MITT ABSOLUTT FAVORITT BILDE AV MEG SELV

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er kanskje et litt spesielt innlegg å poste, men hva gjør vel det! Jeg vil vise dere mitt absolutt favoritt bilde gjennom tidene. Det er ingen hemmelighet at jeg tar x antall bilder hver eneste dag, og da snakker vi maaange bilder… Jeg er den irriterende bloggeren som ikke blir fornøyd på det første forsøket, for å si det sånn. Akkurat dette bildet derimot, det fikk vi til! Har jeg lov til å si at jeg synes at det er sjukt fint? Jeg mener, alt er bare perfekt. Jeg postet det på Instagram (så klart haha), og jeg fikk så sjukt mange komplimenter og fine kommentarer på det. En jente kommenterte til og med at dette er et skikkelig “goals” og “inspo” bilde. SCORE. Dette er forøvrig tatt i Dubai av bestie Rebecka. Åh som jeg savner henne, og åh som jeg savner turen vår. Vi hadde det så gøy!

Den dagen jeg kjøper meg hus (snart) og bygger meg tidenes walk in closet, er planen å ramme inn dette bildet og henge det opp på veggen. Det skal få pryde rommet, rett og slett! Litt vel narsisistisk kanskje, men det er lov i sitt eget walk in, er det ikke?

By the way: jeg vet allerede på forhånd at jeg kommer til å få tusen spørsmål om hvor kjolen jeg har på meg er fra, og den er dessverre utsolgt på Nelly, og er fra River Island. Kjøpte den i fjor, så jeg tviler på at den er så enkel å få tak i. Beklager! 💘 Den er virkelig så sykt nydelig.

47 kommentarer
    1. Veldig pent bilde ja, eneste er st det ser ut som du har et tonn sminke på (spesielt øyene), du er penest uten!

    2. Jeg syns du er nydelig, på alle bilder, som du alltid har vært ❤️ Det er beundringsverdig måten du har jobber deg opp. Du er smart, vakker og SELVSIKKER, og ingenting er mer sexy på en dame enn det ❤️

    3. Skjønner du syntes det, helt klart er veldig nydelig bilde! Jeg er enig med deg, jeg har er bilde av meg selv som desidert kommer i stor ramme når jeg får meg hus! Lov å syntes at man selv er fin, pluss når man blir eldre så er det godt å se tilbake på! Stå på !

    4. Personlig synes jeg du er enda finere med mindre vipper og lepper. Men, smak og behag. Og bildet har nydelige, delikate farger og en hyggelig stemning! Spennende med huskjøp, da! Er det fortsatt Røa som gjelder?

    5. Kjempefint bilde isabel! Synes absolutt du burde ramme det inn, i så stor utgave som mulig helst Hehe. Blir så inspirert av alt du har oppnådd. Du jobber virkelig hardt, og er veldig flink i det du gjør. Som offentlig person må man også ofte takle å stå i all dritten som blir slengt etter en, og det tror jeg mange glemmer. Synes du er helt rå når du svarer på hate. Folk burde begynne å tenke seg om før de spyr ut dritt i kommentarfelt anonymt. Trodde seriøst det var mer vanlig med folkeskikk enn det tydeligvis er🙂 uansett, stå på, og vær stolt! Stor klem🙏🏻❤️

    6. Åhh sååå fint bilde. Du er virkelig helt nydelig på alle bilder Isabel, men dette bilde…. wooowww😻😻😻. Så Syykt INSPO. Alt var liksom perfekt både bakgrunnen, lyset og deg❤️❤️❤️

    7. Utrolig lekkert bilde! Kanskje vanskelig å få til, siden bildet er avlangt, men det hadde passet perfekt som header på bloggen din 🙂

    8. Tenk hvor fint det blir når du blir eldre, å kan se tilbake på et så nydelig bilde!
      Kjenner jeg blir kvalm av enkelte kommentarer her, michael jackson?? really?? Synes du er kjempevakker- heier på deg!

    9. Åå det var et skikkelig fint bilde!! Og ut av det blå må bare si det at du kledde virkelig fletter! You look fab girl😍😍

    10. Hei, du sier alltid at du redigerer bildene dine i Lightroom når folk spør, men kunne du forklart litt nærmere? Bruker du et spesielt filter hver gang? Isåfall hvilket. Har du kjøpt en presents pakke hos noen som du anbefaler? 🙂

    11. Vippene og leppene ser kunstig og ikke bra ut. Selve bildet var derimot veldig kult og hadde gjort seg bra på veggen 🙂

    12. Hei. Jeg spør heller dere der ute , om det er noen som har fått med seg hvor “gull lenke beltet” som bloggeren bruker rundt det hvite skjørtet er fra? Bloggeren har ennå ikke svart på dette, til tross for mange spørsmål fra oss følgere, så nå spør jeg dere heller:) . Jeg følger bloggeren primært pga mote tips osv.og leser ikke alt, men finner ikke kjøpslenke eller info om beltet. Noen som vet hvor dette er fra?
      Nett / butikk eventuelt merke? Takk:)

    13. For et utrolig vakkert bilde😍 Du stråler virkelig. Og jeg må bare få si at sånne fletter du gikk med idag kledde du SYKT godt!

    14. Hei Bella! Be happy, tidenes must have photo! 🙂 Det sier mye om hva du har fått til, og du har all rett til å være stolt av deg selv. Stor klem fra leser fra Spania! (har ikke sett en skit av paradise hotel, men du virker som ei tøff jente)

    15. Fint:) Men spurt en del ganger nå hva den drinken du snappa av med det godteriet på siden av glasset . Hvordan drink var det ???

    16. Det var et utrolig fint bilde! Så bra at du kan elske deg selv på den måten, det er godt å se. Det er så utrolig viktig også. You do you. Ha en fantastisk lørdag 😀

    17. Du burde få noen, eller om du gjør det selv, til å redigere bort hun jenta bak deg♡ Utrolig vakkert bilde!

    18. Så fint bilde, så enkelt og classy! Men jeg synes likevel bildene hvor du smiler og ler er de vakreste😍 Du er så fin både utvendig og innvendig, og på bilder hvor du ler og koser deg får man liksom sett en liten del av den ekte deg. Ikke den oppstilte “blogg-Isabel” men den ekte virkelige Isabel. Hun som bryr som om små-søsknene sine og gjør alt i sin makt for at de skal ha det bra. Hun som er omsorgsfull og morsom og som alltid er der for vennene sine. Du har så mye humor og har en så sjarmerende personlighet at man nesten ikke skulle tro du bare var 1.50 høy. Det bor så mye bra inni deg, og jeg tror at enkelte mennesker glemmer at det faktisk sitter en person på andre siden av skjermen og tar imot alt dritten dere skriver. Men hva er det man egentlig kan ta deg på, du er jo verdens søteste menneske! Hvis de som skriver stygge ting hadde tatt seg tid til å faktisk bli kjent med deg tror jeg pipa hadde fått en helt annen lyd. Folk er raske til å gjøre seg opp en menig om deg basert på bildene du legger ut på bloggen, men ikke bry deg om dem. Så lenge du selv vet hvem du er om hva du står for, har det ingen ting å si❤❤

    19. Skjønneste deg ❤️
      Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg greier virkelig ikke å komme over den hvite kimonoen du brukte på turen til Dubai. Jeg har LETT (og lett og lett..) uten å finne en som er identisk. Vet du har skrevet at den er fra house of cb, men den er dessverre ikke der nå lengre 😔 vet du hvor jeg kan få tak i identisk?
      Hilsen desperat jente 😂❤️

    20. Veldig fint bilde, du burde redigere bort hun dama i bakgrunnen så blir det perfekt. Mener hvis du skal henge det opp

    21. Hei fine Isabel! <3
      Jeg lurte på hvilket kamera dette bildet er tatt med? Det var helt sykt fint, og du ser helt amaziiing ut som alltid!
      Suss og klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg