DETTE KUNNE IKKE STARTET VERRE

ENDELIG er vi i Los Angeles! Altså, dere aner ikke hvilken helvetes reise vi har hatt. Det var helt katastrofe. Husker dere at jeg fortalte dere at vi stod stille i flere timer etter at vi boardet flyet når vi reiste hjem fra Chania på lørdag? Vel, tror dere ikke at det samme skjedde når vi skulle ta vårt siste fly fra Amsterdam til LA i går kveld? Vi var så glade og giret ettersom at det var det siste fly av tre, endelig skulle vi komme oss frem. Neeei da, du. Vi satt fast i 4 timer, vi! Grunnen til det var en teknisk feil på flyet. Jeg holdt seriøst på å miste det en periode ass. Det flyet skulle allerede ta oss 12 timer, så det å måtte sitte der å glo 4 (!!!!) timer ekstra var ikke akkurat en favoritt. Når de fire timen endelig var gått, og vi fikk klarsignal på at vi endelig kunne lette, kom den neste fæle beskjeden. Vi kunne ikke lengre fly direkte til LA, men vi måtte altså mellomlande i Minnapolis først. GUUUUD! Trenger jeg i det hele tatt å kommentere noe mer på det? For å toppe det hele, presterte frøken Bella å spy på flyturen. Woho 🙂 🙂 🙂 Spy og mensensmerter. <3 <3 

Vi har fått sovet ut og samlet opp energi igjen etter den forferdelige reisen. Den første uken bor vi hos venninnen til Sofie i en kjempe fresh leilighet, mens den neste har vi leid en egen. Vi (Ine) måtte så klart kjøpe Sour Patch godteri så fort vi landet i går. YUM!!! Det er så utrolig godt. Jeg skal definitivt hamstre masse med meg hjem! Hihi.

Seeee hvem vi bor sammen med! Verdens SKJØNNESTE lille krabat. Det er nøyaktig en slik Pomeranian Pierre og jeg har tenkt å skaffe oss. Så utrolig søøøøt!!! 💕

Vi stod opp relativt tidlig, rundt halv 9 slo jeg øynene opp og vekket de andre. Planen i dag er å spise frokost på en vegetar restaurant som Sofie har mange fine ting å si om, før vi skal shoppe. Are u shook? Hehe! I CAN’T WAITTTTT. Første dagen i LA – let’s go. Jeg skal ta masse bilder til dere i hele dag. Følg med på Insta-story og snapchat også da, der oppdaterer jeg hele tiden. IsabelSraad heter jeg begge steder. Klem!

21 kommentarer
    1. Vakre du! Lurte bare på hvilken modell du har i de hvite gucci skoene dine? Kos dere masse der nede<3
      Klem!

    2. Er det sant at du prøver å operere deg til å bli en mann? Du er på god vei i ansiktet ihvertfall👍🏼

    3. Hahah tror jeg hadde klikket selv faktisk! Maks uheldig har dere vært. Men, sour patch kids kan dere kjøpe i Norge 🙂 på en butikk som heter Normal finnes de! Fikk helt cravings på de i Australia og ble SÅ glad når jeg så de på den butikken! Haha, og hele butikken er SJUKT billig. Lite tips hvis du ikke har hørt om den før :*

    4. Hei Isabell❤️ Lurer på hvordan du har tenk å gjøre det med hund med tanke på at du reiser utrolig mye? Skal du kutte mye ned på reisingen da?

    5. Blir så sykt oppgitt av folk som skriver ekle kommentarer til deg, når alt dem egentlig ønsker er å bli som deg. Hvor faen er logikken, be happy for her guys. Grow up

    6. Hvorfor skriver du altid «jeg svarer» på snap også svarer du engang ikke på kommentarene ?? Why you finna Lie to your fans like that??? Bare for å få lesere ?? U need to stop with em clickbaits!! Lei av å se snap der du skrive «jeg svarer» but u aint!! Hadde så mye respekt for deg men nå er du desp etter lesere at jeg har unfollowa deg på alle sosiale medier👋 Be real bella!

    7. Sto fast i 12t vi når vi bare skulle på en ukes tur. Ufattelig kjipt. Og vi hadde skrikende babyer på begge sider av oss. Kjedelig altså.
      Men husk å ikke fokusere bare på det du kan finne som er negativt

    8. Ikke kjøp hund om du er glad i å reise eller henge ute. Jeg sverger, jeg er tidenes mest dyreglade person og har hund etter å ha ønsket meg den i 18 år – og JEG ønsker ikke å ha hund i fremtiden. Det er IKKE bare kos og fryd og gammen, det er en skapning med egne interesser som går på bekostning av dine. Hunden er ikke interessert i at du skal rekke en frisørtime eller ut med venner, den kommer til å gråte av separasjonsangst de første ukene og etter hvert kommer den til å være sta og sleip for å få ting på sin måte. Det er som å ha et barn, virkelig. Du må hele tiden passe på at den får gjort i fra seg (du MÅ ut om du ser dådyrøynene skule på deg i mørket klokken 4 om natta og mase om å gå på do), og du må passe på at den ikke får i seg noe så den kaster opp eller at det renner ut av magen på den. Om det regner må du skyllebade hunden i badekar etter hver eneste luftetur, ellers får du sand og skitt over hele boligen. Den kan også bli angrepet av andre hunder utendørs, eller bli påkjørt. Det skjer før man rekker å si “kom hit!”
      Poenget med denne kommentaren var ikke å skremme deg vekk fra å kjøpe hund. Det er som med barn, når man først har fått dem vil man ikke være foruten dem, men man tenker jo tanken at man ikke ønsker flere barn i fremtiden…). Det er ingen dans på roser da, det krever sitt. Men klisjèen lever; det er verdt det om man faktisk takler det. Etter de første to månedene pleier det å gå seg til. Før det har man helst lyst å sende valpen tilbake til oppdretter (les: dammer av tiss og det som verre er, innendørs. Everywhere:)))) Lufteturer hvert ti min. Og man kan ikke gå NOEN steder uten hunden, for da vil naboene få høre det). Jeg hadde ikke greid det om det ikke var for moren min, som lufter hunden hver dag før jeg rekker meg hjem fra jobb, og som tar seg av den når jeg er på ferie eller bare ute en kveld med venninner!

    9. Synes da dette var ganske barnslig, at alle ifølge instastoryen tror det værste har skjedd deg, men egentlig ble bare reisen deres forsinket. Herregud. De andre bloggerne lyver seg hvertfall ikke seg til suksess 😂😂

    10. Hei! Jeg er i California nå og vil bare gi dere noen anbefalinger om dere har tenkt til å reise litt rundt!
      Personlig syns jeg LA ble litt kjedelig i lengden, litt fordi det er så innmari stort og litt fordi vi bodde litt for unsentralt.. MEN jeg vil på det høyeste anbefale dere å reise til Las Vegas (vi leide oss bil og kjørte dit og var der i 3 dager. Må bare oppleves, utrolig morsomt sted! Vi bodde på The Vdara med utsikt over Bellagio-fontenene (utrolig fint)! Ellers er vi på vei opp mot San Fransisco, har stoppet i Santa Barbara (fantastisk flott, lite sted som også bør ses!)
      Ellers i LA burde man se Venice beach (mange alternative mennesker, gøy å oppleve), Santa Monica, strand og sentrum (veldig fint)! Håper dere koser dere, ta vare på alle inntrykk, mye å se på!

    11. Æææ så fin hund ❤
      Du har ett rundt smykke, æ lure på om det e beige eller gold og om haldskjede følge med eller om man må kjøpe det utenom ? 😀
      Håpe væældi på svar ♡ takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg