EN DRØM HAR GÅTT I OPPFYLLELSE

I CAN’T DEAL

Altsååå…. Aner dere hvor lenge jeg har hatt lyst til å dra til en slik cupcake ATM? Dersom du kjenner meg, vet du at dette lenge har vært en liten drøm for meg haha. Kanskje teit for noen, men slike små, skjønne ting er min guilty pleasure. Elsk på alt som er søtt og rosa, og spesielt om det er dessert innblandet også. Det gjør jo ikke akkurat saken verre da, for å si det sånn. Jeg trodde at disse automatene kun fantes i New York, men neida. De fantes her i Beverly Hills også, til min store glede. Der måtte vi så klart ta turen innom, og lykken var stor. Jeg ble ikke litt skuffet en gang – alt levde opp til forventningene. Automaten var like søt som jeg trodde og cupcaksene var like tasty som jeg hadde sett for meg. Terningkast: 6.

33 kommentarer
    1. Ting du legger ut på snapchat og linker til bloggen kommer ikke opp.. vet ikke om det bare er til meg… så dumt for trykker alltid på linken/swipet opp😩

    2. Herregud så skjønne og vakre Ine og Sofie er. De ser så sunne og friske ut. Virkelig nydelige jenter. Håper ikke du påvirker dem i feil retning

    3. Skjønner ikke at Ine og Sofie orker å ha deg med på tur. Du ser konstant sur ut og virker som du drar ned stemningen ekstremt. Tipper at om 6 mnd så hører vi ikke noe mer om de på bloggen din, siden du har et bruk og kast system når det kommer til venner.

    4. I mars skrev du om to syyyyyyke prosjekt som du ikkje kunne fortelle noe mer om….du skrev vi kom til å se masse av deg dette året og at det var helt crazy…og vi kunne glede oss….Well….nå er halve året gått, og du har ennå ikke fortalt hva det gjelder…..og hva som skal skje. Er vel på tide det skjer noe snart vel????

    5. Jeg bestilte cupcake fra ATM i New York når jeg var der i januar 🙌🏼 Så er ganske sikker på at den finnes 😀

    6. Elise: Jasså, på hvilket grunnlag kan du si at jeg konstant er sur og drar ned stemningen? Vi har det faktisk veldig gøy på denne turen, vi jentene. Jeg er hverken sur eller drar ned stemningen, så nå har du en mindre ting å bekymre deg for. Og nei, jeg driver ikke med “bruk og kast system”, jeg orker bare ikke å omringes av mennesker som er falske, noe hverken Ine eller Sofie er. Klem til deg, Elise. 🙂

    7. Grunnlaget mitt er at jeg følger begge de på snap og ser YouTube filmene deres. Du er utrolig sur ut. Og du ser ut som en transe

    8. Hei. Jeg synes du virker som ei super jente. Jeg har lært at man skal ikke dømme folk før man faktisk kjenner de. Tror det er mange/de fleste av disse netttrollene her som er kjempe sjalu på deg og det du har. Du har en super jobb hvor du tjener en del og sikkert en super kjæreste som stiller opp og er der for deg da du trenger han. Det er det nok ikke så mange som har. Så synes du skal stå på videre og gi blanke f… i disse trolla som prøver å ødelegge. Selv om ord lett kan såre, så må man bare prøve å heve seg over det. Håper resten av turen deres blir super og at du fortsetter og ha det kult i la😃 stå på videre. Digger bloggen din og synes det er så ufattelig trist at det er så mange som er så sinnsykt slemme hele tiden. 💜💜

    9. Husk alltid å respektere andres meninger. Alle har forskjellige synspunkter. Det er alltid to sider av en sak.

    10. Hei. Jeg skjønner ikke hva som foregår i hodet på de som velger å skrive så fæle kommentarer til deg. Jeg kommenterer aldri på blogger, men da jeg leste disse kommentarene fikk jeg vondt inni meg så jeg måtte bare få dette ut. Hvis noen har noe stygt å si, så holder man det inni seg. Det var sånt man lærte i barnehagen, ren folkeskikk. Jeg synes du er fantastisk og virker som en lojal og fantastisk person å våre rundt!!

    11. hvorfor skal alle prøve og føle seg bedre ved og hakke andre ned!? La Isabell gjøre som hun vil!! Hun er en nydelig jente som fortjener mer respekt enn det hun får!
      Selv om jeg er uenig i enkelte ting hun skriver og mener bruker jeg det ikke som en unnskyldning for og slenge dritt!

    12. Hei, jeg måtte bare si FUCK DERE til alle dere som skal hate eller gi «constructive critisism» til henne for hun ser faktisk ikke ut som hun har spiseforstyrrelser for dere som sier det, hun ser sunn og frisk ut. And i motsetning til mange så går hun et sted med livet sitt.
      Jeg syntes forferdelig synd på deg som på oppleve hatet du får…

    13. Sjukt hva folk har samvittighet til å skrive, har dere så liten selvtilitt at dere må rakkne ned på andre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg