DET HOLDT PÅ Å KLIKKE FOR MEG

annonse ⎟annonselenker Nelly

Hei, babes! Alt bra? Jeg våknet for to timer siden, fra en litt vel kaotisk natt. Jeg har ikke vært så forbanna som det jeg var i natt på leeenge. Vi la oss rimelig tidlig da begge to var veldig slitne og trøtte etter en lang dag. Vi sovnet rundt 23-00 og var veldig stolte over det, i og med at vi ikke akkurat er kjent for å komme oss i seng før rundt 02 vanligvis. Men så klart må det gå til h*lvete den ene gangen vi faktisk er dyktige. Rundt klokken 02 blir vi vekket av tiiidenes bråk utenfor leilighetskomplekset. Da har en idiot (beklager ordspråket) bestemt seg for å gå loco med en forbanna MOTORSAG i over en halvtime. Midt på natten!!! HVEM gjør sånn? Er det i det hele tatt lovlig? Jeg antar at det ikke er en privatperson da, men likevel. Nattevakter er vel helt innafor, så lenge det ikke bråker så forbanna fælt slik at menneskene rundt deg ikke få sove? Det kan jo seriøst ikke være greit? Det krevde veldig mye av meg for å ikke gå ut å klikke i vinkel. Det finnes ingenting verre enn å bli vekket på den måten, spesielt når man er døds trøtt og sliten og derfor virkelig behøver å få sovet ut. Blæh.

KJOLE HER

Nå sitter jeg i sofaen og skal få i meg litt mat før jeg skal avgårde i et møte. Pierre dro på innspilling tidligere i morges. Det er mye gøy som skjer fremover! Det gledes virkelig. Jeg har fått helt dilla på polarbrød i det siste. Jeg synes at det smaker helt nydelig. Det er så typisk meg det, å få totalt hang up på en matrett som jeg da ender opp med å spise konstant før jeg blir drit lei og finner meg en annen favoritt rett. Isabel i et nøtteskall. 

I dag er det onsdag, altså siste dagen Nelly-rabattkoden gjelder. Husk å benytt dere av den dersom dere skal shoppe noe fint på Nelly! Rabattkoden finner du HER.

61 kommentarer
    1. Vil bare si at jeg elsker deg. jeg synes du er så utrolig snill og at du er et godt menneske! jeg liker at du står på og jeg liker at du sier i fra når du synes ting ikke er greit. du er helt rå og det vil jeg at du skal vite<33

    2. Jeg har et spørrsmål til deg som jeg alltid har lurt på. Syns du selv at du skaper et kroppspress? Håper du svarer

    3. Lol at du beklager deg for å bruke order idiot når du er kjent for å skrike ut JÆVLÅ FITTÅÅ! Hahaha

    4. Skjønner godt at du ble irritert da, ja! En gang jeg var på ferie så var det to fulle fjortiser som dreiv og ropte i gangene på hotellet og banka på dører osv. Midt på natta!! Holdt på å klikke!

    5. Stakkars, du har virkelig lite å blogge om. Hvem bryr seg om du er hekta på polarbrød? Og nei, jeg trenger absolutt ikke klikke meg innom bloggen, men du har virkelig dramatiske overskrifter – og når man leser selve innlegget så er det BARE at du er irritert over en mann som bråker med en motorsag og at du er helta på polarbrød, haha

    6. Bare av rein nysgjerrighet, når det ble slutt mellom deg og Pierre og det var litt sånn «fight» mellom dere, var du noen gang redd for at han skulle avsløre den siste operasjonen din?❤️ Klem!

    7. Det er faktisk ulovlig. Skal være ro etter kl 23, da kan du ringe politi. Bor du nære en anleggsplass eller fabrikk Feks så har de grenser på hvor mye lyd de har lov å ha om natten, det er vesentlig lavere enn om dagen

    8. Tror Pierre er en god gutt ♥️ Tror ikke han er typen til å være ond mot noen.
      Bråk er det mye av overalt, skal man unngå det tror jeg man må ha en hytte langt inn i skogen. Men det hadde ikke jeg turt 😊

    9. Hvordan går det med deg egentlig? Har flere ganger drømt om deg haha, vetikke hvorfor. Følger med på bloggen din osv hverdag, kanskje derfor. Ville derfor spørre om du har det bra nå for tiden? Klem

    10. Kan ikke folk bare slutte å spørre om den hemmelige operasjonen? Hvis Isabel ikke vil dele det, så vil hun ikke dele det.

    11. Har du noen gang fått angst eller «problemer» mentalt på grunn av all bloggingen og oppmerksomheten hele tiden?

    12. har du sett @norgejodel sin nyeste innlegg? Handler om deg..For faen a! Folk burde skjerpe seg! norge jodel har til å med sagt at du har falskt hår!://

    13. Kan du lage en video hvor du reagerer til tilbakemeldinger fra fans/haters? (både hat, positive tekster, kommentarer og dms)
      Du er beest og fortjener ikke noe av hatet uansett!!❤️ Stå på verdens fineste, beste Isabel❤️

    14. Vil bare sei eg syns det e tragisk at du får mye hate for at du har fiksa på kroppen din! Koffer sko nogen gidda å prøva å bestemma over deg å Sømna deg? Det e din kropp å det e kun DU som bestemme ka du vil gjør me den! Eg syns du e kjempe fin både før og etter operasjoner. Å den rompå di! Uansett om du har fiksa på den.. e kjempe fin! Vêr stolt over deg sjøl! Heilt seriøst du e utrolig fin og virke som en fantastisk gøy person ♥️ Stå på videre! Å ikke bry deg om negativitet!

    15. Jeg synes du har veldig fine pupper, og legger merke til at du sjeldent (aldri?) bruker bh. Den skjønner jeg, det er jo best uten 🙂 Men å ikke bruke bh øker sjangsen for å få fortere heng. Silikon øker også såklart sjangsen til å få fortere heng nettopp fordi det mer vekt enn utgangspunktet var. Det er dermed viktig med god støtte, og ikke dumt å bruke bh en gang iblandt ☺️❤️

    16. Ville bare fortelle hvor fantastisk du er, følger med hele tiden! Elsker kroppen din og klesstilen din! Aldri skrivd her, men ville bare fortelle der 😁

    17. Omg du er så sykt nydelig! Det spiller ingen rolle om du har tatt plastikk kjirurrgi eller ikke, innsiden er uansett viktigst. Men du er heldig som har fantastisk utsende og personlighet💋😻

    18. Okey hvem s at din siste opperasjon var enda en forstørrende av rumpa som ble katastrofe? Hva er farlig med å innrømme det når folk du stoler på har sagt det videre? Værste er jo at folk tror værre enn det er at du hr operert vaginaen din og lyver mens sannheten er 2x rompeoppetasjon

    19. Jeg ville bare si at kroppen din er fantastisk nå pg jeg vet at du får veldig mye hate men vær så snill prøv å ikke la det påvirke deg! du er en helt utrolig jente og et stort forbilde for meg:) JEG HAR SÅÅÅ LYST TIL Å MØTE DEG (jeg har bare møtt pierre) og gi deg den største klemmen som du virkelig fortjener love u isabel! keep on working❤️❤️

    20. Åå så fælt! Det er ikke lovlig, nei. På samme måte som det ikke er lov med fest og andre ting som kan sjenere naboer, som regel skal det være stille etter klokka 23. Hvis det skjer igjen og du mistenker at det er et firma, ville jeg funnet ut av hvilket firma det er og deretter sendt dem en mail. Eventuelt kan du sende inn naboklager til politiet 😊 det er ikke godt å ikke få sove når man virkelig er trøtt! Jeg jobber mye nattevakter og vet godt hvor frustrerende det kan være å bo i leilighetskomplekser. Jeg kan riktignok ikke klage på at naboen bruker motorsag når jeg skal sove klokka 12 på formiddagen, men dersom jeg kunne, hadde jeg gjort det 😂

    21. Isabell seriøst har du så lite å skrive om? Hvorfor engasjerer du deg ikke om samfunnet eller noe meningsfylt? Du bare skriver tull fra ende til annen? Er du tilbakestående? Snakker om hvor rik du er bla bla. PS: en er ikke rik av å ha 1-2 mill på konto.. du er bare overfladisk. Du kommer til å miste alt din tulling, blogging er bare en trend det kommer til å ta slutt. Men er du dum? Siden du aldri klarer å skrive noe smart? Se på alle andre bloggere dem virker smarte ihvertfall, du virker som en tøs

    22. Sant at du var mann før? Hva synes pierre om det..?! Slutt å skjul denne delen av deg selv, når skal du fortelle om dette?

    23. Åååh jeg misunner ditt og Pierre sitt forhold, det virker som dere har et så fint forhold og dere tar virkelig godt vare på hverandre❤️
      Ikke bry deg om alt hat, du er nydelig. Det har du alltid vært og kommer alltid til å være!
      Ha en fin kveld Bella💕

    24. Aff… Bare vent til du blir litt mer voksen, får barn, forpliktelser og ikke minst ansvar for mer enn deg selv. Våke netter med baby som får tenner feks? Nattamming, byssing og trøsting. Du tror du vet det men du aner virkelig ikke hvordan det er å være sliten, og da mener jeg sliten! Så, frem til det så kommer jeg til å le av bloggere som deg, og som Sophie Elise, Anniken Jørgensen osv – jenter som sutrer over hvor “slitne” dere er.. Ring meg når dere har fått barn. Then you know

    25. Elsker degg!!!! Du r mitt største idol!😍😍 Drit i han derre Mads Hansen og «fansa» hans som ikke tørr å si sin egen mening😒 Du r pen akk som du r!❤️❤️

    26. Vil bare si at du må drite i alle de stygge kommentarene folk kan få til å skrive.❤ Ingen fortjener å få sånt i trynet. Du er en fin person med dine sider.

    27. Lk: man kan fint være sliten uten barn 🙂 ikke at ukene til Isabel er så slitsomme ifølge ukeplanen hun legger ut så kan skjønne deg der, men generelt andre. Jeg har barn selv og kan innrømme jeg var veldig sliten før også, men på en helt annen måte. Det er ikke sånn at man ikke kan være sliten bare fordi man ikke har barn.. barn får frem krefter som du ikke hadde før. Så la folk få klage, tipper du klaga greit før du fikk barn og

    28. Du er lekker, Isabel! Utseendet ditt er fantastisk og du stråler så mye når du smiler. Å være stolt over deg selv, er noe du virkelig bør være! Topplisten har du nailet over så lang tid, og det er fortjent. Gleder meg så på dine vegne med dine fremtidige planer, og jeg vet du nailer dem også! Haha å forresten, leilighet i Marbella, gucci vesker og alt det der, elsker det, du bærer det så jæææævlig bra! Unn deg alt du klarer, fordi du KAN, og du fortjener det. Det er flere mennesker som ser opp til deg enn haters, de er bare ikke så flinke til å kommentere. Du er nydelig, og rumpen din er dødsfin (jeg er sjalu, og det er ikke bare meg😉). Ikke ta til deg det folk skriver fordi du er så mye bedre enn dem! Du er rå, aldri slutt med å være degselv!! Klem fra jente på 19💛

    29. Synes du er fin jeg, Isabel! Disse menneskene som mobber deg vil om mange år, kanskje når dems barn vokser opp og opplever de samme tingene, vil de forstå hvor galt det de faktisk gjør er. Jeg er overhode ingen tilhenger av plastisk kirurgi, men når man har fått ett liv, man er misfornøyd og du har muligheten til å endre på noe for å få det bra så skal man gjøre det synes jeg. Stygge pupper, heng på rumpa, rynker, løs hud og hengemage får man tidsnok uansett. Hva du har i kroppen eller ikke har ikke andre noe med. Fortsett å vær sterk, vi er så mange som ikke støtter den massive mobbingen og sjikaneringen som blir utøvd mot deg. Jeg håper av hele mitt hjerte at du tar steget fult ut og anmelder dette, anmeld det til det blir gjort noe med og ikke gi deg. Kanskje dette er det du skal gjøre, stå opp for mobbing og være et forbilde for alle de andre i samme situasjon som deg. Ta en Nora Mørk og vis at det ikke er greit!!💙 heier på deg!
      Mobbing er ikke greit, uavhengig om du har operert deg eller ikke! Mennesker er så slemme mot hverandre. Ønsker deg alt godt!

    30. Lk: unnskyld me men man trenger ikke å ha barn for å være sliten? Folk kan være sliten av helt forskjellige grunner. Det kan være alt fra eksamen, skole, være på jobb, drive me husarbeid, og også å dra på møter, skrive blogginnlegg, ta bilder, filme og redigere videoer eller bare ha en hektisk hverdag som blir veldig slitsomt i lengden. Er ikke noe fasit på når du kan være sliten. Selvfølgelig blir du kanskje mer slkten av å ha barn, men for all del ikke si at en person uten barn ikke kan være utmatta herregud

    31. Hei Isabel
      Jeg har lest bloggen din en stund. Har også sett deg i byen noen ganger, men syns det er merkelig og flaut å gå bort i og med at jeg er 23 år og ^voksen^. Hehe
      Uansett, hadde lyst til å gi deg et kompliment. Du ser veldig flott ut! Og det virker som du er en veldig skjønn jente. Jeg er glad for at du har funnet hell i kjærligheten igjen. Dere ser flotte ut sammen. Det er godt å se du gjør så mye flott for familien din. Det er veldig flotte egenskaper. Også helt til sist, så vil jeg si at jeg så deg på Snap i går/ eller forigårs. Og da sa du beklager for at du ikke hadde på sminke. Det er ikke noe å beklage for, du ser enda vakrere ut uten! Når man følger noen så lenge så, kan det virke som man kjenner vedkommende litt. Så hadde lyst til å gi deg en liten hilsen. Gode tanker din vei.😊😊
      Klem
      Manta

    32. Så koselig med familie middag Isabel 😄 flink du er 😄 jeg lurte på hvilken str du bruker i kjoler ? 😊

    33. Manta: For en hyggelig kommentar!! Kom gjerne frem neste gang, jeg synes at det er suuuper hyggelig å treffe på leserne mine <3 Tusen takk for fine ord, Manta. Klem!

    34. Tenkte på deg istad når jeg hørte på en sang ☀️ Most girls heter den!
      You know some days you feel so good in your own skin
      But it’s okay if you wanna change the body that you came in
      ‘Cause you look greatest when you feel like a damn queen
      We’re all just playing a game in a way, trying to win at life💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg