DET ER SLUTT MELLOM OSS

Jeg har prøvd å starte dette innlegget tusen ganger allerede, og jeg klarer ikke finne ut hvordan jeg skal skrive dette til dere. Jeg deler jo mye av livet mitt her på bloggen, og da spesielt har Pierre og jeg vært veldig offentlige med forholdet vårt. Det har vært fint å kunne dele det fine vi har hatt sammen med dere i 2,5 år.

Dessverre har vi valgt å gå i fra hverandre. Det har vært veldig tungt for oss en stund nå, da begge har vært forberedt på at dette kom til å skje før eller siden. Jeg er så utrolig glad i Pierre og det kommer jeg for alltid til å være. Han er virkelig verdens fineste person med et hjerte av gull. Vår break-up er ikke dramatisk overhodet – vi er gode venner og har en kjempe fin tone fortsatt. Altså, jeg tror ikke dere aner hvor glad jeg er for det, og hvor mye det betyr for meg. Ikke bare har han vært kjæresten min, men også min aller beste venn. Vi har opplevd så utrolig mye fint sammen som alltid kommer til å være noe fint å se tilbake på. Jeg vet ikke, det er bare så jævlig når man bare ikke får det til lenger, uansett hvor mye man forsøker og vil at det skal funke.

Åh.. Dette er.. ja. Jeg tror nok at dere forstår uten at jeg behøver å sette så mange ord på det. Dette er definitivt noe jeg er veldig lei meg for, og vi skulle begge ønske at vi fikk det til, men vi har innsett at det ikke lengre går. Det er ekstremt vemodig.. Fremover skal jeg  forsøke å fokusere på meg selv, karrieren min og dyrke selflove. Det er så viktig. Det blir merkelig å bo alene igjen, det blir merkelig å ikke ha en person å dele hverdagen min med. Jeg kommer meg gjennom det, men akkurat nå suger alt ganske hardt.

Jeg ville egentlig bare dele dette med dere nå, slik at det ikke blir masse spekulasjoner og spørsmål. Gud.. jeg kjenner at det er veldig rart å skulle poste dette innlegget. Livet blir virkelig ikke alltid slik som man hadde sett for seg.

Jeg er evig takknemlig for at Pierre har vist meg hva ekte kjærlighet er. Takk for 2,5 fantastiske år. ❤️

139 kommentarer
    1. Jeg ble målløs av å lese dette innleget:( men hvorfor er det igjen slutt mellom dere? Hva var det som gjorde at det ikke funket? Dere hadde det jo så bra sammen? Jeg skjønner Ingenting:(

    2. Årh.. det gjør vondt i hjertet å lese dette😞 tror du dere noen gang kommer til å finne sammen igjen?

    3. Dere var dønn det beste paret og mest inspirerte paret om å ikke gi opp unasset hva…. dette e så trist. Jeg har virkelig hatt et øye med hvor mye kjærlighet dere viser hverandre og det e så immari fint 💔men men dere må gjøre det som et best for hverandre. Jeg elsket å få varsel fra dere når dere la ut videoer på YouTube . Alt med dere var bare så bra med dere, good Vibes❤️ Dere har vært et forbilde for meg og mitt forhold!!
      Lykke til videre med alt! Du er sterk!! Dette klarer du.

    4. <3<3 sender masse kjærlighet til deg isabel!
      Ps: må bare få sagt det, du vet den snapchaten du la ut med den gule cropped jakka og svarte kjolen, hvor du promoterer for noen solbriller? Ihvertfall, der ser man hvordan du ville sett ut med kortere hår (typ sånn kourtney kardashian har nå for tiden) og OMG, du hadde sett amaze ut, for real. Du ser selvfølgelig dødsbra ut nå også, det er jo ikke sånn at man plutselig går fra stygg til pen med ny hårsveis, haha. Men tror det er noe du virkelig hadde kledd altså!! Kan jo bare gjøre som kim k og sette inn extensions om du skulle angre ;)

    5. Isabel 😭❤️ Så utrolig trist. Skjønner ikke hva som ikke fungerte da… så ut som dere hadde det Bra denne gangen, og samtidig virker det ikke som du vil dette etter hvordan du skriver, altså at dette var mer hans valg enn ditt……..
      Og hva med leiligheten deres som dere akkurat har fått?

    6. Håper virkelig dere finner dere tilbake!❤️ For det skjærer virkelig i hjertet.
      Jeg følger ikke andre par enn dere to! For dere to var forbilde for å ikke gi opp.
      Om dere blir sammen igjen, er det ikke galt! Det et oppturer og nedturer i et forhold.
      Håper dere virkelig blir sammen igjen.

    7. Skjønner ingen ting jeg… dere la jo ut en video for en uke siden på operasjonen hans? Og da var dere jo så lykkelige?

    8. Sender deg noen styrke klemmer♥️ Livet er uforutsigbart, det er dessverre ikke alt man kan styre.. Du er en flott person, du kommer sterkere tilbake.♥️

    9. Trist å høre:( men de beste break up er når en finner det ut i lag syns eg:) lykke til vidre og håper du får de supert:) har vore igjennom litt forskjellig eg og so veit at ting alltid ordner seg <3 leser bloggen din kver dag og syns du har en super bra blogg 🙂

    10. Hvis du vurderer laseroperasjon, så er det en del ting du bør være klar over. Etter operasjonen får du mer sensitive øyne, og øynene kan bli veldig tørre. Jeg tok laser fordi jeg trodde det skulle bli mindre stress å sminke meg (uten linser og briller) men det viser seg at jeg kan faktisk ikke bruke sminke hver dag som jeg hadde ønsket meg på forhånd. Så om du tar laser må du være forberedt på å bruke solbriller en del (lysskyhet) og at du må være veldig forsiktig med alle kjemiske ting (sminke, vippeextensions, parfyme, ansiktsmasker etc.)

    11. Hva skal dere gjøre med youtube kanalen og den nye leiligheten??Håper det går bra med dere begge♥️

    12. Hææææ? Dere la jo nettopp ut en video om at tross alt ryktene så var dere fortsatt sammen og dere hadde det jo så fint? Dere var jo nettopp i Sverige sammen osv? Hva skjedde? 🙁 Dette var trist… men funker det ikke så funker det ikke. Lykke til videre! <3

    13. Så sterkt og lese, føler nesten jeg har vært med i forholdet siden har lest og sett på alt dere la ut sammen. Du er utrolig sterk, og er veldig glad dere forsatt har litt kontakt.
      Varme klemmer ❤️

    14. Ett brudd er veldig vondt i starten og man tror man ikke skal klare å finne en ny hverdag.. men det gjør man så absolutt 😍😁 ta tiden til hjelp.
      Også vil jeg bare si at du er veldig søt ! Ikke bry deg om de hatkommentarene du får! Seriøst, folk er virkelig hatske og slemme ..
      rompa di ble kanskje ikke som du selv planla, men hva så?! Du kan allikevel eie den rompa med stolthet ! Fordi det er den rompa du har 😍🌸 klem fra meg!

    15. Åånei, kanskje dere trenger litt tid fra hverandre (på ekte) for å vokse på egenhånd. Har helt ærlig troa på at dere kanskje finner tilbake til hverandre om noen år 💙💙💙 ekte kjærlighet kan ofte bli for intenst og man kan bli destruktive.
      Ønsker deg alt godt, du er en fantastisk sterk jente

    16. Så leit å høre. Et brudd vil alltid være vondt i starten, spesielt med en man har holdt sammen med så lenge. Det blir heldigvis bedre etter hvert! I en tid som dette er man ekstra sårbar, håper du tar tiden til hjelp og ikke presser deg for mye, eller lar de vonde kommentarene komme for nært. Du er utrolig sterk, fortsett med det. ❤️

    17. Du må jo være tidenes årets største BITCH!! Pierre fortjener sååååååå mye bedre enn deg. Møkka kjerring. er det pga penger du gjør slutt med han? DU er jo tidens mest egoistiske bitchen, skjønner faen ikke hvordan stakkars pierre har holdt ut med deg!!!!!!!! SÅ jævla oppmerksomhetssyk overfaldisk egoistisk gjerring liten hore du er!!!!

    18. Pierre er endelig fri stakkars gutt, som måtte være sammen med deg. Vi alle kunne se hvor hardt han ville komme bort fra deg

    19. Ventet på dette ja… Du e alt for selvopptatt og jeg tror at du bare er too much for en kjæreste… Flott at du kun kan tenke på «me, myself and I» nå… Det er nok dessverre sånn du er, og ingen kjæreste vil noen gang kunne greie å følge den intensjonen… Lykke til!

    20. Hei. Sender masse varme klemmer. Blir så sint på alle som ikke kan la være å slenge negative kommentarer. Ikke rart det er så mye mobbing når det finnes så mange nett troll. Har man ingenting fint å sei så kan en la være å kommentere.

    21. Dette kom ikke som en bombe, har lenge ventet på denne beskjeden og jeg er nok ikke den eneste. Alle har jo skjønt at det gikk den veien for leeenge siden

    22. Utrolig trist å høre! Dere var veldig fine sammen 🙂 men tror de fleste hadde en anelse om at det ikke vil vare for alltid, går dessverre sjeldent bra å ta tilbake eksen.

    23. Dette gjør meg veldig vondt! Jeg liker Pierre så godt, han virker så genuin. Hvordan kan d gå videre uten han? Se han med ny kjæreste osv? Dette var ordentlig trist😰😥

    24. Åhh❤️ Begynnte nesten å grine av de siste setningene! Glad for at dere fortsatte som venner og at begge har det bra❤️

    25. Asså, jenta forteller om brudde sitt å dere legger så mange stygge kommentarer igjen? Hvor gamle er dere? Stakkars jente, hvorfor fortjener hun alt det her? Hun er en vanlig menneske som har følelser hun også. Stå på Isabel, du er sterk! ❤️❤️

    26. Håper dere som skriver dritt, får oppleve hvordan kjærlighetssorg virkelig føles. Shut the fuck up, blir så jævli irritert!!
      Og til deg Isabel, stay strong, loveyou bigtime og håper du kommer deg fort gjennom dette❤️❤️❤️

    27. Det var leit å høre. Til alle som sier at det så ut som at dere hadde det perfekt og at dere ikke skjønner hvorfor. Ting skjer og alt er ikke så lett å se utenfra💜digger deg Isabel. Så bra dere har en god tone. Lykke til framover. Lots of love. xx

    28. Så bra du ser på dette slik Isabel. Det beste du kan gjøre ovenfor deg selv er å la vær å snoke Pierre på sosiale medier og drite i hva folk forteller deg om han som feks Pierre holder på med en ny, so What? Hans liv hans valg . Klarer du dette gjør du deg selv en stor tjeneste

    29. Ett brudd er alltid trist, uansett om man går fra hverandre som venner eller ikke. Ta vare på deg selv Isabel❤❤ Sender varme tanker

    30. Enkelte av dere her i kommentarfeltet eier null flauhet. Jeg er heller ikke såå fan av hvordan Isabel er som person, litt for overfladisk for min smak (unnskyld Isabel), men seriøst SKJERP DERE. Hun har gått igjennom et brudd. JA hun har melket det før, men ærlig talt da folkens. Dere sitter her og kaller henne for hore, og andre ting som ikke er greit å kalle andre folk i det hele tatt. Selvfølgelig tenker hun kun på seg selv nå, hvem faen gjør vel ikke det etter et brudd? Blir så flau over hvordan mennesker behandler hverandre og snakker til hverandre på, det er IKKE greit å være nedlatende mot noen bare fordi de er en offentlig person!!!

    31. Noen virkelig psykisk syke personer i kommentarfeltet..
      ..Håper du har det bra Isabel, kjente jeg fikk en liten tåre av å lese selv om jeg ikke kjenner deg tror de fleste kan identifisere seg med de følelsene. Klem

    32. Dere er jo match made in heaven! Trist! Håper dere finner tilbake til hverandre❤️ stykeklem sendes😘

    33. ♥️♥️♥️♥️ Skjønner dette er veldig vondt. Jeg skilte også lag med eksen min (den aller største kjærligheten min) som venner fordi vi visste det ikke funket. Det var kjempevondt, det er litt vondt enda men har lært meg å leve med på en måte, om du skjønner?
      Stå på Isabel, du er et stort forbilde for meg. Tenk, vi er like gamle, bor i samme land, men du er der du er og jeg er der jeg er. Du har klart så mye, og som jeg forstår har du enda mere stort på gang. Elsker å følge med på livet ditt, du motiverer meg til å fortsette å jobbe mot det jeg vil. Takk og BRA JOBBA!
      Love 😘

    34. Ææ, noo!! Favourite couple.. dere er jo så goals. Hva enn det er, så klarer dere å finne ut av det!! Elsker dere to sammen

    35. Vakre Bella❤️ så utrolig vondt å høre.. Men jeg er glad det endte på en voksen og fin måte. Jeg håper det går veien for dere begge og at begge får et fantastisk liv videre. Dere er to nydelige mennesker som bare fortjener det beste.. Dessverre er ikke det å elske noen alltid nok, det har jeg kjent på før.. Og det suger. Personlig har jeg vært gjennom et helt forferdelig stygt brudd etter 2,5 år sammen… Hvor alt bare var drama og helvete. Og ett annet brudd med en annen etter 2 år hvor vi virkelig prøvde, elsket hverandre og hadde det veldig fint.. Men det er ikke alltid nok. Selvom det suger så leger tiden alle sår, og jeg er sikker på det vil gå bedre med deg nå enn sist.❤️
      Nyt livet og nyt sjansene som kommer mot deg fremover! Lykke til fina😽

    36. Åå så trist… kvalitetstid med familie og venner er alt for hjelper!
      Helt på en annen ting: du hadde virkelig kledd kortere hår. Du hadde både sett mer moden ut, mer chic og mer elegant!! Please vurder det a

    37. Åå så trist!❤️ Men jeg relaterer veldig. Var nettopp i akkurat den samme situasjonen selv, det er ikke lett. Håper du vet at vi er her for deg uansett! Stå på, herlige deg!

    38. Så modent og fantastisk fint skrevet, Isabel ❤️
      Jeg og min ex var venner helt til vi begge fant ny kjæreste. Det var godt å ha noen å snakke, gråte og le med etter bruddet, selv om han var min ex.
      Du kommer over det, og du vil oppleve kjærligheten på ny når du er klar for det. Det vet du 🙂 Nyt livet og gjør akkurat det du har lyst til å gjøre! Reis, nyt og flørt 😘

    39. Unødvendig av alle dere negative mennesker å skrive slikt. Har dere ikke noe fint å si, så gi en ren faen. Motbydlige folk. Hva oppnår dere med slike ekkle kommentarer heletiden? Dere synker bare såååå lavt, hah… Er nok dere så er en stor bitch her. Det er klart og visst ikke Isabel som er så open og ærlig om livet sitt. Dere har faen ikke ett liv som seriøst må gå inn på innlegget for så å legge igjen en grusom og svart kommentar, har dere ikke venner eller en fritidsaktivitet å fokusere på? Ser iallefall ikke slik ut. Dere fortjener helvette og mer. Forbanna nettroll. Blæ.
      Lykke til videre Isabel💛 Dette er sårt i starten, men fokuser på deg selv, det er du som skal opp og fram i livet💪🏼

    40. Så utrolig trist å høre… Lurer bare på angående leigligheten dere hadde sammen. Er det du som eier den og har den alene, kjøpes en av dere ut eller skal dere selge osv?
      Håper alt det beste for deg❤️❤️

    41. Uff Isabel, det var leit å høre 😿 Dere som var så flotte sammen! ❤️ Det et godt at dere kom ut av det som venner iallfall. Det er alltid tøft å miste noen man er glad i 😿❤️ Men du er sterk, det vet jeg etter å ha fulgt deg såpass lenge! Så dette klarer du vennen, med glans ❤️ Jeg har troa på deg! Håper du er masse med familie og venner og sosialiserer deg istedenfor å sitte inne! Det er veldig viktig når man har mistet sin støttespiller. Men som sagt, dette klarer du❤️ Love you ❤️

    42. Huff! Så trist å høre, men det er utrolig hyggelig og stort at dere klarer å ha en god tone tross alt 🙂

    43. Håper dere blir sammen igjen jeg, kanskje om ett år eller noe? Denne gangen var det i hvertfall et pent brudd og bedre enn forrige gang. Men håper på forsoning senere, viker som dere er perfekte sammen 👍

    44. Du er ei sterk tøff og en kul dame 💖
      Håper alt går bra med deg jeg tenker hele tiden på deg 🌹💐❤️

    45. Jeg må si at visse her mangler virkelig oppdragelse! Fy!!! Tenk å snakke så styggt til andre folk, Kalle de for hore osv. Skjerp dere! Bare for at Noen er i offentligheten betyr ikke det at de fortjener å bli behandlet som dritt! Håper virkelig dere som sitter å skriver hatske kommentarer har det godt med dere selv, og What goes around comes around. Man behandler folk slik man selv vil bli behandlet, punktum!
      Beklager bruddet Isabelle, men jeg er sikker på du kommer deg styrket ut av dette. Alt er en lærdom og lærdommer vokser man av 😊

    46. Så mange fine kommentarer ❤ håper du tar deg tid til å svare alle (de fine)! Om så bare et hjerte 🙂 viktig å vise at du tar vare på oss lesere nå når vi tar vare på og viser deg støtte i bruddet ❤

    47. Jeg skjønner ikke… Hvis det er slutt mellom dete og som du sier dere hadde tenkt på det før eller siden at det skulle bli slutt, hva var vits å flytte sammen da å kjøpe en stor leilighet eller hus??? Trist uansett da! Men skjønner ikke..

    48. Hvordan blir bo situasjonen nå? Skal dere selge leiligheten?
      Håper det går bra med dere, stå på❤️

    49. Føler med deg, det er trist når et forhold med en man er glad i tar slutt. Vondt at det ikke ble slik man drømte om og håpet på, og ofte sårt at en epoke er over. Men enda godt at det har blitt slutt på en ryddig og god måte når det først skal være slik. ❤️

    50. blir lei meg av å se hvor mange som skriver «dere var jo så lykkelige på den videoen for en uke siden». Halo? Selvfølgelig kan de ha det fint sammen, men ingen av oss lesere vet hvordan de e g e n t l i g har det inni seg eller med hverandre.
      dette er noe av det mest hjerteskjærende jeg har lest på lenge. Håper alt er fint med deg, du fortjener alt godt. ♥️

    51. Hvordan klarer du å leve med deg selv?? Der det ikke veldig åpenbart at du bare skriver ting for å få enda mere oppmerksomhet?! #iwantattention

    52. altså er det seriøst mulig å sitte å si noe sånt om et menneske? hvis hun irriterer dere så sinnsykt så bare ikke les bloggen og bry dere om deres eget liv? blir helt målløs noen ganger av hva folk skriver? ærlig talt..

    53. alle de som skriver stygge kommentarer har neppe selv aldri opplevd kjærlighetssorg og dermed aner ikke hvordan du føler deg nå..vær sterk isabell, disse folkene aner ikke hav de snakker om, du og pierre elsker hverandre, og kommer nok alltid til å gjøre det. hvis to personer er meant to be together, vil de til slutt finne tilbake til hverandre! vær sterk!!

    54. Så trist å lese at det er slutt mellom dere. Syns dere var så gode sammen😍 Men, noen ganger bare går det ikke. Fortsett å stå på, og ikke bry deg om alle stygge kommentarer. Sjokkert over hva folk får seg selv til å skrive. Elsker å lese bloggen din, og syns du er helt rå!💪

    55. så leit å høre💔 men så utrolig godt at dere har kommet frem til en endelig løsning og at dere fremdeles er på god talefot, betyr så mye

    56. Kjære Isabel
      Ikke ta innover deg noe av det negative som blir skrevet i kommentarfeltet. Ingen av dine lesere eller venner/familie vet hvordan forholdet til deg og P egentlig var, fordi vi er ikke i deres sko. Ikke behøver du engang å utdype eller forklare mer om årsak etc. La haterne si sitt og bare vend det andre kinnet til.
      Håper du bruker resten av 2018 på deg selv. Ikke involvere deg med noen nye gutter. Kjøp deg en fin sex leketøy som holder deg fornøyd på nettene. Du vet selv du har hatt en ubehagelig og vond oppvekst. Du har mye åpne sår du ikke har bearbeidet, invester pengene dine i en god psykolog og prøv å bedre psyken din. Masse stæsj, ferie, materialistiske ting vil ikke gjøre deg bedre over lengre tid. Du får kort glede av innkjøp. Jobb med deg selv og søk støtte hos ekte venner og familie. Bli mer bevisst dine egne følelser og tanker. Du har jobbet med din ytre siste årene, men du vet selv du må jobbe med ditt indre for å virkelig bli fornøyd og lykkelig.
      Nå som du har lukket P boken, hold den lukket. Avvis folk som snakker om han til deg om andre jenter etc. Ikke oppsøk han på sosiale medier. Vær venner hvis du klarer eller kutt kontakten helt. Du går ikke videre i livet av å se tilbake, selvom jeg forstår det er utrolig vanskelig. Vurder å stenge kommentarfeltet i noen måneder til du har kommet deg på bedringens vei. Bygg en mur så du ikke tar til deg negativ energi.
      Lykke til 🙂 håper du tar vare på deg selv.

    57. Trist å høre! Dere var så lykkelige og fine sanmen. Bra dere er venner, det er en fin trygghet. Meg og eksen som jeg var sammen med i 2 år er nettopp gjort det over også, og damn, det er hardt. Hjertet mitt har det så vondt og det suger heftig.. men håper på det samme som deg, at jeg kommer meg gjennom det. Denne tiden og sorgen er bare helt grusom, spesielt om kveldene og natten 🙁 vit at du ikke er alene! Stay strong ❤️

    58. Måten du sier dere fortsatt er venner og ingen «vonde» følelser mellom dere men dere slettet alle bilder av hverandre?¿

    59. Dere som legger igjen kommentarer på at hun er hore? Vet dere egentlig hva en en hore er? Isabell står ikke akkurat i horestrøket i Oslo og prostituerer seg.. dette er så lite voksent som det går an å bli. Usaklige kommentarer kan man holde for seg selv, men desverre så er det så lett å gjemme seg bak en tlf skjerm og spy ut slike stygge ord.
      Veldig trist å lese Isabell, men med tiden så blir det bedre 😊

    60. Trist. Håpe alt går bra med deg:) en komme tilslutt styrket ut av de, selv om de kan være tungt og vanskelig no. Masse lykke til. Ikke la negative kommentarer påvirke deg, du er så mye bedre enn de:) ikke la dei bli godkjent, så tenke de blir slutt på dei. Utrolig leit hvordan folk kan sitte bak en skjerm å skrive så mye stygt, må ha eit utrolig stusselig liv, så egentlig veldig synd i dei, håpe noen fanger det opp..

    61. Jeg vil bare si at dagene som er værst må du se på de stygge kommentarene du får og tenke: SHITT, hvis jeg tror jeg har det jævlig, hva med disse personene som kommenterer? Jeg har for første gang sett gjennom kommentarfeltet ditt (og for første gang kommentert på en blogg) men dette er det sykeste jeg har sett. Jeg har ikke så mye å si til deg Isabelle, annet enn at ta tiden til hjelp. Men jeg vil heller si noe til de stakkars patetiske, usikre og feige personene som legger igjen stygge kommentar; Lær å like dere selv. For som dere kanskje ikke har lært i livet, så rakker man ikke ned på andre når man selv har det fint. Og klarer dere ikke det, så skaff dere hjelp. Finn på noe gøy i hverdagen. Gjør noe annet enn å gå inn på blogger og kommenter så kleine og latterlige stygge kommentarer. Jeg blir flau. Direkte F.L.A.U

    62. Kjære deg.:)
      For et voksent, vakkert og nitrist innlegg ifra deg…
      Ord blir fattige.
      Sender deg alle varme tanker og en styrkeklem, Isabel.
      Hold ut i sorgen. ❤️

    63. Trist, men går det ikke så er det best slik. Valgte selv å gå ut av et forhold i november. Det var godt. Du klarer deg fint. Trist nå, men går seg til. Fokuser på å nyte livet i leiligheten og alt som skal skje på karrierefronten.
      Nyt livet ditt ❤❤❤ Styrkeklem

    64. Wow… jeg kjenner mer og mer for hver eneste gang jeg går igjennom kommentarer på denne bloggen, at styrken denne dama må ha er uten like. At voksne mennesker kan ta seg selv i å skrive slik til et annet menneske, gjør meg intet annet enn flau. Noe som gjør meg enda mer flau er hvor dum dere faktisk må være, som er så imot henne og hennes verdier, men likevel gir henne klikk og penger, haha. Jeg tenker bare, kjør på med kommentarer og sidevisninger på bloggen, det kommer godt med 😉
      Og til deg Isabel, du er rå og jeg håper du tar til deg alle gode kommentarer og ser bort ifra alt annet tull andre kommer med. Kjærlighet er vanskelig, og det skal være vanskelig. Dette kommer du deg igjennom, og du vet du har oss å støtte deg på om du noen gang føler behov for det. Du er sterk, du er omsorgsfull men viktigst av alt, du har et hjerte av gull. Og dette hjerte vil elske igjen, dette hjerte har plass til såå mye kjærlighet. Du kan bruke denne tiden til å bygge deg selv enda høyere, det vet jeg du kan og mest sannsynlig vil. Jeg sender all min kjærlighet din vei, og ønsker deg alt godt ❤️
      Klem i fleng fra Johanna

    65. Hvorfor sletter du alle bildene dere har sammen på ig? Hvis dere fortsatt er så gode venner, som du sier🧐

    66. Det vises jo vare igjen, de som skal legge ut at Alt er så perfekt i forholdet har det dårligeste.. krangle å diskutere er en del av kjærligheten.

    67. så trist. men det er vel litt slik med par som fremstiller forholdet sitt så rosenrødt offentlig, og får det til å virke som et så fantastisk forhold- er vel dem det er mest styr med på innsiden.
      Du er en sterk jente, og dette kommer du deg igjennom. Du kommer garantert til å finne en god mann som tar vare på deg, bare vent å se.. <3

    68. Du trenger IKKE å svare om du ikke vil, er helt forståelig, men jeg er bare nysgjerrig, når var det dere gikk fra hverandre?
      Håper alt er bra med deg, og at du klarer å komme deg gjennom dette ❤️

    69. Unner ingen det du går igjennom nå. Med tiden så vil alt bli litt bedre ❤️ Så mange forholdseksperter det var i kommentarfeltet her 😅 Voksne mennesker, wow. Keep doing you😘

    70. Det kommer til å ordne seg, som du sier selv dere gikk fra hverandre som venner og det tror jeg gjør det litt enklere, og hvem vet kanskje finner dere tilbake til hverandre igjen når dere har fått litt tid fra hverandre å funnet dere selv litt 🙂 <3

    71. Så utrolig trist å lese, Isabel… Likevel blir jeg rørt over måten du formluerer deg på og skriver dette innlegget, du virker så god og omsorgsfull mot alle, selv om du også har det vondt. Jeg må si at det gjorde veldig vondt og lese dette, fikk en sikkelig klump i magen og tårene presset på. Men må også få frem at jeg synes du håndterer dette på en veldig voksen måte tiltross for smerten. Lykke til videre, og tenk positivt som du allerede gjør! Alt blir bedre, klem <3 Kjærlighet tar ikke nødvendigvis slutt selv om et forhold gjør det<3

    72. ÅÅÅ så syykt kjipt. Men, hvor har du kjøpt blusen din? Den er så sykt fin. Elsker de fine klærne dine. Kommer du til å kjøpe masse nytt nå som du er singel? Du er så syykt fin. Vedder på at du bare kan peke og få hvem gutt du vil:-) Du er så syykt inspo! Skulle ønske jeg var som deg. Du ser alltid så lykkelig ut. Det hadde jeg også vært viss jeg hadde kunnet kjøpe så mye sykt fint og få hvem gutt jeg peker på- Elsker deg bella.

    73. Til alle som skriver drltt om Isabell nå, under dette innlegget. Er dere seriøse? Hun går gjennom noe sommer ekstremt vondt, noe alle burde vite? Kan dere ikke la henne være, indet miste under et innlegg som er såpass vondt og sårbart. Dere er kanskje uenige i hva hun gjør eller mener, men dere må jo vite selv hvordan det er å gå gjennom et brudd. Voks opp, og slutt å spark folk som er nede.
      Stå på, Isabell!

    74. Jeg har aldri noengang kommentert på en blogg,
      men den gangen her følte jeg at jeg fikk veldig lyst til å si noen ord til deg.
      Jeg er en del år eldre enn deg å kan nok ha ment et å annet om valg du har tatt opp igjennom men hvem gjør vel ikke gjordt ting som alle ikke er enig i. Å hvem er vi som står på utsiden egentlig til å dømme.
      Du har da ikke verken drept noen eller gjordt noen andre enn egentlig deg selv mest vondt etter det jeg vet.
      Kjærlighet gjør vondt, det gjør vondt på en god måte mens man har den,
      for da er man redd for å miste den å den gjør ekstremt vondt den dagen man mister den.
      Men man kommer seg igjennom det selv om livet er et sant helvete mens sorgen står på, og den sorgen er det lov og kjenne på.
      Men har en følelse av at dere kan finne tilbake til hverandre med tiden, lykke til videre.

    75. Synd å høre at det ble slikt mellom dere, jeg synes dere var ett søtt par:( håper både du og Pierre kommer dere ovenpå fort, og finner det dere ønsker dere❤️ Det fortjener dere begge to, det er aldri gøy når ett forhold tar slutt ❤️ Tenker på dere! Begge to. Varm klem❤️

    76. Du er en av de medt selvstendige kvinnene jeg har sett! det er så bra at du står opp for deg selv og viser andre hva du mener og hva DU betyr! du er et virkelig forbilde, spesielt for meg ❤️ du er helt fantastisk, fortsett sånn! bu på mads 🙄 han fortjener ikke å bli sett på insta-inlegg, han er en skuffelse mot deg og alle andre han påpeker alt mulig på! Du og andre fortjener ikke sånt, du er en helt AMAZING person som betyr masse!! stå på isabell!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg