UKENS SPØRSMÅL

Hva er ditt neste reisemål? Virker som du digger badeferier, men hvis du skulle valgt en storby typ uten bademuligheter, hvor ville du ha reist da?

– Neste reise går til Los Angeles! To dager etter jeg kommer hjem fra denne ferien, faktisk. Gleder meg enormt! Alltid drømt om å besøke den storbyen. Tenk at jeg ikke har vært i USA enda? Krise. Jeg reiser sammen med Ine og Sofie. Det blir så sjukt gøy med en jentetur med de skjønneste jentene i verden. Wiii! 💕 Tenk bloggingen fra når jeg er der da, dere??? 

Hvordan er forholdet til deg og moren til Pierre?

– Det er så utrolig bra. Jeg er super duper glad i henne! Hun har virkelig det største hjertet i verden. Så utrolig kjærlighets og omsorgsfull. 

Hvem betaler deres opphold der nede? Hvordan gjorde dere det med betaling? Hvor dyrt å leie en slik villa? Hadde vært fantastisk om jente gjengen kunne delt utgiftene å bodd slik i 1-2 uker i sommer.

– Vi alle betaler. Vi har spleisa på ferien, og guttene har betalt for mammaen sin da det er deres bursdagsgave til henne. Ja, man kan lett spleise en gjeng! Da blir det ikke dyrt. Jeg anbefaler deg virkelig å gjøre det i sommer!

Hva er det aller beste du vet om å spise til frokost, til middag og til kvelds?

– Frokost: baguette med krydret kalkunskinke, brelett og norvegia. Lunsj: sushi (haha). Middag: laks/kjøtt med ovnsbakte poteter og en god saus + brokkoli. Yum! 

Kommer du godt overens med dama til broren til Pierre?

– Absolutt! Hun er super herlig.

Hvor i Hellas er du? Og hvor lenge skal du være der?

– I Chania på Kreta! Vi blir her i en uke.

Hvorfor møtte du ikke opp på kroppspress møte som barne-og likestillingsministeren inviterte til? Synd at så få møtte opp av alle som ble invitert.

– Jeg ble ikke invitert. Isåfall har ikke den invitasjonen kommet frem til meg, for jeg har ikke fått noe mail eller telefon angående det.

Hva synes du om blogger som eksponerer barn på bloggen sin?

– Det synes jeg at er opp til bloggeren selv. Om man er komfortabel med det, så er det deres eget valg som jeg synes at alle andre skal respektere. Det er tross alt vedkommendes barn, og ikke vårt.

Er implantatene oppblåsbare?

– Det vet du nok godt svaret på, “morsomme” anonym. 🙂

Føler du at du fortjener den høye lønnen som du får? Og føler du at din jobb bidrar til noe samfunnsnyttig? 🙂 hvis ja, hvordan?

– Det er klart at jeg synes at for eksempel leger som tross alt jobber med å redde liv fortjener en mye høyere lønn enn meg. Dessverre er ikke verden slik at de med den viktigste jobben tjener best. Hadde det vært slik, hadde advokater, sykepleiere og leger tjent mer enn skuespillere, artister og bloggere som meg.

Har du fjernet implantatene i rumpa di??

– Nei?

Hvor mange millioner har du på konto?

– Nøyaktig hvor mye penger jeg har på kontoen er noe jeg ikke behøver å fortelle offentlig. 

Jeg lurte på om du noen gang kommer til å ordne opp med kjendiser du har «kranglet» med? Eller føler du at du kan leve uten å bry deg? Ur the best!

– Vel, jeg vil ikke påstå at jeg har “kranglet” med noen, annet enn at jeg har sagt i fra når jeg føler at enkelte offentlige profiler har vært ekstremt ufine. Jeg tar ting kanskje litt vel til meg, men jeg synes helt oppriktig ikke at man skal måtte tåle å bli latterliggjort og hånet av og på i tre år UANSETT hvem man er. Blogger eller ei! Vi er alle mennesker. Hvorfor skal man kunne sitte å si på sin offentlige instagram-profil at jeg “må tåle å høre at rumpen min er stygg” og at den ser ut som en dessert i en barnebursdag, bare fordi at jeg er Isabel Raad? Er det å vise at mobbing er greit bedre enn at jeg har skrevet om mine operasjoner? Hva er det største problemet i samfunnet vårt? Er ikke det mobbing? Jeg kommer alltid til å stå opp i mot det. Ikke kun for min egen del, men for alle dere som skriver at dere setter pris på at jeg tar kampen for dere også. For sannheten er at de som blir utsatt sjeldent våger å si i fra. Det at jeg inspirerer dere som skriver at dere gruer dere til å gå på skolen på grunn av mobberne, gjør det så vanvittig viktig for meg å fortsette. Ingen, absolutt ingen, skal bli hånet og latterliggjort. Det er helt forbanna uakseptabelt! 

For å svare på spørsmålet ditt: jeg ser ikke helt hvordan man kan “ordne” opp med noen som har vært ekle mot en? Jeg mener, skal jeg gå å ta en kaffe med en person som har gjort meg vondt over lengre tid? HVORFOR skal jeg det? Sånn helt oppriktig? Skal en som blir mobbet på skolen gå å ta en kaffe med mobberen sin? Jeg ser absolutt ingen hensikt i å gjøre det ettersom at responsen jeg har fått når jeg har sagt i fra at det de gjør ikke er noe greit, er å bli hån ledd av og vedkommende fortsetter på samme spor, som om ingenting har skjedd. Da finnes det jo åpenbart ingen håp. Jeg hadde dessuten følt meg ekstremt utilpass i en slik situasjon. Disse personene har åpenbart vanvittig mye stygt å si om meg, og da er det ikke noe greit for meg å sette meg i en slik situasjon. Det tror jeg de færreste hadde villet gjøre selv.

Kunne du blitt venninne med en bloggleser?

– Absolutt!! 

______________

STILL GJERNE SPØRSMÅL I KOMMENTARFELTET, SÅ SVARER JEG DER UNDERVEIS!

64 kommentarer
    1. Angående det med å bli venn med noen du har «krangle» med, forstålig at du ikkje vil bli det me Mads Hansen hvis du meine han håne deg osv. Men sånn de som såra deg på PH, hadde du blitt venn me de(tenker sånn Erik, Julie, Kristian)

    2. Flotte svar 🙂 Jeg likte særlig det siste svaret ditt. Jeg forstår deg meget godt. Der tenker vi likt. Også det med å dele bilder av egne barn får være opp til hver og en. Hav har folk med hva du har på kontoen?

    3. Har spurt deg overalt om det… Hvilken størrelse har du i det beige sette fra Meshki i? Toppen og skjørtet? Har så lyst til å bestille men er redd for å ta feil. Hvordan er de i størrelsen, er de strechy? Og vil du anbefale det settet? Håper du svarer <3

    4. Det var vel ca 3 spørsmål her som du ikke allerede har svart på i kommentarfeltet fra før 🙂 du må vel ikke svare to ganger når du promoterer på snap/insta at du svarer i kommentarfeltet? Eller var det for få spørsmål? Bare kontruktiv kritikk, jeg som leser syns ikke det er så gøy at du bruker en spørsmålsrunde på spørsmål du allerede har svart på:) og siden du promoterer alle svarene dine får man det med seg i kommentarfelt før selve spørsmålsrunden. Hvis du skjønner <3 bare tips til neste gang!

    5. Har du tenkt på at om du får barn, kommer barna til å ligne på den orginale deg? Barna dine kommer til å vise hvordan du egentlig ser ut under alle oprasjonene…

    6. Fine spørsmål og svar ♡
      Ka e et forhold før dæ ?
      Ka må man gjøre syns du ?
      Må man ha sex om man ikje vil syns du ?
      🙂

    7. Herregud så herlig du er Isabel❤️ Du er et godt menneske og inspirerer meg på så mange måter!! Det at du tar opp kampen mot mobbing er så sjukt bra gjort❤️ Du er et stort forbilde uten like!! Kos deg videre på ferie, det fortjener du virkelig!

    8. Du sier du kunne blitt veninne med en bloggleser, men hvordan er det mulig å komme i kontakt med deg? En føler seg gjerne litt dum om «Desp» om du forstår hva jeg mener? Jeg kunne gjerne blitt veninne med deg, men er ikke helt av typen som føler det er naturlig å sende dm hele tiden Osv for å bli «lagt merke til»😂

    9. [Uten sammenheng forøvrig, men..]
      Jeg så episoden på P.H Sverige hvor Pierre røyk ut i går, og ville bare berømme ham for den mest classy exiten ever 🙂

    10. Hei! Hvilken størrelse har du i den røde bikinioverdelen fra Nelly? <3 Så lyst å kjøpe den men leser på Nelly at den er super liten i størrelsen

    11. Mobbeofferet bør absolutt få pratet ut med mobberen, slik at mobberen forstår offerets situasjon og fordi det er lettere å komme til en enighet (eller i det minste begrave stridsøksen) ved et direkte møte. Det fungerer selvsagt ikke i alle situasjoner, men jeg ser i alle fall ingen grunn til å ikke prøve

    12. Hvis du gifter deg med Pierre… kommer du til å bytte etternavnet ditt, sånn at du heter Isabel Louis??

    13. Synes du er ei utrolig flott og sterk dame som den siste tiden har gått igjennom mye ufortjent og ikke minst unødvendig hat og negativitet utført av ulike «kjendiser» som leker forbilder ved å lære barn og ungdom opp til å henge andre ut i sosiale medier uten å tenke konsekvenser.
      Jeg lurer derfor på hvordan du rent psykisk klarer å bearbeide deg selv til å holde deg oppe i dagliglivet ?

    14. Du er så herlig Isabel! Du er en ordentlig godt forbilde fordi du er så åpen, ærlig og tøff. Digger deg og stå på!!

    15. Hvordan redigerer du bildene dine? Og ikke bare hvilke apper du bruker. Men hvordan. Du er så flink med å redigere

    16. Kommenterer aldri, og vil si jeg likte deg ikke i den sesongen av pH du var med i, men har begynt å like bloggen din bedre og bedre! Jeg synes du får veldig mye unødvendig hat kommentarer ! Men faen hvor sterk du er ! Ikke la de knekke deg! Du er mer verdt en det 🙂 tenk på deg selv, dine og framtiden din! Det finnes for mange netttroll !!

    17. Du sier at mobbing er det største samfunnsproblemet vi har. Men selv om det er et stort problem, er kroppspress et enda større problem. Jeg har ingenting i mot deg, og synes hetsingen av deg er forkastelig. Men samtidig så er det en del av kjendistilværelsen, og når du i tillegg har vært så åpen om operasjonene dine og vært med på å «normalisere» det, så må du forvente reaksjoner. Mobbing er ikke greit under noen omstendigheter, men sånn er dessverre verden. Mobbing kommer nok ikke til å forsvinne med det første, på lik linje med kroppspress.
      Ellers synes jeg du har en spennende blogg, og titter ofte innom 😊 Gleder meg til å se innleggene fra L.A, elsker den plassen 😍

    18. Marc Jacobs ringen din!! 😍😍 Såå fin! Hvor er den kjøpt og hva koster den? 😍
      Herlig å se at du koser deg så mye, Isabel 😊

    19. Hva er vitsen med å stille spørsmål til deg når su bare svarer på noen få? Ser en del spørsmål som går igjen som aldri blir svart på

    20. Du trenger ikke å ta en kaffe med noen for å ordne opp. Men du kan jo sende en privat melding og si på en pen måte at du synes det er ubehagelig å bli latterliggjort. Når du skriver det på bloggen så blåser du bare opp. Det går an å si ifra på en pen måte. Og hvis du prater med personen, så vil personen komme en forklaring og si sin side. Og kanskje du da forstår det bedre.

    21. Hvor mange millioner har du på konto?
      – Nøyaktig hvor mye penger jeg har på kontoen er noe jeg ikke behøver å fortelle offentlig.
      begynt med noe nytt nå?

    22. I vloggen din på vei til Thailand, hvor er den røde genseren og solbrillene fra? 😍😍😍😍 så utrolig nydelig!

    23. hei❤️Du er en kjempe fin person med kjempe fin personlighet❤️Liker at du forteller lønnen din til oss blogglesere, mange gjør ikke det:)
      Men jeg lurer veldig på hvor du kommer fra? Hvilket land altså<3
      Håper på svar❤️

    24. Det finnes faktisk implants som man kan fylle på, men da ikke med luft, men saltvannsløsning tror jeg.

    25. Hvordan sminker du det når du er nede i varmen? Opplever ofte at sminken blir «kakete» og overflødig, og står derfor mellom stygg sminke eller ingen sminke.. har du noen tips?

    26. Hvis du hadde mottatt invitasjon til kroppspress møte som barne-og likestillingsministeren, hadde du dratt?

    27. Hei, hvorfor ungår du å svare på dette: hadde du møtt opp på møtet om kroppspress som barne og likestillingsministeren inviterte til hvis du hadde fått invitasjonen og tid og sted hadde passet? Ser jo flere har spurt om dette! Kan du også skrive mer hvorfor/hvorfor ikke?
      Det kommer jo sikkert flere muligheter til å delta på slike møter og uansett hva du mener, så vil det jo være verdifult å ha deg med i en slik dialog (det er jo derfor de inviterer deg). Og jeg skjønner at du er redd for å bli angrepet, men det kommer jo ikke til å skje under slike forhold. Det er jo også et møte for at begge parter kan forstå hverandre.

    28. Heii <3
      Kunne du forklart hvordan du redigerer bildene dine? Elsker hvordan du får de til å se ut og så kul sammenheng mellom Instagram og bloggen!
      Klem

    29. Heii❤️ Lurer på hvordan det er med vippeextensions i syden? Synes du det er stress, faller de av lettere eller går det helt fint? 🙂

    30. Hvor kommer Pierre opprinnelig fra? Unntatt Sverige. Elsker bloggen din, du er en stor inspirasjon💗💗

    31. Hei!
      Lurer på om du har noen gode tips angående påmeldingen av PH, noe man kanskje burde skrive for å bli tatt med videre?
      Ønsker deg en fin ferie!

    32. Isabel du er verdens beste forbilde å Pierre å du er verdens søteste par. Skulle ønske jeg hadde en sånn kjæreste❤️ Jeg skulle ønske jeg var som deg. Jeg synes så stakkar på deg som får hatkommentarer skjønner ikke hva de taperene tenker på når de skriver sånn til deg😩! Du er helt elsk😍

    33. Syntes du ligner mer på Kourt en Kim ¿
      Syntes ikke du?
      Kim har mye breere hofter og større lår. Du er lzm ikke noe bred. Men du er så ON FLEEK assa, skjønner ikke! Ansiktet ditt er så pent!

    34. At folk reagerer på at du ikke vil si hvor mye du har på kontoen gjør meg selv ubehagelig, det er DINE penger som DU selv har tjent og det skal kunne være opp til deg selv om du har lyst til å meddele eller ei, uansett digger deg much❤️ Har du foresten fått en Nelly kode? Har sett på en bukse jeg virkelig vil ha og kunne gjerne trengt en kode akk nå;)

    35. Hei! Jeg reiser på ferie til chaniakysten i Kreta i slutten av juni og lurer på om du har noen tips til bra restauranter, shoppingmuligheter og strand? Hadde satt stor pris på å få litt tips!!❤️

    36. Ble du sammen med Pierre før du opererte, og senere i forholdet godkjente han deg ikke lenger så derfor følte du for å operere?

    37. Får du ikke litt dårlig samvittighet av å tenke på at du faktisk ikke gjør så veldig mye for pengene du tjener? Du tar imot så mye gratis, og får alt servert på et sølvfat. Men tenker du aldri på menneskene som risikerer livet sitt for at vi andre skal få det bra? Brannvesen, politi, leger og andre livsviktige mennesker som gjør en kjempeviktig jobb. De tjener mye mindre enn deg, og gjør en så viktig jobb. Tenker du ikke på de? Når du legger ut hvor mye du brukte på en veske, eller et parr sko?

    38. Line: hadde du vært i situasjonen til Isabel så hadde du vel ikke sagt nei takk til sponsede produkter og neitakk til lønna? Vi mennesker hiver etter penger, så å få ting på sølvfat er det de aller fleste vil! Herregud. Hun styrer ikke «markedsverdien» av bloggerne, du er med på det, ved å besøke bloggen og kommentere. Hva hu tjener har du forresten ingenting med. Skal jeg slutte i jobben min fordi jeg tjener mer som daglig leder i et firma enn helsesøsteren i kommunen? Selv om hun gjør en mye viktigere jobb enn meg? Skal jeg synes synd på naboen fordi han har 50kr mindre i timen? Nei vet du hva. Det er en SELVFØLGE at nesten alle synes at brannmenn, ambulansearbeidere, leger osv. fortjener uendelig med penger fordi de redder liv og har en mer samfunnsnyttig jobb, men det betyr ikke at de som ikke har det ikke kan tjene penger.

    39. Har du handla på Shein? I så fall er det mye i toll? Har hørt at det ikke blir toll når man handler der, er forvirra…. vil helst vere sikker før jeg bestiller noe derfra

    40. Vet du, det hender jeg er uenig med deg i et par ting, det er nok fordi min verden er så utrolig ulik din. Men – når det kommer til det med mobbing er jeg så sinnsykt enig med deg! Du bør ikke på noen måte hverken finne deg i det eller akseptere det bare fordi du er Isabel Raad! Mobbing er uakseptabelt uansett og jeg blir skikkelig provosert over at noen skal kverulere på det og til og med profittere på det!! Jeg syns virkelig ikke det er greit. Og det er en viktig ting som enkelte ikke forstår! Det er du som blir mobbet som får bestemme om det kvalifiserer til mobbing eller ikke!

    41. De som har hengt deg ut/mobbet deg er jævlig bevisst på hva de driver med, og det er ingen unnskyldninger som rettferdiggjør offentlig hets av medmennesker. Du er modig som står opp for deg selv mot slike offentlige personer som hver og en har sine egne fanskarer, for da står du opp mot alle de som henger seg på mobbingen også. Om jeg noen gang får en offentlig stemme skal jeg stå på din side (med mindre du oppfører deg som en drittsekk selv, da) og skjempe med deg og for alle mobbeofre og jeg er ikke en som bryr meg om navn, tittel eller status. Mennesker er mennesker, vi er alle like under overflaten. Uansett, fortsett og kjemp Isabell, ikke la deg skremme eller skue, dette er din kamp og du gjør faktisk en større forskjell enn du er klar over.
      Love!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg