NY REISE BOOKET TIL …

GIRLS TRIP GIRLS TRIP GIRLS TRIP

Åh, jeg er SÅ lykkelig nå! I kveld kom Newa til meg for en skikkelig jentekveld med snacks og film, og det endte opp med at vi helt spontant booket oss en Dubai-tur i september. Haha, dette er en av mange grunner til hvorfor jeg elsker den jenta! Hun er like spontan og crazy som meg! Dette blir SÅ sjukt gøøøøy, dere! Jeg klarer nesten ikke å vente, haha. Jeg har jo nettopp gått gjennom et brudd og opplevd en del motgang i det siste, så jeg behøver virkelig noe å se frem i mot. Dubai-tur kunne jo ikke passet bedre! Jeg har jo allerede vært der to ganger (begge ganger i 2017 faktisk), og jeg elsker virkelig det stedet. Det er så fint, nytt og ikke minst spennende der. Jeg gleder meg til å vise Newa alt det man MÅ oppleve. Woooho!! GIRLSTRIP IT IS!

Dette var en ufattelig fin kveld. Jeg er så glad nå! Det blir masse god mat, beach clubs, festing, SHOPPING og ikke minst opplevelser som vi alltid kommer til å minnes. Dette skal bli tidenes mest fartsfylte ferie. Både Newa og jeg er to jenter med ekstremt mye energi og vi begge er veldig rastløse, så jeg er meget sikker på at jeg har mye å glede meg til. ÅHHHH, dette behøvde jeg skikkelig nå merker jeg!

Tidenes beste lørdag, haha. <3

82 kommentarer
    1. Vær ekstremt forsiktig med festing der. Jeg kjenner ei av de to jentene som har sittet fengslet der i tre måneder pga alkohol.

    2. Åå,gleder meg til og se bilder derifra, Dere to er så fantastiske mennesker, du fortjener alt godt!!

    3. Omg kos dere så sykt mye!!!! Du fortjener virkelig en superfin tur nå uten drama og problemer!!!😻🤩

    4. Fineste jentene!😻gleder meg sykt mye til å høre om turen deres!💗dere er 2 helt fantastiske mennesker!

    5. Til deg over her^^. Hun sa at de spontant booket det, altså at de ikke har planlagt denne turen men booka den spontant i kveld

    6. Jeg bare lurer på, siden blogging er så hard jobbing, hvordan har du tid til å dra på enda en ferie? Du har jo godt og vel sikkert gått over de 5 vanlige ferieukene som er vanlig i mange jobber. Til og med de jobbene, man faktisk må jobbe i, som f. Eks lege eller sykepleier har man 5 uker ferie.

    7. Irriterer meg hvor miljøfiendtlig du er. Du bestiller tonnevis av klær hver måned og tar utallige flyreiser hvert år. Er du ikke klar over hvor lite bærekraftig du lever?

    8. Er det du som betaler for newa også? Dubai er jo så dyr reisemål, hvordan har newa råd til noe sånt? Ser ikke at hun jobber noe sted heller nå. Bare nysjerrig, ikke frekt eller noe

    9. Kan du vær så snill å komme med en rabattkode på Nelly imorgen? eller så fort som mulig? <3 <3 <3

    10. Hvorfor velger du Dubai hvor de er så sykt strenge med alt og man må passe seg sånn med alkohol, festing etc, og ikke heller Marbella hvor alt er så mye mer avslappet?!

    11. Skjønner ikke hvorfor du av ALLE steder i verden på død og liv må reise til dubai? Er du klar over hvor shitty den plassen er? Kjønnsdiskriminering, og LHBT personer kan havne i fengsel eller henrettet værste fall.. Når du reiser ditt så støtter du opp til det og landet tjener da godt på turismen sin. Hadde heller brukt tiden min på å finne et annet «fint» sted enn Dubai. Hvorfor ikke dra til LA igjen? Newa har ikke opplevd LA sikkert 🙂

    12. Hei Isabel. Trives enormt mye ved å følge din blogg! Syns du er en heftig person helt ærlig♥️ Jeg er i et forhold, og vi som deg og Pierre slått opp flere ganger, og hver eneste gang er det jeg som sletter bildene som jeg og han har tatt sammen. Jeg så at Pierre enda beholder bildene av dere to på instagram, men ikke du? Er det typisk oss jenter? Jeg gjorde det for å glemme han fortest mulig, men lurer på hva du tenker om det? Støtter deg stå på🌸

    13. Herligheten la de dra der de selv vil! Tror de kommer til å kose seg kjempe mye! Håper dere koser dere masse! Kanskje dere møter huda beauty siden hun bor i dubai!

    14. Skal du i det hele tatt reise med familien din? Vet Sidra har nevnt det flere ganger i videoer at du skal fikse reise sammen med de i sommer og at hun gleder seg såå mye til det skjer. Kommer det til å skje?:)

    15. Isabelll, når du sier til oss «vær snille mot hverandre» så begynner jeg å tenke på hvorfor du svarer leserene dine frekt og bitchy i kmt, nesten uansett hva slags kmt (utenom sånn «loveyou» greier) så er det noe småfrekt tilbake, syntes du det er gøy eller hva er greia? Ikke vits i å svare «nei, jeg gjør ikke det» for d r ganske tydelig, men hvorfor?? Sånn som denne type kmt, konstruktiv kritikk ville blitt småfrekt besvart

    16. Newa er en herlig person. Hun fikk mye pepper men jeg likte henne godt som kunne stå fram som den hun er.

    17. Med tanke på shopping, tror du noen av venninnene dine synes det er kjipt å dra i butikker med deg i og med at dere har en så stor økonomisk forskjell? Du har jo penger til å kjøpe det meste du vil fra de fleste dyre merkene. Er det noe du eller de tenker på?

    18. Noen her sier man må være forsiktig med tanke på alkohol og arrestasjon? Er ikke helt oppdatert på hva som er lov der og ikke… Hva er det som kan skje om man foretar alkohol eller lignende?

    19. Hvorfor svarer du ikke på kommentarene om hvordan du påvirker miljøet eller at du reiser til et land som er fucka når det kommer til kvinnediskriminering osv? Hvorfor vil du støtte det ved å reise dit? Og hvorfor er du så miljøfiendtlig?

    20. Hei Isabel. Tidlig i juli skrev du at du skulle legge ut vlogg fra da du møtte Kim K. Og rundt påske skrev du at noe meeeget spesielt (!!) hadde skjedd på jobbfronten, og at du feiret med familien. Kan du fortelle oss leserne snart hva det var/er? Eller ble det ikke noe av? Og hvor finner jeg vloggen fra møtet ditt med Kim?

    21. Heidi: Vloggen fra Kim kommer ut i dag <3 Det som har skjedd på jobbfronten har jeg enda ikke lov til å gå ut med. Jeg venter på klarsignal. Det er noe jeg har jobbet hardt med i noen måneder nå, og jeg gleder meg SÅ til det skal avsløres!

    22. Hedda: Man må ha “sertifikat” for å få lov til å ha alkohol hjemme, så det å for eksempel dra på afterparty er ikke det lureste man gjør da man ikke vet om vedkommende har lov til å ha alkohol hjemme. Det er en veldig merkelig regel, men så lenge man ikke drar på narch etter klubben er man ganske good to go 🙂 Det er så klart ingenting vi kommer til å gjøre, bare slik at det er sagt.

    23. Jeg skal til Dubai i oktober, og lurte på om du kunne skrive et innlegg eller Nor om hva man absolutt må få med seg i Dubai. Nevne gode restauranter osv☺️

    24. Hvis du og Pierre fremdeles har et så godt forhold etter bruddet som dere påstår, og han nettopp skrev på sin insta story at du var hans bestevenn og at han elsket deg. Hvorfor følger dere ikke hverandre?

    25. Hei Isabel. Jeg ser du prøver å skrive veldig «pent», sikkert fordi du er fra stavanger, men det høres veldig rart ut når du bruker «behøver» i stedet for «trenger» 😆 Har aldri vært borti noen som bruker det ordet så mye som deg 😅

    26. Så blogging er har jobbing? Slik som syskesøstre ja skulle likt og fått greie på hvor mange som reiser på spontan tur til dubai eller har ferie 7 til 8 ganger i året løøøøøøk

    27. Kan du forhåndsskrive noen innlegg når du drar til Dubai, f.eks noen av de temaene du har lova å lage innlegg om? Blir kanskje litt kjedelig med reprise av de to andre Dubai-turene dine på bloggen…

    28. Kos dere masse vakre!!! Skal på jentetur med min bestie til Dubai selv nå på Onsdag😍 Can?t wait!! Så deilig å sette hverdagslivet litt til siden og bare nyyyte.
      Gleder meg til å følge reisen deres😘 klem!

    29. Syntes d r litt morsomt at noen kan være så lite intelligente at de sammenlikner jobb som blogger med andre jobber… selvfølgelig blir det ikke samme ferieordninger, og selv om Isabell er på ferie, vil den ferien fortsatt være knyttet til jobb! Som dere nettopp har sett fra USA så innebærer det vlogging for eksempel, masse bilder blir tatt og innlegg må skrives for å holde lesere oppdaterte! Når man jobber som blogger må man gjøre andre ting enn å ha et A4 liv, d sier seg selv! Stå på, du er fantastisk Isabell!

    30. Skal du kjøpe bolig før 1 oktober som du tidligere har skrevet?
      Når kommer nyheten du skulle fortelle like over påske?

    31. Hei 🙂 Bare lurer men hvorfor følger ikke du og Pierre hverandre når dere er gode venner? Btw elsker bloggen din, og elsker når du vlogger😍💕

    32. Så gøy 🙂 har veldig lyst til å dra dit selv. Kan jeg spør om hvor du bestiller fly og hotell? Er veldig dårlig på å finne bra reiser.. på forhånd takk <3

    33. Jentetur etter brudd er super medisin!
      Og blogging er en jobb, ikke 9-4 jobb, men en annerledes jobb, som forfatter, kunstner etc.

    34. Assa folkens ta det helt med ro! Dubai er ikke strenge på hvordan du kler deg og man trenger heller ikke og bekymre seg om LHBT og kjønnsdiskriminering! Dere får det til og høre ut som det er verdens verste land, men det er ikke det. Vis du kler deg og oppfører deg som folk så trenger du ikke å bekymre deg:)

    35. Mia: hun har fått kjæreste og flyttet til Sverige, så vi sees ikke like ofte som da hun bodde her i Oslo. Vi skal ha en skikkelig jente-helg i august, som jeg gleder meg SÅ til. Savner henne masse <3

    36. Du skriver på snap at du svarer på spm om newa betaler sin egen del av turen til Dubai, med å fele innlegg. Men du svarer ikke på det. Det blir for dumt as, helt avhengig av at folk klikker seg inn. Jeg slutter å lese bloggen fra nå 🙂 god tur 🙂

    37. Isabel, du er helt forbanna fantastisk. Jeg skal være helt ærlig å si at jeg ikke var veldig fan av deg før, egentlig uten grunn, men nå som jeg har sett deg litt fra «innsiden» så innser jeg hvor feil jeg har tatt. Du er utrolig vakker, både utenpå og ikke minst inni. Stå på, fortsett og være akkurat den du er og SMIL masse. Smilet ditt smitter legit over på alle som ser det. Tusen takk for at du er du.

    38. Isabel, du er helt forbanna fantastisk. Jeg skal være helt ærlig å si at jeg ikke var veldig fan av deg før, egentlig uten grunn, men nå som jeg har sett deg litt fra «innsiden» så innser jeg hvor feil jeg har tatt. Du er utrolig vakker, både utenpå og ikke minst inni. Stå på, fortsett og være akkurat den du er og SMIL masse. Smilet ditt smitter legit over på alle som ser det. Tusen takk for at du er du.

    39. Hei. Jeg har nettopp begynt å lese bloggen din. Den virker veldig bra❤️
      Hva er ditt beste flørte tips og hva er det sminkeproduktet du ikke klarer å leve uten

    40. Hei!
      Elsker bloggen din – du er ærlig og rett på sak – det liker jeg! 💗 Jeg følger med på mange blogger, men din er faktisk den eneste jeg er innom på hver dag 😂
      Har et spørsmål angående Nelly – kommer de med en ny rabattkode snart? Jeg pleier å handle når du legger ut, og trenger å oppdatere garderoben min til skolestart 🌸👍🏻

    41. Hadde heller anbefalt Monaco eller Nice/Cannes-området. Dubai, og emiratene generelt, er korrupte som faen. Hadde aldri lagt pengene mine hos slike folk.

    42. Både Newa og jeg er to jenter med ekstremt mye energi og vi begge er veldig rastløse, så jeg er meget sikker på at jeg har mye å glede meg til. Selvfølgelig, vi vet hva det innebærer 🙂

    43. Hva er dine tanker rundt hvordan UAE behandler homofile og kvinner, og på hvilken måte du indirekte støtter opp dette som turist? Og ikke minst, hva dine tanker er rundt å promotere dette landet ukritisk for alle dine følgere / fans? Anyways, god tur a!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg