er.

    11. Synes det er helt hårreisende at du ikke bruker klærne mer enn et par ganger. Dette bidrar jo til et utrolig overforbruk og er veldig lite miljøvennlig.

    12. Hvorfor forventes det at hu. Skl bruke pengene på frivillig organisasjon? Hva er galt om hun vil bruke på seg?? Bruk på det du vil Isabel og drit i presset som forventes fra andre

    13. Altså hvorfor i all verden bryr dokker om hva hun skal gjøre med det hun får for klessalg? For Guds skyld er det så feil å bruke penger på seg selv?! Enkelte er så rare..alt dere skal henge dere oppi..
      Hun har tross alt brukt sine egne penger på disse klærne.. greit nok at hun har fått sponsa noe..men det er vel ikke noe andre har noe med??! kjenner jeg blir så provosert..
      Kjære Isabel, se bort i fra alle de kyniske og dømmende mennesker som prøver å få deg til å føle deg usikker og dårlig..enten er dem missunnelig eller så er de bare rett og slett onde mennesker føler seg bedre når de ser at du har det ikke bra og at de har klart å ødelegge dagen din nok en gang til..
      Bruker ALDRI kommentere what så ever men synes bare synd i deg pga de stygge kommentarene du får. Du gjør det bra og har klart deg bra her i livet❤️Masse lykke til videre☺️☺️

    14. Du har sagt at man ikke vet hva klokka er på PH osv, men i gårsdagens episode var det jo en klokke på nattbordet til Marius?

    15. Anonym: Nei, jeg takket nei til å delta i noe som helst som har med Kollektivet å gjøre 🙂 Jeg har veldig mye annet spennende på gang som opptar min tid fremover, og jeg må derfor prioritere de tingene som tar meg lengre og ikke minst arbeid som jeg får betalt for.

    16. Hei, kommenterer ikke ofte på bloggen din men har merket hvor mye hate du får ang rumpen din. Jeg lurer bare på om du ville at den skulle se slik ut eller om det er en «feil»?

    17. Hvilken størrelse bruker du i BH og bikini overdeler? Syns det er vanskelige å vite hvilken størrelse jeg skal ta hos Nelly. 😊

    18. Hei, jeg bare lurer på klessalgen deres på søndag, blir det dyrt, middel eller billig??? Så man veit hvor mye man kan komme med…

    19. Folkens, nå må dere gi dere! For det første, hvorfor skal dere blande dere inn i hva hun bruker sine penger på? Hun har tjent disse pengene selv og om hun vil bruke det på klær, sminke og slikt så har vel faen ikke dere noe med det!
      For det andre, å påstå hun heller må gi klærne til fretex er jo idiotisk! Fretex tar jo også godt betalt for klærne i sine butikker. Og når Isabel har kjøpt alt dette selv, hvorfor skal ikke hun få tjene på det selv!
      Blir litt småfrustrert av å lese slike idiotiske kommentarer. Nei, jeg har heller ikke råd til å kjøpe masse klær og alt det jeg ønsker meg, men betyr da ikke at jeg fyrer løs med dumme kommentarer til dem som faktisk kan! Få dere et liv folkens! La Isabel gjøre som hun vil! Hadde dere bittre mennesker gjort noe annet enn å sitte her inne å finne ut av stygge ting å si, så kanskje dere også hadde hatt råd til litt mer selv!
      You go girl;)

    20. Tviler på at du i det hele tatt ble spurt om å være med på kollektivet iåmed du var inne på hotellet i 2 uker ellerno:)

    21. Hei og hå! 🌸
      Har aldri kommentert på bloggen din før, men en gang må bli den første!
      Syns du er helt fantastisk og du gir meg inspirasjon i hverdagen både når det gjelder å være seg selv og å stå for det man vil 💕
      Du ser også sykt bra ut! 💘
      Klem Marika! 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg