HA DET NORGE, HALLO…

annonse ⎟ annonselenker nelly

GENSER HER ⎟ JEANS HER ⎟LIGNENDE SOLBRILLER HER ⎟ SNEAKERS HER

Hei fra Paris! I dag er dagen der Sofie, Ine og jeg reiser til LOS ANGELES!!!! Jeg kan ikke forklare hvor mye jeg gleder meg til å komme dit. Jeg har jo drømt om å reise til LA så lenge jeg kan huske. Det kommer til å bli så sjukt bra, vi har så mye å se frem i mot. Akkurat nå har vi mellomlandet i Paris, neste fly går til Amsterdam hvor vi tar det siste flyet til Los Angeles. Det er en litt slitsom rute, men det går fint med tanke på at jeg har selskap av to fantastiske jenter som jeg ikke akkurat kjeder meg rundt. Jeg må dog innrømme at jeg har litt (veldig) separasjonsangst. Jeg savner Pierre så masse allerede, og jeg er ikke i LA enda en gang.. ☹️Jeg tror helt ærlig at det kommer til å bli tøft å være borte fra han i 16 dager, men jeg får bare fokusere på hvor gøy det blir når vi gjenforenes igjen. Åh.. Min elsk. Jeg elsker virkelig den mannen, jeg har aldri kjent på en sånn kjærlighet for en gutt noensinne. Nå må jeg slutte å skrive om dette, jeg blir nesten litt tårevåt haha. Jeg er teit, men det er ikke enkelt når man er sammen med verdens beste person!

Bildene er fra i går forresten, har ikke orket å ta bilder av meg selv i dag da jeg ser veeeeldig “chill” ut. Joggeklær og null sminke. No fucks given, haha. Orker ikke noe som helst glam når jeg skal fly så langt. Jeg får panikk av å ha på meg sminke når jeg flyr langt, det føles ut som at jeg piner huden min. 

Neste innlegg blir fra Los Angeles, babes! Hvor giret er vi? 😍

36 kommentarer
    1. Det blir nok mye bedre med dagene! Jeg er sammen med en som jobber på sjøen og som er borte 4 uker i slengen! Første dagene er skikkelig kjipe men så kommer det seg! Tenk så heldig du er som har noen å savne! Det er jo slik man må tenke! <3 god tur!

    2. Hei. Isabel.. håper dere får en knall bra tur til LA :-)… tenkte følge deg på snap men hva heter du der?

    3. Det er bare sunt å føle på savn 🙂 og de første dagene er som regel værst også går det over til dere skal møtes igjen!

    4. Synes du tar så fine bilder! Hva redigerer du i? Og bruker du mest mobilen til redigering eller bruker du data?

    5. Jeg har ett spørsmål, hvilken størrelse har du i gucci skoene dine, og er det normal størrelse eller er de små eller store i størrelsen?:)

    6. Eg får seriøst vondt av å lesa kor stygge og frekke folk er, ka er greio med da her? Man kan ikkje lika alle her i verden, men da er ein ting som kalles respekt. For ein verden me lever i kor folk kan ver så slemme med kvarandre???
      Visst man bare har stygge ting å sei så er da lika godt å bare holda seg unna.. all denna negative energien er ikkje bra for hverken mottaker eller sender

    7. Heldig som er nydelig uten sminke du 😍 Vet hvordan det er å savne kjæresten. Min er borte 5 uker i gangen. Men når man har gode venner og finner på ting, går tiden fort!
      God tur! 😊

    8. Hvor har egentlig Pierre tatt den «nese» piercingen? Har sykt lyst på selv men aner ikke hvor man går🤷🏽‍♂️ Digger bloggen din! selv om jeg er en gutt så er det like spennende innlegg hver gang. Du er flink Isabel💙👋🏼

    9. Hei Isabel. Jeg har lagt igjen noen kommentarer, men du svarer aldri på det. Jeg er ikke ute etter å ta deg på noe, eller kritisere deg for noen ting. Jeg gir deg bare konstruktiv kritikk, og det sier du selv du gjerne vil ha. I det siste virker det som at du legger ut lettkledde bilder av deg selv, kun for å provosere Mads, og for å vise at du ikke bryr deg. For meg virker det som at du helt glemmer alle de andre som blir så enormt påvirket av det du legger ut, da spesielt unge jenter. Du sier selt av du har slitt med spiseforstyrrelser, og syns det er utrolig vondt at folk rakker ned på kroppen din, noe som jeg forstår er veldig vondt. MEN sider du selv har slitt med eget syn på kroppen din, og vet hvor vanskelig dette er, tenker du ikke på hva de andre unge jentene tenker, og hvordan de påvirkes av disse lettkledde bildene du legger ut? Du har en så utrolig stor makt, og du er et stort forbilde for mange. Hva tenker du selv at du påvirker til? Jeg er 26 år, og blir ikke påvirket av dette, men for en jente på 16 år er det utrolig lett å bli påvirket. Jeg mener helt og holdent at du påvirker til et usunt syn på kropp, med tanke på alle operasjoner du gjør og at du fronter plastisk kirurgi på den måten du gjør. Du er med på å normalisere dette med at hvis man ikke er fornøyd med seg selv, så «er det bare å operere». Syns man selv man har for små lepper, så er det bare å fylle i restylane. Jeg vet ikke hvilke synspunkter du selv har på dette? er du enig? Eller syns du selv at den måten du påvirker er sunt for dagens unge? Jeg skriver dette for at jeg lurer virkelig på hva du selv tenker om dette. Og dette med at du er så på at du skal være åpen og ærlig om hva du gjør med egen kropp, og at det er din kropp, så du må få lov til å gjøre hva du vil, det har jeg hørt før så det er ikke dette jeg er ute etter. Håper på svar 🙂 Ha en fin dag!

    10. “Kom deg vekk så jeg og Pierre får litt puletid”.
      “Du er falsk”.
      “Er det sant at du sliter psykisk?”.
      “Du gjør ingen nytte i samfunnet”.
      “Gleder meg til du blir borte en stund. Like digg hver gang fordi Pierre blir et annet menneske og jeg får endelig kose litt med han igjen”.
      “Du er ikke verdt noe”.
      Disse sentingene er bare noen få av mange tusen både denne jenta og andre offentlige og ikke offentlige personer får daglig.
      Altså HALLO! Er dere som kommenterer slike stygge kommentarer klar over hva dere egentlig sier? Er dere klar over hvor skjørt et menneskesinn og et menneskeliv er? Skjønner dere i det hele tatt selv hva dere gjør? Vet du hvor lite som skal til før du har ødelagt noens liv? Hva en ussel setning kan gjøre? Skjerp dere. Det er en stor skam. Sett deg ned og se for deg at det er du som får den kommentaren sendt til deg, hvordan ville du ha følt det? Vil du fortsatt sende de stygge kommentarene dine til noen andre?
      Dere kan potensielt ødelegge liv,psyken til andre, et forhold – er det virkelig verdt det? Er det kult å mobbe? Er det morsomt å ha på samvittigheten at dere potensielt kan være med på å ødelegge andres liv? Tviler..
      Vi alle er forskjellig, vi har forskjellige verdier, synspunkter og holdninger – liker du ikke det du ser, så scroll forbi, det koster deg ikke én kalori ekstra.
      THE POWER OF FUCKING WORDS – SKJERPINGS!

    11. Hei!
      Jeg tenkte bare å høre om du kanskje kan gi Sara Høydahl en takk eller klapp på skuldra for at hun sto opp for deg mtp alt som skjer for tiden. Bare et forslag.
      Kos deg masse i LA!

    12. SÅÅÅÅ GIRA! For du er sååååå himla flink til å blogge når du er på ferie!!! Jaaaasss best av alle faktisk. Sjukt flink wow blir imponert hver gang hvor flink du er på ferie

    13. Det virker mer som du er usikker og redd for å være borte fra Pierre, enn sånn «hyggelig» savn. Det her er ikke sunt Isabel, herrefred – alt du skriver er at du savner Pierre, ikke har fått nok kvalitetstid (enda dere er sammen så og si døgnet rundt). Seriøst. Håper du blir der i 16 dager minst, helst mer også – er ikke sunt å være så usikker og obsessed med kjæresten at man ikke klarer seg uten. Ikke noe romantisk ved det altså, bare tragisk

    14. Er det noen du ligner på i Kardashian familien så er det Kourtney Kardashian…. Ser også at du har litt likhet med Caitlyn faktisk?! God tur til L.A <3

    15. Hei, jeg har prøvd å spørre Pierre på sosiale medier, men intet svar. Lurer på hvor den rosa og kamo shortsen er fra. Megakule!

    16. Jeg sverger du ligner på en jævla kjerring uten sminke og med sminke ser du også ut som en kjerring. Syntes synd på deg. Hvordan er det for Pierre når han våkner og det første han ser er en kjerring som ligger i samme seng som han. Hadde blitt jævlig redd, hadde faktisk fått aids

    17. Hei! Bildene til både deg og Pierre på Instagram og bildene du legger ut på bloggen er så fint redigert! Hvilket program og kamera bruker du?😋

    18. På tide med litt seksualundervisning igjen? Stating the obvious, men du får altså IKKE aids av å våkne ved siden av noen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg