JEG AVSLØRER HEMMELIGHETER OM LA-TUREN

🖤 Jeg likte ikke Los Angeles den første dagen. Jeg fortalte Sofie at jeg ikke var særlig imponert, og at jeg likte Dubai tusen ganger bedre. Haha! Det var jetlagen som pratet!! Dagen etter var jeg overbevist om at LA er the shit likevel. Alt som behøvdes var litt søvn. 

🖤 Den dagen vi møtte på Kim Kardashian, presterte jeg å være så elendig at jeg ikke dro bodyen langt nok ned når jeg satte meg på do. Hva tror dere skjedde? Jepp, du tenker riktig. Jeg tisset over hele bodyen min… På toalettet på et kjøpesenter. YESSS. Sofie og Ine var så greie (etter mye latter, så klart haha) at de gikk til den nærmeste butikken for å kjøpe meg en ny overdel. Hvem tisser på klærne sine? Seriøst…. Jeg er udugelig til tider ass.

🖤 Apropos udugelig… På 12-timers flyet til LA tok jeg en sovetablett i håp om å sove godt gjennom så og si hele flyreisen. Sovnet gjorde jeg og ante fred og ingen fare, før jeg brått våkner av at jeg spyr. JEG SPYR. PÅ MEG SELV. PÅ FLYSETET. PÅ HEADSETET…. Fuck life. Jeg har ingen anelse om hvorfor, de sovetablettene har jeg tatt tusen ganger før og jeg har aldri reagert noe rart på de. Jentene var like fantastiske her, de hjalp meg på do, fant skiftetøy til meg og vasket. Ine, ur a real brotha. 💘 Snakk om å være uheldig på den turen ass.. Først spy, og så tiss… Manglet bare å bæsje på meg selv, men det slapp jeg heldigvis. Lol.

🖤 Jeg elsker Los Angeles og hele byen er helt fantastisk, men jeg følte meg veldig utrygg ofte. Det er mye kriminalitet der og ikke minst mange spesielle mennesker. Jeg ble fortalt mange skumle historier om hva som faktisk foregår der, og det er ikke barnemat. Jeg føler meg veldig heldig som bor i et såpass trygt land som det Norge er, spesielt der jeg satt å hørte på alt som skjer i USA.

🖤 Det å dra på byen er ikke alltid drama-fritt. Jeg ble blant annet forbannet over en gutt som sølte en drink over meg på klubben. Han var super irriterende, først mot Sofie, og så mot meg. Han var skikkelig pågående, men han prøvde seg ikke da han åpenbart var homofil. Han var bare generelt veldig masete og veldig “mye”, og det er litt spesielt i og med at han var totalt ukjent for oss. Vi kjente ikke han. Plutselig får jeg en drink over meg, og den drinken traff ikke bare håret, kjolen og generelt meg, men også Chanel-vesken min til over 50.000 kroner. Da klikket det for meg…. Diva-Bella kommer frem i slike situasjoner, da spesielt når vedkommende er skikkelig frekk i trynet og ikke kunne brydd seg mindre om hva han nettopp hadde gjort. Slik gjør meg forbanna. Er det så jævla vanskelig å be om unnskyldning? Det var ikke noen få dråper liksom, det var en hel drink. 

125 kommentarer
    1. Hadde du virkelig syntes at det var greit, selv om han sa unnskyld? Det er jo faktisk 50.000 kr vi snakker om her assa😂

    2. Satan jeg hadde også klikket om noen sølte på den dyre vesken min! Hater å bli sølt på generelt. Liker sånne innlegg!

    3. Ha,ha, du er langt i fra den eneste som har tisset på klærne dine. Det har både jeg og en venninne klart også. Lange flagrende skjorter…. 😉

    4. Du er fantastisk. Punktum. Er ikke noe mer så si. Du er unik❤️Elsker deg😭❤️❤️❤️Hilsen din største over alle dine fans

    5. Veldig smart å gå med en så dyr veske når du skal ut på byen? Da må du nesten regne med at det er fulle folk rundt deg og slike ting kan skje.. hvis du er så redd for den … 🙂 sier seg selv haha

    6. Hei Isabel! Skal selv reise på en lang reise til Sør-Amerika og lurte særlig på det med de sovepillene du tok med! Hadde du resept på de, og vet du om dette er noe som er lett å få tak i? Sliter sånn med å sove .. Håper du kan svare meg ❤️

    7. Vet at de ikke har denne bikinien på Nelly lenger, men har funnet den på en annen side, har leta sååå lenge! Siden det er push up i den og det trenger jeg så mye! Har spurt før uten respons, hvordan størrelse har du i den? ❤️

    8. Jeg har undret meg og lurt en del siden jeg så storyen på insta, så nå får jeg spørre. Hvorfor skal du som tjener så mange tusen i måneden be unge og eldre følgere om å hjelpe en hund i nød? Jeg har hund selv og syns det var supert at noen bryr seg, men du vippset 1000 kr, 1000 kr?! Du som snakker om å hjelpe andre, verne om dyra osv? Det blir så tynt når du er så gjerrig at du ikke kan støtte mer. Jeg forstår at du ikke skal betale 13 000 for hele operasjonen, men at en som deg ber andre hjelpe når du kan gi så mye mer virker bare rart.

    9. Eg synest du er tøff. Det er ikkje alle bloggere som tørr og sei at di tisset på seg, eg synst det er bra. Alle bloggere skal ha perfekt liv og at di aldri har bete negler, tisset på seg osv. Og eg synst det er domt over Vor mye hat det er rundt silikon, det er bra du støter deg selv og ikkje minst andre, di som har tatt silikon, di skal ikkje føle seg skitten for at di har silikon. Eg mener at du har 1 liv da skal du gjer det du vil og ikkje det de andre vil, det er bra at du er den du er❤️.

    10. En det en spesiell person du sikter til når du sier at du er lei av at folk kopierer overskrifter? Alle driver på med click bait, og det var ikke du som starta det. Det var det mamma til michelle som gjorde

    11. Kjedelig og tisse på seg, og bæsje om det skulle Skje. Kjenner meg veldig igjen i situvasjonen, ikke pga klær eller noe. Men etter misbruk som barn så ble begge deler ødelagt til denne dag i dag 26 år gammel. Så det skjer rimelig ofte pga jeg aldri har kjent trangen til og gå på do.. men jeg smiler og tenker andre har det værre, noen ganger finner jeg humoren i det og lekke. Men synes det er tøft og ærlig av deg og vise at alt ikke er rosenrød, selv du kan innrømme det skjedde. Enda en grunn til og følge deg, takk for at du er ærlig 🙂 dumt med drinken , respektløst. Noen folk aner ikke hvor mye en unnskyldning kan bety. Håper du får en fin uke. Klem 🙂

    12. Du burde fortalt mere om hvor mye søppel det er rundt omkring og hvor mange hjemløse det er der. Det gjør deg til å være et så mye bedre forbilde for unge, at vi skal prøve å plukke opp all plast på bakken for å unngå å få den i havet. Og stakkars uteliggere. Digger uansett innleggene dine!

    13. Kan du ikke fortelle oss hvilket filter du bruker på bildene dine? Ikke bare hvilket program du bruker

    14. haha, så morsomt innlegg ! 😀 kult at du er så ærlig! shit happens 😛 følger bloggen din hver eneste dag:) du er super duper tøff.
      Dere som hater… dere er sjalue ;* stå på issaaa

    15. Tror du er søt “til vanlig” men med den grufulle brunfargen i ansiktet og evnt inngrep i ansiktet, ikke pent i det hele tatt.

    16. Stakkars! Helt utrolig at noen kan være så uansvarlig å søle en drink over vesken din til 50K. Vel slik kan det gå enkelte ganger. Får bare håpe at det gikk bra med deg og ikke bry deg om en dustete veske til bare 50K.

    17. Kan jeg spørre hvem er det som godkjenner kommentarene dine? Du har sagt flere ganger at det ikke er deg, men ser jo stadig at kommentarene blir godkjent etter døgnrytmen din? Også når du var i LA var det veldig tydelig.

    18. Han kunne i det minste sagt unnskyld og hentet noe å tørke med. Og dere over, det har ikke noe med å ha noe imot homofile, slutt å vri på alt

    19. Anonym: som jeg har sagt tidligere, har jeg en moderator som stepper inn de periodene det stormer på som verst. Vanligvis styrer jeg det selv, slik som nå. Av og til blir det rett og slett for tøft for meg å lese gjennom alt oppgulp som kan renne inn her, og da benytter jeg meg av en moderator, slik at jeg kan skjerme meg selv litt.

    20. Haha veldig morsomt innlegg 😂😂
      Elsker deg, bloggen din, YouTube kanalen osv❤️
      Du er ett fantastisk menneske og ikke minst et fantastisk forbilde❤️

    21. Woow, så farlig.. han gjorde det sikkert ikke med vilje og ingen vil si unnskyld til en frekk diva hvis det var sånn det var. Og så farlig var det ikke å bli sølt lutt på, chanel vesken var sikkert ikke ekte en gang.

    22. Hei, har du noen tips til hvordan man kan lykkes med blogg og sosiale medier, sånn som du har lykkets? ☺️

    23. Synes faktisk at det er mer smålig av dere som mener det hun ga til operasjonen ikke er nok. Hun ga mer enn de fleste! Hvor mange her har gitt noe i det hele tatt? Og for å være ærlig så burde hundeeieren selv tatt ansvar for dyret sitt. Det er ikke opp til resten av verden å komme til unnsetning liksom.

    24. Tine: Altså, at folk skal kritisere meg for å “kun” bidra med 1.000 kroner er faen meg sjukt. Hva bidrar disse menneskene med selv, mon tro? 1.000 kroner er faktisk super masse å gi til noen helt fremmede mennesker? Dessuten deler jeg hennes spleis-annonse til mine 130.000 følgere, slik at vi alle kan hjelpe med å bidra? HVORDAN kan det kritiseres? Det beviser bare nok en gang, at uansett hva jeg gjør, så vil det bli kritisert og sett negativt på. Uansett hva det måtte være.

    25. Isabell: Våge å dele mye av seg selv, være original og kreativ! 🙂 Og så klart poste regelmessige og gode innlegg som du vet at andre vil finne interessante. <3

    26. Sandra: Åh, så tøft å høre Sandra.. Håper det går bra og at du har fått hjelp til å bearbeide det hele. Huff, kan ikke forestille meg en gang.. Godt å høre at du finner hjelp i min åpenhet, det blir jeg glad av å lese. Stor klem til deg, håper dagen din har vært amazing så langt! Klem tilbake <3

    27. You go girl!
      Må innrømme at jeg finner det UTROLIG underholdende å lese alle sure kommentarer som du får – kun fordi jeg blir underholdt av all gallen og bitterheten der ute!
      Dine penger, din blogg, ditt liv = suksess! Nyt det, og unner deg absolutt alt du velger å unne deg selv! Vi tåler det bare dårligere når det er en av våre egne landsmenn som gjør det godt – da blir det liksom litt mer real enn om det var en eller annen borti Hollywood 😉
      Synes fortsatt det er fascinerende at folk ikke forstår at det er deres attension til deg som er med på å skape blest og popularitet – and I love it! Enjoy hver eneste krone 🍾👑 Livet er til for å nytes! HALLELUJA!

    28. For det første….hvorfor ha en så dyr veske med seg på by’n? For det andre så hvorfor lage mye oppstyr og i tillegg skrive om det her???? Sånt skjer hver f…. fredag og lørdag på utesteder….ikke noe unikt der. Get use to it. Hilsen meg

    29. Så pinlig å “måtte” fortelle om hvor mye man har brukt på reise.. Man kan ikke kjøpe seg stil og klasse.

    30. Omg! Brukte du så mye penger på turen? Omg omg omg!!!!! Tenk på alle fattige du kan hjelpe da. Omg!

    31. Tørr du være ærlig om fargen din? Er den helt ekte? Du glinser greit, og er like brun overalt, så ser litt spraytanaktig ut:p

    32. Hva gjorde du for de hjemløse i LA som du skrev i et innlegg at du ville før du reiste hjem? <3 vært så hyggelig å lese!

    33. Derr troll er patetiske dere ville gjort de samme om dere hadde pengene ikke hjulpet fattige dere heller.. dere hat kommentar lesere ee så jævla dobbelt moralske at jeg blir kvalm
      … stå på isabell

    34. Fine Isabel 🙏🏼❤
      Dere andre her… Syns dere virkelig det er greit å skrive sånt til et annet menneske?! Syns dere det er drit kult? Føler dere dere tøffe? Jeg bare skjønner ikke hvordan dere kan sitte der og skrive så mye stygt og spør om så mye rart om ting og tang som ikke gir mening i det hele tatt?? Vet foreldrene deres at dere sitter å skriver sånt på nettet, dere mindre årige?! Skulle gjerne likt å sett fjeset deres da. For detta er IKKE greit i det hele tatt….. Dere er nok bare sjalu for at Isabel er så pen som hun er ellers så hadde dere da faen ikke brydd dere om henne i det hele tatt. JA, hun tjener drit masse med penger, hadde jeg tjent like mye som Isabel, så hadde jeg flæsha pengene mine jeg også ! Hallo .. 💸💸
      Dere har så lite å gjøre at dere TROR dere kan trøkke Isabell ned i søla , men egentlig så er det det dere gjør med dere selv når dere driter dere ut sånn som dette.
      📣 Voks opp, dere kommer aldri til å bli som Isabel uansett eller tjene så mye penger som henne 📣
      Jeg kjenner jeg blir oppgitt av enkelte mennesker jeg ass! Er det mulig!
      Isabel, jeg digger deg! Det har jeg gjort fra dag 1! 🧡🧡🙏🏼

    35. Kan du ikkje laga ett eget innlegg der du svare på alt av spm enn å screenshotta for å så legga ut på snapchat.

    36. Artig folk spør om hvorfor du blir så brun. Hun har jo utenlandske foreldre med fine brune gener 😊 😂

    37. Altså! Æ må bare si at æ blir like fascinert hver dag på ka folk gidde å bruke tia si på! Kanskje alle de som bruke krefter å energi på å kritisere valgan til en topp blogger, heller skal bruke tia si på å donere, jobbe, redde verden på den måten de mene den skal reddes! Ja så kanskje det til og med hadde skjedd nåkka rundt om kring i verden!
      Om Isabell bruke 100 tusen krona på en feire, så e jo det hennes fulle rett! Å skal ikke måtte sitte å tenke på at det e hennes ansvar å donere de pengan til de fattige istede?! Trur dåkker at ho e den eneste som bruke 100 tusen på en ferietur? Kjenne helt «vanlige» folk som fort brukte 100 tusen på en tur til Pattaya! Å ikke minst andre kjendisa verden over! Ja ta no Kardashians for eksempel! Luksusturen demmes til Puerto Rico. Hotellet der e 50 tusen natta, per rom! Å fotball spillere ?! Flere i verdenstoppen der har jo nok penga til å redde både det ene å andre lande fra fattigdom. Gjør dem det?! Nei. For dem på samme måte som Isabell har jobba å tjent pengan sine sjøl! Å fortjene så absolutt å få bruke sine penga på det dem sjøl ønske!
      E verden blitt gal? Ja. Men æ vet like godt som dåkker «nett troll» her at dåkker himle med øyan når tiggeran kommer oppi tryne dåkker med koppen! Eller når rødekors står ute i gata å skal hanke dæ inn som fadder! Det e ikke opp til Isabell, eller de som har penga å skal gi mest! Det e opp til alle å en hver! Å æ må no si at æ sjøl garantert kunne gitt mere, med det gjør æ ikke. Å da kan æ heller ikke uttale mæ ka æ syntes ande burde gi fra sæ!
      Vi alle gjør så godt vi kan, både når det kommer til å leve å overleve! Å æ e sikker på at Isabell hjelpe de ho kan hjelpe, når ho kan det.
      Åsså tippe æ at halvparten av nett trollan e halvfeite gamle menn. Som aldri helt nådde den årsinntekten som va ønskelig! Sjalusi blokke jo tydeligvis mange filter på ka som e greit å ugreit å lire av sæ!
      Who run the word? Girls <3 Stå på kjære Isabell!

    38. Hvorfor får du ikke Pierre til å bruke så fine merkeklær som deg? Synes du ikke Gucci, Louis Vuitton osv er fint på gutter og? 🙂

    39. det virker som du aldri har sett penger eller ting før. Du strever veldig etter å få oppmerksomhet, men du er ganske harry. Virker som du aldri har tatt på en designerveske før. Du gråter fordi folk ler av rumpa di? Og så velger du selv å operere den og tar bilder av den, så prøvde du å overbevise deg selv om at den er fin. Jeg skjønner ikke helt greia. Virker som du sliter psykisk med deg selv. Du er en veldig usikker person

    40. Ikke smart av deg å dra til L.A. Du kunne blitt ranet, voldtatt og drept. Du må da innrømme Dubai er mye bedre enn drittbyen L.A. Dessuten er den myyye tryggere. Nevn tre ting som er bedre i L.A. enn i Dubai? Ingenting..

    41. Herregud du soler deg for mye! Tone det litt ned kanskje? Kom over noen gamle bilder av deg og der var du mye lysere, finere og fresh i huden. din NATURLIGE farge. Nå ser du jo gammel ut. Og som en neger? Du du vil være.?! Og husk at å eksponeres altfor mye i solen gjør at huden eldres fortere. Det er helt sant. Kan være greit å vite for deg som ikke vil se gammel 😉

    42. Hei Isabell. 😀
      Jeg pleier ikke å kommentere men kjenner at jeg blir irritert på dine vegne av disse nettrollene. Det er jo faktisk nesten litt komisk at de ikke selv ser at det er de som bidrar til din høye lønn. Så dersom de misliker det så mye så bør de starte med å ikke klikke seg inn.
      Så vil jeg bare si at jeg syntes det er tragisk at folk skal bry seg med hvor mye du bruker på ferie. Jeg har selv vært en del i USA og vet at pengene går fort. Man bruker jo ca 25.000-30.000kr bare på fly og hotell og deretter å bruke nesten 50.000kr på mat og shopping syntes ikke jeg er hårreisende. 😀Jeg sparte hele året til sommeren da vi dro til USA, gjort det over 10ganger. Jeg tjener ikke like mye som deg men det handler om å kunne bruke det man har uten at folk skal bry seg om hva du kjøper, hvor mye du donerer eller hvor mye du spanderer på vennene dine.
      Nyt livet og kos deg!
      Folk er så forbannet sjalue og har de ikke noe bra og komme med kan de lære seg å la være å kommentere. Hva slags mennesker blir det ut av sånne troll???
      Jeg blir helt stum over hva folk kan lire av seg her.
      Du jobber hardt Isabell.
      HilsenLena Stå på❤️

    43. Hallo! Våkn opp folk å gi 1000kr e veldig my, det å gi 1000kr e ikke kun tusen det e tusen og 1000kr e my.
      Veit du kor my man kan kjøp for 1000kr det e my!!
      Enn du som skreiv at ho kunna ha gidd meir kor my gidd du spør æ mæ sjøl du gidd kanskje 100kr du! Så tænk på det du skriv d e jo fint at folk støtte den saken med pæng og 1000kr skjer ikke i dæm fleste tilfellan altså som regel bruke man kanskje og et par hundre det krona men det og gi 1000kr e helt fantastisk
      💓💓💓

    44. Du er såå pen! Wow😍
      Utrolig gøy og bra innlegg! Digget det:) Fysøren så frekt av han! Han kunne prøvd å ryddet opp i det! Og i det minste hentet noe å tørke med eller sagt beklager.. Drit kjipt å få d over vesken!!
      Ha en god kveld videre!❤️

    45. Synts du at merkeklær er noe alle burde gå med? Eller at det er status? Og ser du ned på folk som går i f.eks Cubus og h&m klær?Leste en kmt der det sto at Pierre har også LW of GG, føler det på en måde er blitt et stort press blant de fleste

    46. Hahahahha sheeet folk er sjalue fordi du har penger som du jobber for. Og siden det er en så stor “mengde” så koker det over for dem 😂 kjør på make your money baby may your shoes always be gucci and your trousers louis vuitton hahahaha fucker bare men ja stå på det er drit heftig å se på alt du skriver. U er driiiiit pen uavhengig av hva du har “forandret” eller okke. Synes du var pen før og at du er pen nå RICH GAAAANNNGGGG

    47. Hallo folkens! Ikkje vær latterlig! Bare Førde at Isabel går ut på byen me ei væske tel 50.000, så betyr ikkje d at ho ber om at nån skal søle på ho, eller væska! D e ikkje sånn at hvis ho har me sæ ei væska tel 20kr ut på byen så ber ho ikkje om å bli søla på! Herrefred så teit dåkker e!

    48. Dere som kommenterer hennes hudfarge..husk hun har iransk opphav. Selv om persere er lysere i huden når de holder seg unna solen, så har de større anlegg for brunere hudfarge enn bleikfeite nordmenn. Persere som har typisk utearbeid på landsbygda i Iran har mørkere hudfarge.
      Synes hun kler den eksotiske brunfargen. Ser riktig så deilig ut.

    49. Hvorfor svarer du aldri på HVORDAN du redigerer bildene dine i Lightroom? Det spørsmålet går igjen i nesten hvert innlegg og hveeeer gang unngår du å svare på det. Sier alltid bare «rediger i lightroom», når det ofte ikke er spurt om hvor du redigerer, men hvordan. Man ser jo at du bruker samme redigeringsmetode på nesten alle bildene dine i det siste, så hvorfor ikke svare? Mener det ikke frekt, men er bare oppriktig nysgjerrig for bildene dine er tross alt kjempefine!

    50. Da til Fort Lauderdale i Florida neste gang.Det er heeeeeeellltt fantastisk der!!Jeg er der akkurat nå.Det er noen helt fantastiske bygninger og båter!!Stranden her er fantastisk her,den er lang…veldig lang😂😂Og om du kjeder deg en dag er det mangel kjøpesentre her og Miami er bare 45minuter unna!!!❤️❤️😱😱😭😭PS!ELSKER DEG!!❤️❤️😱😱❤️❤️😭😭

    51. To The fucking hatets: slutt å hate på Isabel, dere er bare sjalu af. Dere kunne også valgt å gå samme veien som Isabel men dere valgte noe annet. Uansett så hadde ingen av dere klart å komme så langt som det ho har, ho byr mye på seg selv, deler både tøffe og gode tider, står på, og gir ikke opp selvom alle dere bare hater på ho hele jævla tiden. La henne leve sitt liv og lev ditt eget, vis respekt for faen. La folk vere i fred vist det har det bra med det de gjør!

    52. To The fucking hatets: slutt å hate på Isabel, dere er bare sjalu af. Dere kunne også valgt å gå samme veien som Isabel men dere valgte noe annet. Uansett så hadde ingen av dere klart å komme så langt som det ho har, ho byr mye på seg selv, deler både tøffe og gode tider, står på, og gir ikke opp selvom alle dere bare hater på ho hele jævla tiden. La henne leve sitt liv og lev ditt eget, vis respekt for faen. La folk vere i fred vist det har det bra med det de gjør!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg