JEG ER BARE… TOM

Tusen takk for alle fine ord i går, dere. ❤️ Det betyr mye! Etter jeg postet innlegget i går gjorde jeg absolutt ingenting resten av dagen, bortsett fra å slappe av hjemme hos mamma. Jeg fikk dårlig samvittighet for å sitte inne i finværet, men jeg får heller ta tak i livet senere. Det var godt å bare koble bort alt og bare være. Familien min får meg alltid i bedre humør, så jeg forsøker å være her så mye jeg bare kan i disse dager. Jeg har faktisk ikke sovet hjemme i leiligheten siden det ble slutt. Jeg husker hvor jævlig jeg syntes det var å være i vår daværende leilighet sist vi gjorde slutt, for 1,5 år siden. Det er noe med det at man har delt et hjem sammen, og så plutselig skal man bo der alene, uten den andre. Det er utrolig kjipt og døds uvant. Akkurat det der merker jeg at jeg trenger litt tid på å fordøye, og det er vel derfor jeg unngår å sove der nå i starten. Jeg håper det går seg til.

Og så må jeg bare ta opp en ting. Noen påstår at dette skal være et slags PR-stunt, og det gjør meg ufattelig oppgitt. Hvem faen velger å gå i fra hverandre etter 2,5 år for PR?! Jeg mener, har dere det bra? At noen i det hele tatt klarer å lire det av seg, er for meg fascinerende. Så, om dere skulle lure: dette er ikke et PR-stunt. Sånn! Det måtte tydeligvis poengteres for enkelte. Lol. Og for å være ærlig? Jeg skulle ønske at det var et stunt, at dette ikke faktisk var realiteten.

Jeg merker at det er litt vanskelig å skrive til dere, for jeg føler meg egentlig bare veldig tom. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal blogge om, hva jeg skal skrive. Jeg vil ikke fokusere på bruddet, for jeg tror helt ærlig at jeg bare vil gjør det vanskeligere for meg selv da. Jeg må heller forsøke å fokusere på positive saker og ting som får meg opp og frem. Så klart skal jeg tillate meg selv å “sørge” og kjenne på disse vonde følelsene, men jeg skal ikke la det ta over livet mitt. Akkurat på den fronten er jeg veldig glad for at jeg har den mentaliteten som jeg har – jeg har en utrolig sterk psyke. Venninnene mine har alltid blitt fascinert av meg når det kommer til det. Jeg har en tendens til å være veldig god på å skyve bort vonde tanker og nærmest bestemme at “nå tenker du på noe annet” og faktisk klare å gjennomføre det. Det er en teknikk jeg har hatt siden jeg var liten, gjennom en veldig tøff oppvekst. 

Ja, dere.. Jeg vet ikke. Alt er bare rart akkurat nå. Det gjelder for meg å holde meg sterk gjennom den første tiden nå, så har jeg troen på at ting blir bedre etterhvert. Jeg tror jeg avslutter her, men først må jeg igjen få takke alle dere fine mennesker som har sendt meg meldinger og støttende kommentarer. Dere aner ikke hvor mye det betyr for meg. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; jeg har verdens beste lesere. Dere står virkelig ved min side i både godt og vondt. Jeg føler oppriktig at jeg har 30.000 – 40.000 fantastiske venner som heier på meg uansett hva jeg måtte gå gjennom. Jeg er skikkelig heldig. Virkelig. <3

70 kommentarer
    1. Et brudd er aldri koselig.føler med deg.du får ta tida til hjelp,så blir ting bedre,mn ting tar tid.varme klemmer ifra meg❤❤❤.

    2. Ta tiden til hjelp og ikke vær alene❤️ Så vil du nok få det bra igjen etter en stund. Godt du har familien din å være sammen med❤️

    3. Hvorfor reiser du ikke bort litt? Ta med søskene dine eller venner og kos dere! Det hadde jeg SÅ gjort om jeg hadde like mye penger som deg

    4. Ett tips. Ikke finn en rebound, uansett om de bare kommer eller ikke. Ikke hopp inn i noe med en gang. Da ender du opp enda mer knust enn før, og følelsene for denne nye vil være dobbelt opp. Høres kanskje kjempe teit ut, men mener det. Både meg og venninnene våres har brent oss på det gang på gang.

    5. Dere virket jo så lykkelige på videoen hvor han opererte.. hvordan snudde det så fort? Håper det går bra med deg🌸

    6. De som mener at dette er for PR mener nok at dere kun later som at dere har gjort det slutt for å få mer oppmerksomhet. Ikke at dere faktisk har gjort det slutt, noe det virker som at du tolker det som.
      Uansett, masse lykke til i dagene og ukene som kommer, du er sterk❤️

    7. Det tar tid å la det synke inn❤️. Men hvorfor babe? Hvorfor? Jeg skjønner det ikke. Han har stått opp for deg, forsvart deg, gjort alt, og du med han. Jeg hadde virkelig ikke klart mer om kjæresten gikk! Jeg har en sådan bakgrunn som deg. Er blitt avhengig av kjæresten pga det. Tenk om du ser han med en ny? Would really break my heart🙈

    8. Dere har jo nesten ikke vært i den leiligheten siden dere “flytta inn” i den da, bare reist rundt. så går nok over 🙂 Og du skal jo snart kjøpe hus (har du sagt) så det overlever du nok <3

    9. Skal du fortsette å leie den store leiligheten alene? Eller hoppe i det å kjøpe en leilighet? Du kan fint betjene et lån på det du betaler for å leie. Hopp i det, du kan eventuelt leie den ut om du flytter utenlands eller noe ♥️♥️

    10. Når du var i Sverige når Pierre opererte var dere sammen da eller var du der kun for støtte? Eller skjønte dere allerede da at det ikke kom til å fungere?

    11. Jeg skjønner deg utrolig godt Isabel ♥️ Jeg gikk selv gjennom et brudd for 5 måneder siden og noen ganger gjør det ennå vondt, men du må vite at det blir bedre med tiden ♥️ Bare gi deg selv masse tid og bruk tiden med gode venner og familie som du vet lytter til deg og alltid er ved din side ♥️ Heier på deg!

    12. Hva med å reise bort en uke alene? Dyrke deg selv og finne tilbake til den gamle selvstendige Isabel? 🙂 utrolig hva en uke alene i et annet land gjør med en person!

    13. Du har vært på topplisten en stund til at det ikke gir mening at du “trenger” å lage ett PR stunt uansett.
      Håper det går bedre med tiden!

    14. håper du er klar over at omtrent halvparten av følgerne dine bare leser bloggen din fordi du virker dum, narsisistisk og irriterende? veldig underholdene men trolig ikke på den måten du tror. beklager å måtte si det, men slik er sannheten lol

    15. Det er jo bare et par uker siden du sa at P var villig til og flytte til LA??? Visste dere ikke da at forholdet var på vei til og bli slutt? Hvor lenge er det siden det ble slutt? Håper det går bra med dere etter forholdene.💕 Det er veldig synd at det ble sånn for dere kler hverandre så godt.❤️ Men der er ikke enkelt når det ikke fungerer, har nettopp vært igjennom det selv:(

    16. Du ønsket deg en hund en gang. Det kan hjelpe på ensomheten❤️ Knytte et bånd med en hund kan være ganske fint og hjelpsomt:) håper du føler deg bedre etter hvert💓

    17. Beklager sorgen han virket som en fin mann.
      Verden er hevete er jeg overbevist om.. nå sendes store mengder dyr nyfødte også til slakteriet pga finværet og gressmangel ,vannmangel osv får vondt overalt på deres vegne tenk å måtte dø pga de bare er til produksjon uansett for et samfunn vi har.attpåtil er tidenes største skogbranner i Sverige gråter på alle dyrs vegne de som dør fanges av flammene og de som ikke har noe sted gjøre av seg… er helt for jævlig… er iallfall hell on rart for de gode dyra. Sitter inne jeg og hater sola når den gir slik smerte for dyra.

    18. Uff, så vondt 🙁 For meg virker det ikke som dere går fra hverandre fordi dere ikke har følelser! Dere var jo så fine sammen. MEN, noen ganger funker det ikke selv om følelsene er der, det vet jeg av egen erfaring. Det som er så leit er at man lengter etter den spesielle personen, dag og natt og man føler seg ikke hel uten… Men likevel så fungerer det ikke som det skal når man er sammen og da er man nødt til å la det gå og ta tiden til hjelp <3
      Det vanskeligste etter et brudd er å se exen men noen andre. Men samtidig unner man dem de siden man bryr seg og håper han er lykkelig. But it still hurts 😛
      Jeg håper fortsatt dere kan få det til å funke en gang i fremtiden. Dere passer så veldig godt sammen. All lykke til!

    19. En mamma som bryr seg om sønnen sin, har nok gitt han gode råd. Om å holde seg unna jenter som deg. Ingen mor i verden vil se en hun elsker alt på jord sammen med deg. Umoden Falsk Drame osv. Men skjønner jo at sånt forstår ikke du. Som aldri har hatt foreldre som har tatt vare på deg.

    20. Hei! <3
      Du vet, de som hater på deg kjenner deg ikke. De ser en brøkdel av hvem du er gjennom en blogg, og spyr ut hat. Og, jeg spør meg selv, hva slags person ville sagt så slemme ting til et annet menneske som gikk gjennom en breakup (etter å ha lest kommentarer fra forrige innlegg)? Eller, uansett, hva slags person vil si slemme ting til et annet menneske med hensikten til å såre? Det sier mer om dem enn om deg. Uansett hva du skriver, finns det dem som ALLTID skal pirke på og snu ting til noe negativt, og det er folk som direkte mobber deg. Men, fordi du er en offentlig profil tror de at det er greit. Mobbing er ALDRI greit, uansett hvor kjent du er eller ikke. Det er, og det vil alltid være folk der ute som gir f**n i andre menneskers følelser, de sier ting kun for å såre på tross av at slike, som deg, aldri har gjort noenting for å såre andre mennesker. Det sier SÅ mye mer om dem enn om deg.
      Jeg kjenner heller ikke deg. Men, jeg vet at jeg leser bloggen din fordi du er interessant. Fordi jeg synes du er vakker. Fordi jeg synes at ditt blogg innhold er noe som alltid trekker meg til å sjekke ut hva du skriver. Fordi jeg synes du virker som en familiekjær og herlig person som gjør ting for dem du er glad i. Fordi du legger ut amazing outfits som jeg blir inspirert av. Selv om jeg ikke kjenner deg så synes jeg du virker fantastisk, og jeg ønsker deg alt godt gjennom denne vanskelige tiden. Å gå ut av et forhold er helt forferdelig vanskelig, og jeg, som en av dine lesere, står bak deg og støtter deg, og er her for deg. <3

    21. Te deg så har kommentert klokko 22.03: koss i alle daga kan du få deg te å sei nåke så stygt te eit anna menneske? Ka i alle daga e da du har opplevd, så gjer at du syns da e greit å sei nåke så stygt te nåken? Eg veit ikkje kem så ikkje e blitt tatt vare på av foreldrene sine eg, men einkvar så har blitt oppdratt av gode foreldre og forbilde har lært at ein ikkje ska sei sånne ting te andre
      Du burde skamma deg.

    22. Skjønner noe grad hva du føler, har akkurat opplevd en brudd selv. Det er ikke like lett å la ting gå. Håper du føler deg bedre og kommer deg til din vanlige humør 🙂

    23. Fantastisk selvinnsikt i headeren:-) Ja, du er en narsissistisk enkel person. Null substans, utenom “hard jobbing” med oppdatering av shopping og antrekk.

    24. Et tips er å finne på noe gøy med venner og familie🤗dra på tivoli, badeland eller piknik hvor du lar telefonen og bloggen være igjen hjemme❤️Vet at det kan være vanskelig å kontakte folk siden du kanskje vil være alene, men jeg låver deg at det vil hjelpe💓 -Klem🤗

    25. Jeg blir så sint og ikke minst lei meg når jeg ser hvordan andre mennesker oppfører seg mot deg. Jeg kan ikke forstå hvordan folk kan lire av seg noe sånt.. Og spesielt etter jeg så det klippet hvor de ungdommene bevist prøvde å gjøre narr av deg med den sangen. Jeg måtte faktisk ta til tårene, jeg mener, hva skjer med menneskeheten? Bare fordi du er en offentlig person så skal du takle alt dette drittet? Bare fordi du er en offentlig person så skal det være greit å slenge dritt til deg? Jeg blir så lei meg og frustrert, ingen fortjener å bli behandlet sånn. Jeg heier på deg, du er en så stor inspirasjon for mange, jeg håper ikke du lar disse tullingene ta knekken på deg.♥️

    26. Hei 🙂 det er mange som har skjønt det før deg at du og Pierre aldri kom til å holde😅 tror du seriøst broren og moren hans hadde latt han ta ett så dumt valg🤪 i know about this… måtte kommentere da det ser ut som du virkelig e lost og ik skjønner noe. Det er jo selvfølgelig kjipt
      Men .. come on. Du er ikke akkurat wifey material 😋( not my words , i think u know who said that) Pierre er som u sier fantastisk menneske og en som deg trenger han ikke. Han må utvikle seg mer og du dro han mere ned enn opp.. god bedring;)

    27. Håper det går bra med p han kan ikke ha det lett nå ,får håpe han treffer en riktig snill og god jente llykke til p

    28. Til anonym kl22.03: Altså er du helt fullstendig skadet i hodet ditt? Hva f.? Om du er kvinne selv, så må menn og mødrene dens og Gud vet hva, holde seg langt unna slike onde kvinner som deg. Ondskap er værre enn alt annet, så fei for din egen dør du.
      Til deg Isabell. Ønsker deg alt godt og ønsker deg hell og lykke i tiden fremover. Det ordner seg for snille jenter.Jeg håper du syntes synd i disse tragiske menneskene som åpenbart mangler noe vesentlig i livet sitt, ellers hadde de ikke orket å bruke tiden sin på å skrive drittkommentarer på en blogg på fritiden sin. Latterlig tragisk rett og slett.

    29. Kjære, fineste elskede deg – jeg vil bare gi deg en stor, stor klem. Den største klemmen jeg kan. Det gjør så vondt i meg å vite hva du går igjennom, og jeg sender deg all kjærlighet og positiv energi <3 Du er et fantastisk menneske, det må du aldri glemme. Store klemmer <3

    30. LOL! Slik lesning er underholdning i hverdagen.
      Kommentarfeltet er også ganske underholdene.
      Kan ikke folk bloggeom noe som faktisk betyr noe?!?!

    31. Kan du lage et innlegg/video om hva som står i dagboken din? 🙂 så på sistertag-videon til Sidra, og hadde vært morsomt å se tankene dine fra du var ung 😀

    32. Er du helt iddiot Isabel? Hvem faen er du til å bestemme om en sang skal spilles høyt eller ikke? Hvis de spilte sommerkroppen høyt hvorfor bryd du deg?? Hvor faen er Isabel transe Raad nevn i sangen? Veninna mi ligger ikke bloggen din men hun henger meg ikke ut for at jeg leser din blogg mens jeg sitter siden av hennne! Hvor iddiot er du ? Så bra du fikk dokumentert på snapp så folk kan se hvit psyko du er! Du må jo serr være paronoid! Hvor mye fikk Newa betalt for å snakke med de gutta da? IDDIOT

    33. Er du helt iddiot Isabel? Hvem faen er du til å bestemme om en sang skal spilles høyt eller ikke? Hvis de spilte sommerkroppen høyt hvorfor bryd du deg?? Hvor faen er Isabel transe Raad nevnti sangen? Veninna mi liker ikke bloggen din men hun henger meg ikke ut for at jeg leser din blogg mens jeg sitter siden av hennne! Hvor iddiot er du ? Så bra du fikk dokumentert på snapp så folk kan se hvit psyko du er! Du må jo serr være paronoid! Hvor mye fikk Newa betalt for å snakke med de gutta da? Dette er jo like ikke som «liker ikke justin bier» ikke syng spill sangene hans da for han synger om kjærlighet og det ha fler om meg IDDIOT skjerp deg der tråkka du i salaten for å få sympati kjære!

    34. Jeg tror dessverre at hatet mot deg/dere har vært me å påvirke forholdet og hvis det har det synes jeg det er veldig synd, siden dere var et så søtt par❤️❤️ Jeg skjønner bare ikke hvorfor hatere vil bruke så mye tid på å skrive så mye stygge kommentarer om deg❤️ Håper det går bedre med deg❤️

    35. #Sommerkroppen your face, du ser jo ikke akuratt bra ut med opperasjon heller da alt påkroppen din ser kortvokst ut

    36. Om du synes det er vondt å være i deres felles hjem uten P, kanskje det kan være en idé å høre med en venninne/lillesøster eller lignende om de kan bo hos deg noen dager? Også gradvis venne deg til å være der alene?
      Brudd er vondt! Ta deg tid til å sørge og ta vare på deg selv 🙂

    37. sterk psyke? psykisk styrke ligger ikke i å kunne lyve bort- men å kunne bearbeide slik at en ikke blir plaget av hendelser….

    38. Kjære deg! Ett brudd er aldri godt å gå gjennom, det gjør vondt på alle måter! Føler virkelig med deg! Å til alle dere som kommenterer her, skjerp dere! Flesteparten av dere har vell gjennomgått dette selv, å resten har vell aldri opplevd det for dere er noen forferdelige, grusomme mennesker som ingen vil ha! Makan til oppførsel!!!! Vil tru foreldrene deres er veldig stolte over hvordan dere behandler andre mennesker!! Jeg blir så forbannet!! Å når stakkars jenten gjennomgår en vond tid, så hold no igjen den stygge kjeften deres!!! Vil tru dere selv vil ha mennesker som bryr seg om dere, kjente eller ukjente når man har det slik som Isabell har det!! Nyt tiden med venner og familie, kjære du❤️ Det kjennes ikke sånn ut nå, men det vil bli bedre 😊

    39. Om Mads Hansen hadde lagt seg flat for alt han hadde sagt og gjort vondt mot deg, kunne du ha tilgitt han?

    40. Nå som det er slutt kan du jo gjøre hva du vil! Og du har jo penger til det og 😁👍🏻 Bare å flytte til LA og leve livet 😁 kanskje en rik mann kommer på kjøpet 😁 meld deg inn i «millionaire matchmaker» 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg