TANKER ANGÅENDE ALT SOM PÅGÅR

annonse ⎟ lenker nelly

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER ⎟ VESKE CHANEL

🦋 Dere vet nå som trendene har gått lengre og lengre tilbake i tid? Jeg frykter at buffalo sko plutselig skal bli kult igjen. Det er mitt største mareritt akkurat nå, haha. Jeg husker når slengbukser ble inn igjen for ikke så alt for lenge siden, og da fikk jeg bakoversveis. Hvordan kunne folk gå med DET der??? Hold i hatten people, plutselig spaserer vi gatelangs med hvert vårt Buffalo par på føttene. Ew.

🦋 Jeg må få tilbake den gode døgnrytmen min. Siden jeg kom hjem fra LA har jeg lagt meg alt for seint og stått opp alt for langt ut på dagen. Jeg får panikk i sjelen av å sove bort så mye av dagen, men hva søren skal man gjøre når døgnet er helt snudd? Jeg har jo tross alt levd i 9-timers tidsforskjell i 16 dager. Det er klart at det blir vanskelig å snu døgnet tilbake til vanlig norsk tid, men jeg prøver iherdig. Jeg holder på å bli gal av det. Dessuten ender det opp med at jeg er super trøtt hele dagen, men når kvelden kommer har jeg ikke sjanse å sovne. Er ikke det typisk?

🦋 Jeg ser på Love Island UK for tiden, det er så sykt underholdende. Jeg så på TV3 reklamen at det kommer til Norge til høsten, og jeg må jammen meg si at jeg er spent. Jeg har høye forventninger! Det er jo et veldig koselig program, hele målet er jo å finne kjærligheten. I UK versjonen er det masse drama allerede, der guttene er veldig fuckboys. Eller, ikke alle, men spesielt én. Karma will bite your ass. Hva er greia med fuckboys egentlig? Ew. Ble vi ikke ferdig med det i 18 års alderen?

🦋 Jeg vil utvikle meg mer på karriere-fronten. Det står jo ikke helt bom fast, jeg har jo noe på gang som jeg skal avsløre etterhvert, men jeg vil gjøre enda mer. Jeg begynner å føle på det at blogg-hverdagen fort kan bli veldig ensformig, og ikke så veldig utfordrende lenger. Nå har jeg jo tross alt drevet med dette i over 3 år. Jeg vil gjøre mer, jeg vil utvikle meg.

🦋 Jeg angrer på at jeg ikke handlet masse godteri på taxfree når jeg kom hjem fra LA. Dere vet når man tenker sånn: “nei jeg skal ikke kjøpe, for da klarer jeg å holde meg sunn”? Slik tenkte jeg. Hjalp det? Nei. Jeg gikk til Mega i går og handlet masse godteri. To Crispo sjokoladeplater, sørlandschips, seigmenn, kakemiks, iskrem, Dumle.. Ja, dere forstår. Planen gikk ikke i boks. Jeg skulle mye heller kjøpt masse digg på taxfree’n som jeg egentlig hadde lyst på.

🦋 Jeg tror jeg må ta tak i helsen min (haha, litt ironisk at dette kommer rett etter det forrige punktet). Når jeg var å hiket på ferien, fikk jeg meg en aldri så liten bitchslap i trynet der jeg pustet og peste opp bakken. JEG ER I ELENDIG FORM. Det er helt krise. Selv om jeg er slank og ikke akkurat trenger treningen for utseendets skyld (hørtes det teit ut?), så er det likevel veldig viktig å tenke over hvordan kroppen min ser ut innvendig. Og det dere, kan ikke være bra. Jeg behøver for all del ikke overdrive med å trene hver eneste dag, men sånn 2-3 ganger i uken kunne jeg lett klart. Hverdagen min krever ikke så mye aktivitet av meg heller, så jeg kan ikke akkurat påstå at jeg beveger meg veldig mye i løpet av en dag. 

45 kommentarer
    1. Når skal du svare på dette med Pierre?? Det er jo det alle venter på. Dessverre ulempen med å være offentlig person og vise forholdet sitt til alle.. det er som en serie… man dør av cliffhangers.

    2. Har fam i USA og vær gang eg har vert på besøk og kommer hjem så e rytmen fuckt😑skjønner hvordan du har det💜stå på og ikkje la andre ødelegge dagen din😘
      Sara 27 år🤗

    3. Hva er tankene mellom deg og P siden det ikke står lenger navnet i bion på Insta ? 🤔 I og med at han ikke er noe med i bildene med deg eller videoene ? På bloggen ?

    4. Kan du ikke utfordre deg selv på å gjøre bloggen bedre? Du trenger ikke måle suksess i klikk, men kanskje i f.eks tilbakemelding fra leserne? Du har gjort det samme i 3 år, men det betyr jo ikke at du ikke kan gjøre deg bedre? Hva med å satse litt på kvalitet også? Ikke bare pengemaskin? Da skal du se det blir utfordrende for deg og at du utvikler deg på karrierefronten.

    5. Hvorfor svarer du ikke på spørsmål angående deg og Pierre? Har ikke sett noe til han på dine sosiale medier, og man forstår at det skjer noe mellom dere. Kan du ikke uttale deg?

    6. Ikke frekt ment, men jeg er ikke enig i at du ikke trenger treningen for utseendets skyld. Man ser jo du er tynn nå, og du ville sett betraktelig annerledes ut med en trent kropp. En trent kropp ser alltid bedre ut enn en usunn kropp (uansett tykk eller tynn)

    7. Det har ikke så mye med det du skrev, men jeg er ingen stor fan av bloggere da jeg mener det har en tendens til å bli litt kunstig og falskt, men det er noe anderledes med deg. Jeg kan sitte å le av innleggene dine, og titter støtt og stadig innom bloggen din. Stå på videre, du er rå💪🏼

    8. Hei Isabel! jeg elsker bloggen din og leser den flere ganger til dagen😍 Jeg ser også på Love Island, men i Australia! Den ser jeg på YouTube og det kommer nye episoder hver uke, anbefaler det hvis du synes det er kjekt å se på😊😊 Synes også det er så kult at du står opp for hva du mener og driter i hva andre synes:)) stå på❤️❤️❤️❤️

    9. Hahahah, jeg er akkurat lik! Hveeeer gang jeg går igjennom taxfree butikkene, tenker jeg at nei jeg skal ikke kjøpe godis, og alkohol trenger jeg i alle fall ikke 🙄 Så smeller det med engang jeg går på butikken og når helga kommer og jeg bestemmer meg for å dra ut 😅

    10. «Jeg husker når slengbukser ble inn igjen for ikke så alt for lenge siden, og da fikk jeg bakoversveis. Hvordan kunne folk gå med DET der???» du går jo så vidt i klær? Slengbukser er mye finere enn alt det dyre, stygge klærne du har på. Hore.

    11. Vakre Bella, jeg ser du går med smykket til P enda,, eller er det et annet? Jeg håper så gjerne dere finner ut av dette sammen! Pierre er også så god og har vært en enorm styrke for deg når det har stått op hodet hos deg, jamfør Mads H og bursdagen din. Han filmet og forklarte hvordan han skulle overraske og glede deg på en slik ordentlig pyton bursdag du fikk. Han gikk rundt og rundt for å skaffe deg en verdig frokost på hotellet. Håper🤝

    12. Veldig fornuftig av deg å tenke på helsen.. Du som er så liten og lett kommer nok fort i form igjen dersom du begynner i det små 🙂

    13. Hei! Hvor er det du ser på Love Island UK? Har sykt lyst til å se den sesongen som er nå men aner ikke hvor😫

    14. Fattig overskrift til innhold. 😉 Blir bare dårligere og dårligere desverre. Ingenting interessant.

    15. Omg for et endeløst mas om Pierre i alle kommentarfelt!! Dere må kutte ut. Det er jo så tydelig at hun unngår å svare og ikke ønsker å prate om det, om de er sammen eller ei(ennå). Respekter at det er visse ting folk ønsker å holde privat selv om de er bloggere. Hun åpner seg om det hun vil når hun selv vil. Give her a break!! <3

    16. Bare respekter at slengbukse er inn igjen! Jeg har slengbukse, jeg liker det. Jeg syntes at den der oransje jakka på forrige innlegg var DRITSTYGG, men jeg sier det ikke, for jeg regner med at du syntes den var fin! Jeg syntes slengbukse er kult- så IKKE sleng ?dritt? om slengbukser, som så mange bruker for tiden!
      Klemm

    17. Isabel, Anmeld kommentaren fra «Lisa» som kalte deg hore! Vær så snill, h*n vil få en saftig bot! Ikke fordi du trenger pengene, men fordi h*n skal lære!! Do it, det er straffbart og kalle noen hore på ingernett! Det står nedskrevet.
      Jeg ber deg, gjør det
      Og forresten, du idiotiske «Lisa» er du kanskje sjalu for at hun kler seg finere enn deg? Eller har penger? Hun går i slengbukse selv, hun sier det bar utenkelig å gå i FØR DET BLE INN IGJEN. Les, dumme kjerring.

    18. Til dere som maser om Pierre: kan dere la være? Isabel er et menneske, og som alle andre mennesker så vil hun kanskje ikke brette ut forholdet sitt for hele landet dersom hun selv faktisk er usikker på hvor de står og hva som skjer videre? Jeg sier ikke AT det er det som skjer, jeg sier bare at .. Isabel snakker om det når eller hvis hun selv blir klar for det. Frem til da nytter det ikke å mase. La jenta leve 🙂

    19. Skreiv feil igjen 😂 prøv å bruk toppen utenpå både skjørtet,shorts,bukse
      Det er tror jeg er finere

    20. Siste punkt: HALLELUJAH! Håper du klarer å gjennomføre det, og gjerne styrke for å få litt muskler på kroppen 🙂 men helt riktig at innsiden er viktigst når det kommer til helse og trening! Men kroppen trenger både kondisjon og styrke for å fungere optimalt, og det er jo bare et pluss at man får en strammere kropp 😉 men trening funker dårlig (hvertfall styrke) med det kostholdet du har, så etterhvert burde du endre på det også hvis du vil bli sterkere/bygge muskler <3

    21. Føler den så sykt! Er naturlig tynn, men spiser dritt hver dag! formen er helt elendig, men motivasjonen er ikke helt der haha

    22. Buffalo sko ser bedre ut enn det rosa trollet som kaller seg livingdoll. Slengbukser er så 90 tallet ?!? Skjønner det er fjortis toppen her, slengbukser er fra 70 tallet. Da det var FlowerPower 🌸

    23. Jeg var undervektig og spiste det jeg ville til jeg ble 25. Så la jeg på meg 12 kg på 2 måneder.
      Nyt det mens du kan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg