JEG NEKTER

annonse ⎟ annonselenker Nelly

Livet… Det er virkelig toppers akkurat nå. Vi har slappet av her i villaen i dag, for å virkelig gå inn i feriemodus. Vi har grillet, hatt “dagsfest” og storkost oss fra morgen til kveld. Jeg har ingen bekymringer, kun godt humør og jeg må si at livsnyteren i meg har det top notch atm. Det å leie hus/villa er det beste vi noensinne har gjort. Jeg må bare få si det igjen. Jeg kommer ALDRI til å booke hotell de neste feriene heretter, sånn helt seriøst. Dette er så deilig! Svær pool i hagen, grill (til og med pizzaovn), basketballbane, treningsrom, bordtennis, lounge.. Hva mer behøver man? Jeg skal bo sånn her i nærmeste fremtid. Bare vent og se. Dette er FOR nice.

SHORTS HER ⎟ TOPP HER

💕 💘 💕

Hahaha! Daniel er alltid like seriøs når kameraet dukker opp. 😂

Akkurat nå sitter gjengen ute og spiller kort, imens jeg blogger. Jeg må få gjort litt jobb før jeg tar kvelden. I morgen er nemlig den store dagen – svigermor fyller år! Da er det full fart fra morgen til kveld, så jeg må få unnagjort mest mulig på jobbfronten i dag. Jeg gleder meg masse til å feire henne i morgen. Vi skal blant annet spise middag på en restaurant som tydeligvis skal være heeeelt sjukt nydelig. Forventningene er høye!

Jeg vil ikke hjem herfra. Aldri noensinne. Jeg nekter! Jeg vil bo her for evig og alltid. Jeg har det så vanvittig bra akkurat nå, dere.. Livet er ekstra vakkert i blant. 💘

69 kommentarer
    1. Hei. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser på paradis hotell. Men jeg har jo fått med meg litt av det som har skjedd/skjer rundt deg. Det skrives blant annet at du opererte kroppen pga. Dårlig selvbilde. Hjalp det? Jeg sliter med mitt eget selvbilde og lurte på om du kunne komme med noen råd? Jeg syns du ser fantastisk ut.

    2. Hei,
      Super fint bilde av deg og din svigermor! Cuties. <3
      Ren nysgjerrighet:
      Hvem betaler deres opphold der nede? Hvordan gjorde dere det med betaling? Hvor dyrt å leie en slik villa? Hadde vært fantastisk om jente gjengen kunne delt utgiftene å bodd slik i 1-2 uker i sommer.
      God ferie til dere alle! <3

    3. Hei. Jeg håper du kan svare meg på dette spm. Jeg har lenge vurdert vippeextention, men lurer på hvordan det funker med eyeliner? Jrg er som deg, bruker eyeliner hver dag, men har hørt at det og vippeextention ikke går sammen. Siden du bruker det lurer jeg veldig på hvordan du får det til å funke? 🙂 jeg håper du har det bra om dagen til tross for mye kritikk, du fortjener overhode ikke all hatet!

    4. Hva er ditt neste reisemål? Virker som du digger badeferier, men hvis du skulle valgt en storby typ uten bademuligheter, hvor ville du ha reist da?

    5. Det er jo Nelly/annonse/Nelly/annonse i hvert innlegg jo! Går det ikke å lage innlegg uten det? Begynner å bli too much Nelly ass. Kos deg i Hellas, skal dit sjæl.

    6. Hei Isabel! Lurer på om du kan skaffe noe fler rabattkoder til leserne dine?:)))) ser skikkelig opp til deg, stå på❤️

    7. -har du godt forhold til svigerforeldrene dine? Hvordan fikk dere i såfall et så bra forhold? Noen tips?
      -hva tenker svigerforeldrene dine om at du har operert deg?
      -Beskriv en drømmedag for deg
      -hva er det aller beste du vet om å spise til frokost, til middag og til kvelds?

    8. Jeg skjønner ikke hvorfor du skriver sommerkroppen på det ene innlegget ditt når alt er operert………….

    9. Kunne du blitt venninne med en bloggleser?
      Og hva tenker du om de som virkelige ønsker å bli venn med deg fordi de føler de har mye til felles med deg?

    10. Hahaha jeg får sikkert ikke noe svar, men hensikten er at du leser det gurl! Du er en queen.❤️❤️
      My dear, gjør hva enn som passer deg, og own it!! Kos dere masse på tur, Kreta er nydelig! Spesielt chania! ikke bry dere om de (overraskende mange) idiotene som kommenterer.. keep slaying habibti!

    11. Hei!
      Dette er ikke ment som noe hat eller kritikk❤️. Men siden du har sagt tidligere at du er misfornøyd med rumpen din osv, er det ikke da bare å ta ut implantene igjen? Eller det ikke så lett?

    12. Hei💘hvor kommer du opprinnelig fra?
      Du virker som et nydelig menneske. Ikke bry deg om alle de negative kommentarene, husk: det er det indre som teller.❤️❤️

    13. heihei jeg lurte på om du noen gang kommer til å ordne opp med kjendiser du har «kranglet» med? Eller føler du at du kan leve uten å bry deg? Ur the best!

    14. Hvor mye kostet det å leie villaen for en uke? Og har du link til den villaen dere er på? Er plassen bra? Er det langt unna ting osv? Kunne gjerne tenkt meg en tur dit! Håper på svar😀 kos dere masse på ferie

    15. Hvem betaler lønnen din?
      Har du fått noen positive tilbakemeldinger på operasjonene dine? Fra hvem og hvilken sammenheng?
      Hva koster en slik villa i en uke, og kan du eventuelt linke til siden dere bestilte på?
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    16. På en av de tidligste parsermoniene hadde du på en en svart sateng/silke kjole med stropper i sølv glitter. Lurte på hvor den var fra? Har spurt den syykt mange ganger men aldri fått svar. Klem❤️

    17. Hei isabell:) så fint at du koser deg nede i Hellas<3 Jeg er en fast leser av bloggen din😍 jeg lurte på om du kunne kjøre i gang en spørsmålsrunde om dubai?❤️

    18. Hvor er den lyse rosa kjolen din fra? 😍 den med tynne stropper som du la ut bilde av i mars engang. Den var så nydelig 😍

    19. Hei Isabel. Min far og stemor har hus på kreta så vi er der et par ganger for året pluss minus. Ville derfor bare tipse dere om at hvis dere liker biff bl.a dra til Oinoa i Chania. Jeg looover dere, øyas beste biff! 😊👌 Dessuten har kelnerene osv der bodd i norge så de kan prate norsk også. Min erfaring er styr unna alle de turistfellene på gamle havnen i chania og gå for denne som ligger inni en bak-gate litt oppenfor havnen. Kos dere, nå kjenner jeg at jeg gleder meg til august 😁
      PS. Om dere velger tipset mitt tror jeg det er lurt å booke bord på forhånd. Restauranten er veldig liten 🙂

    20. Det nyeste inlegget ditt ?sommerkroppen?, er det sånn man må se ut for å ha den ?perfekte? sommerkroppen? Smal midje, bred hofte, stor rompe, store pupper……osv.
      Det er jo akuratt sånne som deg som skaper kroppspress.

    21. Er det ikke siiinnsykt varmt å ha håret løst når det er så varmt ute? Du har jo så langt og tjukt hår. Før jeg klippa det skulderkort måtte jeg ALLTID ha strikk på sommeren/ i syden, hvis ikke svetta jeg ihjel Hahah

    22. Hei, det er så snilt at dere gir kattene mat der! <3 Men husk at de ikke har tilgang på ferskvann så de skulle nok vært veldig glade hvis dere satt ut skåler med vann også! Har selv sett katter gå ned til havet å drikke saltvann der for de har vært så uttørket..

    23. Så på instastoryen din at du gir mat til kattene nede i Chania, og tenkte bare at jeg skulle fortelle deg at du ikke må gi dem for mye. Jeg skjønner veldig godt behovet ditt for å hjelpe dem, da jeg hadde akkurat det samme behovet når jeg var der, men man må huske på at disse kattene må klare seg selv når det ikke er turistsesong, og hvis de får masse mat hele tiden kan det svekke jaktinstinktene deres. Du trenger ikke slutte å gi dem mat, men ikke gi så mye ☺️ Men du skal ha creds for dyrehjertet ditt, så absolutt! Jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig å se alle disse utekattene uten å kunne hjelpe dem så mye. Også vil jeg bare si kos dere masse, og at dere burde dra til Elafonesi, som er en rosa strand der borte, og Spinalonga. Spinalonga ligger på andre siden av øya, så det er et stykke å kjøre, men det et verdt det! De spedalske ble sendt til Spinalonga, og de bygde et eget samfunn der ute. Og det er fullstendig bloggverdi! ☺️☺️

    24. Er moren din muslim og hvem av foreldrene te Pierre er libanesere, du er bra Isabell💓 og evig lættis da du og Pierre hadde den videon hvor han skulle snakke arabisk😂❤

    25. Å herregud! Kan ikkje folk begynne å oppføre seg? At det går Ann å vær så slemme mot eit menneske! Isabell har ikkje gjort nåke galt og er kun hun som velger hva hun vil gjer med kroppen sin! Eg syns Isabell er super fin sånn som hun er og at dåke kommer med så frekke kommentarer er bare heilt utrulig.. Da e så utrulig lett og gjemme seg bak ein anonym profil og bare slenge dritt! Men hadde dere tørt å sagt alt det dåke skrive her rett te Isabell?

    26. Hei Isabel. Håper du svarer på kommentaren min på en eller annen måte.. jeg går gjennom noe ekstremt dumt i det siste, kan ikke heller kalle det kjærlighetssorg. Kort sakt så måtte jeg og min kjære gå i fra hverandre pga store problemer som han har i livet sitt, på en måte ville han beskytte meg slik at jeg ikke blir blandt inn i det som skjer i livet hans.. men det er bare så sykt urettferdig at vi må gå i fra hverandre pga tredje personer, hvorfor vinner alltid de som er onde? Kunne ikke bare ting gå bra i livet for en gang skyld.. så spørsmålet mitt er hva kan jeg gjøre for å «glemme» han? I hvertfall en periode, fordi det er ekstra vondt når du MÅ gå i fra en.. du lurer sikkert på hvorfor vi måtte slå opp Men det er så sykt komplisert. Håper du ihvertfall koser deg på ferie for oss alle som har det litt drid for tiden hehe! Klem 🙂

    27. Kjære vakreste Isabel! Du er helt nydelig! Jeg leser bloggen din nesten hver dag! Du er den beste bloggeren i verden! Jeg ser at du får veldig mye hate og kritikk, noe jeg synes er veldig fælt! Tenk at noen faktisk bruker tiden sin på å skrive stygge hat kommentarer! Det er jo helt syyykt. Jeg blir virkelig lei meg når jeg ser at folk hater på deg, det fortjener du virkelig ikke! Ikke bry deg om hva alle andre sier om deg Isabel! De fleste er bare sjalu. Du er et fantastisk menneske! Aldri glem det! Du er kjempe vakker! Ikke hør på de som sier «det er sånne som deg som gjør at det blir kroppspress blandt unge» osv! Jeg skjønner jo at folk er imot kroppspress, men jeg synes ikke de kan legge skylden på deg for det er virkelig ikke din skyld i det hele tatt Isabel! Folk tenker sikkert at de gjør noe bra når de sier i fra om kroppspress (mener de), men de gjør ikke noe bra når de gjør det på den måten de gjør (hater på deg og legger skylden på deg) Det jo ikke noe bra å få andre til å få skyldfølelse osv!!! Jeg kjenner jeg blir så irritert! Det jo ikke din feil at andre ikke er fornøyd med kroppen sin! Kjære Isabel! IKKE TA DEG NÆR AV DET ANDRE SIER (HATE) TIL DEG! Du er ett utrolig godt menneske! Du fortjener ikke all den kritikken du får! Jeg støtter deg uansett hva Isabel! Love you❤️ Btw: håper at ingen blir irritert av denne kommentaren. Dette er bare min personlige mening.

    28. Meg igjen her men så også at du er dyrevenn og mater kattene der nede <3 hvis du har lyst å hjelpe flere kunne du jo donert en sum til "The cats pyjamas rescue" 😊 googler du dem kan du lese litt om hvem de er osv, men de er altså en liten organisasjon som hjelper og kastrerer katter ikke så langt fra Chania. Selv adopterte vi en kattunge derifra til Norge for 1,5 år siden. <3 jeg blir så glad når jeg ser bloggere med store stemmer som deg og sophie elise er dyrevenner og bryr dere om dyrevern. 💕

    29. Dere måå på cosmos i platanias! Beste maten på øya, bare sjekk tripadvisor om du ikke tror meg!! naaam☺️

    30. heii ❤️
      Du sa at sminkevideo skulle komme ut snart. Når tenkeren å legge ut sminkevideo? Klemmm

    31. Du så helt brun ut på det forrje my storyen! Liksom som du var fra Afrika ellerno. Burde ikke bruke så mye selvbruningskrem, kjære deg..

    32. QUEEEEEEN👸🏽 Assa❤️❤️ Nei, off. Assa, du slayer livet mitt liksom😍 kos deg på Kreta, det er nydelig der🎀 jeg har curemyly migrene og jeg kan ikke sitte og lese på skjerm så jeg har desverre ikke fått lest innlegget, men bildene dine får jeg sett, haha. Du trekket opp gjennomsnittet på «beauty» «en» i Norge(verden) fortsett med det du gjør for alt er perfekt. Kommer det en vlogg??

    33. Isabell!!! 😍 du er så fin og bildene/bloggen er så inspirerende♡ Du er mitt forbilde og tenker på deg hver dag! Jeg vil starte med blogg tror jeg… eller bør jeg? Er det gøy? Håper på svar🦆♡

    34. Hei! Jeg synes virkelig du er utrolig pen når du smiler med tennene!!❤️ Håper du har det bra, du fortjener ikke noe vondt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg