NOE UVENTET HAR SKJEDD

annonse ⎟ moodstudio

NEW HAIR, WHO DIS

Jeg trodde ikke at jeg kom til å gjennomføre dette, men helt plutselig føltes det veldig bra. Jeg har fjernet all extension fra håret mitt! Jeg har gått med tape extensions i over et år tror jeg, og egentlig har jeg vært veldig fornøyd med det. Det har hjulpet meg mye når det kommer til tykkelsen på håret mitt, ettersom jeg mistet masse hår da jeg var så dum som forsøkte å bli blond (så klart fordi Kim K nettopp hadde blitt det, lol). Nå derimot føler jeg meg veldig klar for å embrace mitt naturlige hår igjen, mest fordi at det er vanvittig varmt med så tjukt hår nå som det er såpass varmt. Jeg holder på å smelte bort hver eneste dag. Dessuten vil jeg gjerne pleie mitt eget hår og få tilbake den tjukkelsen jeg tidligere hadde. Det er mitt hoved mål fremover nå!

Seee på håret mitt!! Det er jo ikke ille overhodet?! Jeg trodde helt oppriktig at det skulle være MYE tynnere enn det det er, så jeg ble ganske positivt overrasket. Dette kan jeg lett leve med. Jeg håper og tror at jeg kommer til å klare å holde meg bort fra extensions igjen, men man vet aldri. MOODstudio sitt eget merke har enormt god kvalitet på sitt hår, og det er absolutt noe jeg vil anbefale de av dere som vurderer å sette inn litt ekstra hår, enten om det er på grunn av lengde eller tykkelse. Skal jeg gå tilbake til extensions, kommer jeg til å gå tilbake til MOODstudio sitt hår, som er det jeg har brukt tidligere. Det er helt fantastisk kvalitet, som sagt.

Tusen takk til MOODstudio for amazing service og behandling i går! Det er min go to frisørsalong, og det har det vært i rundt tre år nå. Med god grunn!

For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her

26 kommentarer
    1. Du har absolutt ikke tynt hår. Du skulle sett mitt hår du 🙈 mitt hår ser tynnere og kortere ut MED lengste extentioner de har. Nei du skal prise deg heldig, jeg har prøvd i 10 år men får bare aldri så langt hår. For mer er det der drømmehåret😍

    2. Du kan kjøpe deg blond parykk ?
      Men hvis kim kardashian og kyliejenner kan farge håret lyst uten problem så kan vel du og

    3. Du, du har virkelig det fineste håret jeg har sett. Skulle lett betalt millioner for å ha sånn hår som deg, på ekte, uten extension. Mitt hår er til å få mareritt av, blir ikke fint m extension en gang. Du bør være så sykt takknemlig for det håret!!❤💓

    4. Tuller du?:?-( Håret ditt er nydelig. Den er lang og tykk! Du trenger ikke extension. Du er veldig heldig med håret ditt, ta godt vare på den. Jeg har tynt hår og det vokser så saaaktee. Det blir ikke noe fint med extension heller. Så! Ta godt vare på håret ditt og pris deg lykkelig.

    5. Nydelig hår! Og det ser ut som du bruker litt mindre sminke 👍 Er positiv til all endring til det bedre ♥️ Leser andre steder at ikke alle bloggere kan fortsette i det uendelige, så det er viktig å bygge seg en plattform med flere ben å stå på. Heier på deg 👍

    6. Jeg tror faktisk du hadde rocket kortere hår, sånn typ skulderkort eller rett over brystene. Klipper du håret blir det fortere tykt også (funket for meg iallfall). Også vil jeg bare si at jeg så den nyeste videoen din – og du er faktisk såå vanvittig vakker uten sminke! Ha en super helg videre Isabel 🙂

    7. Jeg spør igjen jeg, hvor mye kostet det å reise til Bali? Altså hva betalte du for fly og hotell? Håper på svar denne gangen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg