DE MEST STILTE SPØRSMÅLENE I DET SISTE

Skulle ikke dere være en uke til i LA? Dro du hjem tidligere?

– Nei, vi skulle bare være der i 16 dager.

Når kommer vloggen der du møtte Kim Kardashian?

– Jeg beklager så enormt mye for forsinkelsen, men jeg har bare ikke hatt tid til å klippe den ferdig. Jeg har dessuten planer om å filme en ekstra del i samme video, der jeg viser dere hva jeg kjøpte fra hennes sminkemerke. Er det interessant? Let me know i kommentarfeltet. <3 Jeg skal isåfall få gjort det så fort som mulig!

Er den store drømmen et reality show?

– Det å få et eget reality program hadde absolutt være en drøm som hadde gått i oppfyllelse. Hallooo TV-kanaler, jeg vil!!! 

Hvor redigerer du bildene dine?

– Jeg redigerer i Lightroom!

Skal du spille inn en USA haul? Please!!

– Ja, det skal jeg! Wiii. <3 Jeg har dratt frem ringlighten og gjort klar til innspillingsdag i morgen.

Bor du i LA nå?

– Nei, jeg var bare der på ferie. Forelsket meg totalt i byen da, og hadde ikke hatt noe i mot å flytte dit for et par måneder. Nå derimot er jeg tilbake i Oslo.

Hvor høy er du?

– Dette er nok et av de mest stilte spørsmålene gjennom tidene, haha. Hvorfor? Jeg er 159, men pleier å lyve å si at jeg er 160… Haha.

86 kommentarer
    1. Hvor gammel er du? Har sett på før- og etter-bilder av deg, og det ser ut som at du nærmer deg 30 år (++) pga. operasjonene dine. Hvordan tror du det vil bli å eldes så fort i utseendet? Du ser mye eldre ut nå i hvert fall, håper du ikke tolker det som noe negativt eller “hat”, “mobbing” og “håning”.

    2. hahaha deian spørsmålan her ejo ikke di mest stilte spørsmålan. ?? hva sjer mellom deg og pierre? sjønner de er en tøff periode av live ditt men wake tha fuck up, trodde du virkelig deg å pierre kom til å vare for evigt? i don’t think soo

    3. Skjer det noe mellom deg og Pierre? Ser at du ikke er med han og du svarer aldri på spørsmål om Pierre, hva er grunnen til dette?

    4. Hvorfor skriver du ikke om deg og Pierre enda? Vel, man skjønner jo at det er slutt.. og det er vel heller nå en av de mest stilte spm også. Håper det går bra med deg

    5. Håper att dette mellom deg og Pierre er noe dere tuller med for oppmerksomhet. Du så lykkelig ut og forholdet har gjort meg gla på dine vegne.. Håper det står bra til!

    6. Ja dem virket lykkelige å sa det hele tiden osv . Men mye kan foregå som man ikke vet fordet. Mange som virker lykkelige men at det fortsatt er noe som ikke stemmer fordet . Ting skjer!

    7. Virker som det er slutt mellom deg og Pierre. Har fulgt deg lenge nå og det har vært utrolig myw opp og ned mellom dere. Du fortjener å ha noe stabilt i livet ditt og noe som gjør deg glad og er trygt. Ikke et usikkert forhold hvor man må gå så mye opp og ned hele tiden, det tærer på en. Håper uansett at du får det bra, det viktigste er at du gjør noe som gjør deg lykkelig <3 forhold som ikke er bra er noe av det verste å gå igjennom...

    8. Kan du ikke bare svare på den mest åpenbart mest stilte spørsmålet: HAR DU OG PIERRE GJORT DET SLUTT?? Dere har hatt et så ustabilt og usunt av og på forhold, kan vi ikke bare få vite hva som har skjedd. Det minste du kan gjøre er å orientere oss, det skylder du oss!!

    9. Herregud folkens, forstår dere ikke at hun ikke er klar til å snakke om det? La henne bearbeide det før hun bretter ut om det til fremmende mennesker som klenger til privatlivet hennes som gribber.

    10. Skal du skifte header snart ? 🙂
      Om du kunne gitt 1 mill til 1 person i hele verden, hvem hadde det vært?

    11. Har noen forslag til YouTube!!!
      – Get ready with me (eller us??)
      – «I let my Instagram followers control my life for a day» (har ikke sett noen norske gjøre denne enda!!)
      – Exposing my self
      – Kjøp en acai-bowl fra The Juicery og film første bit og ha typ «taste test», lever det opp til all hypen?
      – Sminke tutorial (hverdags til glam, 2-i-1)
      – First impression på sminke merker, sminke fra wish osv
      – «I let my boyfriend pick my makeup» så lager du en fin look med det han velger
      Har masse forslag til både yotube og blogginnlegg. Skal skrive de til deg senere

    12. Men er ikke du og Pierre “verdens tryggeste par”, som stoler på hverandre no matter what? Det er jo det du sier hele tiden?
      Det virker ikke slik i det hele tatt, Isabel! Et så ustabilt forhold har jeg ikke sett maken til!
      Penger og glamour er kanskje ikke ALT her i verden likevel? Men Jeg forstår virkelig Pierre, og hvorfor han gjør som han gjør. Du må slutte å være så ustabil og å bli så rasende gal. Du er faktisk TJUE FIRE år gammel!

    13. Er det slutt mellom deg og pierre???, rart du hopper over det spørsmålet🤔🙄🙈er jo liksom det som er blitt stillt oftest

    14. Dere må huske det at selv om hun er en offentlig person kan hun selv velge om hun vil snakke om Pierre. Hun trenger ikke bli kalt stygge ting selvom. Hun har full rett til å velge selv.

    15. Håper du og Pierre blir sammen igjen snart. At det bare er noe bagatellmessig som sist. Dere passer sammen ❤️ Synes du selv at du ser bra ut for tiden, at du ikke bruket for mye sminke?

    16. Du sa for litt siden at du skulle kjøpe en ny LV veske, gjorde du noen gang det? Vet at den twist-bagen du så på er ganske vanskelig å få tak i. Håper i såfall du viser oss den 😀

    17. Har nylig begynt å lese bloggen din, og må si at jeg forstår fint lite av hvorfor Norge har lagt deg for hat på denne måten. Jeg følger en del blogger og youtubere og det er ikke sånn at du gjør noe så voldsomt i måten du bruker sosiale medier, sminker deg, operer deg eller kler deg. Det er bare lille Norge som ikke klarer å håndtere det. Jeg synes uansett at du lager utrolig bra innhold og videoer over alle sosiale medier, og du er kul å følge! Håper du legger mer vekt på kommentarer fra fans enn haters, fordi det finnes ikke et menneske i verden som fortjener denne typen hets. Du har jo ikke engang gjort noe galt?? Også håper jeg, uansett hva som skjer mellom deg og Pierre, at du finner et stabilt og bra forhold som gjør deg lykkelig (og med det mener jeg ikke at Pierre ikke er den personen! Bare ta vare på deg selv)

    18. herregud for noen idioter det her i kommentarfeltet ditt! Håper du har det fint og er lykkelig, det fortjener du virkelig! Heier på deg og får bare mer og mer respekt for deg! <3

    19. Er det ikke litt kjipt at folk syns du ser mye eldre ut enn det du er? Sminke, Botox, fillers og vipper hjelper ikke et utseende når man er så ung skjønner du. Ser ut som det har motsatt effekt, men nå har jo et av dine idoler begynt å fjerne alt giftet i ansiktet så kanskje du følger etter og 🙂

    20. Kjære Isabel❤️
      Får helt vondt av å tenke på at du går gjennom noe vondt på privaten, også skal hele kommentarfeltet ditt grave om hva som har skjedd. Uansett hva du går gjennom, tenk på at alt blir bedre når man er kommet gjennom det❤️ Ting skjer av en grunn, er alltid min motivasjon. Du er ung og har alle muligheter foran deg. Håper du viser deg sårbar ovenfor familie og venner som bryr seg om deg, slik at de får hjulpet deg gjennom dette❤️
      Håper ting blir bedre for deg etterhvert. ❤️ Jeg heier på deg!

    21. Husk
      Et knust papir blir aldri rett igjen, samme hvor mye man prøver å rette opp i det. Det gjelder kjærester og venninner med krøll i fortiden.
      Så kanskje du ville prøve en siste gang med dere for å være sikker. Men da prøvde du i stedet for å tenke what if. Og som alltid, det krølla papiret bør hives!

    22. Enig med at du ser ut som en i 30 årene. Og jeg tenker at du burde slutte å fremstille forholdet til deg å P så perfekt, for man ser det så tydelig når ting ikke går helt som det skal. Et forhold har virkelig ikke godt av sosiale medier.

    23. Skjerp dere folkens ,skulle tro dere hadde krav på og vite hva som skjer med kjærligheten. Hun deler så og si alt av sitt liv , men skal hun ikke få holde på noe? Latterlig. Alle forhold går opp og ned , når mitt går nedover så ønsker jeg og holde det til meg selv og sortere det ut selv. Hvorfor skulle hun villet lastet det ut til dere , som er så kravstore og dømmende? Det kom ikke annet en utro meldinger fra så mange mens hun er på ferie hver gang. Allikevel skal hun legge ut hva som skjer ? La hun ha noe privatliv og dele om hun føler for det. Vi trenger ikke og vite alt 🙂 håper du har det bra Isabel, du er så flott. Og fortjener kun det beste, husk kjemp for hva som gjør deg lykkelig og ikke ulykkelig 🙂 ❤️Klem

    24. Leser i kommentarfeltet her, og greit at man ikke trenger å like Isabel, men la henne for faen være ifred?? Hva får dere ut av å være så sinnsykt slemme? Voks opp!
      Klem til deg Isabel for å faktisk klare å leve med dette. ❤

    25. Du ser faen ikke ut som en 24 åring.. wtf slutt å lyv du er ihvertfall 35++ dritt lei av du alltid skal lyve. Hore

    26. hadde vært veldig gøy å se hva du har kjøpt i butikken til Kim K😻😻
      Hvordan går det mellom deg og Pierre? Har ikke sett så mye til han på dine sosiale medier siden du kom hjem…

    27. Hva i gudsnavn har vi leserne med om og hvis det har skjedd noe eller ikke skjedd noe mellom Isabel og Pierre!? Folk assa!

    28. Så flaut at du alltid framstiller deg selv som «den lave søte jenta på baare 1.59» 🤢 hvor mange flere ganger skal du påpeke det? Jeg er 1.59 og har aldri fått høre at jeg er lav. Du er helt normal

    29. Takk for at du lov være å skrive “still spørsmål i kommentarfeltet så svarer jeg etter hvert”. Nå slipper vi hvertfall bli skuffet, siden du svarer jo aldri i kommentarfeltet uansett nesten 🙂

    30. Folkens, stopp å spør om pierre. Kanskje det har skjedd noe henne ikke er klar for å snakke om enda eller ikke vet helt selv. Hun deler alt ellers, så dere må tåle at henne har visse ting henne ikke har lyst å snakke om❤️❤️
      Stay strong, Isabel❤️We love u

    31. JAAAA kan du plis filme der du tester kkw beauty og si hva du synes om de? Vil kjøpe det men vil høre din mening også❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍

    32. Dette er første gangen jeg kommenterer et blogginnlegg. Men klarer ikke å la være når jeg leser alle kommentarene om deg og Pierre. Forstår godt at du ikke forteller om det som evt. Har skjedd. Selvom du er en toppblogger, må man kunne holde noe for seg selv også. Ta vare på deg selv og ikke bry deg om andres meninger. Du virker som er ekte og god person. Tøft at du tørr å by på deg selv, slik som du gjør! Håper du får en super sommer.

    33. Er det love Island du ser på som det er video av på snap? Hvor ser du det omså? Ser for øyeblikket bare få klipp på YouTube :((

    34. se for dere en skole, alle i kommentarfeltene til isabel går på denne skolen sammen med isabel. alle kommentarene som blir skrevet her, sier dere rett til isabel på skolen,face to face. ser dere dette som mobbing?

    35. Kan du vise hvordan du redigerer på lightroom? Det eg så komplisert, forstår ingenting😂😂😭😭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg