GAME ON, B*TCH

Lever LA opp til forventningene mine? Det er et spørsmål jeg har lurt på, helt siden jeg planlagte å reise hit. Man har jo hørt så mye om byen, og alt har vært spektakulært og over the top. Kunne alt virkelig være så fantastisk? Er det for godt til å være sant? Jeg er evig glad for at jeg endelig reiste hit. Los Angeles er helt insane. Viben her er en helt annen enn det vi er vandt med der hjemme, i lille Norge. Menneskene er så open minded og så mye hyggeligere her. Jeg elsker mentaliteten. Slik som jeg har oppfattet det, bryr folk seg svært lite om hva alle andre gjør. “You do you, and I do me”. Akkurat slik føles det ut som at det er her nede. 

Byen i seg selv er enormt svær. Det er vel det eneste minuset jeg kan komme på så langt, spesielt det at det er så stor avstand mellom alt. Trafikken suger også, for så vidt. Det er alltid fare for å stå bom stille, midt på motorveien. Men det er jo ikke så rart, med tanke på hvor mange mennesker som bor her. Jeg mener, det bor rundt 10.000 millioner mennesker her (HAHA, så hvor feil jeg skrev nå, mente så klar 10 mill!!). Tenk det? Ti millioner mennesker i en og samme by? Det er sjukt, det. 

Jeg kjenner seriøst på en helt ny motivasjon nå mens jeg er her. Bare det å se alle de steindyre bilene, de enorme husene og generelt den luksuriøse livsstilen motiverer meg som bare fa*n. Jeg vil ha dette livet. Jeg trodde at jeg levde ganske “luksus” hjemme, men deeet føler jeg ikke lenger haha. DETTE er luksus, ikke mitt lille liv i Oslo. Hadde det ikke vært for familien min og alle vennene mine der hjemme, hadde det vært veldig enkelt for meg å bare pakke sammen sakene mine og offisielt flytte ned hit så fort jeg hadde fått muligheten. Slik livet mitt ser ut akkurat nå, er det umulig for meg å flytte noen andre steder enn Oslo med tanke på jobbrelaterte saker, men så fort det hadde vært i boks hadde jeg lett kunnet gjøre det. Jeg har til og med spurt Pierre om han er med på å flytte hit, og han stiller seg positivt til det. Og akkurat det er noe av det jeg elsker mest ved kjæresten min – at han er like spontan og eventyrlysten som meg.

Jeg har pratet litt med Nina, hun vi bor hos, angående det å bo her. Å leie leilighet her er ganske dyrt, men det er overkommelig. Skal du ha en fin/grei leilighet må du ut med rundt 40.000 kroner i måneden. Det er jo svimlende summer, men slik er det i Los Angeles. Man kan jo så klart finne billigere også, men da bor du jo heller ikke fint. Ellers betaler de nærmere 1.600 kroner for TV og nett i måneden. Ja, du leste riktig. Hvor sjukt?! Jeg forstår oppriktig ikke hvordan mennesker som har vanlige jobber/lønninger klarer å ha råd til å leve her. Alt er jo så forbanna dyrt. Jeg hadde levd fint med tanke på lønningen min, men jeg hadde aldri en gang vurdert det dersom jeg hadde hatt en gjennomsnitlig månedslønn. 

Jeg merker at jeg har godt av å være her. Jeg blir som sagt utrolig motivert og pågangsmotet mitt til å oppnå og kjempe for mine drømmer er på et helt nytt nivå. Jeg vil ha dette livet. Er det en ting jeg har lært, så er det at jeg kan få til HVA som helst, så lenge jeg er villig til å jobbe hardt nok for det. Og er jeg det? Det er ikke en gang et spørsmål. Game on.

65 kommentarer
    1. Siden du skal jobbe hardt fremover, så kanskje du må prioritere oss lesere? For hvis ikke forsvinner vi jo og da har du ingen jobb 🙂 som å svare på kommentarer og ting du lover som aldri har blitt gjort. F.eks sminkevideo. Slutt å lov oss ting hvertfall, da slipper vi å bli skuffet og forlater deg ikke heller

    2. Din kødd, snart er du en gammel kjerring som ingen vil lese bloggen til. Jobben din er bare midlertidlig, bare husk det

    3. Du kan jo ikke bare bo i USA. Det blir i såfall kun 3 mnd om gangen, som turist.. og hadde du villet finnes det nok mye billigere leiemuligheter, kan jo bo på hotell for den prisen der…

    4. Altså.. å si at du jobbet hardt for noe er veldig feil… det eneste du hadde var mot nok til å opptre på et idiotisk tv program og dey var det, opprette blogg og pengene begynte å storme inn. Virkelig isabell, blogger livet kan på ingen måter kalles en HARD jobb.. spesielt ikke når du oppnådde den ved å nærmest ikke gjøre en shit.

    5. Hehe, med din lønn hadde du levd fint i LA? Men med en vanlig månedslønn hadde du aldri vurdert det? Fy søren, som du skryter hele tiden. Du vet ikke engang verdien av penger er, for du har aldri jobbet for det! Slike mennesker som deg fortjener ikke å ha så mye penger. Ikke misforstå meg. Jeg er langt i fra sjalu og er kjempe fornøyd med den inntekten jeg har og alt jeg har klart å oppnå i livet med mannen min og en fantastisk stor familie rundt meg. Men du har ikke jobbet for en dritt. Du tror du kan kjøpe deg lykke?? Hehe, vent å se til bloggen din ikke er på topp lenger. Det er kun en midlertidig «jobb». Ikke rart at du blir latterliggjort for å putte penger i kjeften. Samma om det er 100 eller 1 dollar sedler, er nok bare du som ikke forstår poenget. Det handler mer om resepekt enn om janteloven. Du definerer nordmenn som blir så provosert av slikt. Men hva er du da? Er ikke du en nordmann selv? Handler ikke om nordmenn dette, kjære deg. Alle skjønner at du gjør det for å få oppmerksomhet pga usikkerheten din. Det er så sykt åpenbart. Er en grunn til at du har så mange hatkommentarer. Du inspirerer kanskje 30% av følgerne dine. Ellers er bloggen din kun tullball som handler om penger og oppmerksomhet.

    6. Hei, stor fan av deg!❤️ Jeg lurer på om du har blitt slott på rumpa mens du har vert i LA? Hvis ja hva gjorde du med den personen?

    7. Amanda, du skjønner hu jenta (mannen) lever i en fantasi verden. Den bobla kommer nok til å sprekke om par år

    8. Hva jobber Nina som? Tenker siden hun har råd til en så fin leilighet midt i down town LA, og kjører rundt i en porshe? Å bor hun der alene i denne leiligheten eller bor hun sammen med en samboer ? 🙂

    9. Hater å si ifra om sånt, men du vil sikkert endre på det. Det er noe forskjell på 10.000 millioner og 10 millioner. ❤️
      Syke priser i LA ja, men ufattelig fin by. Elsker dessuten at folk får gjøre som man vil.

    10. Det er sant det du sier om at amerikanere gir mer faen i hva andre personer gjør eller sier, men de fleste gir vel det i personer de ikke vet hvem er? Du er jo ikke en offentlig person i USA, og du ville sikkert ha fått like mye, om ikke mer «hate» om du faktisk var en kjent person i det landet.. dessverre. Ingen av oss «vanlige» vil heller ikke legge merke til blikk eller slike ting i oslo feks, så lenge vi ikke er offentlig kjent. Det handler bare om perspektiv.. 🙂 Jeg sier ikke at det er rett å bli hata på, men spør du forbildet ditt Kim Kardashian om hun griner etter hver post som kommenteres om henne, så tror jeg hun ville sagt at hun gir blanke f. Og jeg tror heller ikke hun ville sagt at USA er et shit land selvom.. (ref fra video der du absolutt ikke anbefaler Norge) takk for meg som aldri kommenterer på blogger

    11. Drøm stort! Du klarer det!
      Je har selv bodd der i nesten 3 år, og fant kjæresten min der. Han dr født og oppvokst der.
      Vi levde drømmen, før vi flyttet tilbake hit til Norge. Det var mye sjalusi og nabokrangel der også, husk på det! Alt ser du ikke på ferie. Men jeg unner deg det gode liv der, men husk, vi hadde 10 ganger inntekten din, om ikke 30 ganger mer. Så peng må du ha!ikke gøy å bo der hvis en ikke kan kjøpe det en vil. Digger deg, stå på Bella!😀

    12. 10 000 millioner??? Du mener kanskje 10 millioner? Til din opplysning er det faktisk bare rundt 4-5 millioner som bor i byen.

    13. 40.000 i måneden er hva snittlønnen ligger på brutto her. Altså før skattetrekk så det ville blitt vanskelig 😊Hva jobber Nina med, hun er vel ikke blogger antagelig? Bare fint å ha store drømmer, og som blogger kan de virkeliggjøres. Enkelt å bo der på turistvisum, bare å ta en tur hjem tredje hver måned ♥️

    14. Asså du er sykt pen, men hvorfor bruker du de jævla stygge filterene på insta bildene dine ? Det for deg til å se syyyykt gammel ut haha

    15. Det bor i underkant av mnok 4 i LA – Til orientering. Du syntes 40k i månedsleie er overkommelig, men 1.600 i Internett og TV er dyrt? Knock knock, er det noen hjemme?

    16. 10.000 millioner mennesker, tru?kke det er så mange der assa…Du får flytte dit da vettu, så trenger du ikke oppleve alle oss nordmenn i lille Norge som er så fæle, slemme og dumme! Trist at det skal være sånn, men hvis du ikke liker oss, og Norge er et nummer for lite, så kanskje provoserende innlegg, forsvarstaler og lettkledde bilder er bra for amerikanerene?! Jrf. overskriften…

    17. Hei! Jeg er en fast leser som blir veldig inspirert av deg og pågangsmotet ditt, men er det en ting jeg blir litt lei av, er at du kaster alle nordmenn under samme buss! Du skriver alltid f.eks alle her er mye snillere enn i Norge, og det er ikke alle norske som er slemme… ville bare få det ut <3

    18. Er ikke langt unna 1600 for tv og nett vi heller betaler 😉 Kanskje du finner ut av det når du skal eie selv en gang hvor “dyrt” alt egentlig er. Haha! Er det ikke kjipt å kaste penger ut vinduet? Mtp leie altså! Jeg har aldri leid selv, flyttet ut og kjøpte mitt eget da jeg var 18.. Så jeg bare lurer 😁

    19. Ikke hør på alle dem som hater på deg, det er faktisk ditt valg og operere deg og hva du vil bruke pengene dine på! Hvorfor skal folk bry seg så mye om det og hvorfor skal dem leste bloggen din om dem bare er ute etter å finne hva dem mener er feil! Dritt i dem å kjør på❤️

    20. Du er så langt fra lik kim k som det går an å bli, du kan ikke måle deg me henne pånoen måte, hun har noe du mangler, vett i mellom ørene

    21. så kan du lære deg å regne, nå mista du 1 følger = litt mindre i mnd, men er vel ubetydelig får deg, enn oss vanlige 😉 adjø

    22. Jeg håper noen spytter deg i tryne når de ser deg hjemme igjen. For det fortjener du faktisk. Eller noen tar tak og klipper av deg håret. Eller raner deg som ditt store forbilde ble. Siden du sitter her og skryter og skryter.

    23. Hva er det du og Pierre er så spontane med egentlig?
      Bo 1 mnd i Marbella? Som turister? Bare fordi dere leide en leiliheit gjør ikke til at dere flyttet og bodde der.
      Reise når som helst, hvor som helst? De hadde alle gjort om man tjente 300 000. Og det er forskjell på å planlegge noe og å hoppe seg på et fly 3 timer senere🤦🏼‍♀️

    24. Ååh elsker Los Angeles!! Skjønner så godt hva du mener! Har vært der fire ganger, foreløpig:p og har tenkt meg dit mange mange ganger til! Det er helt sant det du sier med at menneskene er annerledes. De gir komplimenter og er veldig hyggelige og pratsom. Mange syns vel de kan virke litt overfladiske, men jeg syns personlig det er bedre at de er sånn enn her hjemme hvor de knapt sier hei når man kommer inn i butikkene, og det at man kan være akkurat som man er uten at noen skal ha en mening om ett eller annet. Det føles nesten befriende på en måte. Jeg har ikke spesielt god råd slik du har, men jeg sparer opp til en sånn tur og kan unne meg litt shopping og masse opplevelser. Jeg skulle så gjerne flyttet dit om det var enkelt å gjøre. Det blir heller med å reise dit så ofte man kan 🙂 nyt hvert sekund der! Det jeg syns var så sykt digg å gjøre var å sette meg på en av de gressområdene nær Venice Beach å se på solnedgangen! Det er en salgs ro der selv om det er masse folk rundt som går, jogger, sykler, går på rollerblades, ja det er bare hele viben der som er så digg.
      Kooooos dere masse videre 😀

    25. Ah, du er så overfladisk… Less is more. Overflod gjør deg stressa, og tar fokus vekk fra de viktigere tingene i livet.

    26. Det er sant det noen skriver over, at om man kjøper seg eget og betaler for TV og Internett selv, kommer det fort opp i 1600 her også. Bredbånd ca 500 og TV med diverse dekodere og bokser (for å se de ønskede kanaler) kommer fort på tusen. Så er det filmkanaler og lisens. Men klart, når man leier ligger slikt ofte i leieprisen.

    27. I det siste har du fått ekstremt mye hat, skjønner du snart hvorfor? Eller er det fortsatt bare feil med alle andre og du har rett?

    28. Det er omtrent umulig å få oppholdstillatelse i USA. Da må man enten inneha en spesiell kompetanse USA trenger eller gifte seg med en amerikaner. Det enkle alternativet er å dra hjem hver tredje måned. Hvordan gjør Nina det, er hun gift der borte? Men jeg synes du og Pierre skal ta tre måneder til høsten, hvorfor ikke? Jobben har du med deg og familiene kan komme på besøk ♥️

    29. Går det ann å bli mer overfladisk? For et kvalmt innlegg. Likte bloggen din før, men du har fått pengene helt til hodet, det er jo det eneste du skriver om. Penger og luksuriøse ting. JA, vi skjønner at Kim K er det store forbildet ditt, men du er ikke lik henne, ikke i det hele tatt. Hun er kanskje også opptatt av luksuriøse ting, men hun har andre verdier fordi. Livet hennes handler ikke BARE om det, som det tydeligvis gjør hos deg. Å legge ut bilder der du poser ved siden av hjemløse katter, teller ikke.

    30. Kanskje dumt spørsmål.. Men du som opprinnelig er fra Iran (irak?) – ville du i det hele tatt fått oppholdstillatelse der?

    31. så hva er den store hemmligheten eller det som har skjedd med karrieren din som du aldri forteller og har sagt du skal fortelle i flere mnd nå?

    32. Fryktelig mange stygge kommentarer her. At dette innlegget (har ikke lest noen andre) kan virke veldig overfladisk og skrytende er jeg enig i, men å si at Isabell ikke vet hva en hard jobb egentlig er eller dømme noen de ikke kjenner er ikke greit. Alle har sin historie vi andre ikke vet. Flere som skriver at de gjennomskuer usikkerheten hennes osv men hvis noen fremstår som usikker for meg har jeg ikke behov for å trampe ekstra over dem. La nå livet få forme jenta da. For alt vi vet kan det være mye bagasje og er det ikke det får vi alle kjenne på livets urettferdighet, få slengt realiteten i trynet en eller annen gang. Husk: man kan være den rikeste og fattigste personen på en gang. La folk finne ut av ting selv!!

    33. 10 millioner var vel å dra litt hardt i? Med et raskt google søk finner du ut at befolkningen ligger på rundt 4-5 millioner?

    34. Hva skjedde med videoen og møte med kim kardashian??:) skulle ikke den vid bli lagt ut for noen dager siden? Vi vil se:)

    35. Dette er noe av det mer usmakelige jeg har lest. Kunne ikke brydd meg mindre om operasjoner. Disse holdningene her – dette tankeløse innholdet – det er det i all hovedsak 9-15-åringer som sitter og lar seg «inspirere» av. Jeg er helt up for den motiverende delen, vær deg selv, gi faen i hva alle andre tenker, osv. Men når du ikke mestrer å balansere den – i et større perspektiv – så blir det fordummende. Du er ikke kilde til kunnskap for oss voksne, det er du for barna («yassss girl, yaaaass queen» come on!). De blir kjent med en voksen som sier at et ekstremt usikkert indre, kan behandles med materielle goder og ved å legge lokk på utviklingen av egen refleksjonsevne. Bright future.

    36. Jeg bodde i NY i 3 år og en ting jeg kan si deg : Det er faen ikke lett å få visum inn til USA- med mindre du velger å gå på skole og kan skaffe deg studentvisum. Du kan ikke jobbe der nede, med mindre du har arbeidstillatelse- og gjør noe for staten. men det er sykt vanskelig å i det hele tatt få- da må du enten gifter deg med en amerikaner, investerer i ett firma med sykt mye penger osv. Det irriterer meg litt at du bare skriver : åååh kan flytte ned hit, uten å faktisk si noe om dette med visum, oppholdstillatelse osv- er ikke så lett å bare pakke koffertene å flytte og leserens dine burde få vite dette også, slik at de ikke tror at det er så “lett”.

    37. Har du i det hele tatt satt deg inn i hvordan prosessen er med å flytte til USA? Det er ikke bare å pakke kofferten å flytte, du trenger visum og oppholdstillatelse osv.
      Men du setter deg kanskje ikke inn i slikt, med tanke på at du vil flytte til alle stedene du har vært på ferie 😂

    38. Bare flytt dit da. Når jobb osv er i boks. Du snakker jo om LA hele tiden. Ikke bruk familie og venner som unnskyldning for å ikke flytte

    39. Var nå voldsomt til mye stygge kommentarer,hva er det med folk som har behov for å si så mye stygt til andre mennesker? må være tøft og ha det slik, reflekterer bare hvordan du har det på innsiden selv.
      kos deg i la!

    40. Du kommer aldri til å bli lik Kim K. Du minner meg mer om Miranda Sings 😂
      Mangler klasse og selvinnsikt 😉 og det kan man ikke operere seg til, “dessverre”…

    41. Det er ikke rart du får hele Norges befolkning til å hate deg når du gjentatte ganger skriver om hvor mye bedre du er enn alle andre. Du skriver også om at du «tjener så mye mer» og at du er så rik. Du har aldri og vil aldri kjenne på følelsen av hvordan det er å kjenne at «dette har jeg fortjent», fordi det eneste du gjør for å tjene penger er å skrive kjedelige og dårlige innlegg på bloggen din. Andre «vanlige» folk som du beskriver dem, som faktisk står opp hver dag og redder liv, ja en dag må de kanskje redde ditt liv og, de fortjener alle penger de kan få i verden. Mens du? Skriver dårlige innlegg hver dag, og er selvgod så det holder. Synes synd på deg selv fordi noen faktisk mener noe annet enn deg og tør å si det. Du skal tjene mer enn dem. Riktig? Nei.

    42. Kjære deg… Jeg syns du er nydelig, har lest bloggen din lenge. Og syns så absolutt ikke du fortjener alt hatet du får. Spesielt alt hatet som går på utseendet ditt. Du er jo vakker, og det er du jo klar over selv. Så akkurat det handler kun om sjalusi. MEN, jeg syns du blir mer og mer overfladisk. Tror du virkelig at du blir lykkelig av et liv i luksus? Med smellfete biler og et stort hus? Såklart kan du drømme om slik, men du må jo også forstå at du har veldig mange unge lesere som sitter her å leser og ser opp til deg. Dette innlegget er frastøtende. Og sånn som du skryter? Tror du livet handler om kun det å ha fine ting rundt seg? Vær litt mer ydmyk, det her er jo bare usmakelig. Ikke en gang rike kjendiser som virkelig lever i luksus skryter så mye av seg selv og det de har. Ikke engang idolet ditt, Kim K. Du hadde blitt oppfattet som et mye bedre menneske om du hadde hatt beina litt mer planta på jorda. Syns litt synd på deg. Tror dette med penger og luksus har gått helt til hodet på deg dessverre.

    43. Er ikke bare å flytte til USA, kjære deg 😂 En i familien har giftet seg med en Amerikaner, men venter fortsatt (etter 2 år) på oppholdstiltatelse, han har også jobb sikra der borte.
      Så du kan ikke bare flytte bort dit med bloggen og pierre i kofferten og shoppe og spise penger (som sikkert flere tusen mennesker har tatt på uten å vaske henda) hver dag. Sorry ass

    44. Kjære Isabel, jeg lever det luksuslivet du drømmer om. Er gift med en fra Calabasas. Treng ikke gå nærmere inn på det. Men jeg studerte der, og giftet meg, slik fikk jeg oppholdsstilatelse.
      Du må jobbe litt med det.
      Jeg vet du har opplevd mye vondt som barn og ungdom. Tro meg, det har også jeg! Trodde heller ikke jeg skulle få dette livet, men har du ikke helse, betyr Lamborghinien osv svært lite.
      Jeg fikk varige men fra barndommen, og sliter veldig, men sett utenfra tror alle mennesker, at vi har det såååå digg. Så feil kan man ta.
      Jeg unner deg alt, lev den amerikanske drømmen om du vil! Til alle dere hatere, lurer på hvor onde dere er! Er det mulig å hate ei jente dere ikke kjenner, så inderlig?
      Tror dere virkelig at Kim K har noe i hodet? Alle vet at hun ikke har noe som helst, det blåser rett gjennom hos henne. Det er moren sammen med en hel ansatte som setter igang div prosjekter. Har Kim funnet prinsen med noe mellom ørene? Nei. Vær så snill å ikke hat så mye på et menneske som dere gjør mot Isabel her. Hvorfor leser dere bloggen? Hvis hun er så stygg og div hvorfor klikke dere inn?
      Dere kan ikke ha det godt med dere selv. Snakk om hvem som treng profesjonell hjelp? Dere! Tenk om det var dere som fikk så mye slemt og vondt kastet etter dere?
      Isabel, la de aldri få knekke deg!

    45. For noen netttroll det finnes i dette kommentar feltet altså – jeg blir helt matt! :/ Fortsett å stå på å jobbe slik du gjør Isabell, du får til det du vil!

    46. Jeg har likt å følge med på dere tre, på blogg og snap for det meste<3 Jeg liker alle dere tre, fortsett som dere gjør og er stolt av at dere tør å gjøre ting som ikke alle tør. Sånne mennesker elsker jeg<3

    47. Jeg forstår virkelig ikke hva det er med folk spesielt dere som ikke tør å skrive stygge kommentarer med mindre dere er anonyme eller bruker fake navn. Jeg hater virkelig slike mennesker, og forstår at man ikke kan være positive til alt. Men dere må virkelig skjerpe dere, hvorfor skrive noe i det hele tatt. Det jeg har lest/det dere har skrevet nå eller tidligere er ikke menneskelig. Hva feiler det folk, har virkelig dere greid å reagere slik som Isabel og andre gjør når de får stygge kommentarer? Tenk på det neste gang dere. Jeg elsker Isabel som hun er<3

    48. Prøv det, vis at du kan og har råd. Reis hjem på ferie hver tredje måned og reis tilbake. Jobben har du med. Gjør det ett år eller to. Du kommer til å ha masse besøk av familie og venner og kan ta kontakt med andre skandinaver som bor der. Du kjenner jo allerede Nina og kan bli kjent med mange som henne. Leier du stor leilighet kan du også leie ut rom til andre norske/svenske en uke eller to i slengen. Ikke mye å lure på synes jeg. Pierre kan sikkert slå seg opp som personlig trener for skandinaver som kjenner til han. Dere kan også tjene på å ha noen på overnatting som får guided tur til severdigheter og restauranter, bli kjørt rundt og også få treningstips. Eventuelt sminketips og klestips. Mulighetene er enorme!

    49. Uff, ja lykke til med å flytte til LA hvis det er en drøm å leve blant selvopptatte egoistiske mennesker som 80 % av de som du ser opp til er( de med luksus hus og luksus biler) , det er helt sant som du sier at de bryr seg bare om seg selv og ingen andre. Lykke til med å finne ekte venner. Mister mer og mer sansen for denne bloggen og hva som skjer her inne. Tror jeg må begynne å følge noen som gir litt mer mening. Handler jo bare om Nelly ditt og Nelly datt 🙁 og totalt uintressante ting.

    50. STAKKARS deg og det lille kjedelige ulukseriøse livet ditt i Oslo. Må være hardt å bare sitte dagen lang og trykke på Nelly.com og shoppe for tusenvis av kroner. UFFA!!!

    51. Har kommentert til tider på bloggen og det har vært positive ting fordi jeg har likt bloggen , men de siste mnd har jeg sett mer og mer negativt, alt er så overfladisk og ekkelt at dette er ikke noe blogg jeg ønsker å støtte lenger. Blir siste kommentar fra meg. Til dere andre lesere håper jeg dere gjør det samme hvis dere ikke støtter bloggen, ikke legg penger i lommeboka hennes hvis dere ikke støtter bloggen ved å legge igjen kommentarer. Hmmm, har jo inntrykk av at over halvparten her inne ikke liker bloggen så hvorfor la henne tjene på det? Sikker på hvis alle hadde sluttet så hadde denne bloggen vært lagt ned for lengst.

    52. Dere som sier at Kim er så jævlig mye mer classy enn Isabel, hvordan i all verden kan dere si det?!! Kim er da faen ikke mye classy… Hele karrieren hennes er jo bygd opp av porno! Tru ikke et sekund at det var et uhell at den filmen kom ut! Det var nøye planlagt.. Kort tid etter fikk familien realityshow.. Kim er også operert fra topp til tå og er ekstremt opptatt av penger og luksus.
      Isabel er mer classy enn det Kim noen gang kommer til å bli. (Med mindre hu lekker ut en sextape sjøl).

    53. 40.000kr i mnd for å leie leilighet, kan man ikke bare bo på hotell hver dag da? Sikkert billigere det og bedre standard!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg