INNKJØP TIL HJEMMET

NEW IN FOR MY HOME

Jeg blir fort lei av interiøret hjemme, så derfor jeg har en tendens til å ofte bytte ut små ting for å få et litt nytt inntrykk. Det må ikke være nye møbler liksom, men gjerne bare noen nye pyntegjenstander. Jeg synes det utgjør en stor forskjell bare det! Jeg er ikke så alt for flink til å finne kule butikker med fint utvalg, men er det en butikk jeg overraskende nok alltid finner noe fint på, må det være H&M Home. Hvem skulle tro? Hehe. Alt nedenfor her er kjøpt der, nemlig. Jeg kjøpte nye vaser, duftlys, glass.. Ja, dere ser jo selv om dere scroller litt nedover! 😚Og ja, som dere ser: jeg har en greie for gulldetaljer. 

Fint? 😍

29 kommentarer
    1. Hva mener du med «hvem skulle tro?» du har jo en tendens til å omtrent bare kjøpe billigdritt, så var ikke så veldig overraskende at du kjøper på HM.

    2. Fint! De små tingene kan utgjøre en så stor forskjell! Og er enkelt å bytte ut. Kos deg med pynting av leiligheten, ikke noe er så koselig som å gjøre det til sitt eget og egen stil.

    3. Hvorfor ikke være ærlig og merke det som reklame/spons?
      Alle vet jo om avtalene H&M lage med bloggere. Synest du kan være såpass ærlig med leserene dine, og heller være åpen om det? Du skylder de såpass. Ikke la penger styre alt.

    4. Kjempe fint! Men har et spørsmål, hvorfor du ikke kjøper leilighet istedefor og leie, du invisterer jo og betaler kun til deg selv og er mye smartere? Vet du sparer men ☺️ Alle har vell forskjellige meninger om hvor penger skal gå og når.

    5. Haha syns det er sykt fasinerende at du sier hvor mye månedslønnen er på, hva alle dyre ting du kjøper koster, hva du brukte på den og den ferien. Men bruks- og sparekonto kan man for all del ikke dele, DET er for privat det 😅 er det fordi du har ganske så lite i forhold til hvor mye du tjener? Flaut å vise at du sløser så mye penger?

    6. Kjempe fint! Over til noe litt annet som jeg har lurt på i det siste, har du gjort noe annet med ansiktet ditt en å opperere nesen? Botox ish? Jeg har stalket deg litt på Instagram og ser at du ser ganske annerledes ut nå en det du gjøre noen uker etter neseopperasjonen? Ikke kritikk, bare lurer ❤️

    7. Silje: Haha, jeg sparer 80% av det jeg tjener, så absolutt ikke flaut nei. Men akkurat hvor mye penger jeg har på sparing synes ikke noen har noe med 🙂 Månedslønn derimot deler jeg, fordi jeg vet at mange er nysgjerrige og det er noe jeg er komfortabel med å dele´

    8. Elisabeth^ Etter neseoperasjon tar det en liten stund før nesa “setter seg på plass” slik den skal se ut.

    9. Penger er til å bruke, hva skal du med penger hvis du ikke skal bruke det. Isabel velger å bruke pengene sine på ting hun liker og resten av dere trenger ikke å bry seg om hva Isabel sparer eller om hun bruker meste parten.

    10. Jeg blir sjokkert over hvor vonde og ekle mange av menneskene i kommentarfeltene er! En ting er å stille et spørsmål og være kritisk til det man ser og leser på nett men å være et forbanna nettroll som lever av å trykke ned noen andre som lever livet sitt ganske bra synes jeg er sinnsykt!! Håper at du kan le av de menneskene som tror de kan gjøre og skrive hva de vil bak det de tror er anonyme kommentarer!
      Håper du får en fin lørdag! Jeg klarte bare ikke å se andre være så frekk bak anonym!

    11. Du skrev på ig at du går ofte uten sminke, hvordan har det seg slik at du aldri viser deg uten sminke i offentligheten?

    12. Isabell! Hvor har du kjøpt gull lenke beltet ditt? ( Det du bruker en del, som du kombinerer til et hvitt kort skjørt. Er det mulig å få tak i ? Hviken nettside? Takk hvis du kan svare. Ser du har fått masse spørsmål om det, men ser aldri noe svar fra deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg