DETTE VIL SJOKKERE DERE

annonse ⎟ lenker nelly

PUMA TOPP HER ⎟ SHORTS SHEIN ⎟ SNEAKERS HER ⎟ SOLBRILLER HER

I dag startet vi dagen meeeget sporty, spør du meg! Jeg er ikke akkurat kjent for å være den som er mest aktiv og den som besøker treningssenteret oftest, så det å starte dagen men så kalt “hike” var jammen meg ikke noe dere hadde forventet dere, vil jeg tro? Haha! Er dere sjokkert nå? Vi var på vei ut døren 09:30 ca, og tok en taxi opp til Runyon Canyon (og ikke Grand Canyon som jeg presterte å si på mystory, hahaha). Det var sykt deilig å få en så aktiv start på dagen, faktisk! Jeg ble sjukt sliten da, for jeg er ikke akkurat godt trent om dagen. Tenk at jeg gikk fra å gå på idrettslinja og spilte fotball i 8 år, til å ikke trene en drit? Paradise Hotel og festingen got the best of me, haha. 

Så nice! Jeg følte meg som en ekte LA-girl der jeg gikk å “hiket”. Det er jo slik de gjør her, vet dere. 😉

38 kommentarer
    1. Hvis du ikke liker at folk kommenterer rumpa di, så bør du heller ikke legge ut bilder som fokuserer på den heller…

    2. Du sier du har dårlig selvtillit og er usikker, men er det virkelig sant? For du filmer deg selv ekstremt mye (uten å si et ord til og med) til å ha dårlig selvtillit. Du skal få lov til å filme deg selv og leke deilig så mye du vil, men det virker veldig rart å gjøre det hvis du er så usikker på deg selv som du påstår. Så har du jugd? Eller pynta litt på sannheten for å si det pent?

    3. Herregud, hvorfor må dere bry dere så sykt mye! Merker jeg blir så provosert!! Isabel må da for f*** meg poste bilde av rumpa si uten st dere nett troll skal mobbe hu..
      Å til deg som skriver ang dårlig selvbilde som det faktisk heter, så er jeg i samme bås, men jeg er langt ifra sjenert på sosiale medier fordet, det kan skjules og uansett om hun har det eller ikke, HVORFOR skal DU bry deg så jævlig??? Folk as… Trangsynte som fy! La nå jenta være i fred! All dritt dere skriver sier alt om dere og ingenting om Isabel, idioter!

    4. Rart at du blir sur når andre influensere kommenterer det du poster og gjør, når du legger ut ganske provuserende snapper. Du ber jo om reaksjoner? Å jeg må bare si at jeg vansligvis syns du sminker deg fint, men på snap idag, WOW det var overkill. Ser litt dragqueen ut…

    5. Moro at du opplever flere ting enn bare «beach-klubber» nå. Ordentlig kule bilder i dette innlegget! Har mange meninger om deg og bloggen he he, men synes absolutt du driver den bedre og bedre, går i en retning JEG liker hvertfall. Ha en fortsatt fin ferie! 🙋🏻‍♀️

    6. Kjære Isabel!
      Vil bare si at du ser helt fantastisk ut for tiden! Håper virkelig ikke at du tar til deg all dritten som anonyme troll skriver til deg! du virker som verdens snilleste jente og du er den siste som fortjener så mye dritt! jeg er 100% sikker på at de som skriver stygge ting er sjalu! du ser helt nydelig ut, og du burde være så stolt som er kommet dit du er idag! Vi lever alle bare en gang, og har muligheten til å gjøre det vi vil med live vårt! vi har alle rett til å leve og ta egne valg!
      At folk kommenterer rompa di, puppene og brunfargen ja what so! Du forandrer deg ikke av den grunn! synes det er supert at du har valgt å være annerledes! du er bare helt super! YOU ROCK!
      Ønsker deg alt godt, og håper virkelig at du å Pierre får det fint sammen i framtiden! Han er heldig som har deg!

    7. SMINKETUTORIAL I BILDER PLEASE!!! Og Get ready med dere alle 3!!!! Koman girl, vis litt venninne kjærlighet og ikke bare deg deg deg deg og Pierre hele tiden! Love u tho hahah

    8. hvilket pudder baker du med? for det var sykt flashback på det ene bilde du la ut, du var jo hvit fra under øynene opp til pannen

    9. Tok noen timer før sjokket la seg, ja. Til dere som lurer på hvorfor Isabelle viser så mye rumpe: Hun driver nok med eksponeringsterapi mot kroppsdysmorfobi. Er nok derfor hun mooner og flasher tits.

    10. Hei såg nettop den YouTube videoen der du å Pierre shoppa på Ullared, og når dere viste hva dere hadde kjøpt, viste dere en lek som het «mouthgard challenge» å ej lurte bare på om dokke har lagt ut en video eller om dokke skal jør d? Siden dere sa at det var til en YouTube video? Elsker bloggen din❤️

    11. veldig rart spørsmål men hvordan er det å bruke sminke i LA? liksom smelter sminken, må du pudre ofte? det virker veldig varmt og jeg har bare alltid lurt hvordan folk holder sminken på plass der

    12. Du er kjempe tynn og har en jævlig fin kropp!!😍 trener du for p holde deg tynn eller gjør du ingenting?

    13. Kk; man kan syns utad at det man ser i speilet eller kameraet ser ok ut, men usikkerheten den kommer innenfra oh må jobbes med på helt andre måter..

    14. Se på hvordan du kler deg!! Som en ekte prostituert løs hore med dem stygge ræva di!!! Æsj!!!!!!!! Så ekkel liten hore du er!!!! Æsj As!!!

    15. Ser ut som en fryktelig slitsom, men digg tur! 🙂 Har alltid hatt lyst til å gå den selv! Foresten, Nina som dere bor hos er en vennine av meg som jeg var i millitæret med i Norge, hilse så masse! 😀

    16. Hvordan syntes du det egentlig er å omringes av venner som tar bilder av alt og alle og dokumenterer alt på sosiale medier?

    17. Kan vell ikke syte så fælt over at folk snakker om rompa di når den henger utafor klærne dine? Du kunne i det minste ha en shorts som dekker den da hvis du blir lei deg for at noen kommenterer

    18. Tror aldri jeg har kommentert noe på bloggen din før, men jeg ville bare si at jeg synes den “rompen” som alle snakker drit om, ser JÆVLIG bra ut. Ja, du har operert ann, men herregud, hadde du hatt sånn naturlig hadde alle sagt den var amazing! <3 MEN sånn btw, du ser mye bedre ut uten sminke ;* <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg