ER DET MULIG Å VÆRE SÅ IDIOT?

Denne morgenen startet meget spesielt. Som jeg fortalte tidligere i uken, så er jeg så og si blind uten linsene mine. Jeg har -10 i styrke, noe som er vanvittig dårlig. Man ser basically ingenting. Vel, nå skal jeg fortelle dere hvordan denne lørdagen startet for min del. Jeg sov hos mamma i natt, og der har jeg jo ikke så mange av mine greier, ikke sant. Når jeg stod opp i dag, og var ferdig med den vanlige rutinen som å sjekke gjennom mailen, mine sosiale medier osv, kommer jeg kjapt på at jeg har et stort problem. Tror dere jeg hadde vært så smart at jeg hadde pakket med meg linser til mamma? Noooope. Jeg fikk totalt panikk der jeg satte meg opp i sengen, blind as fuck. Haha, er det mulig.

Jeg fikk vekket mamma og fortalte henne hva jeg hadde greid å fått til. Hun forsøkte å lete gjennom alle skap og skuffer, uten resultat. Eller, hun fant en linse, ikke to. Etter litt om og men, bestilte jeg en taxi til døren, fikk selskap av Sidra og dro hjem til meg slik at jeg kan få synet mitt tilbake. Jeg holdt på å tryne i trappen OG gå på rødt lys. Hadde jeg vært alene kunne det gått meget dårlig. Takk og lov for at jeg har en skjønn søster som stiller opp når yours truly er out of business.

Jepp, det var den dramatiske starten på dagen! Nå skal jeg fikse meg og gjøre meg klar for dagens mange ærender. 

Dagens to do list:

1. Hente en pakke + sende to pakker på postkontoret.

2. Kjøpe en bursdagsgave.

3. Rydde leiligheten.

4. Vaske klær.

5. Kjøpe nytt kamera.

6. Bestille kinobilletter til i kveld.

53 kommentarer
    1. Søstera di og du ligner så sykt mye! Også er dere såå pene. Du virker som en så bra søster for henne.

    2. Jeg har minus tre og har ikke sjans til å se bilder eller lese mail eller sms med giga-skrift, så den er du ialle fall heldig med!

    3. Hvorfor tar du ikke laseroperasjon? Jeg hadde selv -8 i syn og angrer ikke et sekund på at jeg tok det. Det var ikke vondt, ikke tro på skrekkhistoriene der ute heheh. ☺️ Det er veldig deilig å våkne opp og kan ikke minst se (haha), men samtidig slippe å måtte på på linser hver eneste dag og måtte bære med ekstra parr overalt

    4. Selv med linser fremstår du særdeles blind. Hva med å løfte blikket ditt og ta innover deg hvor smakløs og selvopptatt du er?

    5. Spennende!! Hva slags kamera skal du kjøpe? 😀 😀 Jeg har nettopp bestilt et nytt å gleder meg så til det kommer i posten!

    6. Hei! Anbefaler å kjøpe et par briller du kan ha i sånne tilfeller.. evt når du er tom for linser. Det kan jo skje 🙂

    7. Får du av og til vondt i ryggen fordi rompa er der når du for eksempel sitter i en stol?Hvordan er det i sengen? Kan du ligge på ryggen liksom?

    8. Så ETTER at du har sjekket mail og sosiale medier kommer du på at du har glemt linser. det hadde du umiddelbart merket i det øyeblikket du skulle navigere på mobilen! Oppkonstruert foto og innhold! Tull

    9. Tone: Kjære Tone. Jeg sjekker telefonen og ligger i sengen i minst 30 min før jeg endelig kommer meg opp for å ta på meg linsene. Men du vet nok bedre enn meg… 🙂

    10. Vet du har sagt tidligere du ikke liker å bruke briller. MEN. Er det ikke lurt å ha briller som en reserve om sånne episoder som dette oppstår? Trenger ikke bruke det heletiden men med så dårlig syn som du har ville jeg anbefalt det. Heller ikke bra for øyene å ha på linser fra man våkner til rett før man skal legge seg :ppp

    11. jeg digger deg så mye!!❤️ du er så sterk, i og med alt det som har skjedd!!❤️ jeg ser så sykt mye opp til deg!!❤️

    12. Alle som kommenterer at hun ikke kan se på telefonen uten linser: samboeren min har nesten like dårlig syn, -9 eller noen i den duren.. han kan se på telefonen sin så lenge han har den helt oppe med øynene, men ta telefonen 10-15 cm vekk fra ansiktet så ser han ingenting. Han starter også dagen med å gå gjennom telefonen uten linser om han glemmer brillene på badet (han bruker briller med en gang han står opp og rett før han legger seg) og dere som kommenterer at hun må skaffe seg briller. Samboeren min tør ikke å kjøre med brillene sine engang, han ser ikke optimalt uten linser, briller eller ei!

    13. Jeg spør igjen – hvorfor var ikke laseroperasjon prioritering når du begynte å tjene penger ? Hvorfor var det viktigere å gå fra store pupper til giga enn å redde synet ?

    14. Eg e nesten blind, men har – 2,75 å – 2,50 i styrke. Har 5% syn på d eina øya, å 15% d andra, uten linser eller briller, så styrken har mye å sei på blindhet, men isje alt💕💕😘

    15. Tips om det skjer igjen. Bruk kameraet på telefonen som “briller”. Ha en fortsatt fin dag skjønne menneske♡ Hilsen -5

    16. Jeg blir bokstaveligtalt kvalm av haten, mobbingen og alt styret rundt deg. Sånn som jeg har fått med meg det har du faktisk ikke gjort noen ting mot Mads og alle de som henger seg på han. Det at han faktisk skal gjøre alt dette, mobbe deg og andre bloggere bare for å få flere følgere eller bare for å føle seg selv bedre enn dere. Han burde ikke få lov til å ha sosiale medier eller noe for måten han oppfører seg på. Tror han har misforstått hva det skal brukes til, når jeg gikk på AppStore for å laste ned Instagram så så jeg ikke at det sto mobbeappen. Jeg håper bare virkelig du ikke bryr deg om han fordi du er såå mye bedre enn han på mange måter. Operasjoner eller ikke hva faen tenker jeg? Du er et menneske du også. Du kan gjøre hva faen du vil med deg selg og det at andre skal mobbe og kritisere deg for det er bare latterlig. Man bestemor hva man skal gjøre med sin egen kropp. Jeg er så glad for at du står på, og håper du driter i alle som prøver å såre og mobbe deg. Jeg elsker bloggen din, liker at du er ærlig og har bedre ting å gjøre enn å være som Mads som ikke har mer å gjøre enn å kritisere folk. Han er kanskje eldre enn deg men det vises at du er mye mer voksen enn han.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg