FEIRING AV SVIGERMOR

annonse ⎟ annonselenker PLT & Nelly

HEELS HER ⎟ BODY HER ⎟ SMYKKE HER ⎟VESKE HER (nå på 30%) ⎟ LIGNENDE SKJØRT HER

I går var den store dagen, svigermor fylte nemlig år! Det er jo tross alt derfor vi er på denne ferien, nemlig for å feire henne. Dagen startet med gaver og frokost utendørs, før vi etterhvert dro til en strand for å bade og sole oss. Bilder fra det deler jeg i et annet innlegg! Etter stranden bar det tilbake til villaen, for å fikse oss og gjøre oss klare til middag. Vi fikk en anbefaling på en restaurant som heter Palace, den skulle tydeligvis være helt fantastisk. Vel, den levde opp til forventningene og vel så det. HerreGUD for en nydelig plass! Scroll litt nedover her, så ser dere bilder av lokalet som forøvrig er på en takterrasse, utsikten og maten. Alt var helt upåklagelig! Her kommer et realt bildedryss fra feiringen:

Restauranten jeg prater om. Har dere sett så nydelig? Gosh… Dere må virkelig dra til Palace dersom dere skal til Chania i fremtiden. Ps! Viktig å booke bord på forhånd.

Utsikten over hele havnen.. 

Fine gjengen jeg er så heldig å få feriere med. 💕 Jeg er så glad i disse menneskene!

Vi booket bord i tid til å få med oss solnedgangen. Jeg har ikke ord for hvor vakkert det øyeblikket var. Jeg merker at jeg blir mer og mer voksen jo mer jeg verdsetter slik som dette. 

Gårsdagen ble veldig vellykket. Bursdagsbarnet var så sjukt glad og lykkelig i går, så da antar jeg at vi ga henne en super fin dag. Det fortjener hun, mer enn noen andre. 💕

46 kommentarer
    1. Hei virker som dere har det kjempefint .ville bare tipse om se etter en dyrevernsorg.der dere er står sikkert på nett. Så kunne du be de levere ut mat en tid fremover for deg ? Hadd hjulpet mange dyr.er grusomt at dyr lider for menneskers råhet hver dag :(( takk for at du kjøpte mat til de.du er et vakkert menneske.

    2. Herregud så nydelig det ser ut!!! Er så misunnelig😫 men hva syns de andre om at du må dokumentere så mye? Pierre er vel vant til det men de andre, ta bilder hele tiden og stille seg opp? Når man ikke er blogger så må de syns det er litt masete kanskje? Tenker de fleste ikke-bloggere liker å nyte maten og prate uten tlf og kamera fremme hele tiden. Jeg bare lurer altså, er jo mulig de liker det 🙂

    3. Den evnen du har til å stå opp for deg selv, og leve et liv til tross for hvor utrolig mye dritt som blir slengt i trynet ditt hver eneste dag, den evnen betyr så utrolig mye mer enn hvordan rompa di ser ut!!

    4. Jeg finner ikke den restauranten når jeg googler palace og chania, kan du legge ut en link, adr eller noe? Skulle gjerne booket der når jeg drar på ferie om noen uker!

    5. Heisan.😊
      Skal til Chania i sommer og her skal vi definitivt spise.
      Kan det stemme at det skrives Pallas?eller er det en annen?

    6. Du tjener kanskje mer enn leger og advokater nå, men mennesker med disse yrkene har gjerne jobben sin i 40 ++ år. Har du tenkt på hva du skal gjøre dersom bloggen din blir “glemt” om 5 eller 10 år? De fleste paradise hotel deltakere blir som oftest glemt etter par år, og få har interesse av å lese bloggen til en 30 åring. Da har vel ikke pengene du tjener nå ha noe å si i det lange løp?

    7. Har vøre på den resturangen i 8-9 år. Den er helt nydelig! Aldri bodd i chania men drar alltid inn dit noen dager når æ er på kreta. Vakkert sted 🙂 kos dere!

    8. Wow, så lekkert det var! Og så utrolig flotte bilder. Ikke misforstå, bildene dine er alltid fine, men det var noe helt spesielt med kvaliteten over disse syns jeg 🙂 Bruker du et nytt kamera?

    9. Du og P virker som noen utrolig flotte mennesker. Så fordomsfrie og full av respekt for andre mennesker. Mange har virkelig noe å lære av dere.

    10. Fy satan så vakkert det var der, nydelige bilder du har fått tatt! Innlegg som dette er de jeg liker aller best.

    11. Hei, etter alt fra sosiale medier, angrer du på å få silikon i rumpa og brystene? Skulle du ønske du ikke hadde gjort det? Jeg dømmer ikke, å syns du er fin uansett 😊

    12. Hei bare lurer på en liten ting:) Siden du blir så sur på de som misshandler dyr og du virker veldig glad i dyr, kjøper du klær med ekte pels? Og har du noen gang gjort det? (Ikke ment som noe hate) <33

    13. Hvis både Carl Aksel og Mathias hadde vært på PH samtidig hvem ville du ha valgt som partner? Og hvis begge hadde gått bak deg hvem hadde du valgt som partner hvis du måtte ha valgt om du satt i den posisjonen?

    14. Vil bare si at jeg kjente deg da jeg var veldig ung og i fosterhjem på undheim. Jeg er 15 år nå, men håper du har det bra. Eg er innlagt på sykehus siden jeg har mest sannsynlig kreft. Så jeg håper du har det bedre en meg. Jeg går igjennom så mye men eg vil gjerne leve lenger 💔

    15. Hei:) Er en fast leser av bloggen din. Jeg er selv interessert i å reise og fikk med meg at du/dere betaler 20K for en uke, så nå kommer mitt spørsmål hehe😅 hvor mye måtte dere gi for flybilletter og hvor fant dere dem?🙈 vil ut å reise med typen, så trenger tips😅

    16. Ser ut som dere koser dere masse<3 Takk for at du tok deg tid til bilde osv på taxfree?en på Gardermoen før du dro! Herregud så hyggelig du var i virkeligheten! Folk undervurderer deg<3 love

    17. Amalie: Hei Amalie! Fy søren, dette gjorde vondt å lese. Da må du ha vært en baby når jeg bodde på Undheim i og med at du er 15 år nå? Masse god bedring til deg skjønne. Dette klarer du, jeg heier masseee på deg!!! <3 Skriv gjerne til meg privat om du behøver noen å prate med vennen. Stor klem.

    18. Jeg får rett og slett vondt inni meg når jeg ser alle disse stygge kommentarene folk klarer å finne på å skrive. Ja! Kanskje folk syntes det er feil å operere seg men ærlig talt de trenger da ikke slenge dritt i trynet ditt heller da. Jeg syntes bloggere (og youtubere) får alt for mye hate og noe av det som blir skrevet er jo ikke sant engang. Bloggere er sterke som klarer å stå opp hver dag og ikke bryte sammen av alle disse stygge kommentarene. Jeg syntes alle burde sette pris på at bloggerne skriver faktisk til oss, de skriver flere innlegg hver dag og da tar sin tid. Jeg står opp for deg Isabel. Stå på❤️

    19. kan du ikke bare lege opp du er drit stygg som faen også. Du er 10000000000% plastik får så lyst til å ta livet mit når jeg ser deg

    20. Fina Isabelle! Du är en helt fantastisk tjej som har ett liv många bara kan drömma om, som du fixat åt dig själv helt på egen hand! Klart folk blir avis! Ta inte åt dig för ur avundsjuka kommer hat. Kolla dig i spegeln och se hur vacker du är <3 kram från Sverige

    21. Hei jeg er 13 år og forstår viss du ikke svarer men det hadde betydd så utrolig mye for meg om du svarte. Jeg har brukt mye av livet mitt faktiske heilt siden jeg var 11 år har jeg sett på pH. Vet at jeg var ung men huske at den sesongen du var med i, ååå den elsket jeg. Husket at jeg gråt når du røk ut og fy f**n som jeg håpet at du skulle vinne. Og du er bare det største forbilde mitt. Og har vert så fan siden jeg var 9. Jeg husket og at jeg tenkte: Gud så heldi pirre, og alle vennene dine er som kjenner deg.❤️Du er bare super fin, virker veldi snill ifølge pH og yt. Elske dæ❤️❤️❤️❤️Og det hadde betydd så sinnsykt mye for meg og livet mitt om du svaret❤️💋❤️💋❤️💋

    22. Når reiser du hjem fra chania? Jeg skal reise der lørdag neste uke og det hadde vært veldig gøy å møte deg. Det hadde jeg satt stor pris på. Hvis du er der da og vil møte en av dine Største fans skriv ja så kontakter jeg deg på ig.

    23. Hei. Skal til Agia Marina i 14 dager snart og gleder meg sykt masse til det. Denne restauranten ser jo helt fantastisk ut og se solnedgangen fra❤️Men stemmer det at den heter Palazzo almare? Er det andre plasser vi absolutt burde spise på? Eller noe vi burde gjøre? Buss til Chaniá rett nedfor hotellet, så det er jo strålende. Takknemlig for tips da 14 dager jo er en del tid å slå ihjel😊❤️Hege

    24. Måtte du be om bord på terassen når du bestilte? Ville du sagt det var en dyr restaurant? Jeg skal snart til Chania, det så nydelig ut!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg