HER VIL JEG BO

lokal tid: 19:55

The Beverly Hills Hotel

I går dro jeg med meg jentene på The Beverly Hills Hotel for lunsj. Jeg har hørt masse bra om stedet tidligere, og derfor måtte jeg så klart ta turen dit nå som jeg først befinner meg i LA. Det var totalt verdt det, jeg mener – bare se på bildene! Det var så utrolig nydelig! Hele atmosfæren der var skikkelig avslappende, men samtidig veldig glamorøst. Å bo her tror jeg koster litt, men jeg skulle likevel ønsket at vi bodde her under oppholdet. Er det noe jeg liker å prioritere på ferier, må det være kule hotell. Bare det i seg selv er jo halve opplevelsen med en ferie, for man tilbringer ganske mange timer der i løpet av reisen. Jeg stortrives i leiligheten hos Nina da, så jeg hadde ikke villet bytte det ut mot noe denne turen. Vi har det super koselig her, og Nina er så utrolig gjestfri og god! 💘

Her ser dere litt av menyen på Polo Loungen på hotellet, der vi spiste lunsj. Som dere kanskje legger merke til, er prisene noe stive. En spaghetti-rett kostet over 400 norske kroner liksom, og det er ganske mye til å kun være litt pasta haha. De vet å overprise, men så er det jo litt forventet også i og med at det tross alt er The Beverly Hills Hotel. Jeg hadde ikke forventet meg rimelige priser.

Se så fint, da! Åh. 💕

Ine gikk for tortilla-suppe, som var helt grei. Den ser veldig bra ut, da. Hehe!

Sofie gikk for noe hummus greier. Det var helt greit det også, men ingenting å hoppe i taket over. Selv gikk jeg for kyllingfilet med poteter, men det glemte jeg tydeligvis å ta bilder av.

Girlies. 💘

Alt i alt hadde vi en utrolig hyggelig dag i går. Vi fartet fra morgen til kveld, vi. Først hike, så lunsj, fiksings og så middag og drinks på kvelden. Bilder fra det kommer også, vi spiste nemlig på en super hip restaurant som heter Catch. Stay tuned! 

104 kommentarer
    1. Når man ser deg ved siden av venninnene dine så ser man hvor falsk du er. Er jo nesten ikke noe av deg som er naturlig. Før syns jeg du var ei nydelig jente, men det kan jeg ikke si at du er nu mere. leppene dine er ikke fin, ræva di er dritt stygg. brystene dine er heller ikke det fineste til at du har kostet ex antall tusen kroner på dem. øyenvippene fine er stygg og slik du sminker deg er det samme.

    2. Hotell er det jeg prioterer minst på ferie 😅 man tilbringer jo ikke mange timer der? Man bare sover og dusjer jo? Resten av tiden er man jo ute på opplevelser! Håper da du ikke sitter inne på et hotell mens du er på ferie? Haha

    3. Dere bør spise på enter SUR/SUR-lounge eller PUMP, restaurantene til Lisa Vanderpump fra Real Housewives of Beverly Hills!!!

    4. Kan du lage et blogg innlegg eller en video på YouTube om hvordan du rediger bildene dine step for step?:) hvilket filter, lys osv;) kjempe fine!!! Love you

    5. Du er såååååååå fin elsker deg 💖💖💖
      Du er best 💖💖💖
      Du er sterk, modig, ærlig og fin og jeg håper du får en fin ferie videre💖💖💖

    6. Kan du heller begynne å fokusere på å svare folk som faktisk stiller spørsmål eller legger igjen fine kommentar, istedenfor disse idiotene som sprer rykter om Pierre? Du får de bare til å fortsette veit du med all oppmerksomheten du gir dem, men det virker som du vil det og.. en ting er om du svarte alle, men når du omtrent bare svarer på dritt og ikke normale ting så lurer jeg på hvor du vil med denne bloggen? Vil du leve av å provosere og mate haterne? Skal hele bloggen din til slutt handle om hat og promotere hatkommentarer? Isåfall er du på god vei. Kan jo gjette med 100% garanti at du ikke svarer på denne og 😉 for det er jo verken hat eller renspikka drit.

    7. Du hadde passet perfekt inn i LA, Isabel. Da kunne du leve livet fullt ut og vært nydelig vakker uten at alle skulle synse og mene noe om alt du er og gjør. Kos deg!💗

    8. Så syyykt flotte bilder 😍 kunne du kommet ut med en liten BACK stage på hvordan fotosoots blir til? Litt med hvilket utstyr du bruker og innstillinger og filter?
      Stå på girl💪

    9. Jeg forstår ikke hvorfor, med en gang du er bortreist så kommer det haugevis av kommetarer om folk som sier de ser Pierre med andre damer osv… Hvorfor har noen lyst å prøve å ødelegge for deg og den fantastiske kjæresten din? Jeg kjenner verken deg eller Pierre, men jeg kunne ikke ha sett for meg at han villa ha byttet ut nydelige deg med en annen jente!
      Selfølgelig kommer han aldri til å bytte deg ut! Ingen er som deg!! Du er så sinnsykt pen og jeg bare DIGGER bloggen din!
      Hvis du aldri kunne ha vært utro mot Pierre så er det nokk akkurat det Pierre tenker også. Ingenting kommer til å skje når du er borte, men det vet du nokk fra før også. Irriterende at noen prøver å ødelegge et så fantastisk par som dere.
      Fine bilder!! Dere er så vakre alle tre!😍😍 Kos dere videre på turen!!❤️ Når reiser dere hjem? LOVEE YOOU💗💗💗

    10. Kan du engang lage sånn lookbook på yt, digger stillen din! Og det hadde vørt utrolig kult!
      Much løøøve❤️

    11. Når dere spiser og gjør sånne dyrere ting, spanderer du eller Sofie noen ganger på Ine? Siden hun tjener mindre

    12. Kan du lage et blogg innlegg eller en video på YouTube om hvordan du redigerer bildene dine? Utrolig fine!! Love you

    13. Etter Chania-ferien sa du jo at fra nå av skal du kun leie private leiligheter/hus når du drar på ferie? Nå sier du at kule hoteller er litt av poenget med ferien?

    14. Hei. Jeg lurer på hvorfor det står “podcast” under headeren din? 🙂 Skal du begynne å podde? Det hadde vert sykt kult 🙂

    15. Vet dette er helt ute av kontekst i forhold til innlegget du har skrevet, men jeg bare lurer hvordan takler du hat og at folk snakker dritt om deg bak ryggen din? jeg blir snakket dritt om av gammel venn, men jeg skjønner ikke hvorfor.. kan ikke skjønne hva jeg har gjort for å få hun til å hate meg, og jeg vet man ikke skal bry seg når folk snakker dritt om deg, men det er lettere sagt enn gjort. Føler du takler det veldig bra så jeg bare lurte på om du har noen råd?

    16. Hvorfor er det slik at du tar bare bilder med ine og sofie tar bare bilder med ine? Har ikke dere et bra bånd sammen?

    17. Du er så jævlig sterk!! Hvordan klarer du å stå imot all dritten du får av haters å voksne menn som mads hansen? Æsj, en voksen mann som har litt erfaring burde visst bedre enn å mobbe? Du er så utrolig pen og rompa di er til og dø for.. du må bare stå på!! Ilu❤️ (Uken spørsmål)

    18. Hei!
      Kan ikke du flytte til LA? D store prosjektet du holder på med kan vell gjøres fra la? Tenk hvor bra du hadde hatt d, bodd i en fresh leilighet i byen eller i ett fett hus i callebasas eller beverly hills med typen og 2 mørkebrune pomeraniens<3 du er rå! Ikke la deg påvirke av mads hans, gjelsvik og co!
      Pls svar meg!

    19. Føler du deg utenfor på denne reiser med Sofie og Ine? Får nesten vondt av deg siden de to andre bare ligger ut bilder/ videoer av de å ikke noe av deg. Samme når dere reiste ned til LA så var det kun Sofie og Ine. Å kommer du til å reise igjen med de? 🙂

    20. Til ukens spørsmål:
      1- når kommer videoen da dere tester godis fra USA??😍
      2-Kan du snart lage sminkevideo som du ikke har gjort på 100 år….

    21. Hei ! Dette er spørsmål for ukens spørsmål. Angrer du på at du operete deg ? Og synes du at du bidrar med å få unge jenter som leser bloggen din eller følger deg på sosialmedia til å få dårlig selvtillit ?

    22. ser du på deg selv som et forbilde? isåfall, vil du anse deg selv som et godt forbilde eller et dårlig?

    23. Hei din ekling, forstår meg i blant ikke på deg! Sliter du med å svare på hvor der jævla fakkings hvite skjørtet og det babyrosa toppen du har med typ smykke rundt skjørtet er fra? Du kan vel dele det når du fakkings faen meg klarer å dele bankkontoen din å ikke minst opererte kroppen din.

    24. Skal du besøke de topp kirugene i La om rumpa de og puppene? Mener ikke å være frekk med denne kommentaren men siden du selv sier at puppen og rumpa de ble oppreret dårlig kan ikke de profesjonelle i La fikse det? Har sett på botched og de fikser noe som er verre enn situasjonen din. Men uansett så mener jeg at du er fin og ikke ta denne kommentaren personlig er bare nysgerrig fordi mange snakker om det og du har ikke sagt noe om at du vil fikse det.

    25. Har du faktisk vurdert på ekte å fjerne implantene i rumpa? Hva holder deg i så fall tilbake fra å fjerne de? ❤️

    26. herregud du er så fin❤️ Håper virkelig du ikke tar til deg alt det negative og stygge folk skriver til deg, synes det er så synd at folk klarer å skrive så mye stygt om andre😞

    27. Hei Isabel!!
      Jeg har lest bloggen din i flere år (siden første PH), alltid håpet på å få treffe på deg på ekte, og i går så traff jeg på deg på Warwick på jentedoen, og vet ikke om jeg var veldig full eller du hadde dårlig tid, men håpet på å få snakket med deg eller få sagt hei før du gikk.. Håper dere koser dere masse her nede, har bodd her selv i to år så bare å si ifra hvis dere trenger anbefalinger <33

    28. Hvorfor sier du at du er fra Stavanger når du egentlig er fra Bryne? Hvorfor sier du at Stavanger er for lite for deg fordi alle kjenner alle og alle vet alt om alle, når dette obviously er en Bryne greie?

    29. Hei . Du er så fin og Tynn, jeg vil bli akkurat som deg . 😍😍😍 hva spiser du på en vanelig dag . Har lyst til å spise de samme som deg

    30. Dette er et spørsmål mange lurer på, som jeg håper du svarer på.
      Skal du lage eget innlegg for de spørsmålene folk stiller som du ikke svarer på i kommentarfeltet? Hvorfor svarer du bare noen? Hadde vært gøy med en yt video der du besvarer spørsmålene!!
      Er bare litt nysgjerrig, haha! Bloggen din er den eneste jeg leser, fordi den er så spennende!😋❤️❤️

    31. Ukens spørsmål: Kan jeg spørre hvorfor du valgte å operere rumpa 2 ganger? Den var jo kjempe fin og mer naturlig etter første runde. Det viktigste er at du er fornøyd selvsagt, men var du ikke fornøyd med et naturlig resultat? Ingen hat, bare lurt veldig på det og håper du svarer 🙂

    32. Til ukens spørsmål: Har du noengang vurdert å bli vegetarianer eller veganer? Hvorfor/hvorfor ikke? (Jeg er det ikke selv, men siden du henger med Sofie, så lurer jeg på dine tanker omkring det)

    33. Ukens spørsmål: hvorfor har du et så stort behov for å provosere? Det med å late som at pengebunken er en tlf? Hvorfor er det så viktig for deg å vise hvor rik du er? Hva oppnår du ved å få hele Norge sinna på deg? Akkurat når du gjør sånn så kan du faktisk ikke klage på at du får hat.. Dette er noe du selv VET så godt vil provosere og du gjør det likevel, og personligheten din er helt innafor å kritisere når du oppfører deg sånn. Den kan du endre på og bli et bedre menneske. Nei jeg ble oppriktig kvalm av at du fortsatt gjør sånt. For hva oppnår du sånn egentlig? Hvorfor må du legge det ut, hvorfor er det så viktig og nødvendig?

    34. Ukens spørsmål: hvordan behandler du vippeextensionsene dine? Hvordan er det når du dusjer? Har du de under vannet? Hvordan fjerner du sminke rundt de? Hvordan ligger du på puta? Må du ligge på ryggen så de ikke bøyer seg eller knekker?

    35. Uff mn ser hvor falsk du er utifra bildene dine! Man hadde blitt helt syk av å være rundt en så falsk anorexi barnekropp tynn overfladisk ludder som deg!

    36. Siden du tjener mer enn dine to naturlige pene normale venninner. Spanderer du på mat på dem siden du tjener mere eller er du gjerrig liten ludder??

    37. Du er så skjønn Bella! Jeg ser ikke PH, det er lavmål for meg, men jeg har fulgt bloggen din fra dag 1. Synes du ble mye finere etter operasjonene. Ingen tvil om det! Rumpa er som min, dritfin! Jeg er en del år eldre enn deg, men skjønner likevel opphenget i utseende. Jeg er enda der. Er Operasjonssykepleier , men har ikke fikset på noe, men tar Botox. Er et must når en er 30+.😀🙈. Lev livet til det fulle, det er vel fortjent! Føler ikke du skryter av penger eller noe. Er så fornøyd m eget utseende, kanskje derfor jeg ikke er misunnelig. Men er heller ikke det av natur. Jeg ønsker for deg en kjekke ferie videre! Husk å ta vare på Pierre, han virker gull verdt. Gode er dere. Klem

    38. Må ikke P synes det er litt trist, når halve rumpen din stikker utenfor shortsen, eller når du går i bikinitruse-g-streng? Jeg mener bare at det er liksom noe som burde vært «privat» mellom dere. Altså det er sikkert noe ved deg han vil ha privat også, og at ikke alle andre har sett alt som er hans liksom. Det må jo være trist for han at så mange mennesker har sett rumpa di, noe som er hans på en måte. Litt vanskelig å forklare, men mener det ikke negativt i det hele tatt. Klem 🙂

    39. Heisann ! Jeg var ikke så fan av deg første gang jeg så deg… men etter at jeg leste bloggen din ca hver gang du legger ut så er det som om du er kjempe hyggelig og man kan virkelig kose seg med deg! Jeg skjønner meg ikke på de små kidsa som bare driver å ødelegger alt egntlig. Stå på! Ahah jeg er bare 12 år hihi men fortsatt!! Ly<3

    40. Har du brukt et redigerings program eller t filter på disse bildene, må prøve det ut vertfall. De var så sykt fine 😍😍😍

    41. Hvilken str. har du i dine Gucci sneakers, og hvilken størrelse bruker du til vanlig? 🙂 Har hørt de er store i størrelsen

    42. hahah huff. Dææver av kommentarene dine Isabel. Du er en sterk personlighet. Det er helt latterlig at dissse menneskene orker og faktisk ikke har et liv. Hvem gidder å skrive bs til en så nydelig og flott dame som deg. All u jellyfishes out there, Get a life:)

    43. Kjære norsk ungdom. Kjære norske dumme uvitende ungdommer. Det er ingenting i hele verden som provoserer mer et vel så voksent hjerte, enn å lese de ubeskrivelige slemme kommentarene dere har så “lett” for å poste i kommentarfeltet på nettopp denne bloggen. Ett spørsmål: Hva i livet DITT er så ufattelig trasig at nettopp DU har SÅ lett for å rakke ned på denne bloggeren? Jeg er selv fast leser av denne bloggen, og jeg har lest hver en eneste kommentar på hvert jævla innlegg, og jeg lurer på hva i helvete er det som går av norsk ungdom. Aldri før har hatet for jentene vært så stort på hverandre, og aldri før har det vært så lett å rakke ned på andre, som det er idag. Ja, Isabell har operert rumpen sin. Ja hun har operert brystene sine , men HVA SÅ? hvorfor er det så viktig for nettopp DEG å kommentere at hun har stygg rumpe? eller at hun har stygge bryst? Er du usikker på deg selv? dumpet kjæresten din deg for at du hadde stygg rumpe? eller for at brystene dine var for stygge? ALTSÅ HVA FAEN!? Dette er ikke greit. Jeg så en quote for en stund siden, der hvor det sto at “jentene må holde sammen” og det var godt over tusen som hadde repost innlegget fra Jodel. Men så lo jeg litt for meg selv, ikke fordi at jeg ikke har verdens aller beste jentegjeng fordi i min jentegjeng, i mitt samfunn, der jeg bor, hvor jeg er så heldig som har vokst opp i, og enda bor i, er det vanlig at man løfter hverandre opp, og ikke skyver hverandre ned, men fordi jeg har lest på denne bloggen, på alle kommentarfelt, har det vært flere kommentarer om Isabell, om hvor stygg hun er, for er dårlig forbilde hun er som har operert seg selv, noe som tydeligvis har “bidratt” til kropppress. Og da tok jeg meg selv i å spørre “Hvor dumme er egentlig jenter per dags dato?” Hvor dumme og slemme er egentlig jenter? HVORFOR skal man rykke ned på hverandre? Hvorfor skal man kommentere stygt på hverandre? Jeg tar meg selv i å spørre det, selv den dags dato. Jeg tenker at de som kommenterer negativt hos andre, har et problem med seg selv. Jeg har selvfølgelig ikke verdens beste kropp, jeg trener så og si aldri, jeg spiser det jeg vil, og jeg ser jenter hver dag som jeg synes at ser bedre ut enn meg selv. Men jeg får med ALDRI til å kommentere stygt på en jente som jeg selv synes ser bedre ut enn meg. Kanskje ikke dere synes at Isabell ser bedre ut enn dere, men har dere et behov for å klikke dere inn på bloggen hennes, og kommentere det? og isåfall hvorfor? Jeg spør dere rett ut: hvordan oppvekst hadde dere? var den tøff? satte ikke foreldrene deres grenser? ja, jeg legger faktisk litt over på foreldrene deres, fordi i min oppvekst, var det overhodet ikke greit å kommentere at noen ikke så “bra nok ut.” Vi mennesker er født forskjellig, oppdratt forskjellig, vi har alle hatt forskjellige oppdragelser, og selv jeg som har verdens beste foreldre, har ikke hatt den beste oppveksten, men det er ingen unnskyldning. Jeg er den personen som jeg ØNSKER å være. Jeg ønsker å være et menneske som er godhjertet, som synes at det faktisk er GREIT at noen velger å operere seg, det er ingenting galt i det? og hvorfor synes dere at det er noe galt i det? Kroppspress kommer KUN av at man lar seg bli påvirket, og fordi det handler om hva en skjøl synes er viktig. Er det viktigste i verden å ha en bra kropp? hva er en bra kropp? er det å være tynn? er det å være stor? er det å ha fine pupper? HVA ER EN BRA KROPP og hvorfor er det, det aller viktigste i hele verden? Og det at dere kommenterer stygge ting på denne bloggen, hjelper overhodet ikke. Flere ville nok sagt at “jeg håper denne kommentaren fikk deg til å føle deg bedre” men vet dere hva, jeg ønsker ikke noen av dere frekke jenter noe godt. Jeg håper virkelig at selvom dere valgte å poste en negativ kommentar, så fikk det dere til å føle “faen, det gjorde faktisk ikke meg noe godt.” For man tar faktisk et valg når man velger å være direkte slem på internett. Omså om tanken bare var der, og dere postet med et “uhell” så er det ingenting i hele verden jeg ønsker dere.

    44. Dette fortjener STOR anerkjennelse i Blogg Norge. Du er rå. Hele Norge synger om deg/dere og koser seg i finværet.

    45. Vil bare si at det irriterer meg til det granske at folk bryr seg som de gjør om valgene du tar og lar seg provosere. Skjønner ikke på hvilken som helst måte at dine valg og meninger, kan påvirke deres liv? I tillegg være så interessert og ha så stor intensjon til å ødelegge ditt forhold, uten at du har gjort dem noe personlig annet enn å provosere dem ved å være deg.
      Så stay strong, do you and keep going

    46. Sonja Müller: Jeg lurer på akkurat det samme som deg. Tenk å være sååå forferdelig opptatt av andres liv og andres valg? Det er veldig spesielt, synes jeg. Takk, Sonja <3 Klem!

    47. Hvorfor liker du å provosere med feks de bildene av de pengene når du har hatt det så vondt med at folk «henger» deg ut?

    48. Jeg blir legit kvalm av alle de ekle kommentarene? Hvorfor gidde å rakke ned på deg og din kropp? Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan mind their own fucking business? Så lenge det du gjør ikke går utover de noe negativt og så lenge du har det bra så er vel det det viktigste? Jeg fatter ikke at folk har samvittighet til å skrive så mye stygt! Det er jo helt sykt hva som har skjedd med dagens ungdom! Selv kommenterer jeg ikke hvis ikke jeg har noe positivt eller fint å si. Kan ikke folk bruke sommerferien sin på noe positivt? Noe de kommer til å huske som noe positivt? Ikke waste bort sommerferien sin her i kommentarfeltet ditt hvis ikke de har noe fint å si? Ah, jeg blir sur! Men hvertfall så vil jeg si at du er kjempeflink Isabel, du klarer og stå i det selv om det gjør vondt, digger det! Stå på, jeg har troa på deg❤

    49. Syns det e litt rart korr blind å lite smart nånn folk kan vær av å t. Æ e fast leser på bloggen din, men æ les åsså kommentaran. Sjer veldig ofte kommentara angående kroppen din, oppførsla di, kordan du bruke pengan din osv.
      Da tenke æ dokker som hate så sterkt på isabel koffer har det blitt sånn? Koffer føle dokker den trangen t å gå inn på bloggen hennes for så å bære legg igjen nedlatende kommentara angående valgan hu tar? Korr dårlig persona e dokker som tenke at det her e greit, å rakk ned på ein person. Hu har jo sikkert ikke møt halvparten av dokker som skriv stygge ting om hu. Så koffer har dokker rett t å hold på sånn? Kordan klare dokker å sov godt om natta ætte å skreve sånt t ein annja person??? Det her gir ingen mening meine æ. Alle har lov t å ha ei mening men hvis den meninga dåkker har kan sår andre så si man den gjerne ikke. Vær litt menneskelig ha litt vett i haue. Ka hu isabel velge å gjør med kroppen sin e hennes valg. Det burde ikke påvirke dokker i det heile tatt! Ka hu velge å gjør med pengan sin e åsså fremdeles hennes valg. Som vi sjer så jobbe hu ferr pengan sin. Hu fortjene å kun kjøp sæ ei fakka veska t 50.000 hvis hu vil! Utn at det ska følg med negative kommentara om at hu e selfish eller dum i hode, å kan itj å behandle pengan sin. Å nei dokker har ikke rett t å rakk ned på hu fordi hu la ut et bilde av sæ i bikini!
      Dokker si hu må følg med på ka hu legg ut, men e det ikke dokker som må følg med på ka dokker skriv!
      Åsså e det det her om kroppen hennes. Åltså bli dokker aldri lei av å vær så ekkel mot ein annja person? Kropp e forskjellig det kjæms alltid t å vær sånn. Nånn e tynn andre e kraftig det e bære sånn det e. Du kan ikke døm en person sin kropp ut ifra et bilde på ein blogg/insta osv. Det fortelle ingenting om kordan forhold den person har t mat/trening. Om den person e sunn eller ikke! Det e mulig å vær tynn men fremdeles ha et sunt forhold t mat og trening. E dokker sjalu siden hu isabel har flat mage? E det derfor dokker skriv så my stygt om vekta hennes. E det sånn kropp dokker vil ha? Hvis det her stemme e det ingen unnskyldning ferr kommentaran dokker legg igjen! Alle kroppa e forskjellig, forskjellig forma å vekt sånn e det bære. Men betyr ikke at dokker har rett t å døm kroppen t andre! Fremdeles ingen grunn t å snakk/skriv nedlatende ting om andre!
      Æ syns du isabel e ein utrolig sterk person som fremdeles e aktiv og ærlig på den bloggen din. Selv om alle de nedlatende og negative folkan som e innpå her. Det kreve ein sterk beinmarg å klar å fortsett.
      Men åsså har du mang lesera som godtar dæ for den du e❤️ Som kjæms alltid t å stå opp ferr dæ. Fortell dæm som ikke har nå fint å si at det her ikke e greit. Æ kjæms t å støtt dæ uansett og tror ikke æ e alein om det💕

    50. Har ikke ord, må nesten le litt av hvor mye mennesker som åpenbart ikke liker deg gidder å ofre så mye tid på kommentarer og annet bare for å understreke akkurat det. Det blir litt som å spise noe man ikke liker om og om igjen? Personlig har jeg aldri hatt en mening om deg, fordi jeg ikke har hatt muligheten til å bli kjent med deg. Jeg har lest bloggen din lenge, fordi jeg synes du er utrolig flink og det er ingen tvil om at du tar jobben din seriøst. På mange måter beundrer jeg deg for den harde innsatsen du legger i dette, og hvor personlig du gjør denne bloggen. Det er nok derfor du har så mange trofaste lesere, fordi du er deg selv uansett hvor mye hets du får fra alle mulige kanter.
      Jeg har ingen anelse av hvordan du takler dette hver eneste dag, det du går igjennom til tider er umenneskelig! Uansett håper jeg at du nyter hvert sekund av ferien din, det fortjener du virkelig. <3 stå på, ingen skal fortelle deg hvordan du skal leve ditt liv!

    51. Kjære søte Isabell! Jeg må bare spørre om hvor den gull hvite dressen Ine har på seg er fra for den var så fin! Å tipper du hadde rocka den!!😍😍 du er fantastisk ster og KOS DEG MASSE VIDRE I LA!😍😍😭

    52. På Instagram poster du interessant spørsmål, du kobler mot dette innlegget som har ingenting med spørsmålet å gjøre. Hvorfor?

    53. Hvorfor sier du at du ikke bruker fargelinser? Det er ganske tydelig å se at du bruker fargelinser! Når du var inne på paradise så man jo også et lite klipp av at du stod å tok dem i. Blir for dumt å lyve til leserene dine, hilsen skuffet leser.

    54. Du er rå du Isabel!! Ikke bry deg om de dustene der ute, tenk så mange som liker å ødelegge for andre, jeg er sjokkert! Uannsett du er super fin og jeg digger personeligheten din! Fining<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg