JEG HÅPER BARNEVERNET TAR BARNET DITT

“Jeg håper at barnevernet griper inn med en eneste gang du i det hele tatt tenker på å bli gravid. Barn fortjener ikke å vokse opp med så uintelligente og ukompentente foreldre. Du klarer jo nesten ikke å ta vare på deg selv en gang, også skal du liksom ha ansvaret for et annet menneske? Og den enste motivasjonen din for å få barn er å kle de opp i dyre merkeklær fra øyeblikket de blir født for å legge ut på Instagram så hele verden kan se? Altså, har du mista helt kontakten med virkeligheten? Du eier jo ikke selvinnsikt. Dette er jo helt sinnsykt, og ingen andre ser ut til å se det”.

– Denne kommentaren får meg så ekstremt lei meg og forbanna på en og samme gang. Hvordan i alle dager kan man lire av seg noe så ekkelt til et annet menneske? At vedkommende håper at barnevernet griper inn i det sekundet jeg tenker på å bli gravid, fordi mitt fremtidige barn ikke fortjener å vokse opp med så uintellighente og inkometente foreldre? Virkelig? Jeg klarer ikke la være å komme med en reaksjon og et svar på denne sjukt hjerteløse kommentaren.

Jeg er selv et barnevernsbarn. Jeg ble tatt ut av hjemme da jeg var 11 år, kunne ikke bo med mine biologiske foreldre. Og tro meg, det at jeg skrev en setning om at jeg har lyst til å kle mine fremtidige barn i Gucci er ikke en grunn til at barnevernet skal tre inn. Det skal veldig mye mer til, men det ser ikke ut som du helt vet hva du prater om. Og si meg, er man inkompetent og helt strippa for hjerneceller fordi man vil kle barnet sitt i designerklær? Helt seriøst? Er det klærne som avgjør om man er en god mamma? Jeg tror ikke det. Som du selv sier: “dette er jo helt sinnsykt, og ingen andre ser ut til å se det”. Det eneste som er helt sinnsykt, er din kommentar.

Jeg vet at jeg er en person med ekstremt mye omsorg i meg. Jeg har enorm kjærlighet, sympati og jeg er et utrolig ansvarsfullt menneske. Jeg trodde ikke at hvilke klær man vil kle sitt barn opp i, avgjør om man er en god forelder eller ikke. Og for å prate litt mer om den setningen jeg skrev, angående Gucci klær. Så klart er det ikke snakk om at barna mine kommer til å ha garderober KUN bestående av designer klær? Må jeg virkelig konstantere det? Den setningen kommer av at jeg var på Gucci i LA og der hadde de en egen barne avdeling med utrolig mye kult til kids. Jeg ville mer enn gjerne kjøpt noen plagg til barnet mitt om jeg hadde hatt et. Er det så forbanna ille? 

Argh beklager, men jeg måtte bare få ut frustrasjonen. 

144 kommentarer
    1. Syns den kommentaren var ufortjent.er ikke alt du gjør som jeg liker, men du fortjener å bli mamma som alle andre❤

    2. Jeg er aldri inne å kommenterer blogger, men nå måtte jeg bare!!
      Leste blant annet alle kommentarer du også fikk på ditt forrige innlegg. Og jeg håper for Guds skyld at du klarer å la alt av disse usaklige og vanvittige personangrepene mot deg, prelle av!!!
      Jeg blir helt målløs av så mye grusomt folk klarer å lire av seg!
      Så må man være så enig eller uenig med deg i hva du står for og skriver, men for pokker det er da DIN blogg!!
      Stå på videre og hev deg over all dritten! Misunnelse og jantelov er noe dritt!
      Jeg heier på deg! <3

    3. Tror barnevernet skal gripe inn hvis personen som har skrevet den kommentaren tenker på å få barn jeg.
      Av alt dritet du får slengt etter deg, har jeg ikke en eneste gang sett deg være slem tilbake. Det gjør deg allerede til en bedre potensiell mamma enn alle i kommentarfeltene til VG.

    4. Tenk at noen kan skrive noe slikt til en annen person? Er helt forferdelig sagt av dem og ingen fortjener en slik kommentar slengt i fjeset. Folk må virkelig finne seg noe å gjøre i fritiden!

    5. Jenter i et nøtteskall – alltid ute etter å hetse andre mennesker.
      Skjønner om du ikke vil fortelle noe om det, men leste at du var et barnevernsbarn. Er det noe du ville ha skrevet mer om? Skjønner at det er veldig privat og personlig, men som leser hadde det i alle fall vært interessant. Du velger, jeg synes du er en kjempeflink blogger uansett.

    6. Veldig bra svar du kom med der, Isabel. Du skal aldri si noe sånn til en som har vært i barnevernet selv. Du kommer til å bli en veldig flink mor. 😊

    7. Syns du får så mye ufortjent hat! Skjønner ikke hva du har gjort som er så grusomt at folk føler seg berettiget til å komme med slikt. Det er helt kvalmende. U did good girl.

    8. «Jeg har enorm kjærlighet, sympati og jeg er et utrolig ansvarsfullt menneske.»
      Hvorfor filmer du deg selv da x-antall ganger mens du kaster penger rundt deg? Tenker du ikke på de mange som sliter med økonomi? De som bor i fattige land? Generelt sett alle som ikke har råd til hjem, mat, leker til barna sine etc? Vi som ikke har så mye penger har da ikke behov for å se at du har så mye at du kan kaste de rundt, det er bare trist.

    9. Har du skrevet et innlegg før om fortiden din med barne vernet før? Hvis ikke så er det noe du kanskje kan gjøre om du vil da! Sånn ting er ganske vanskelig å snakke om så jeg skjønner om du ikke har lyst til det.

    10. Om man har gode verdier og moraler (så kan man jo selvfølgelig diskutere hva det er) har det ikke noe å si om barn kles i Gucci eller Cubus. Det handler jo ikke om utseende og overfladiske ting, men hva slags person man oppdrar barnet til å bli. Dessuten er det vel bare positivt at du har økonomi til å tilby et barn fine klær og ferieturer? De som mener folk som setter pris på dyre/materielle ting er inkompetente kommer til å få noen sjalu og dømmende barn..

    11. pesielt på din blogg visstok 🙂
      Jeg lurer på om familien du postet bilder av nylig er din biologiske familie? Kikket på youtubevidoen av din søster, og synest hun var kjempesøt og flink! Hvis du vil fortelle noe om din historie om familie/fosterhjem hadde det vært intetessant. Eller kanskje du har skrevet om det før?
      Håper du har det bra! Du virker veldig varm og omsorgsfull med din familie, og ville sannsynligvis ikke vært mindre omsorgsfull mamma. 🙂 Klem

    12. Ja, mange troll, spesielt på din blogg visstok 🙂
      Jeg lurer på om familien du postet bilder av nylig er din biologiske familie? Kikket på youtubevidoen av din søster, og synest hun var kjempesøt og flink! Hvis du fortelle noe om din historie om familie/fosterhjem hadde det vært intetessant. Eller kanskje du har skrevet om det før?
      Håper du har det bra! Du virker veldig varm og omsorgsfull med din familie, og ville sannsynligvis ikke vært mindre omsorgsfull mamma. 🙂 Klem

    13. Jeg liker deg godt Isabel<3 Jeg syns du er et forbilde og får mye inspirasjon fra deg. Fortsatt som du gjør. Jeg er som deg og andre bloggere, driter i hat kommentarer jeg får. De er bare dritt og forstår meg ikke på slike personer, og kommer aldri til å gjøre det hahaha.

    14. Tror aldri jeg har kommentert her på bloggen din før, men har vært fast leser i noen år. Denne kommentaren var veldig stygg og sårende spørr du meg. Jeg er mamma til 2 barn selv, og vet at hadde jeg hatt rå til det så hadde jeg kledd barna mine i de fineste dyreste merke klærne om jeg kunne 😄 Og ofte prioriterer jeg nettopp dette, enn å kjøpe ting til meg selv.. så hva sier det om meg som mor? Jo at jeg setter barna mine fremfor meg selv, og ikke minst at jeg er VELDIG svak for fine barneklær av god kvalitet. Du hører det sikkert tusen ganger til dagen, men ikke la slike nettroll få din oppmerksomhet. Da får de det akkurat slik som de vil.. Det handler bare om 1 ting, og det er sjalusi 😤

    15. Hjelpes, beklager virkelig at jeg prøvde å finne ut hvorfor vedkommende hadde klikket i kommentarfeltet. Jeg skrev at det KANSKJE var måten du skrev det på…Jeg rettferdiggjør da for..ikke kommentaren. Ro deg ned, og les ordentlig. Jeg aner ikke hva slags mor du blir og det bryr meg ikke, men ikke pålegg at du vet mye om meg når du ikke har skjønt kommentaren. Takk for meg, og igjen beklager

    16. Assa hva faen er galt med folk!? Har dekk så lite liv at det beste dere gjør er å hate? Ja okei, for d første så har jeg så mange argumenter for at bloggere ikke fortjener så mye dritt, lism hvorfor skal de få så mye dritt? Fordi de er populære!? Kom igjen a folkens, de har følelser, og de har et liv! Og valgene Isabel tar er hennes egne avgjørelser, vil hu at barna sine i fremtiden skal ha bare merkeklær vil ikke det si at hu er en dårlig mor!! Jeg tror Isabel er en god mor, og kan ta seg av barna sine❤️ Assa Isabel får så mye hate for kroppen sin, men tenk da, det er også folk som ikke blogger som også opererer kroppen, men det skal lism være helt greit osv? Hvorfor er d det på de vis det ikke skal være det på Isabel?🙄🙄 voks opp folkens

    17. Det er mye en kan ta deg for, men en god mor tror jeg absolutt du vil bli i fremtiden når du har landa litt 🙂 er jo bare i startfasen av “kjendislivet” og da har man ofte helt absurde verdier. Men innerst inne (og den gamle deg) så ser man at du er en god person, og snart vil nok de verdiene komme til lys igjen <3

    18. Jeg leser bloggen din som mange andre gjør, og jeg er enig i mye av det du skriver, men også uenig i andre ting. Det er nok alle. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor folk skal legge seg opp i dine valg og meninger? Liksom hva er vitsen med å rakke ned på en annen person bare fordi den personen er seg selv og ytrer sine egne meninger og tanker. Selv om man selv ikke er enig i det du skriver trenger man faktisk ikke å begynne å rakke med på deg med hatkommentarer. Det er langt i fra greit! Stå på Isabel

    19. Poenget er ikke isolert Gucci – i innlegget du tar avstand fra – men det faktum at du er eksepsjonelt opptatt av materialistisk status – og generelt svært overfladisk liv. Du er skremmende umoden til å være 24 – men som mange påpeker; ser ut som minimum 30. Har du sovnet 3 dager i solarium?

    20. Hadde jeg vært deg, hadde jeg faen meg funnet ut hvem den personen er igjennom ip adresse å hengt ut den tøffe anonyme klovnen forran alle dine TITALS TUSEN lesere bokstavelig talt. Fy faen jeg blir så sur at jeg blir svett.?

    21. Hei, elsker å lese bloggen din! 🙂 men jeg lurte på om du kan se hva folk tagger deg i på instagram? Det er mange fine tegninger av deg der ute.

    22. Du har alltid min støtte! Seriøst hadde jeg ramlet ned av 1 stk NEG kommentar. Jeg har Gucci barn, om vi kan si det. De er veloppdragne og kjekke barn! Vi har penger. Why not? Jeg er selv barnehjemsbarn, og har blitt ødelagt mentalt, for livet. Det er min bedre halvdel som må ta barna og, ja alt. Jeg har nok med angsten min etter store traumer i fosterhjem. Overgrep osv. Det at du er fantastiske deg, og har kommet dit du er, RESPECT! Folk spør så fint om du vil fortelle om det, ikke! De kommer til å herse med det også!! Jeg er eldre enn deg og klarte å ta lang utdannelse jeg ikke kan bruke. Så det var Mestring med stor M.
      Du må også oppleve mestring, og du må virkelig ha tæl, intelligens for å stå imot dette grusomme kommentarfeltet hver dag! De ER sjalu! Det er ingen annen forklaring! Du kan vifte med penger for løye, men du gir også til andre. Du ser verdien i å være raus! Aldri gi deg Bella!🙏🏻

    23. Jeg er ingen fan av Isabel, og leser bloggen for underholdningens skyld(penger tjener du uansett grunn 😉 )
      Men å komme med slike kommentarer om et annet menneske er nedrig, idiotisk og trist. Foreldre kommer i alle fasonger, typer osv. De fleste er fantastiske og de som er dårlige kan være de mest suksessfulle eller de største tapere. Du blir nok sikkert en god mor Isabel, om du er blogger eller ikke. Hilsen Lasse, egentlig alt for gammel til å kommentere blogger 🙂

    24. helt alvorlig…..eg forstår det ikkje at folk kan slenge med kjeften om sånt ang dine eventuelle fremtidige barn. Og hva har din inntekt med de som sulter og er fattige i Norge og andre land med å gjøre? Om en person har penger må ikkje vedkommende brødfø hele verden alene….eller ikkje ha lov å ha designerklær eller ikkje lov å kjøpe et kult hus, fet bil etc….fordi vedkommende må tenke på andre….hallo? misunnelse på høyt nivå? Joda flere med penger sku bidratt til å gjøre verden til et bedre sted – og mange gjør jo det…men skal de sitte hjemme og tenke på at alle andre ikkje har det som dem? Selv har eg ikkje spesielt tykk lommebok……men eg blir ikkje provosert eller misunnelig på dem som har mye eller kjempemye….eg har mitt liv og de sitt….fei for egen dør folkens…fokuser på eget liv. Verden er ikkje rettferdig,men da vi ble født ble vi heller ikkje lovet det. Om Isabell har masse penger og det plager deg så burde du kanskje lese en annen blogg…for hun tjener jo penger på at du leser hennes….just saying

    25. Jeg har et par plagg fra Ralph Lauren til sønnen min på seks måneder. Blir vell meldt til barnevernet snart jeg også🙈
      Håper du ikke lar sånne kommentarer gå inn på deg!

    26. Kle ungen din i så mye gucci du vil, den kommer uansett til å ha en smart og fantastisk mor 🙂
      altsååå for en kommentar…..

    27. Jeg pleier ikke å kommentere blogginnlegg men her følte jeg at jeg måtte. Dette er refleksjon og ikke kritikk. Jeg tenker at først og fremst så var dette en kommentar av klassen sjalusi (typisk «jeg føler ikke at jeg strekker til når jeg ser penere, mer vellykkede kvinner enn meg selv kommentar» sjalusi vil det alltid være. Jeg synes er det er trist at en som mest sannsynligvis så på seg selv som sympatisk og omsorgsfull slenger en så usympatisk kommentar. Jeg har forståelse for at en kommentar som det sårer, men allikevel så håper jeg at du i fremtiden ikke gidder å bruke en tanke på sånne kommentarer, for det er ikke verdt bryet og tiden din! En ting som jeg kan se er at mange kan tenke at bloggere generelt er opptatt av overfladiske ting, det er i hvert fall oftest det som synes på blogger, og det vil provosere en eller annen. Jeg tenker også at det er mange unge i dag som ikke har realistiske tanker om det å bli mamma, det som kreves osv. At de heller tenker overfladiske tanker, og tror at et barn er en ting. Hvis du får feks en hardt arbeidene mor til å lese den ene setningen om Gucci så tror jeg det er det eneste hun ser, og blir provosert. Hvis man da plusser sammen den ene settingen med alt annet som er overfladisk så vil man få en sjalu-sint kommentar som det, og da blir helheten av deg som en person glemt. Jeg sier ikke at det er greit, for det er det ikke. Bare for å påpeke så tror jeg at du er en omsorgsfull person med masse kjærlighet å gi til andre. folk provoseres av andres drømmer og lykke, det er trist men sånn er det dessverre.Stå på videre!

    28. Denne kommentaren fortjener ingen!
      Du har selv vært i denne situasjonen å at folk gir i fra seg sånne kommentarer er virkelig lavmål!
      Jeg er selv mye uenig i ting du gjør, og mener noen ting er unødvendig. men jeg syns alt det hate du får å alle de frekke kommentarene bør stoppe! Folk som hater på deg og slenger rundet med kommentaren om at du ikke er ett bra forbildet og ikke fortjener ditt og datt er faktisk ikke noe bedre selv!
      Du tørr å stå opp å si din menig, dette er respekt!
      Vi har alt for mange feige og sjalue nordmenn!
      Jeg syns du er ei jente med bein i nesa som står på selv om det blåser hardt rundt deg! Ja noen ting er vel i overkant mye, men når noen prøver å tråkke deg ned så selvfølgelig vil man provosere tilbake, hvem hadde ikke gjort det?
      Jeg syns du skal stå, ikke la disse feige og sjalue personene ødelegge for deg, ikke gi deg!
      Du er et forbildet, selv om du har operert så er du ett bra forbildet. Plastikk har ingen ting med personligheten din å gjøre. Du tørr å være deg selv!❤️
      Selv om du er en kjent person så fortjener du ikke alt hate du får!

    29. Du virker veldig lite reflektert og lite voksen person som er kapabel til å ha et barn. Du har svært lite selvinnsikt. Hvis du hadde det så hadde du kanskje skjønt at du absolutt ikke burde ha et barn nå. Du burde utvikle deg mentalt mer. Samme greia med alle de operasjonene dine osv. Alle sa at du er dum og lite smart. Du burde ikke gjennomføre dette! Men det gjorde du og angret! Leppene var som hos en and. Du innså det senere også. Du er bare lite reflektert! Og du skjønner ting i ettertid. Ikke der og da dessverre.

    30. Til den personen som kom med den kommentaren i innlegget og alle andre som er enige:
      Hvis Isabel vil spoile barnet sitt med dyre merkevarer, så får hun gjøre det.
      Hvis jeg vil spoile barnet mitt en dag med dyre klær, så får jeg gjøre det.
      Jeg vil en dag gi barnet mitt alt i verden sånn at hun eller han ikke har noe som andre har. Jeg vil gi han eller henne alt som jeg ikke hadde. Og hvis jeg tjente like mye som isabel, så ville jeg ha brukt pengene på meg selv, familie, og veldedighet. For det er MINE penger, MITT liv, og JEG som bestemmer. Og det samme gjelder Isabel. Det er hennes liv, ja hun deler livet sitt med oss og forteller hva som foregår i livet hennes. Men det betyr ikke at vi kan si slike ting til henne. Hva skjedde med menneskeheten? Er det sånn at hvis en person har kommet langt i livet, lengre enn en annen betyr det at den personen er dårlig?
      At barnevernet skal ta fra henne med en gang en dag hun føder sitt barn er sykt. Hva skal de ta barnet for? At Isabel har kjøpt dattera/ sønnen sin dyre klær?
      Jeg sveger dagens mennesker er syke i hodet og klarer ikke å være glad for hverandre.
      Vi må slutte å hate på hverandre, og heller være gode mot hverandre. Hvis du hater Isabel såsåsååå mye, så er det bare å slutte å stalke henne.

    31. Støtter kommentaren jeg.
      Dessuten klarer vel ikke kroppen din å bære frem et barn slik tilstand den er i nå 😅

    32. Jeg har lenge vært nysgjerrig på dette med ditt forhold til barnevernet. Dette fordi du har nevnt at du selv er barnevernsbarn og fordi du kunne tenke deg å bli barnevernspedagog, flere ganger på bloggen din 🙂 Jeg er nysgjerrig av natur, men kanskje mer nysgjerrig fordi jeg selv er barnevernspedagog. Jeg lurer på hvorfor du tenker akkurat denne retningen om du skulle studert. Dette er et tema jeg virkelig brenner for å snakke om 🙂 ta gjerne kontakt med meg for en prat. Ha en fin kveld videre!

    33. Slike kommentarer må du bare tenke at vedkommne har problemer selv dem sliter med og er bare sjalu. Du må virkelig ikke ta til deg slik negativitet. Å kødde om barnevern er slett ikke akseptabelt og det er en veldig alvorlig ting å “peke” imot folk!
      Uansett hvordan du skriver eller hvordan du framstiller deg selv på bloggen definerer ikke hva slags mor du en dag kommer til å bli. Det virker som du har en helt fantastisk familie, og en utrolig flott mor, og hvordan du viser hvpr høyt du elsker dem alle. Det er ingen tvil at Isabelle vil den dagen hun blir mamma selv, kommer til å bli en enestående mor.

    34. Om jeg ikke alltid er ENIG med deg i dine utsagn. Så hadde jeg aldri ville bedømt den som en omsorgsperson/forelder. Kjøp gucci klær du, få mange barn. ( lov meg at du kjøper noe fra cubus også da, blir fort slitt / eller vokser ut av😄)

    35. Enig, men når man bor i Norge og med tanke på vennene det barnet får og kanskje ikke går i Gucci klær som ditt barn, så blir det faktisk litt spesielt..

    36. Altså folkens, vi er mennesker, og trenger ikke snakke dritt til hverandre?
      Hvorfor ikke heller gjøre hverandre bedre?
      Ikke rart det er krig i verden.

    37. Du är så stark o fin person! Älskar din blogg! Får jag fråga om vem som är din biologiska mamma? Är det hon i youtube klippen? Ni är en jätte fin familj iaf! Kramar ❤️❤️❤️

    38. Noen folk skjønner ikke at man skal være veldig forsiktig når man uttaler seg om ting ang barnevernet, jeg har sett hvor psykisk tyngende det er på folk (ikke vært i systemet selv, men folk jeg skjenner), så at folk kan bare lire av seg en sånn kommentar…Altså, hvem vil vel ikke skjemme bort sine egne barn med Gucci klær eller hva annet merke en person liker hvis de har råd og lyst? Man ser jo hvor gavmild du er, spesielt mot din familie, så tror ikke din fremtidige unge vil lide noen nød.
      Håper ihvertfall du ikke tenker noe mer på den kommentaren og ha en fin sommer videre! 🙂

    39. Kunne du tenke deg å skrive et innlegg om din opplevelse med barnevernet og det å bli plassert i fosterhjem? Hvordan opplevde du det og hva har det gjort med deg som person?

    40. Det var en stygg og unødvendig kommentar. Tror ikke alle er sjalu men noen blir provosert over at bloggen din er veldig materialistisk. Jeg bryr meg ikke men kan forstå at noen gjør. Kanskje spesielt de som ikke er materialistisk selv. Det er heller ikke jeg, kunne ikke ramle meg inn å kjøpe noe kun for merkets skyld. Men gidder ikke bry meg med om andre gjør det for det er deres valg. Alle lever sine liv som de vil.
      Det jeg alltid håper med deg er at du kommer over den fasen hvor du bevisst provoserer og har en blogg basert på klikk og utseende.
      Jeg er på bloggen din for jeg håper du snart viser at det bor mer i deg en utseende og shopping. Jeg vil se mer av den virkelige deg og ikke kun det overfladiske. Derfor titter seg stadig innom. ♥️
      Jeg har så lyst til at du blir nydelig igjen, og kutter ut all staffasjen. Jeg har så lyst til at du skal videreutvikle denne bloggen til noe mer. At du engasjerer deg i noe, at du viser dypere verdier og at du blir respektert. Det gjør du dessverre ikke nå og jeg skjønner hvorfor. I ditt stille sinn skjønner du det også ♥️ La oss snart håpe du kommer til et veiskille og blogger om litt andre/flere ting 💕💕

    41. Skal da alle som er litt overfladiske bli fratatt barna sine? Lol! Folk i Norge er helt skadet, de tåler ingenting. For en lite gjenmomtenkt kommentar du fikk, det går jo ikke an å ta seriøst engang. Sykt hva folk får seg til å skrive!

    42. Heii, jeg lurer bare på om Pierre har en offentlig Snapchat der han poster på mystory sånn som deg? Synes det er interressant å følge med på dere, dere er et så utrolig søtt par! ❤️
      Og Isabel, fuck the haters. Folk er bare misunnelig over hvilket fantastisk barn du en dag kommer til og få, og jeg er sikker på at du blir en helt fantastisk mamma! Stå på❤️

    43. Skjønner virkelig ikke hvordan en person kan skrive noe sånt til et annet menneske! Du fortjener virkelig ikke dette! Veit de er mange bloggere som får hate men dette er jo helt sinnsykt, folk må skjønne at selv om du er en blogger har du fortsatt følelser! Og du er et menneske du å, du fortjener å bli respektert akuratt som alle andre! Jeg tror du hadde vert en fantastisk mor og du hadde tatt utrolig gått vare på barnet ditt❤️

    44. Er vel barnevernet som burde gripe inn på hen som skrev kmt. når en person i det hele tatt er så hjerteløs og skriver sånn til en person man ikke kjenner engang,

    45. Kjære deg, aldri la noen knekke deg med slike hjernedøde og ondskapsfulle utsagn som dette.
      Det ligger ikke annet enn ren og skjær sjalusi bak disse meningsløse kommentarene.
      Ja, vi er vel alle litt misunnelige på ditt strøkne utsende, dine skyhøye lønninger – og alt det fører med seg, men det handler om å kunne unne og beundre. Du fortjener virkelig det du har fått til, og jeg heier på deg ❤️ Du er et fantastisk forbilde på så utrolig mange måter.

    46. Kan jo spørre vedkommende da, skader det barnet å bli kledd i Gucci klær? Trolig ikke. Barnevernet er til for å hjelpe barn når de bor i ett hjem som ikke er bra for dem, noe denne personen tydeligvis ikke skjønner betydningen av. Kle ditt fremtidige barn i hva du vil!

    47. Selv om jeg ikke er enig i alt du skriver, så er en slik kommentar IKKE greit! Jeg tror at om du mener selv du vil bli en god mamma så kommer du til å bli nettopp det.. Uff, hva folk får til å lire av seg.. Stå på! <3

    48. Bli bedre i rettskriving! Godt språk og korrekt stavemåte er ikke å forakte,- Det skrives KONSTATERE!

    49. Helt feil å si at det skal ekstremt mye til å bli fratatt ett barn, hallo følger du ikke med i virkeligheten? Norge har det værste barnevernet i hele EU . Barnevernet er nett som menneskehandel, for barnevernet de kan ta barnet ditt uansett de. Å du som har vært innunder de, ja da følger de ekstra godt på deg den dagen du skal føde.
      For hvert barn barnevernet tar fra foreldrene så får de penger.
      Barnevernet har allerede funnet ett hjem til ditt barn før du vet det. Så ikke vær så sikker på at gode Norge ikke har sine mørke sider .

    50. Å herlighet. Makan til frekkhet. Vedkommende hadde vel et ekstremt sterkt behov for å slenge Shit. Håper virkelig at du innsetr at denne kommentaren kommer fra en trangsynt og sykt menneske. Selvfølgelig kommer du til å ta vare på dine barn på best mulig måte. Selv om du har vært i stormen ang alle operasjonene dine og dermed forhåndsdømt, tror jeg vi fleste av oss skjønner at en god mor kommer du til å bli. Se bort i fra det der Isabel, du er så mye bedre enn det.

    51. Å drive å nevne barnevernet på den måten er jo faktsik veldig alvorlig! Jeg vil si at det er nesten like alvorlig som å spre rykter om at noen er pedo eller har voldtatt noen. Virkelig. For en teit kommentar

    52. Jeg syntes at den personen som skrev dette til deg skulle ha visst bedre om hva som gjør at barnevernet blander seg inn. Barnevernet er der for å hjelpe eller lignende om barnet opplever en form for omsorgssvikt der forelder ikke er i stand eller klarer å ta seg så my av barnet. Det at han mener barnevernet skulle blande seg inn hos deg når du tenker selv å få barn er ikke en ting han/hun har rettighet til å si. Jeg tenker at, det at du har lyst til å kjøpe designer klær til ditt barn om du hadde hatt ett betyr att det er mye omsorg i deg og att du vil kjøpe klær til barnet, noe som det trenger, det viser heller at du viser omsorg til barnet. Konklusjonen er da at barnet ville ikke opplevd omsorgssvikt derav grunnlag😊 han/hun burde tenke seg om 3 ganger før personen pupliserte denne komentaren

    53. Det var da virkelig en unødvendig kommentar å få. Har ikke ord rett å slett. Jeg vet at du hadde blitt en kjempe flott å flink mamma uansett hvilke klær ungen hadde hatt

    54. Herregud så jævlig dårlig gjort av noen å skrive. Folk må tenke før de skriver ass, for det der skjønner jeg at sårer😭

    55. Hadde det vært så enkelt for barnevernet å ta barn hadde det ikke vært barn igjen hos noen. Alt det ekle folk kan lire ut av seg. Blir matt i hodet. 😰 Er sikker på at du har mye kjærlighet og omtanke å gi et barn. 🙂

    56. Hei!! Det er vel ikke noe og henge seg opp i, hva andre mener og sier er bare og gi blaffen i. Demmes problem og ikke ditt, bare la det prelle av deg.
      Folk mener mye om meg ogsa, bryr meg midt i hekken.
      Keep on

    57. Dette er helt vilt. Jeg kan virkelig ikke skjønne meg på norsk kultur og jantelov. Dette er dessverre unikt Norge, og det er trist å se hvor mye dette påvirker deg. Stå på, ikke bry deg om hva andre mener og nyt din suksess.

    58. Jeg synes dette var en helt forferdelig uomtenksom kommentar og skrive til en så fantastisk person som deg😡💗 Lissom herregud, hvor barnslig kan man bli! 😡😡😡 Jeg blir så irritert at det er mulig å skrive noe sånt, men heldigvis er du så sterk, snill, støttende og omsorgsfull🤗💞. Og det er egenskaper en fantastisk mamma har❤❤❤. Elsker deg! 💗💗

    59. Å skrive en slik kommentar til et menneske man ikke kjenner er helt uakseptabelt. Jeg blir sikkelig sur og trist av at folk kan skrive slike kommentarer!!!! Jeg tror Isabell kommer til å blir en super mamma og om hun har lyat til å kle ungen sin opp i Gucci (noe som jeg skjønner veldig godt siden klærne er såååå søte og kule) så må hun få lov til det!!!! Herregud

    60. Det heter konstatere, ikke konstaNtere, sykt irrelevant i forhold til innlegget ditt, men siden det er så mange som leser bloggen din, bør du ihvertfall ha norsken på plass..

    61. Å slenge ut sånn te et menneske e lavmål. Har skjøl opplevd å bli meldt til bv på falskt grunnlag. INGEN som ik har vært i systemet vet kordan stor påkjenning d e.. og INGEN fortjene d uten grunn. Minimum 3 mnd med undersøkelse e slitsomt og gjør noe med dæ som person. Samtidig MÅ du være sterk og ikke fremstå som svak, for da kan du bli stempla som dårlig forsørger.. æ håpe virkelig folk slutte å sende bekymring melding til bv for å hevne sæ .. D ødelegg meneskan som d går utover.

    62. Men du er jo med moren din nå,hvorfor ble du tatt fra foreldrene dine da du var liten da?ville de ikke ha deg eller klarte de ikke å passe på deg?ikke ment slemt altså bare lurer

    63. Hvilke klær man kjøper til barna sine eller seg selv for den saks skyld, definerer ikke hvordan du hadde vært som mor. Noen familier har mere penger enn andre, noen har nesten ikke penger. Men alt i alt, så har ikke penger eller klær noe med saken å gjøre. Man kan være en like god mor selv om man kjøper gucci klær eller cubus klær liksom.

    64. Isabell, du kommer til å bli helt amazing mor! Dritt i de som sier dritt, ta inn det gode du får❤️ At noen bruker tid på å skrive enn sånn siste kommentar!
      Fra en stooor fan!❤️❤️❤️

    65. Tragisk at noen kan skrive sånt. Men kjære deg. Ikke la alt gå inn på deg. Du vet selv hva du kan og ikke kan. Jeg selv har vert under barnv. Vet hva det er. Men jeg har fått 4 flotte barn som jeg har fostre opp som igjen har gitt meg 7 barnebarn. Så du vil nok klare å ta vare på ett eller flere barn når tiden er modent for deg å få barn.

    66. Kan du fortelle litt generelt om hvordan det var å komme i systemet til barnevernet som 11 åring? Var det to forskjellige fosterhjem du var i før du fikk hjelp til å bo for deg selv? Har du noe kontakt med fosterhjemmene i dag og er du fornøyd med barnevernet? Hadde du kontakt med dine biologiske foreldre og søsken underveis?

    67. Ka står på smykke ditt og kor har du kjøpt det ? 🙂 Kjæmpe fint !
      Du kjæm te og bli den bæste mammaen te dine unga <3

    68. Vil du skrive et innlegg der du forteller hvorfor du ble plassert i fosterhjem? Forstår veldig godt dersom du synes det blir for personlig, men det hadde vært fint å lese om fortiden din, hva som forårsaket situasjonen du havnet i, hvordan du kom deg på bena igjen og hvordan du fikk god kontakt med din biologiske mor igjen? ❤️

    69. Jeg syntes det er så frekt! Spesielt når han/ hun ikke kjenner deg, du vet selv hva du skal gjøre hvis du får barn! Og det skal du ikke få kritikk for! Du er nydelig og kommer til å bli den perfekte moren, love u💋

    70. Du vet det, kjære Sraad, at det er alltid sjalu mennesker blant oss. Og da kommer slike mishagsytringer trengende på. Trist. Jævlig trist. Du er en oppegående og smart dame, så da blir du også god mor, som alle oppegående damer. Har du råd til å kle både deg selv og barna i merkeklær, skal du bare gjøre det.

    71. Høres ut som du har blitt angrepet av mamma politiet, forstår det er vanskelig å la vær å ta dette inn på deg for det er så personlig, men vet du hva. Sånne folk har ikke så mye mellom ørene. Å rakke ned på andre mennesker å spesielt mennesker man ikke kjenner er rett og slett slemt. Å være dårlig mor innebærer å ikke ta vare på barnet sitt, å ikke gi barnet den omsorgen, kjærligheten å visdommen det trenger. Jeg er ikke en som følger deg personlig men jeg tenker at du vil bli en flott mamma den dagen du velger det. Så stå på å ikke tenk på de som rakker ned på deg.

    72. Den personen som har skrevet den kommentaren til deg har det antageligvis ganske vondt. Tenk så frustrert han eller hun er da som trenger å skrive det der ned til deg! Det er jo bare veldig patetisk.

    73. Velfortjent mld. Slutt å syt om alt. seriøst, du er (uforståelig) en offentlig person. Hva, tror du virkelig folk ikke skal komme med sine meninger når du skriver så mye dumt?? du må faktisk tåle å høre slikt. Eller så er det jo bare å slutte å skrive så mye dumt 😁

    74. At noen folk er så hjerteløse!! Du fortjener virkelig ikke sånne kommentarer som dette Isabel! Du er en utrolig sterk og flott person, og fortjener virkelig bare det beste!<3
      At folk skriver sånne ting til deg, er bare uakseptabelt!! Det at folk har hjerte til å skrive sånt, gjør meg virkelig kvalm!

    75. Vet at du synes det er vanskelig å snakke om, men jeg lurer på om du kan skrive et innlegg om oppveksten din? Hvorfor ble du tatt av barnevernet? Hvorfor kunne du ikke bo hos dine biologiske foreldre, og hvordan er dere så close i dag hvis du ikke har vokst opp der?

    76. Fytti helvette så stygg kommentar, blir målløs. Hadde jeg hatt like god råd som deg hadde jeg også kledd opp barnet mitt i versace og gucci. Altså man skal ikke dømme foreldrene etter hva man vil kle opp ungen sin i, wtf.
      Faen så dårlig oppførsel av enkelte, skjønner du blir lei deg av sånne jævlige kommentarer, enkelte burde gått på kurs for folkeskikk, makan går ikke ann!!!

    77. Du kommer til å bli en så fantastisk mamma til dine egene barn en gang!😍 Ha tro på deg selv!💛 Folk er bare veldig sjalu som skriver noe sånt til deg!
      Hver gang du får en negativ kommentar så husk du er så mye mer bedre en dem💖

    78. Steng kommentarfeltet du 🙂 så slipper du å få så mye dritt :/er ikke kjekt å lese…
      Stå på glad i deg ❤️

    79. Å kle opp små barn i merkeklær er like idiotisk og upassende som å kle opp en modell i fillete arbeidsklær! La barn være barn, de skal være ute å skittne seg til og leke i samhandling med andre barn, ikke gå i dyre designklær å dilte etter mor mens mor går langs gata og vrikker på ræven og prøver å se deilig ut! Full støtte til kommentaren!

    80. Fy søren! Du er en så god persjon som fortener alt godt! Jeg blir så irritert når jeg leser så stygge kommentarer som ikke gir mening! De menneskene er helt idiotisk!❤️ Du kommer til å bli en god mamma! Jeg villa hatt dei som mamma😍

    81. du er søppel, klamrer deg til falsk bloggliv. det er alt du har uten det er du ingenting. Du har ingen talenter utenom å være med på paradise hotel og deretter starte en blogg som provoserer mange. Clickbaits og jenter som deg som tror du står for noe ekte “elsker følgerene mine”. Du står for ingenting en et forfenglig overfladisk liv, du er bare ei jente med daddy issues som har fått altfor mye penger.

    82. Blir helt målløs! Hvordan kan du dømme noen du ikke kjenner? Dømme di etter ett bilde? Folk tenker så forbanna lite! Kanskje dere hatere sitter hjemme og koser dere m å sende drit kommentarer om utseende t Isabell og ikke minst hun som person(?!) men ærligtalt dere tenker jo ikke litt. Isabell er ett menneske nett som alle oss andre. Jeg kjenner ikke Isabell og jeg vedder på att nesten alle her ikke gjør heller men hun virker som ett fantastisk menneske som er nydelig både på utsiden og innsiden. IKKE att jeg støtter d men jeg vet att d er så og si umulig for kjente folk og ikke få noen hat kommentarer men nå er d gått for langt.. alt for langt. Isabell kommer t å bli en fantastisk mor for hun kan lære barna sine t å bli skikkelige mennesker imotsettning t visse andre. D att Isabel tørr og dele så mye personlige ting viser tegn på mot. Isabel er en sterk, vakker, omtenksom og bare helt fantastisk jente så hvorfor vil folk skade henne bare for att hun har tatt noen operasjoner og går m dyre merke klær? Loveu Isabel og stå på videre for du er en av d sterkeste jeg vet om og du er ett stort forbilde for meg og mange andre<33
      Avslutter m ett spm: har du planer om å reise til Bergen med d første? Har skikkelig lyst t å møte deg.

    83. Jeg syntes det er helt unødvenig av folk av og begynne og kommentere! På at du ikkje kommer til og bli en god mor, hello… du kommer til og bli en helt fantastisk mor! Du kommer til og gi barnet tak over hodet mat og alt! Hva FÅR DERE ANDRE TIL OG TRO dere har rett til og si sånne ting!?… du er en stor inspirasjon for meg og veldig mange unge ❤️ Keep up the good work

    84. Men hvor lenge da?, har hørt det er ikke så lurt å få barn rundt 40 årene og 20 årene er den tiden du har hvor du vet at barnet mest sansynerlig er 99%frisk hvist det ikke er noe annet galt selførgerlig, men jeg tror du kommer til å bli en fantastisk mamma <3 å det å skrive noe så hjerteløst burde blidd kontakta av en psykopat for å få ut sin frustrasjon til å hate på nettet..

    85. Det er helt utrolig at noen har hjerte og skjel til å skrive noe så forferdelig. Skulle nesten tro at hun/han var skjalu på deg. Du bestemmer selv og du har lyst til å kjøpe Gucci klær til ditt fremtidige barn. Eg synest det hadde vært kjempe kult for da skiller barne seg litt ut. Love you❤️

    86. Kommenterer aldri på sånne greier, men kjente at jeg ble skikkelig forbanna når jeg leste den kommentaren.. så hjerteløst og så stygt. Og så usaklig. hvordan man ser ut og hvilke klær man kler seg selv og barna i har ingenting å si for hvilken mor eller i det hele tatt hvilket menneske man er! du hadde sikkert blitt en kjempeflink, god og omsorgsfull mor ❤ desverre er det mange som bare ser en blogg og ikke mennesket bak..

    87. Jeg tror ikke det finnes så mange i norge på din alder som klarer å lage en arbeidsplass for seg selv med en slik omsetning. Så når denne personen skriver at du ikke klarer å ta vare på deg selv engang, må jeg bare le. Du kan forsørge deg selv pluss sikkert flere andre mennesker med omsetningen du har skapt.

    88. Fuck haters m/Mads Hansen.
      Du fortjener det bare ikke, det er ikke artig lengre. Det finnes folk som heier på deg, til tross for alle drittkommentarene. Stå på!

    89. Hvorfor ble du sendt vekk til foster familie? Og er moren din og søsknene du viser på bloggen dine biologiske?

    90. Trur du hadde blitt en rå bra mamma! Ungen hadde fått så mye bra, å ikke minst en mamma med hodet på rett plass! Du hadde kledd å vært mamma til en unge med like bra stil som deg!

    91. KLÆR ER KLÆR! Hadde latt ungen min gått i hva faen den ville jeg, ville den gått i gucci så skulle den fått lov til det!

    92. Når man blir en mamma endres alt man tenker nesten på barnet hele tiden og det blir det viktigste man noen gang har hatt og kommer til å få. Alt endres

    93. Om jeg kan si en ting så er det at slike ord aldri bør ytres ut av et menneskets munn til en person de ikke kjenner. Virkelig! Du har en jobb som går ut på mote og klær og all den slags, og mennesker er plutselig ute etter å kritisere hver minste ting ved deg. Har folk så lite å gjøre? ER folk så onde? Om det er en ting jeg har sett komme fram sterkt så er det at du bryr deg om dine nære og kjære mer enn noe annet! OG at du tar vare på dem og passer på dem. Du bryr deg om søskene dine grenseløst, noe jeg sjeldent ser blant folk i Norge…. ikke på den samme måten. ER vant til at folk flytter ut og bare får litt avstand … det er litt kaldere om en kan si. Men når det gjelder å ta vare på de små og de rundt deg, det har du i deg. Og jeg har full tro på at du vil bli en fantastisk god og snill mor en dag. Du vil kunne gi dem godt liv, så de ikke har noen mangler forhåpentligvis verken økonomisk eller familiemessig. Har aldri pleid å kommentere, men ønsker virkelig du skal vite det.

    94. Jeg syntes du må få bli mamma vist du har lyst jeg for jeg vet Ka som må til får å bli tatt av barnevernet for jeg er et fosterbarn og grunnen til det vart vært fall ikke på grunn av klærne jeg brukte

    95. Altså, folk dømmer deg ganske ille pga at du har silikon osv. Derfor er d også naturlig og tenke at du er “blond” (ikke at jeg sier at du er d, fordi denne kommentaren var grov) barnevernet er ikke en ting å kødde med og ikke en ting å true med. Isabell… hvis du har lyst på barn, skaff deg barn, jeg kan se for meg deg som verdens beste mamma, og sånn verden er i dag så er d bare merkeklær så hva faan er det å klage over.❤

    96. Kjære Isabel! For en unødvenig kommentar å skrive av et menneske. Du kommer til å bli en super mamma! er ikke hvilke klær du kler barnet i, som avgjør om du blir en god mor. Syns du får så urettferdig mye hat for valgene du tar for din egen del. Stå på fine isabel ❤️

    97. Den kommentaren var no dritt!.
      Ikke bry deg om den der, stå på og gjør det du er god til<3
      Når den tiden kommer og du skal få et barn kommer du nok til å bli en kjempe flink og snill mor, det tror jeg barnet vil syntes også.

    98. Du er et så fantastisk menneske!!!❤️ den dagen du får barn kommer de til å være så fryktelig heldige som får en så bra person som mamma !!!

    99. Skjønner litt av det personen mener. Om du skal spoile et barn men designerklær så setter du standarden for ungen din fremtidlig. Hvis du fortsetter med det i ungdomsårene så vil kanskje barnet ikke se verdien av penger (det synet blir litt usunt) og eventuelt slite økonomisk når den skal stå på egen ben.

    100. Hei Isabel:) Jeg bare lurer, du er barnevernsbarn men du har et godt forhold med familien din, hvordan har det seg? <3

    101. Jeg legger aldri ved kommentar eller leser kommentarer generelt,men dette er så bak mål at jeg føler meg nødt til å legge fra noen ord!
      Jeg håper virkelig du klarer å heve deg over en slik kommentar å ikke la den påvirke deg eller Pierre ang deres situasjon med tanke på unger osv.. dette er skikkelig ufortjent å få slengt til seg og det lukter så mye sjalusi at jeg blir helt dårlig! Tror dere vil bli fantastiske foreldre å unne de allt det beste!
      Takk for meg,håper Pierre sin skulder snart er fin igjen og at dere får en fin sommer videre☺️💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg