DET HAR KOMMET TIL EN SLUTT

Jeg er sjeleglad for at alt er over og jeg nå har fått stopp på det jeg opplever som mobbing/håning/latterliggjøring. Jeg er stolt over meg selv som tok motet og kontaktet han. Nå er det over. Jeg kommer alltid til å mene at det han har postet om min kropp er ufattelig lavmål og direkte ufyselig, og det å få stopp på nettopp det er alt jeg har bedt om. Slik oppførsel er ikke greit overhodet, og det burde aldri forekomme en gang. 

Jeg gleder meg til å gå tilbake til normal blogging igjen, da dette blir det siste dere hører om alt det her. Endelig.

71 kommentarer
    1. Fantastisk at du ringte han og forklarte, og fantastisk at han respekterer det. Selv om dere er uenig, så syns jeg de kommentarene var forferdelige, både til deg og han. Var stolt av deg selv!❤️ Ha en fin dag videre.

    2. Du forsto endelig at du ikke kunne anmelde han for noe. Og du vokste opp å gjorde det må en ikke pr måte. Det var på tide. Du kanke anmelde folk for sånt. Han gjorde ikke riktig. Men du hadde ikke noe på han for at den anmeldelsen skulle få kommet noe sted. Men du fikk masse oppmerksomhet det siste døgnet. Og det elsker du jo du driver jo av at folk snakker om det. Bare bra ingen aviser gadd og skrive om det tåpelige greien du kom med å anmelde han. De viste det var for dumt så de valgte og ikke skrive om det. Og endelig skjønte du også at det ble for dumt.

    3. Høres bra ut! Han har vært åpen om å snakke med deg lenge og endelig ringte du. Flott! Håper du også nedtoner bilder av kroppen din, for det er mange andre profiler enn han som viser hva du legger ut. Du har mer å komme med enn den. Vis de at du kan bidra med dypere ting enn kropp ♥️ Synes du gjorde et riktig innspill nå, og kanskje du blir mer kjent for andre ting enn den opererte kroppen din. Det er tross alt den du er mest kjent for hos folk flest. Du har vist deg voksen med dette, og håper folk ser du kanskje vil endre image. Det vil du tjene på i det lange løp. ♥️♥️♥️♥️

    4. Anja: Jeg har vært i dialog med politiet, og de bevisene jeg har på enkelte ting han har postet om meg, er nok grunnlag til anmeldelse. Det er æreskrenkelse. Men jeg valgte å kontakte han personlig før jeg gjorde det, for å se om vi kan få en stopp på dette uten å måtte blande inn noen andre parter. Alt jeg har ønsket er å få slutt på det jeg opplever som utrolig krenkende og vond oppførsel. Og det har jeg nå fått. Fortsetter det, blir det naturligvis anmeldelse. Nå har jeg gjort det jeg kan.

    5. Endelig en voksen avgjørelse fra begge kanter. Nå sender dere begge ut det riktige signalet på hvordan man håndterer en konflikt og er gode forbilder begge to. Bra jobba! Dette vil vi se mer av i sosiale medier. Hurra!

    6. Skjønt du har vært i kontakt med politiet, men iht til anmeldelse har du svært lite å gå på. Ikke skriv æreskrenkelser, du kan heller skrive en lang rettsak med ord mot ord. Dere hadde aldri kommet noen vei.

    7. Rart at han først nå ønsker å få en stopper på dette, når han blir truet med anmeldelse. Får håpe han skjerper seg når det kommer til visse andre folk også!

    8. Herregud hadde heller anmeldt han for det han har gjort. Bra du ringte og stoppet han, – MEN da får han ingen straff. De andre han har mobbet blir han å forsette å mobbe. Du stoppet det bare for deg selv. Du skulle heller anmeldt og latt han få straff for ALT han har gjort

    9. Til Anja: Ha du pålitelige kilder til dine konklusjoner? Hvordan vet du at man ikke kan anmelde nettmobbing? Jobber du som advokat eller politi? Hvordan vet du at Isabel gjorde alt dette for oppmerksomhet/PR? Har du pratet med henne selv? Nei? Ingenting? Det er bare noe du TROR du vet? Da er synspunktene dine ugyldige og unødvendige. Ha en fin dag videre.

    10. Hva er det som er galt med dere som er så negative mot denne jenta? Ser dere ikke hva mannen har sagt og skrevet om henne i hennes tidligere blogginlegg? Om Isabel valgte å snakke med han og ordne opp i det så er vel det greit? Hva har det med oppmerksomhet og kroppen hennes å gjøre? Hvis dere så jævla lei av at hun legger ut ting som ikke er passelig i deres øyne så vet jeg hva dere kan gjøre! La være å se og lese! Finn på noe annet å gjøre! La jenta være i fred! La henne gjøre det hun vil gjøre! Ikke la noen trekke deg ned Isabel, du er fantastisk akkurat som du er. Veldig merkelig at man hører hele tiden «vi må stå sammen» men likevel så er det bare drittslenning fra folk! Skaff dere et liv å finn på noe bedre å gjøre enn å slenge med negative kommentarer som er så unødvendige! Syntes du gjør en fantastisk jobb, and girl show them what you got! Drit i hva andre sier! Lev livet ditt akkurat som du vil! Nok er nok ass folkens, blir kvalm av all det drittet som blir skrevet her.

    11. Sjeleglad på dine vegne for at dette forhåpentligvis er kommet til en slutt. Du går frem som et fantastisk forbilde ❤️
      Over til noe annet; har du link til den hvite kimonoen du brukte i Dubai? Finner den dessverre ikke hos house og CB… Så utrolig fin!

    12. Nå ble jeg faktisk sykt glad! Stå på Isabell, det du nettopp gjor var det eneste riktige❤️ Stå på💋

    13. Så fantastisk at dere har kommet frem til en enighet! Lurer bare på hva dere har kommet frem til mtp innleggene som dere allerede har lagt ut om hverandre på Instagram og blogg? Skal de fortsatt være tilgjengelige for alle sammen eller skal de slettes? Jeg personlig tenker at det ville vært best for dere begge om disse bildene og innleggene arkiveres/slettes, slik at de ikke vises mer. Da kan dere starte med blanke ark uten at folk skal fortsette å nevne krangelen dere hadde pga et gammelt innlegg❤️

    14. Mads veit han skulle ha slutta for lenge siden men ble hyped up til den grad at han rett og slett blåste i det: Det er som den bølla på barneskolen som ler og peker på ungen han gjør narr av og blir hypet opp av de andre klassekameratene for det han gjør er morsomt og “kult”.Bare elsker å være morsom på andres bekostninger. Men det er ikke gøy når den ene parten blir såret og lei seg. Denna tok han for langt, og jeg tror han helt ærlig var klar over selv. Glad det hele er over!

    15. Det er så mye jeg er enig i med Mads, men så mye jeg er enig i med deg også. Det som har påvirket meg mest negativt er ikke hvilken «sak» hver av dere har kjempet for, men det konstante offentlige dramaet på sosiale medier mellom dere. Jeg er såååååå glad for at dere har kommet til enighet om å slutte å nevne hverandre og BRA gjort av deg å ta initiativet til å få en stopp på dette. Det er ikke hva dere har skrevet om hverandre som har irritert meg mest, men å gjøre det så offentlig og involvert resten av Norge til å slenge dritt. Jeg forstår mye av det Mads legger ut, men jeg synes derimot at når noen som deg sååå lenge har sagt klart i fra at nok er nok og ikke blitt respektert – er forkastelig. Folk må lære seg å akseptere at ALLE er forskjellige, og det finnes ingen fasit på hva som er riktig måte å reagere på. Noen tar slike ting med et smil, andre ikke og sånn er det bare. Blir for dumt å forvente at alle skal ha samme dose av «selvironi» og at du måå tåle det fordi sånn og sånn. Nei – vi er forskjellige og alle reagerer forskjellig. Hvis du skulle «tåle» dette, ja da skulle han ha «tålt» at du tok deg nær av det. Jævla normer og jantelov. Takk for at du viser hvordan slike ting skal håndteres for å få en slutt på noe så ufordragelig som dette. Det var ufattelig godt å høre at dere har kommet til enighet.

    16. Det er bra du tok å ringte og dere fikk snakket om dette, men tror du ikke du ville spart deg for mye hodebry, tristhet osv hvis det hadde blitt gjort tidligere? Mener det er voksent gjort av deg og håper dette er en erfaring kanskje begge kan lære litt av 🙂

    17. Fantastisk at du gjorde dette. Det står det virkelig respekt av. Hvorfor må noen ALLTID kritisere andre sitt utseende? Nå er ikke jeg en offentlig person, men opplevd mye kritikk over kropp og utseende likevel. Så mye at jeg ble veldig syk i over 15 år, men selv ikke da stoppet det(dette var for 15 år siden og i skolealder osv). Så jeg føler så innmari på det hvordan dette har vært for deg som er en offentlig person.
      Klem fra Anne Lise ❤

    18. Kjære Isabel. Dette ble jeg veldig glad for å lese! Uansett hvor uenige man er om hvordan man skal -og bør eksponere seg og hvordan være et sunt forbilde – så gikk dette altfor langt. Så flott at du ringte han personlig og at han respekterte deg og dine følelser. . . jeg har bare måttet tåle en musefis av kritikk i forhold til deg etter jeg postet forrige innlegg hvor jeg stilte meg kritisk til Hansen, så hatten av for alle profilerte personer som takler og tør å stå i stormen <3 Klem Iselin

    19. Anmeldte du ham allikevel, eller bare tok du kontakt? Uansett, jeg har lest bloggen din en stund nå og støtter deg ❤️

    20. Kan du Plis dele en nelly rabattkode???? På enten nelly Brands eller alt?? Har Såå lyst til å shoppe, men hadde vært så greit med litt rabatt❤️❤️❤️

    21. Så bra dere greide å løse dette på en ordntlig og voksen måte 🙂
      Utrolig tøft og bra gjort av deg Isabel!

    22. Så fantastisk! Stolt av dere! Sjekket kommentarer på ditt forrige innlegg siden jeg hadde lagt inn kommentar der. Så at noen skrev at MH fortsatte på sin IG profil, men hans siste post er lagt ut før du postet dette innlegget.
      Får håpe MH respekterer avtalen deres i framtiden. Det må kunne gå an at folk respekterer hverandre selv om man er uenige.
      Ønsker deg en fin kveld. 😊

    23. Der har du ei jente som valgte å rette seg opp i ryggen og som videre tok saken på en voksen måte! Imponerende, fortsett sånn 🙌

    24. Så bra, så bra! Viser bare hvor voksne og goe folk dere er begge to. Jeg trodde helt ærlig att Mads var for barnslig te å ha en slik samtale med deg. Så han overrasket nå. You go girl. Det står respekt av den telefonen du tok der. Hæ? Glemt!!? Ja fatte ikje ka eg skrive. Har glemt d heilt. Mads hvem er det?

    25. Jeg har fulgt Mads på instagram og bloggen din ganske lenge. Mye av det Mads formidler er jeg enig i, at kirurgi ikke skal normaliseres.
      Du har absolutt ikke trengt operasjonene, du var veldig pen før alle inngrepene ❤️
      Mads gikk alt for langt, ja han mobbet deg på det groveste. Fikk helt vondt inni meg på dine vegne. Er ikke noe rart at barn mobber hverandre når vi voksne er enda værre!
      Jeg synes det er helt merkelig hvorfor akkurat du fikk gjennomgå så hardt, bloggeren Sophie Elise har jo operert seg like mye (om ikke enda mer?).
      Du er sterk! Jeg digger deg 🙂

    26. Hvis dere har komt til enighet så burde vel han slette blogg innlegget han kopierte og lagt innpå instagram av deg som står at du anmelder han ?

    27. Veldig bra! En fin måte å løse opp mellom dere. Synes fortsatt du kan anmelde hatersene i kommentarfeltene. De er jo det egentlige problemet. Vanskelig å ta de, men det er de man bør sette en stopper for.

    28. Så bra 🙂 Har ikke vært enig i de siste dagers krigen på blogg og instagram. Fint å se at man faktisk kommer noen vei med å heller være voksen og snakke sammen om dette og da finne en løsning isteden for å sitte på hver deres kant og krige! Jeg er på ingen lag men liker dete begge og heier på begge to!

    29. Synd, for nå går vi glipp av morsomme poster fra Mads Hansen, og Isabell får fortsette med usunn reklame inn mot sårbare unge. Bra måte å vri seg unna all kritikk Isabell, for nå kan du fortsette i fred – uten kritikk.

    30. Helt fantastisk Isabel – er utrolig glad og stolt på dine vegne!
      Ville bare si ifra om at han fortsatt har ?Norges Største Mobber? -Isabel Raad, 26. juli 2018 i bioen.. Kanskje noe han burde ta vekk da.

    31. Hei. Må bare kommentere her. Synes det er kjempe fint at du har fått ordnet opp med han. Og jeg håper virkelig han stopper med det han driver med! Men det som jeg synes er synd, er at at hans oppførsel smitter over på andre, og unge (og gamle) mennesker synes det er helt greit å holde på sånn som han. I går fikk min lesbiske venninne masse stygge kommentarer på bildene sine på Instagram med # madshansen fra en falsk profil. Så det jeg vil frem til er at ved at du hadde anmeldt han som er en såpass kjent profil, hadde det kanskje hjulpet mange andre som utsettes for det samme. Mange opplever dette i hverdagen pga han,fordi de lærer at dette er OK oppførsel. Noe det absolutt ikke er!!! Stå på Isabell🙂

    32. Seriøst Isabel, du burde anmelde han. Det han holder på med er ren mobbing og trakassering av deg personlig, og du har så mye bevis på dette. Han fortjener virkelig ikke å slippe unna. Selv om han kanskje slutter å trakassere deg nå så vil han nok mest sannsynlig fortsette å gjøre dette med andre offentlige personer. Ikke bare det så påvirker han mange andre unge mennesker til å tro at oppførselen hans er grei. Helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har anmeldt dette tidligere. Ja, det er voksent av deg å ta den samtalen med han, men synes likevel du burde gjennomføre anmeldelsen fordi han og resten av klanen hans trenger å forstå forskjellen på hva som er mobbing og hva som er humor. Jeg synes hele denne offentlige debatten og uthengingen har vært helt forferdelig og har selv rapportert inn flere av innleggene hans da jeg synes de rett og slett er støtende.

    33. Hele problemet er vel at enkelte ikke skjønner hvor mye det koster for deg å være åpen og ærlig på denne bloggen. Det er alltid slik at det er ting å kritisere hverandre for, vi er ikke alle like, men her deler du dine seire og nederlag, helt usensurert og åpent. Det siste du trenger er noen som håner deg. Godt dere ble enige om å la denne kranglingen ligge. Jeg synes du er så tøff og ærlig, digger deg. Kunne alle bare vært så ærlige og ekte som deg!

    34. Synd enkelte mennesker ikke forstår at hvis de slenger hat, mot en offentlig person hver eneste dag, at de kanskje er med på å mate opp under operasjoner og kroppspress hos den offentlige personen? Egentlig er det jo de som slenger dritt sin skyld at folk endrer på utseende! Så skjerp dere

    35. Ryddig og voksen måte du håndterte dette på. Imponert over at du fant mot til å kontakte han. Nå sender dere begge riktige signaler til alle som sitter og slenger dritt på nett!

    36. Wow nå som du endelig kom frem til å anmelde han, så skal han for første gang gjøre seg enig i å ikke lenger mobbe def. Føler dette bare er manipulasjon og at han kun sier det fordi han er redd for å bli anmeldt. Jeg syntes at du heller burde ha fortsettet med anmeldelsen

    37. Så bra!! Mobbing er overhodet ikke greit. Verken fra voksne eller barn. Dette har jo gått altfor langt. Tøff du er som sa i fra. Folk må slutte bry seg om hva alle andre gjør!!! La folk få gjøre som de selv vil! Ikke bry deg om naboen er det noe som heter. Det burde nordmenn snart lære seg. Stå på Isabell. Du er vakker❤️🌸

    38. Du vet at ærekrenkelser er avkriminalisert?
      Du må eventuelt gå til sivilt søksmål, men der kommer du til å tape. Medaljens bakside ved å være en offentlig person er at du må tåle mye mer.

    39. Jeg har ikke brydd meg særlig stort om Mads Hansen, men titta innom instagrammen hans, og han driver med body shaming, så uansett om Frøken Sraad hadde vært overvektig eller tynn så er faen meg ikke greit å holde på sånn han gjør.
      Du burde be han slette ALLE bilder av deg, for jeg tenker du ikke samtykker til at bilder av deg liggerer på hans profil.
      Jeg rapporterte profilen hans som støtende og trakaserende. Det syns jeg alle som er imot bodyshaming skal gjøre.
      Elsk deg selv liksom, tykk eller tynn.
      Tusen klemmer til deg frøken💜

    40. Skjønner ikke hvorfor du har så dårlig selvtillit av kroppen din, og at du lar deg påvirke av kommentarer. Alle med gangsynet i behold ser da at du er en uvanlig vakker kvinne. Som kunne vært hentet fra hvilket som helst motemagasin. Du er rett og slett norges mest pulbare blogger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg