UKENS SPØRSMÅL

annonse ⎟ lenker nelly & plt

JUMPSUIT FRA MISSGUIDED HER

Tror du på alle ryktene om at Pierre er utro mot deg mens du er i LA?

– Ikke et dugg. Jeg stoler på kjæresten min, og er veldig sikker på at jeg er den eneste som får oppmerksomheten hans. Det jeg derimot tror på, er at det finnes veldig mange jenter der ute som er keen på han og gjør alt de kan for å forsøke å få meg til å tvile på det vi har. Beklager å måtte melde dette, men: dere får det ikke til, og det begynner å bli gammelt nytt. Get a new hobby, dere sløser virkelig bare bort tiden deres.

Hvor mye penger har du brukt så langt i LA?

– Har ingen aning. Jeg har ikke sjekket kontoen.

Har du noengang vurdert å bli vegetarianer eller veganer? Hvorfor/hvorfor ikke?

– JA! Jeg har kjempe lyst til å bli mer og mer kjøttfri. Pierre har faktisk så og si kuttet ut kjøtt, han spiser nesten kun fisk. Han inspirerer meg veldig på den fronten, faktisk. Det som gjør det ekstra vanskelig for meg er at jeg er så overdrevent kresen i matveien. Jeg spiser ikke salat og nesten ikke noen grønnsaker, så jeg vet ikke helt hva jeg skulle spist dersom jeg hadde kuttet kjøtt helt. Jeg har i hvert fall startet med en til to kjøttfrie dager i uken, så det går i rett retning!! Jeg har tenkt å skrive et eget innlegg om dette. 💘Hadde jeg bodd i LA hadde det vært utrolig enkelt, for her har de MASSE god veggie mat!

Kan du nevne det beste godteriet de har i USA?

– Jeg har faktisk ikke smakt på så mye enda, vi har jo kjøpt inn masse godteri og snacks til en video vi skal spille inn der vi smaker på amerikansk godteri. Men av det jeg har smakt på hittil, må jeg nok si Sour Patch Kids, spesielt de som er vannmelon. YUM!! 

Hvorfor sier du at du er fra Stavanger når du egentlig er fra Bryne? Hvorfor sier du at Stavanger er for lite for deg fordi alle kjenner alle og alle vet alt om alle, når dette obviously er en Bryne greie?

– Vel, hadde det bare vært tilfelle. Jeg er ikke fra Bryne eller jæren. Jeg ble flyttet dit i fosterhjem da jeg var 11-12 år, og har bodd på jæren i 7-8 år av livet mitt. Jeg er oppvokst på Randaberg, som ligger 10-15 min fra Stavanger sentrum. Det er Randaberg jeg kommer fra, ikke Bryne. 

Hvor kjøper du bikiniene dine?

– Litt forskjellig, egentlig. De har MASSE fint badetøy HER.

Hvorfor er du så redd for å si hvordan du egt har det?

– Hva mener du? Jeg vil tørre å påstå at jeg er veldig åpen når det kommer til hvordan jeg har det med dere? Jeg viser både oppturene og nedturene i livet mitt, jeg legger sjeldent skjul på noe. Akkurat nå har jeg det veldig fint. Jeg har fine mennesker i livet mitt, en fantastisk kjæreste, kule ting som skjer på karriere-fronten OG jeg er i Los Angeles. 

Legger du aldri på deg? Syntes du spiser mye usunt, men fortsatt er like tynn!

– Hmm.. Hvordan skal jeg svare på dette spørsmålet…. Jeg spiser oppriktig akkurat det jeg har lyst på, selv om mange av dere tror at jeg lyver om det. Jeg går ikke på noen diett, jeg spiser noe søtt hver dag og bryr meg svært lite om kalorier. Det jeg derimot tror har mye å si er at jeg har veldig liten magesekk, og blir super fort mett. Det samme gjelder meg godteri og søtsaker: jeg klarer å spise veldig lite, før jeg blir kvalm. Til slutt vil jeg bare si at dere må unne dere akkurat det dere har lyst på, uansett! Vi lever en gang, folkens. Hvem faen bryr seg om den middagen inneholder masse karbohydrater? DET ER GODT!! Eat that shit! Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelser i mange år, og det ble så ille at jeg var på nippet til å bli tvangsinnlagt på psyk. Derfor er jeg veldig slik at jeg oppfordrer alle til å ikke bli nazi når det kommer til matinntak, for shit så farlig det kan bli. 

Hvor har du kjøpt buksa?

– Den finner du HER!

Kunne du vært med på farmen kjendis?

– Hmm… Kanskje. Jeg er ikke sikker, faktisk. Det kunne vært spennende med tanke på at det er skikkelig ut av min komfortsone, så jeg tror absolutt at det kunne vært interessant å utfordre meg selv på det feltet. Hadde dere ønsket å sett meg der? Haha.

Hva heter den sangen i den videoen du la ut på insta der du viftet med penger?

– Taste av Tyga.

Hei! Kan du være så snill å filme haul når du kommer hjem? Er ganske sikker på at mange vil det. Er gøy å se på! 🙂

– Det lover jeg! 

Hvor er det glitteret du bruker som øyenskygge fra? Tror jeg så at du tok det på i en video, så ut som en mer sånn krem øyenskygge. Det er sååå fint!!

– Tusen takk! <3 Den er fra Stila i fargen “kitten karma”. Så sjukt fin!! Eeelsker den.

Er det ikke kleint å få andre til å filme deg shake rumpa på Instagram?

– Shake rumpa? Hmm.. Når har jeg shaket ass? 🙂

Hvorfor klipper du aldri det helvetes lange håret ditt? Vil se deg med kort en gang.

– Oi du, det kommer nok aldri til å skje. Jeg elsker mitt lange hår. Det er litt av min signatur. Jeg hadde nok aldri klart å gått med kort hår ass. 

Ser du på deg selv som et forbilde? isåfall, vil du anse deg selv som et godt forbilde eller et dårlig?

– Jeg har jo forstått at jeg anses som et forbilde ettersom at jeg er den jeg er. Men samtidig er det veldig rart for meg å tenke på det, for for meg er jeg jo kun Isabel Raad som jeg alltid har vært. Den usikre lille jenta som ikke trodde hun skulle lykke i livet. Den lille jenta som konstant var redd og tilbaketrukken. Det at jeg nå er en person som har innflytelse på andre og anses som et forbilde er veldig stort for meg, samtidig som at det er utrolig skremmende og skummelt. Jeg prøver bare å være meg selv på både godt og vondt. Jeg kommer aldri til å late som om at jeg er noen eller noe jeg ikke er, for å please andre. Om jeg er et godt eller dårlig forbilde får være opp til hver enkelt å bedømme. Jeg er kun meg selv og lever livet mitt på den måten jeg selv ønsker.

________

still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der underveis!

68 kommentarer
    1. Før jeg skriver noe vil jeg bare poengtere at FYFAEN så vakker du er. Både med og uten sminke. Men mystoryen din på snapchat av deg med mindre sminke viser virkelig din naturlige skjønnhet, du har så utrolig fin glød i huden og hele deg stråler. Kos deg videre på tur ♡

    2. Hei! Hvilket/hvilke program bruker du til å redigere bildene dine slik at du får et sånn type «filter»? Veldig fint, håper du svarer 🙂

    3. Vi alle vet du sliter med matfronten så ikke lat som du er frisk og normal!! Det er ingen som har barnekropp som det du har! Bare se på deg selv du er en levende utsultet skjelett og du later som du er frisk ved å ta bilder av masse mat foran deg for å late som du er frisk. Ikke drit deg ut mer!!! Det er Ingen som ser så fucka ut som det du gjør!!!

    4. Kan jeg spørre hvorfor du valgte å operere rumpa 2 ganger? Den var jo kjempe fin og mer naturlig etter første runde. Det viktigste er at du er fornøyd selvsagt, men var du ikke fornøyd med et naturlig resultat? Ingen hat, bare lurt veldig på det og håper du svarer 🙂

    5. DU MÅ GÅ OFTERE UTEN SMINKE!!!! Ble glad da jeg så mystoryen din da dere skulle ut og du sa du bare hadde concealer og bryn😩så mye finere sånn enn 1kg me sminke og den eyelineren som du tegner altfor tjukk…😳

    6. Hei fine du. Lurer på hvor på randaberg du er fra, jeg er selv fra randaberg og bor her fremdeles. Jeg sier også alltid Stavanger når noen lurer på hvor jeg kommer fra. Ha en nydelig dag videre 😌❤️

    7. Du er et godt forbilde Isabel! Du inspirerer meg veldig her om dagen💗 Jeg er utrolig glad for at du har lykkes her i livet, for det fortjener du virkelig😭😘 Vær stolt over hva du har fått til, for det er ikke mange som får til så mye som det du har <3 Takk for at du tok deg tid til å lese ordene fra en 14 år gammel jente😂❤️

    8. Tar du med spørsmål fra snap/insta også eller er det bare fra her i kommentarfeltet? 🙂 leser alltid kommentarfeltet ditt og er noen spørsmål jeg ikke har sett som du svarte på!

    9. For meg er du et forbilde, men ikke fordi du har operert deg, eller fordi du ser ut som du gjør! Du er mitt forbilde fordi du er deg selv, fordi du tør å stå opp for deg selv og de rundt deg! Selvom du har operert deg så er du ikke falsk! Du er et ekte genuint menneske! Det å være ekte handler om å være et medmenneske! Ikke om man har falske eller naturlig øyenvipper? Jeg synes du bare skal fortsette å være deg selv! Leve livet ditt på den måten du ønsker! Og være lykkelig! Lykke til resten av livet❤️❤️❤️❤️❤️

    10. Helt enig i at man skal unne seg ting man har lyst på, men det blir litt feil å si at man skal spise alt man har lyst på til enhver tid. Ikke alle har like høy forbrenning eller kan begrense seg, og legger lett på seg. Hvis man spiser alt man har lyst på vil de fleste utvikle overvekt noe som går utover selvtillitten og helsa (man kan utvikle flere livsstilssykdommer pga. overvekt)
      Det er ikke bra for helsen å spise masse usunt hele tiden. Man skal unne seg i blant, men det beste er å spise et sunt og variert kosthold stort sett og så unne seg det man vil i blant 🙂

    11. Til den fitten som har kommentert øvest der. Hvem faen er du til å si hvordan Isabell har det?!? Når hun sier at hun spiser det hun har lyst på så gjør hun det for helvette. Hvilken retard kjøper mat bare for å ta bilder??? Er du virkelig dum eller. Seffølgelig skal hun spise den og ikke kaste den. Måten du skriver på gir meg en liten aning på hvordan kroppen din selv er. At du ikke har så fin kropp selv så betyr det ikke at du skal rakke ned på andre jævla retard. Gå å tren å se deg kjølv i speilet før du dømmer andre. Og du kan ikke lese tankene til folk heller hvis du tror du gjør det. Ersj spyr av slike anonyme retards som deg🤮🤮🤮🤮

    12. Jeg synes også rumpa var finerere etter første operasjon, mer naturlig enn nå. Og at du er mye finere uten sminke enn med ♥️

    13. Hei Isabel
      Jeg skjønner at dette er et sårt spørsmål å svare på og kanskje du har svart på det før, men jeg lirer på en ring. Ikke at det egt har noe med megvå gjøre, men du bodde i fosterhjem i 7 år, så er moren din (moren til Sidra og Rami også) er det fostermoren din, eller er det den biologiske moren din? Dere ligner jo veldig, så kanskje det bare er jeg som er veldig dum. Igjen, du må ikke svare.// gi faen i all hate Isabel! Det er så mange jellyfish her ute og de skal man bare droppe. Hvorfor bruke tid på de? Jeg heier på deg! Keep up the hard Work!!! «Glad i deg» (om det er lov å si det Hahah) Sara ❤️

    14. Kan komme med et tips i den kresne mat-veien! Jeg er også så kresen som du får det, spiser bare salat av alle grønnsaker. Inntil nylig! Hvis du steker brokkoli for ekspempel og så til maten har du litt salt på, så smaker det faktisk SÅ mye bedre! Helt sykt! Om du spiser det med biff/kjøtt eller bare en bakt potet – MMMMM! Serr, er helt frelst

    15. Du må jo spise grønnsaker for å være sunn eller iallfall frukt
      Alt annet er ikke noe spesielt sunt

    16. Herlig å høre at du tenker på å spise mindre kjøtt 🙂 anbefaler å se «What the health» på Netflix hvis du er nysgjerrig på hva det gjør med kroppen osv..

    17. Forskjellen på deg og Kim Kardashian West er: ?KKW har former og stor rumpe – du har spiss rumpe og null former.
      ? KKW har ikke SÅ store lepper som deg og har en smal og rett nese.
      ? KKW er ikke så jævlig frekk mot mennesker som det du er.
      Likheten mellom det er at KKW og du har operert rumpa, begge er mørk i huden og har svart hår (KKW bytter hele tiden). Slutt å tro du er så lik henne, for det er du ikke.

    18. Til anonym, fint du tar Bella i forsvar, men for Guds skyld sett deg på skoleukene og lær å skrive! Det virker jo helt vilt at du skriver så mange feil! Og dere som skriver stygge ting som spiss rumpe og videre; jeg tenker dere er rimelig stygge! Vi som støtter henne er nok i gjennomsnitt veldig fornøyd med eget utseende. Mens dere hatere, begynn å tren, ta Botox, for Guds skyld gjør noe. Ikke ta det ut over henne. Dere kjenner henne ikke formoder jeg?

    19. Føler du og Sophie Elise er veldig lik (operert rumpa, puppene, nesa, fillers, er like lav, begge toppbloggere, begge sterke personligheter) har dere hatt noe kontakt?

    20. Hei. Kan du ikke kjøpe deg en parykk i LA som har kort lengde på håret og prøve den. Slik at vi kunne sett deg meg kort hår. Du hadde kledd dEt.

    21. Har du tatt sånn tatovering ting rundt leppa sånn at det skal se ut som lipliner eller er det bare lipliner? Du er sykt pen btw

    22. Du er så vakker, Isabel! Keep up the good work og gi faen i haters. De er sjalu, de er rett og slett for feige hele gjengen. Synd å se hvor mange mennesker som klarer å syke så lavt!
      Digger deg! – og heier på deg! 🧡 🙌🏽
      ××

    23. Det er så sant det du skriver om å spise det man vil uten å tenke på kalorier og slikt. Man må sette pris på det man har og får. Jeg sliter selv med spiseforstyrrelse og har vært nær å bli tvangsinnlagt. Savner det å kunne nyte mat. Det er fint å høre at du har vært i samme situasjon og har kommet deg så bra ut av det. Det gir håp<3takk

    24. Hei! Jeg lurer på hva du syns om Pride? Har sett at mange har skrevet at de mener pride har blitt veldig overdrevet i løpet av de siste årene, hva mener du? Elsler bloggen din forresten <3

    25. Asså du virker som en så utrolig skjønn person. Du virker så reflektert og åpen på en måte. Du gir meg en god følelse når jeg leser bloggen din, det liker jeg! Du må bare fortsette å jobbe hardt, du er super flink. Utrolig gøy å få følge med deg! Du er amazing girl!
      PS: du er også veldig nydelig, du stråler på bildene dine! Gjør godt å se du har det bra! Klemzz

    26. Seriøst? Lik Kim K? Du synes det selv. Men du er virkelig ikke det🙈 du er pen du også. Men du er jo ikke litt lik engang. Ikke en eneste ting ved dere er likt🙈 skjønner ikke hvorfor du tror det.

    27. Angående det med Stavanger greiene, e det någe eg alltid har lurt på og som eg ser andre har lurt på før men du har ikkje svart.
      Siden du e fra Stavanger, koffor prøve du å snakke likt Oslo-dialekten å sier «hva, hvorfor» osv istedenfor å snakke som der du er fra? Lurer sterkt på dette

    28. – Jeg har jo forstått at jeg anses som et forbilde ettersom at jeg er den jeg er.
      Også jekker vi oss ned hundre hakk 😂

    29. Når tid vil du lage en ny sutre film eller grinevideo etter publiseringen av pengevideoen? Du ber om det selv, du er vell voksen nok håper jeg at du vet at det vil bli laget flere parodier av deg. Skal du grine igjen etter sist? Altså, alt er PR. Du kan grine deg til penger og klikk – men å få respekt og at folk ler av deg kan du aldri vinne 🙂

    30. Blir det ikke litt feil at du legger ut video hvor du flasher penger og deretter legger ut «hjelp oss å redde Hector» ? Ingenting imot deg, men blir kanskje i feil setting

    31. Du sier du spiser lite fordi du har en super duper liten magen.
      Har du tatt operasjon? Allså gastric bypass?
      Og bukplastikk for å få magen flatt?

    32. Hei igjen Isabel 😊 Det med spørsmål om mage operasjon, måte bare spørre, for det hørtes kjent ut med det å spise lite, liten mage ja.. håper du skjønner at det var ikke noe vondt mente med spørsmålet mitt 😉

    33. Vil bare svare den kommentaren om magesekkopprasjon: man kan ikke får opperert magesekken når man er tynn, slike opprasjoner er kun for overvektige mennesker som sliter med å gå ned. Jeg syns dette spørsmålet var unødvendig, når det egentlig sier seg selv at det ikke er mulig. Det er helt tåpelig å stille stygge spørsmål kun for å få respons. Voks opp, folkens.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg