DET ALLER KJÆRESTE JEG HAR

annonse ⎟ lenker nelly & plt

Familien min. Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye de betyr for meg. I går hadde jeg en kjempe fin og etterlengtet dag sammen med dem. Vi manglet bare Jasmine, hun har reist tilbake til Tromsø.. Skikkelig trist, jeg kunne virkelig trengt litt storesøster tid. Heldigvis finnes FaceTime, og det benytter vi oss av flittig. Vi er såpass teite at vi ofte FaceTimer når vi skal på do, hahah. Jeg hater nemlig å tisse, synes det er skikkelig kjedelig. Er det rart å skrive offentlig? Vel, vel. Vi bruker vanligvis å ringes, sette telefonen opp og bare surre rundt mens vi skriker i den andre enden av rommet slik at den andre skal høre. Jadda! Jeg får ta igjen tid med henne senere, enten når jeg reiser til henne eller når hun kommer tilbake til Oslo. Det er ikke gøy å ha en søster som studerer så langt unna 🙁

Hele gårsdagen gikk til å henge hjemme hos mamma. Vi bare koste oss i hverandres selskap, og nøt det å være gjenforent igjen. 16 dager er ikke barnemat, savnet blir fort stort. Og jeg som vil flytte utenlands en eller annen gang? Haha. Det ser ut som familien min er nødt til å flytte med isåfall. Etter et par timer tok vi turen ut. Mamma ville lufte seg litt, og Sidra og jeg fikk skikkelig cravings på Churros. Tenk at jeg ikke har smakt det før LA? Det er galskap, spesielt til meg å være. Jeg mener, jeg er jo tidenes godtemons. Churros fant vi dessverre ikke ettersom alle food truckene var stengt for dagen, men mamma fikk seg i hvert fall en rundtur i byen. Vi spaserte langs Aker Brygge og observerte alle de galne fotball entusiastene. Kan dere tro at jeg var en av dem for noen år siden? Alt jeg gjorde var å spille fotball døgnet rundt, pugge fotballspilleres draktnummer og deres fullstendige navn. Manchester United var livet, spesielt Cristiano Ronaldo. Jeg husker fortsatt hvor knust jeg var når han forlot klubben. Det var virkelig verdens undergang, haha. Jeg hadde sikkert 8 foskjellige drakter med navnet hans bakpå. Det er skikkelig rart å tenke tilbake på, for nå er jeg så lite fotball interessert som overhodet mulig.

So cute!!

Haha, mamma poserer. <3 <3 Disse to får meg alltid i godt humør.

TOPP HER ⎟ JAKKE HER (på 33% rabatt nå! Ps: jeg har klippet den til crop selv) ⎟ SHORTS HER ⎟ VESKE GUCCI

 

GULLET MITT!!! 

Prinsessen! <3 Årh, jeg er så glad i småsøsknene mine. Jeg begynner nesten å gråte mens jeg skriver dette.. De betyr hele verden for meg. Jeg har et så sjukt overbeskyttende instinkt når det kommer til Sidra og Rami. Verdens fineste, godeste, smarteste og mest godhjertede små vesnene som finnes på denne jord. Jeg kommer for alltid til å gjøre alt i min makt for at de alltid skal ha det bra. 

💕 💕 💕

Hahaha, jeg elsker dette bildet!

30 kommentarer
    1. Det barnsligste eg vett e når någen he typen sitt navn på bio åsså når det går dårlig i forholdet så blir det slettaaahaha. Trudde folk gjor sånt når de va typ 16 å ikkje 23..

    2. Familien er det viktigste man har og blod er tykkere enn vann ♥️ Sidra er nydelig! Hun blir nydeligere for hver gang du har bilde av henne. Hun vokser fort og er blitt en vakker ung jente nå. Er lett å se familielikheten med deg når du var yngre ❤️

    3. Tror alle kan slutta å spør nå om det e slutt me hu og pierre. Hu svare når hu skjøl e klar 🙂 men det e jo sånn kver gang de krangle, de snakke sje om kverandre og fjerne navnet fra bio. Så egentlig skjønne vel alle at det e slutt

    4. flott dere bruker hverandre som plattfom for å komme videre…..lykke til med programmet ditt hvor du skal levere livet ditt til oss som vil se på da.

    5. For en nydelig familie! Og ja, Jeg vil også ha et innlegg og bilder om tiden du spilte fotball 😀 gjerne flere throwback til dine yngre dager også (uten å poengtere at du har forandret deg så mye plis).

    6. Hei Isabella!
      Dette er nok første gang jeg legger igjen en kommentar på din blogg! Jeg husker første sesong du var med på paradise hotel og jeg syns du var såå naturlig pen og fin, jeg fikk selfølgelig sjokk da jeg så alle operasjonene du tok på så kort tid,men vet du hva jeg skjønner deg så utrolig godt! Alle jenter i din alder som er usikre på seg selv hadde gjort akkurat samme sak hvis de hadde hatt penger nok, og at du deler videre at dette er ikke bra for psyken i ettertid synes jeg også er helt fantastisk, du er et forbilde uansett hvordan man vrir og venner på det, du har et godt hjerte , en god person og du elsker din familie,kommer med masse bra inspirasjon på din blogg. Jeg er innom bloggen din titt og ofte pga antrekks bilder. Har faktisk fått masse komplementer på klær jeg har bestilt av inspirasjon fra deg 👌🏻
      At folk kan komme med så mye hat er helt sykt og jeg vet akkurat hvorfor, folk er dødssjalu, jeg har ald ri hatt veldig mye penger eller noe sånt men jeg har det helt, fint men har fått erfare mange ganger at penger er ikke alt, men har man penger så bruker man penger, sånn vil det alltid være.
      Stå på isabell. Du er supersøt. Alle et altfor opptatt av kropp og utseende inkludert ehhhm…ALLE tydeligvis, just give a shit giiiirl !!!😁
      Hilsen jente /dame 30 år

    7. Vet du hva Isabel, jeg har så sinnsykt stor respekt for deg. For du gjennomfører alt det som andre ikke tør å gjøre, selv om de innerst inne har lyst! Hvem vil vel ikke ha en finere nese, helt ærlig, og hvem vil vel ikke leve av å være fin, helt ærlig? Hvem vil ikke bruke livet på å reise og ha det gøy, faen?! Du er så tøff! Du driter i janteloven som står så sinnsykt sterkt i Norge og bare kjører på, uten å la deg stoppe av de giftige menneskene som er sjalu på deg. Selv om du har slitt, hatt dårlig selvfølelse eller what ever, så er du sykt sterk! Og modig! Du har gått gjennom smerte fysisk og psykisk, du har turt å stå fram, du har turt å være ærlig på godt og vondt, du har turt å ta i mot en haug med dritt. Og du får så mye igjen for det nå. Du kan leve som du vil. Leve av å ha det gøy, slik alle drømmer om. Forsett å drit i haters, ikke la noen bringe deg ned. Bare ta pengene de gir deg gjennom stalking, bruk de for det de er verdt. Du kommer seirende ut av det. Og det aller mest beundrende, du bruker fortsatt masse tid på familien din. Du er et kjempefint menneske Isabel, og du skal ikke skamme deg over å vise at det går an å leve et kult liv. Vit at alle egentlig ønsker seg dette, men de tør ikke. Du skal være stolt av deg selv, for du er modig og tøff, og et godt forbilde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg