TJEN PENGER PÅ Å SI DIN MENING

annonse ⎟ meningstorget

Hei fininger!

I dag vil jeg tipse dere om noe som er helt genialt! Visste du at du kan tjene penger på å si din mening? Ja, det høres for godt ut til å være sant, men tro meg – det er ikke tull! Jeg har fortalt dere om Meningstorget.no en gang tidligere, faktisk allerede da jeg ble introdusert for det for første gang. Siden den gang har jeg fortsatt å klikke meg inn, og svart på spørreundersøkelser som gir meg betalt. For dere som ikke vet hva det er, så er det kort fortalt en nettside hvor du blir belønnet av ulike brands som ønsker din tilbakemelding på produktene eller tjenestene sine. 

Det hele er veldig enkelt. Alt du behøver å gjøre er å registrere deg på Meningstorget.no, og sette i gang! Det er helt gratis å registrere seg, i tillegg til at det er super enkelt å bruke. Jeg synes at dette er en genial måte å kunne tjene ekstra penger på. Ikke bare er det lettvint, men også gøyalt! Jeg husker da jeg fortsatt gikk på videregående og måtte få meg en deltidsjobb for å tjene ekstra penger. Den gangen ble jeg ansatt på Synsam som ekstrahjelp. Jeg syntes det var gøy i begynnelsen, men etterhvert gjorde jeg det jo kun fordi at jeg ville tjene litt ekstra penger. Hadde jeg bare visst om Meningstorget på den tiden, hadde jeg kunnet benytte meg av det og tjene den samme summen istedenfor å dra på jobb en gang i uken.

Konseptet er lettvint og greit – du tjener deg opp poeng ved å svare på spørreundersøkelser. Disse poengene kan du bruke videre til det du selv ønsker. Du kan bruke dem til å shoppe med på nettet, donere til veldedighet, få pengene overført direkte til din konto eller få gavekort hos for eksempel Zalando, Amazon, H&M og Kicks. Dette er jo helt genialt, eller hva? Neste gang du kjeder deg, kan du klikke deg inn her og tjene litt ekstra cash! På det viset kan du kanskje unne deg den nydelige bikinien du sikler etter, eller en kinodate med en venninne? 

Nå som jeg er i Los Angeles pleier jeg å svare på spørreundersøkelser når vi sitter i Uber. Alt er nemlig veldig spredt her nede, så vi sitter mye i taxi for å komme oss fra sted til sted. Da er det like greit å kunne tjene penger samtidig som jeg har tid til overs. Produktivt og lønnsomt!

Om du også vil teste ut Meningstorget så kan du lage en profil helt gratis HER! PS: man må være over 18 år for å benytte seg av tjenesten.

29 kommentarer
    1. Er det ikke litt ubehagelig å gå rundt i så lite klær? Jeg mener IKKE kroppen din er stygg, men å nesten vise rumpeballene i så liten shorts i tillegg til magetopp er litt for mye av det gode, syns du ikke? Eller liker du kanskje mange blikk og den type oppmerksomhet? Noe som er HELT i orden. Jeg bare lurer 🙂 men et lite tips: kort shorts=dekkende overdel, kort overdel=lang underdel. Enkel regel du som liker mote 🙂

    2. Altså- meningstorget er helt ok det, er medlem der selv. Svarer så ofte jeg får tilbud om undersøkelser. Men å tjene like mye som en dag i uken i butikk er helt umulig! 200 kr mnd er en mer reell sum. Et lite tips- når tilbud om undersøkelse kommer, start med å svare på et par spørsmål, da kan du la den ligge til senere for å gjøre resten. Jeg bruker å ta det på sengekanten( det el Candy Crush 😅) Venter du 1 time el 2, er undersøkelsen fort borte, for de har fått nok svar til den…

    3. Anonym: jeg har ikke behov for å feste så masse. Man gjør litt som man vil, og jeg velger å ikke dra ut like ofte som det de vil 🙂 noe som så klart er helt ok!

    4. Ærlig, hvorfor er du så sykt party pooper?? Du er i USA, og gidder ikke å feste me vennene dine nesten? Hva var vitsen at du var med Sofie og Ine til USA egentlig? Kan tro Sofie og Ine synes du er en sikkelig kjedelig person som ikke gidder og gjøre det litt gøy med å feste med dem?

    5. Til «Kk» som skrev over her: Hvorfor bryr du deg i det hele tatt om hvordan Isabel kler seg? Hvis hun liker å bruke «mindre klær» så la henne gjøre det uten at du skal kommentere det på en negativ måte. Det med klær og mengde klær er bare smak og behag, hvorfor er det mer «riktig» å bruke mer dekkende klær? Dessuten er det kanskje flere grunner til at hun valgte de klærne, som blant annet varmen;) Det er ingen regel for hva som er riktig innenfor mote, la Isabel kle seg som hun vil, hun er nydelig uansett. Det at du skriver at du ikke synes at kroppen hennes er stygg og at det er helt i orden og deretter kommenterer noe negativt blir det samme som å skrive «ikke for å være frekk, men..» og deretter komme med noe frekt. Men dette er min mening så klart.

    6. Hvorfor gidder folk å bruke tiden sin på å hate på andre egt? Nå mener jeg ikke bare Isabel men andre også,Get a life liksom…
      Og hvorfor går folk inn på en blogg og leser innlegget å hater? Skjønner ikke en dritt

    7. Skjønner godt at du ikke fester hver kveld jeg.. Man får mer utbytte av å være uthvilt og klar for å utforske LA uten konstant hangover og lite søvn.. Dessuten har du jo en flott kjæreste som venter hjemme og byen er ikke alltid like fristende da.. (misforså meg rett, man kan godt feste selv om man har type, men du skjønner) Kos deg masse videre i LA og gjør akkurat det du selv vil, folk her hjemme i Norge er bare misunnlig og skal lage kvalme så ikke bry deg om hva som blir skrevet. Jeg heier hvertfall på deg. Klem

    8. Jeg sier overhodet ikke det er noe galt i å feste fordi det er det ikke. Hvis man selv ikke døler behovet eller lysten til å feste, så synes jeg at man skal ha mot nokk til å si nei. Dette er noe jeg beundrer deg for! Siden det er mange der ute som ikke tørr å si NEI.
      Folk snakker om at det er et stort press når det gjelder drikke og festing, og da er det fint at du som stor blogger viser verden at det er helt greit og si nei om man ikke vil.
      Digger bloggen din!! Den er langt fra mange andres blogg, noe som selfølgelig er bra!!

    9. Hei Isabel<3 Skal til LA snart og lurte om du hadde noen tips til brae restauranter, butikker eller ting å se eller oppleve?

    10. Så jæææævelig ekkelt at du flasher penger på den måten…! «Ring ring» omg stakkar de som bare har 20kr daglig, men det tenker du kanskje ikke på når du et opptatt av å prate i den nye telefonen din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg