HEMMELIGHETEN ER UT ⎟ LA VLOGG

 

    HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER!    

45 kommentarer
    1. Kjære Isabel! Vil bare fortelle deg at når du først er i L.A., så bare MÅ du ta turen til Universal Studios. Har vært der selv og når jeg tenker på min L.A. reise er det Universal som kommer opp i tankene mine, også Knotts Berry Farm da…! Men dere MÅ få med dere Universal Studios!! Ha en fortsatt flott reise….😘

    2. Åå du er så søt og personligheten din virker så ekte og god! Jeg blir så glad av å se på videobloggene dine fra LA, og jeg skjønner syykt godt hva du mener med at du føler deg mer «hjemme» der. Kjæresten min bor der og hver gang jeg er der er alle folkene overalt bare hyggelige og koselige, og bryr seg bare om sitt. Skulle ønske det norske folket også var sånn…
      I tillegg vil jeg bare si at jeg skjønner ikke at du orker alle de unødvendige kommentarene om at Pierre gjør ditten og dagen mens du er borte. Altså hva er galt med folk? Hadde klikket i VINKEL! Stå på Isabel❤️

    3. Vist du ikke vil at folk skal «hate» på deg og kommentere på kroppen din osv, ville jeg tenkt litt mer over på hva jeg hadde lagt ut:)
      Men ellers, elsker bloggen din og håper du storkoser deg i videre<33

    4. Hvor er det glitteret du bruker som øyenskygge fra? Tror jeg så at du tok det på i en video, så ut som en mer sånn krem øyenskygge. Det er sååå fint!!

    5. Hey Isabel..
      vil bare si at ikke hør på hva folk har å si om deg. Lev livet ditt.. du er veldig vakker jente.. å ikke bry deg hva folk sier om deg.. du er deg ingen kan være deg.. om du har operert så har du gjort det. Din kropp din valg… liker å se dine video blogg.. å lese her på bloggen din.. digger deg som du er… LEV LIVET som du vil gjør det du vil.. ikke bry deg i hele tatt.. ikke les stygge kommentarer bare ignorer dem.. du er god jente.. Klem klem.. ❤️❤️😁😁😁😌😌😌

    6. Hei! Kan du værsåsnill å filme haul når du kommer hjem? Er ganske sikker på at mange vil det:) Er gøy å se på:)❤️

    7. Spørsmål til ukens spørsmål:
      -legger du aldri på deg? Syntes du spiser mye usunt, men fortsatt er like tynn!
      -selv om du er tynn, er du opptatt av å spise sunn og næringsrik mat for helsa?s skyld?
      -kunne du vært med på farmen kjendis?
      -hvilket p-pille merke bruker du? Er du fornøyd med det merket?
      (Trenger tips til et bra merke..)

    8. Er ikke rart folk blir provoserte når du legger ut penge videor 😉 det er sykt respektløst utover de som ikke har så mye som du har, og respektløst ovenfor de som fortjener de pengene mer enn deg.

    9. Jeg tror ikke det er bare Norge som blir provosert. Det er Mennesker som vet hva som skjer I denne grusomme verden som reagerer. Jeg skjønner ikke hvorfor du har så stort behov å vise frem pengene dine. Håper du bruker litt av pengene til noe fornuftig også

    10. Om hu legger ut penger eller om operasjoner la hu gjøre det.. det er hennes penger å hennes kropp ingen kan stoppe henne.. jeg har lest hennes blogg siden hu åpnet den. Jeg synes det stygt å snakke om et menneske som prøver å komme seg videre med livet. Hu fortjener ikke stygge kommentarer. Hu har ikke gjort noe.. bare legget ut bilder video snakket om seg selv. Det er FAEN meg hennes liv. Jeg er så piss lei å lese folk som skriver til Isabel.. hu har faen meg ikke gjort dere noe. La hu snakke å gjøre det hu vil faen.. omg.. alle i denne verden nå tar botox å sånt. Snakker folk stygt om dem nei… bare på Isabel å de andre bloggene.. la dem være da.. dere har deres liv.. om hu vil se sånn ut la hu se sånn ut.. gå til personlighet ikke utseende.. alt er ikke med utseende å gjøre.. kjenner dere Isabel siden dere snakker så stygt om hu? Nei ingen av dere kjenner hu ikke jeg engang. Men vær så snill å vær voksen i hode å tenk før dere kommenterer.. jeg er dritt lei.. jeg synes synd på Isabel.. hu har det vanskelig når dere skriver stygge kommentarer.. tror du hu blir glad av stygge kommentarer nei.. så slutt med det..
      Du er den du er Isabel.. du er søt snill god jente. Husk at alltid familien er der for deg uansett hva Isabel ❤️❤️❤️

    11. Hahahhah, på den ene videoen du la ut på instastory om huset til Dr.phil så hører man Sofie si « Isabel ødelegger stemninga» du oppfører deg som en jævla drittunge, blir vel siste gangen du drar på ferie med de😂

    12. Hvor mange dollar var det egentlig i pengebunkene på bildet? Synes det var sykt morsomt, utrolig hvordan folk overreagerer 😂

    13. Du er kul! Jeg var selv i LA samtidig som deg og jeg så deg faktisk på cheesecake factory! Jeg så først Sofie og tenkte “vent, det var noe kjent ved henne…” Så snudde jeg meg for å ta en ekstra titt, så var det dere! Dere så nydelig ut! Det kan hende dere trodde jeg stirra på dere.. men haha det var bare fordi jeg først ikke skjønte hvem jeg så. Jeg syns disse utro kommentarene er så idiotiske.. at folk virkelig må bry seg så jævlig.. Det er bra dere koser dere, LA var fantastisk!

    14. Lange håret er ditt signatur? Hahaha hvorfor ikke i rømme bare at du ikke kler kort hår og vil ligne mer på en gutt. Bare se for deg med kort hår omg katastrofe

    15. Tror du at Ine og Sofie noen gang på denne turen dere er på, har snakka om deg bak ryggen din, og sagt at du bruker for lang tid på sminke og at alt på kroppen din er fake?

    16. Viss du hele tiden føler det er så dritt å være offentlig, hvorfor slutter du bare ikke å blogge da? Så vil du til slutt «bli glemt» og ikke få så mye oppmerksomhet

    17. Anonym: når har jeg sagt at det er så dritt? Jeg kommer aldri til å slutte å blogge. Bloggen er noe av det beste jeg har i livet mitt og noe jeg elsker å gjøre.

    18. skjønner ikle hvordan folk kan få seg til å skrive sånt til deg om at vennene dine liksom skal baksnakke deg. er mye isabel kan kritiseres for, men akkurat sånne ting er helt bak mål å komme med. dere kan umulig ha det godt med dere selv..

    19. For en lekker leilighet Nina har! Det koster ganske mye å leie leilighet i LA, og denne var stor og rålekker med super utsikt. Hva jobber hun med over there? Kunne du tenkt å leie en slik leilighet ett år eller noe? I stedet for Marbella hvor dere flyttet raskt?

    20. Bare lurer på noe, ikke frekt ment. Men du har sagt at du ikke liker den nye rumpa di, hvorfor da BARE legge ut bilder av den omtrent?

    21. Omg! Det om de jentene som sa at du suger. Så jævelig frekt. Du fortjener ikke det i det hele tatt. Synes faktisk rumpa de er veldig pen. Eller det hørtes litt feil ut, haha. Men selfølgelig, jeg liker ikke at det plast i havet og bla bla bla men at du har plastikk i den kropp. Hvorofor i helvete skal folk bry seg om det. Er det de sin kropp? Nei!!! Så pell dere langt ned til jordas rææv og hold kjeft liksom.

    22. Plis hjelp hector, les innlegget til Andrea, vennen til Sofie. Du kan jo dele det på insta eller no.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg