PH-GJENGEN SAMLET PÅ EN BÅT

annonse ⎟ annonselenker Nelly

BOATLIFE

Åh, i går hadde jeg årets koseligste sommerdag her i Oslo. Vi samlet oss en god gjeng for å dra på båten til Petter. Jeg elsker virkelig båtlivet, så dette var noe jeg på forhånd gledet meg veldig til. Sofie, Morten, Petter og Newa er alle sammen ekstremt morsomt selskap, jeg kjeder meg seriøst ikke et eneste sekund rundt de. Newa sine gullkorn kommer en etter en, så dere kan tro at vi fikk totalt latterkrampe x antall ganger i løpet av dagen. Haha! Skjønne jenta mi. Vi kjørte til Middagsbukta og la oss for å sole på båten der mens vi pumpet fet musikk, koste oss med litt godt i glasset og god mat og snacks. Kan man be om noe mer? Det + stekende sol? AH LIFE!!! Vi var alle sammen enige om at vi må gjenta dette igjen veldig snart. Det var så kos! Jeg knipset massevis av bilder til dere, så here you go:

Jeg ser at mange lurer på hvor solbrillene miner fra. Du finner de her! Jeg elsker de, jeg bruker de seriøst hver dag. So pretty!

BIKINI HER

Captain Bella! Visste dere at jeg kan kjøre båt veldig bra? Jeg har vokst opp med hytte ved havet og da naturligvis båt. Jeg har alltid elsket båtlivet! I går manglet vi bare vannski, så hadde jeg ikke hatt en eneste ting å klage på. Hehe! Next time.

cheeeese!

Her prøvde jeg å ikke kjøre på Petter som akkurat hadde stupt ned i havet. Det gikk bra :):) Heldigvis:):) Sier jo at jeg er flink til å kjøre båt!!

Takk for alt i går, flotte mennesker!

57 kommentarer
    1. Trist at man bruker så mye tid på å stelle seg opp foran kamera og ta bilder istedenfor å nyte hele turen. Jaja, ingenting overrasker i dagens samfunn. Men ser ut som dere hadde det hyggelig da 🙂

    2. Ååå så koselig😍 håper du koser deg i finværet! Synes virkelig at du og Newa har fått så mye ufortjent hat i det siste. Newa virker jo bare helt herlig❤️ Og du får kommentarer på at du har tatt hemmelige operasjoner og at rumpa di er stygg? Har rett og slett begynt å miste troa på menneskeheten når folk holder på sånn😳 håper du får en fin dag videre, og husk «what doesn?t kill you, makes you stronger» 💪🏼

    3. Hvem sin båt er det?😍 elsker bloggen din!! må alltid skjekke den morgen og kveld❤️ Stå på med det gode arbeidet ditt!! Du kan få til hva enn du vil, og du virker som en kjempe hyggelig og søt jente❤️

    4. Ser ut som du har fylt leppene igjen. Er det mulig å spørre hvor du gjordr dette og når var det siste gang du fylte 🙂

    5. Får du dårlig selvtillit av kroppen din når du ser kvinne kroppen til
      Sofie og Newa? Du har jo brukt masse penger på å få «kvinnelig» kropp men ser jo ut som 8 åring med byggeklosser foran og bank:(

    6. Hei er virkelig missunnelig på vennskapet mellom deg å Sofie det ser så koslig ut! Jeg lurer på to ting: hva var førsteinntrykket ditt på Sofie og hvordan ble dere så gode venner?❤️❤️

    7. Til dere som sier hun kjører ulovlig siden hun ikke har båtlappen; Det er lov for en uten båtlappen å kjøre båt, så lenge det er en annen person med båtlappen tilstede☺️

    8. Anonym 18.55: Ulovlig = skulle hatt vester tenker jeg? Enig der. Ser at dere dro ut fra Blommenholm. Men var det virkelig dere som kjørte drone over oss, er ikke så kult å bli spionert på :/

    9. Jeg driter i om du er operert eller ikke, måten du står opp i mot mobbing ( for JA å latterliggjøre noens utseende over lengre tid og å motivere andre til å gjøre det ER mobbing) du er en inspirasjon for mange jenter for måten du takler dette på. Man skal ikke trenge å finne seg i så mye hat som du får. Stå på babe, du er så mye bedre en «visse andre» uansett ❤️💋

    10. Kjære, Isabel. Du er nydelig akurstt som du er. Du var nydelig før, og du r like nydelig nå. Du valgte å ta noen operasjoner og for faen det er GREIT. Det er ditt liv, og dine meninger og d r ditt valg. Dritt lei av at folk hater på deg, og kmt deg når ingen av dem er i nærheten like god som deg. Jeg kjenner deg desverre ikke, men du virker som en drit bra person. Elsket at du sto opp for julie når alle gikk i mot ho, og jeg elsker at du også står opp for deg selv. Du Virker som en drit sterk og modig person. Du r like goals på innsiden akuratt som på utsiden. Jeg blir kvalm over at voksne kmt stygge ting om deg. Jeg takler ikke å lese det. Synnsikt umodent. Du er en stor forbilde for mange. ALDRI glem at for faen i helvete det er grunn til at du er så kjent, og det er en grunn til at du har så sykt mange lesere. Du har fans , og derfor gi faen i haterne. Du fortjener ikke noe vondt, men desverre så må enkelte kmt alt. Det viktigste Isabel er at du står i mot og står opp for deg selv. Hilsen en jente på 15-år. HATERNE ER DE SOM HAR SØRGET FOR AT DU HAR KOMMET SÅ LANGT, så la de forsette så de kan se hvor mye du kan oppnå.!

    11. Hei Isabell! Må bare si d her! Du er en av de sterkeste menneskene jeg veit om! Her sitter du å SLAYER mens Mads Hansen er der ute å sprer hat og negativitet! Ærlig talt skulle tro han var 3! Du er helt fantastisk! Ikke la deg rikke på grunn av en idiotisk gutt. Jeg ville bare at du skulle vite at du er veldig vakker! Det kan godt hende at du ikke er fornøyd med operasjonene dine og valgene du har tatt,men du har lært av de! Og du står frem som et JÆVLA GODT eksempel for unge jenter og hvordan det og operere seg ikke alltid hjelper på selvbildet! Det er ikke sikkert du svarer på denne kommentaren. God natt og ha en FANTASTISK uke videre! Jeg ønsker deg alt godt og håper mads Hansen får seg en på tygga snart for d han gjør er ulovlig! Stay strong!

    12. Hei! Må være helt ærlig å si at du skal ha jævlig creds for og stå på gjennom alt det som skjer nå.. med ekle små drittunger som kommenterer dritt, en “sOmMeRsAnG” som egnt bare er en respektløs disstrack som jeg blir kvalm av å høre på, og en trangsynt “voksen” som legit nettmobber andre bloggere/jenter bare fordi de vil bli sikrere på seg selv. jeg blir egentlig bare frustrert over hvor urettferdig folk er ovenfor deg. sjukt pussy å være “voksen” og stå så dårlig fram i media lmao. men sånn er det vel med ‘voksne’ folk med mye fritid da vel 🙂 stå på Isabel! du er gull.

    13. Kjære Isabel <3
      Fortsett å være deg selv, du e bra nok som du e! Du kan IKKJE klandras dersom andre mennesker velger å operere seg. Ethvert menneske må ta ansvar for sitt eget liv, og ikke skylde på andre. Om någe, så bør i alle fall foreldre har en større/viktigere influence enn deg. Det er HELT urimelig å gi deg alene ansvaret på å "oppdra" all ungdom. Det er det foreldrenes jobb. Du får møje ufortjent hat på alt du gjør, du og andre offentlige personer. Prøv så godt du kan å få stengt det ude. Folk er kun sjalu, og det sier jo litt om de. De har tydeligvis ikke viktigere ting å gjøre en å slenge dritt.
      Ta te deg alle gode kommentarer, husk på alle di fine kommentarene du får og tro på kjæresten, moren din, vennene og søsknene dine når de seie at de e glad i deg.
      Ta vare på deg sjøl! Hilsen ein Sandnesgauk, som også som har forvilla seg te Oslo sjøl 🙂 PS: Eg har og gått idrettslinjå på Bryne, riktignok for 11 år siden (off, eg begynne å bli gammale heranne haha) 🙂

    14. Fyfaen så digg at du setter Mads Hansen på plass. Endelig noen som står opp mot all den mobbingen. Asså et menneske som livnærer seg på å «disse» opererte kropper sier seg selv hvordan han vil ende i fremtiden både som far og menneske. Isabel du er best, du har oppnådd så mye, og ikke la disse sjalue menneskene på din livsstil komme innpå deg, for tro meg det er de ønsker.

    15. Du pissa på deg sjøl me det instagram innlegget jaffal!!! Ska igjen ha for forsøket. You tried 👏🏼

    16. Hvorfor legger du plutselig ut bilde av der du bor? Er det sånn at du ønsker å bli oppsøkt eller? Veldig rart..

    17. Det er så dumt du ikke ser det selv… Den ene dagen er du trist og trenger fri for du føler deg deprimert, men så har du en uke i strekk hvor du skal komme med quotes på hvor bad ass du er og prøve å provosere og være kardashian wannabe..så smeller det og du forteller at du har vært langt nede og sanker sympati… og SÅ er du på topp igjen og skal ha den påtatte «ingenting kan knekke meg»attituden og gi skylda på alle andre rundt deg for dette istedet for å faktisk ta tak i livet ditt som bare er «facepalm»…. Hvorfor skal du frivillig bli den her personen i mediebildet? Hva godt kan det gi livet ditt i fremtiden når du til slutt velger å veie ære,respekt og selvfølelse opp imot penger?

    18. Hei Isabel! Jeg vil bare si at du er en fantastisk søt person 😍 jeg fortstår ikke hvorfor mennesker vil gjøre deg så mye vondt, hva har du gjort gale? Du gjør som du vil, og det er rett! For hver enkelt person skal gjøre akkurat hva han/hun vil med sitt eget liv. Og det du gjør, det synes jeg er inspirerende og modig! Jeg blir inspirert av deg av å gjøre det jeg synes er best for meg selv og det som får meg til å føle meg vell! Du er et godt forbilde for mange unge jenter som ikke tørr å gjøre som de vil og stå opp for seg selv! Stå på! ❤️❤️

    19. Hei fine! 🙂 savner litt oftere videoer fra dere. Dere er de beste på nettopp det! 🙂 ÅÅååå btw: det er ingenting galt med rumpa de! De som sier det, sier det for å såre deg = sjalusi og folk med dårlig selvtillit! Du er fiiiin uansett hva noen skulle mene! Husk det! Når du kjenner du begynner å føle noe ang. slike kommentarer, tenk: må jeg føle noe om dette? NEI! Slik tenker jeg om jeg kjenner negative følelser generelt dukker opp, det funker!!! Stor klem fra B! <3 <3 <3

    20. Man trenger ikke bruke vest når båten er over en viss størrelse. Man skal ha nok vester til antall personer i båten, noe jeg regner med at de hadde 🙂

    21. Så hyggelig! Flotte alle sammen 🙂 Isabel, kunne du spurt newa hvor bikinien hennes er fra? ❤️ Klem til deg

    22. til alle som sier sofie har sunn kvinnekropp. Hun har også silikon:-) men så har vel ikke silikon noe å si på om man har en SUNN kropp, det er vel heller hva man putter i kroppen i form av mat og drikke.

    23. Til anonym 11:07: det er ingen hemmelighet at Sofie har operert puppene sine, ikke at det er noe gale, men ha orden på sakene før du kommer med en sånn typ kommentar. Hva med å ikke bry seg om hvordan andre sine kropper ser ut😁

    24. Man skal ha vester tilgjengelig ja, og det sier jeg ikke at de ikke hadde.
      Men man skal også ha båtførerprøven om motoren er større en 10 hestekrefter, og promillegrensen er 0,8. Og det er en grunn for at disse reglene er der.

    25. Kjenner jeg blir jævlig irritert på den dusten over her som må påpeke at Isabel har strekkmerker. For det første, man må virkelig fokusere på bildet for å hele tatt se de! For det andre, HVA ER GALT MED STREKKMERKER? Det er så SYKT mange jenter og kvinner som har strekkmerker, det er nesten mer vanlig enn å ikke ha noen! For det tredje, det er jo ikke slik at man velger om man får strekkmerker eller ei, det er genetisk!
      At man skal bli shamet for noe som er helt naturlig og som man ikke har valgt selv, er for meg helt utrolig. Sier litt om hvor umoden denne personen er!
      Selv har jeg strekkmerker og jeg er slank. Jeg skulle gjerne vært uten de, men hva for et valg har jeg liksom?

    26. Trenger ikke være redd for å drukne hvis du skulle ramle ut, kroppen din er jo basically en levende redningsvest. #Plast #Reddhavet

    27. Hei, du ser helt smashing ut! Må bare si det. De andre er sjalu, ikke noe som heter sjalue forresten. Sier litt om hva folk har i nøtta. Nå synes jo jeg at du er vakrest av dere tre jentene. Du ble mye finere etter operasjonene, spes nesen. Jeg har også justert litt på meg selv, aldri angret. Jeg legger alltid igjen en fin kommentar til deg, rett og slett fordi du trenger det. Klem😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg