UKENS SPØRSMÅL

annonse ⎟ annonselenker Nelly

Hvor lenge har du og Pierre vært sammen nå? 

– Det er så vanskelig å svare på i og med at det var slutt mellom oss i flere måneder, men nå går vi inn i det tredje året i hvert fall! Vi ble sammen i desember 2015.

Kan du fikse rabattkode på Nelly?

– Det har jeg allerede gjort, sjekk ut innlegget her! Den varer frem til i morgen, så hurry 😙

Kan det være slitsomt å være så stor kjendis noen ganger?

– Nei, du.. Jeg kan ikke akkurat påstå at jeg tenker over det overhodet. Det eneste er jo at det å være en offentlig person ofte kan være litt slitsomt med tanke på alt hat og at alle skal ha en formening om meg. Det suger skikkelig når det stormer på som verst, slik som det gjorde senest i vår. Det er ikke alltid bare bare, men slik er det. Det finnes en bakside av medaljen også, naturligvis.

Var du en smart elev når du gikk på ungdomsskolen?

– På ungdomsskolen var jeg faktisk det, ja! Det dabbet dessverre mer og mer av jo eldre jeg ble, så jeg vil ikke påstå at jeg var så smart på videregående. Jeg gikk jo på idrettslinja og var veldig flink i idrettsfagene, mens resten var.. ja, hva skal man si. Kort fortalt: jeg var ikke et skolelys da jeg ikke var så veldig interessert. 

Kommer du alltid til å jobbe som en blogger? Eller hvor ser du for deg at du er om 20-30 år jobbmessig?

– Jeg tror nok at jeg vil jobbe som blogger så lenge jeg har lyst. Jeg kan helt ærlig ikke se for meg at jeg kommer til å slutte noensinne. Jeg elsker å dele livet mitt med dere. Det hadde føltes veldig spesielt om det hadde tatt slutt. Jeg har dog ikke planer om å kun jobbe som blogger, for jeg har nemlig andre drømmer og prosjekter på gang. En entreprenør er noe jeg skal bli. Mark my words! 

Hvor gammel var du første gang du hadde sex?

– Jeg var 18 år!

Hvilke venner har du hatt lengst?

– Michelle og Elias! Verdens beste mennesker. ❤️

Hva heter du og Pierre på snap?

– Jeg heter IsabelSraad og Pierre heter Pi3rreh.

Heiii skjønning <3 Jeg har et viktig spørsmål. Jeg har også ganske store pupper, og bruker D-cup, men vet ikke om jeg skal kjøpe M eller L i den sorte croptoppen… Hvilken strl har du? Håper på svar.

– Hei babe! Jeg har den i L 😚 Den knytes jo, så det er bare til å justere den slik som du vil. Har du D-cup ville jeg gått for large. Klem!

Om du kunne velge mellom og ikke tatt operasjon på et av stedene du har operert hvor ville du ønsker det var?

– Rumpa. Ikke fordi at jeg selv synes at den nødvendigvis er stygg, men jeg har fått så mye hets og ekle kommentarer på den som har fått meg til å føle at den ikke er fin lenger. Veldig trist i og med at det var et kompleks før jeg opererte, og det nå har blitt til et kompleks igjen etter operasjon. Det er sjukt hva ekle kommentarer kan gjøre med en. Usch. Men vet dere? Jeg skal embrace min egen kropp, rumpa inkludert. Fuck mennesker som er så jævla stakkarslige som har behov for å ytre sine negative og vonde kommentarer om noen andres kropp uavhengig om det er implantat eller ei. Fuck det, sånn helt seriøst. Jeg har fått nok av idioter som skal få meg til å føle meg enda mer usikker enn det jeg allerede gjør.

Skal du på ferie i sommer? Hvis du skal, hvor skal du og med hvem? Gleder meg til feriebilder!

– Ja, jeg reiser sammen med Pierres familie neste uke, og så fort jeg er hjemme fra den ferien drar jeg til Los Angeles med Sofie og Ine. I august skal jeg ta med søsknene mine på en ferie, men hvor er enda ikke bestemt. Woho! 💕

Hvem var du på båttur med og hvem sin båt var det? Det så sykt koselig ut!!!

– Jeg var med Sofie, Newa, Morten, Pierre og Petter. Sistnevnte sin båt. Det var sjuuuukt hyggelig! Jeg hadde en helt fantastisk fin dag i går sammen med den fine gjengen. Vi vlogget forresten, så hold utkikk etter en dagsvlogg etterhvert. 

Hva synst du om sangen sommerkroppen av Mads Hansen?

– Se mitt seneste bilde på instagram-profilen min. Jeg har endelig ytret meg, ettersom at både media og følgerne mine har ventet på et svar/reaksjon fra meg. 

Hva er årsaken til at du ikke vil fortelle om den “hemmelige” operasjonen?

– fordi at jeg ikke orker mer styr. Blir jo slakta nok fra før. Jeg må bare få tillegge en ting: jeg elsker rykter. Haha, blir like sjokkert hver gang jeg hører noe om meg selv som jeg ikke visste fra før. Nei, jeg har ikke operert meg nedentil. Hvordan det ryktet har oppstått er jeg veldig nysgjerrig på, men det stemmer altså ikke.

Vet mange om hva den siste operasjonen var?

– Det er ytterst få som vet om den. Kun familie og mine nærmeste venner.

Hva betyr tatoveringen på ryggen din?

– Det er mine søskens navn på arabisk. ❤️

Hva jobbet du med før du var med på ph, før første sesong?

– Jeg jobbet på parfymeriet Fredrik & Louisa! Jeg elsket jobben min. Sminke var like gøy den gang som det er nå, hehe.

_________

STILL GJERNE SPØRSMÅL I KOMMENTARFELTET, SÅ SVARER JEG DERE DER UNDERVEIS!

50 kommentarer
    1. Hei Isabel! 🙂
      Vet du om den rumpevesken/rumpetasken du linket til som du hadde over den hvite og rød kjolen kommer inn på Nelly igjen? Den er så himla fin!
      Klem

    2. Tror at folk er veldig nysgjerrig på den siste operasjonen din siden vi ikke kan se den tydelig (antar jeg), og derfor tror at det er nedentil

    3. Du svarer jo aldri! Hvem betaler lønnen din? Guud, er det så vanskelig å svare på? Og har du ikke lov å svare på det, så bare si det?

    4. Må man ha båtførerbevis for å kjøre slik båt? Kan man egentlig drikke ombord i båten om man kjører og vet du hva der koster å leie slik båt? 😊så sykt koselig ut på den båtturen deres

    5. Hei. Hva er prisen på Gucci-sneakersene du har? Ønsker å kjøpe meg et par, men må vite om lommeboka har mulighet 🙈

    6. Tre år, mere 1,5. Herregud prøver å få det til å høres legre ut enn det egentlig er. Rumpa di er rar og spiss, pungtum.

    7. Hva med å svare på ting du ikke allerede har svart på tidligere? 🙂 flere av disse spørsmålene har du svart i kommentarfelt. Et lite tips bare, syns det er litt unødvendig

    8. Haha sommerkroppen😂 hvor er din cut? Er du virkelig helt skada? Du bare driter deg ut. Operasjon har gjort meg rik? Virkelig !??! Horer har mer selvrespekt enn deg.

    9. Så pen du er, men trist du ikke har fått det resultatet som kanskje forventetet eller sett på Instagram.. Kan se for meg du vil også at andre faktisk synes den er fin, men man blir lett blind selv.. Og få en annen reaksjon enn forventet må ha vært tungt
      Please ikke ta dette feil, kanskje en bedre klinikk kan fikse den så slipper du å være misfornøyd. Eller er det bare de som kritisere som gjør deg misfornøyd? Du er uansett Norges beste blogger og du har så mange som vil deg godt. Vi heier på deg.

    10. Det er nok mange andre som vet om den siste operasjonen, blandet annet meg som ikke kjenner deg overhodet. Det blir fort snakk blant dine bekjente, dessverre! Du er flott❤️

    11. Har du noen gang angret på tatoveringen din? Jeg synes i hvert fall den er kjempe fin og personlig!<3

    12. Jeg synes personlig klærne fra bubbleroom er finere enn Nelly, har du vurdert klær fra dem?selv handler jeg kun der

    13. Jeg synes ikke du har noen grunn til å ha komplekser for rumpa di. Den er fin. Jeg skulle gjerne hatt den. Vær glad i den om du selv synes den er fin. Drit i hva andre mener. Jeg hadde ikke operert meg selv, men jeg synes ikke du skal la deg prege av de som gir deg stygge kommentarer på den. Jeg synes de tar helt feil og jeg synes du skal være stolt over hvordan hele deg ser ut. Du er vakker ❤

    14. Tror den rumpen din blir sett på styggere enn det den er. Syns egentlig ikke den er noe stygg jeg, okej så er den litt unaturlig. Men man opererer seg vel ikke med hensikten på å se naturlig ut, isåfall er hele poenget med operasjon borte 🤷🏻‍♀️ Tror folk overreagerer. Og ja den ser litt merkelig ut i enkelte vinkler, men min er naturlig og guess what; den ser jævlig merkelig ut i enkelte vinkler 😂 syns bare folk må rette et blikk innover for istedenfor normalisering av operasjoner forekommer normalisering av mobbing. Greit operasjoner kan ødelegge utsiden, men er som oftest mobbing til grunn og en ødelagt innside som fører til det hele. Mindre mobbing basert på utsende vil kanskje føre til at færre folk tenker på å operere seg; en sammenheng hverken Morten eller Kristin har fått med seg 😱 jeg syns hvertfall rumpen din er fin, du har en helt amazing kropp og utsende å dø for! Stå på, you cant make people love you! But you can make them jealous 😉

    15. Har lest bloggen din en stund nå, og har innsett at alle haterne dine enten aldri har lest bloggen din, eller så er de bare dumme. Jeg ser hvirkelig ikke hva du har gjort galt som gjør at du fortjener hate. Du er rå.

    16. Siden tatoveringen din er skrevet på arabisk. Kan du snakke arabisk eller synes du det bare så fint ut eller ja hvorfor arabisk haha?. Jeg snakker arabisk derfor jeg lurer osv ❤

    17. Ja, du svarer på det leserne spør om. Men du trenger ikke gjøre det i kommentarfelt OG på spørsmålsrunde. Du promoterer jo for at du svarer hele tiden, så folk får svaret med seg om de sjekker kommentarfeltet du sikter til 🙂 blir bare dobbelt opp, og da blir andre gode spørsmål ikke svart.

    18. Jeg syns faktisk siste post på insta var HELT fantastisk! Jeg digger det! Håper du svarer «kritikerne» dine på denne måten fremover 🙂 Du har faktisk så mye å være stolt av. Du er ærlig, godhjertet, ansvarsfull i jobben din, utrolig vakker både i 2015 og nå i 2018! Å være på sosiale medier er faktisk jobben din, det tror jeg ikke alle helt har skjønt (ref, en kommentar jeg leste om at du var så mye på sosiale medier. Hallo??!) Og et FÅTALL av mennesker forstår faktisk HVA som ligger av arbeid bak Norges mest leste blogg, en stor instagramkonto, mange følgere på snap. Det krever sitt for å hver eneste dag levere, skape interesse og flere følgere, som jo trengs for å faktisk kunne ha det som jobb. Du gjør noe riktig, du er på «alles lepper», og vær stolt av det! 🙂 Own it, som du gjør i siste instapost :)))) Vi er mange flere som digger deg og som ønsker å se deg lykkes, enn som ikke gjør det! Heeelt sant! Og vi er (heldigvis)mange som også forstår hvilket arbeid som ligger bak det du gjør og som faktisk klapper deg på skuldra for jobben du gjør, for den gjør du mer enn bra nok!
      Og du, det er virkelig ikke noe i veien med bakdelen din, den ER utrolig flott! <3

    19. Hei skjønne Isabel! Jeg lurer rett og slett på om du følger et spesielt kosthold, eller er du bare sinnsykt heldig med forbrenninga osv?😍 Synes du er sinnsykt rå btw, stå på videre og gi faen i hate!
      Klem fra meg ❤️

    20. Du er så flink blogger! Jeg syns du er en av dem mest originale og kreative bloggerne der ute! (Liksom, til og med haterne tar seg tid til å lese fordi du er kreativ og spennende aka u are winning at life!)
      Du deler mye om deg selv, som er veldig gøy! Det hadde vært gøy å få et lite blikk på hvordan du var før og. Altså kunne du kanskje skrevet et «Isabel then & Isabel today» innlegg? Altså at du skriver om feks deg som tenåring og hvordan ditt syn var på ting og sammenligne de tingene i dag, for å se om du har endret svar 🙂 liksom om typiske tanker (feks om trening, klær, venner osv) meninger, klesstil (klær du gikk med før, som du aldri hadde gått med idag😂) osv. (Men ja komme på litt mer spesifikke/kreative teamer enn det jeg gjorde her da haha)
      Hadde vært gøy å se hvordan du tenkte før, og om det er stor forskjell på det nå 🙂
      Klem

    21. Hei isabel!
      Jeg lurer veldig på din etnisitet. Du har veldig fine trekk! Store øyne og lange vipper blandt annet 😍 Er du fra midtøsten? Isåfall hvor? Er du kurder/perser/araber? Søskenbarnet ditt Golnaz er litt kurder har jeg hørt. Er du også det?
      Hehe jeg er kurder selv skjønner du, derfor lurer jeg! Klem ❤️

    22. Hvorfor godkjenner du ikke spørsmålet mitt? Stiller deg av og til spørsmål som du ikke poster. Var ikke ufin i det forrige spørsmålet mitt. Tåler du ikke kritiske spørsmål, eller spørsmål som “stiller deg til veggs”?

    23. La oss kalle en spade for en spade. Det at folk kritiserer og hetser deg er ikke et forsøk på å trykke deg ned, men et forsøk på å dytte tilbake den ukulturen som du og andre er med på å spre i samfunnet når det kommer til plastisk kirurgi, kroppspress osv. Så du må gjerne se forbi alt hatet – det er ikke rettet til deg uansett, men til alle leserne dine som sårt trenger et nyansert og realistisk bilde på kropp og utseende.

    24. Hey girl! 😄
      Jeg er en jente som har litt store hofter, jeg er ikke overvektig, men synes det er litt ubehagelig å gå med tilsittendes klær, ettersom jeg ikke liker hoftene mine, har du noen tips til hvilke klær jeg kan bruke som er cute men ikke fluffy eller street.. Kanskje litt vanskelig ettersom du ikke vet hvordan jeg ser ut, men spør fordi om.
      Håper du får en fin dag, å aldri slutt å vær deg selv! 🙏🏽♥️😄

    25. Haha herregud… slitsom å være så stor kjendis noenganger? Høres ut som du er den verdens stjerna .
      Kom deg ned på jorden du er bare en blogger 😂😂😂

    26. Hei Isabel!
      Digger hvordan du redigerer bildene du tar her på bloggen, litt sånn blå-ish. Kunne du fortalt hvordan du redigerer de? Enten i en feks. YouTube video eller i et blogginnlegg? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg