NEW IN FRA NELLY

annonse ⎟ lenker nelly

Jeg har akkurat klikket jeg masse fint fra Nelly! De har så sinnsykt mye fint inne akkurat nå, at jeg dør. Jeg reiser snart på ferie, og i vanlig prosedyre klikker jeg hjem nye antrekk før reisen. Jeg liker det sånn. Etter avstemningen på Instagram der jeg spurte om dere ville se innkjøpet, forstod jeg fort at det var populært. So here we go! 👅⚡️💕

   DU FINNER ALLE NYHETENE HER   

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. OVERDEL HER + BUKSER HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. OVERDEL HER + TRUSE HER ⎟ 5. OVERDEL HER + TRUSE HER ⎟ 6. HER

________

Nå er jeg klar for ferie!

23 kommentarer
    1. Dårlig med kreativitet/tid i dag? Siden du bare (bortsett fra dette innlegget) poster “swipe up” på gamle innlegg og kommentarer 🙂

    2. HVOR er den blusen du har på i lillesøsteren din sin YouTube video? Den nude blusen så fin! Plis svar

    3. Skjønner ikke hvorfor du er så langt oppe på blogglisten. Du har jo den kjedeligste bloggen som finnes. Det er ikke så lenge siden du skreiv et innlegg om hvor slitsom jobb det er å drive bloggen din. Ifølge deg jobber du hele døgnet. Nå er det ikke lenge siden du var i LA, og nå har du bestilt 2 nye reiser i nær framtid, du har bestilt klær fra Nelly igjen…Hva bidrar du egentlig med til samfunnet. De fleste på din alder studerer og jobber hele sommeren for å få pengene til å strekke til.. Eller jobber hele tiden.

    4. Hvor har du kjøpt den øyenskyggen du bruker på lillesøsteren din, den som viser på videoen hennes fra når du sminker henne? (Tenker på den som må tørke litt)

    5. Ser ut som du har endret nyttårsforsettet ditt fra å shoppe mindre til shoppe mer.
      Kristine Ullebø og Sophie Elise både reiser og shopper mindre og har invistert i bolig.

    6. Hei Isabel! Jeg lurer på om du kan ha giveaways der vinneren kan få velge ut litt ting fra Nelly? Har lyst på såå masse fra nelly men får ikke kjøpt det fordi masse av det er så dyrt:(
      Elsker bloggen og YouTubekanalen din og synes du er kjempe flink til å håndtere all hatet du får på en god måte!! Stå på videre!!❤️❤️ klem❤️

    7. Hvilken størrelse bestiller du i bikinitopper med spenne i ryggen? Er også smal rundt livet men har store pupper og klarer aldri å finne bikinitopper som passer både rundt livet og i cupen…

    8. Elsker virkelig disse innleggene med innkjøp! klesskapet mitt får endelig litt nye klær for blir så inspirert 😀

    9. Jeg synes det er synd at du normaliserer bruken av 50.000-100.000 kroner på gucci og alt annet ræl i mnd. De aller aller fleste av oss jobber livskiten ut av oss hver dag, for å tjene 20.000 i mnd, så vi har råd til husleie, mat og et par sokker. Bloggen din er så lite realistisk. Beklager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg