ALLE JOBBENE JEG HAR HATT

Jeg pleier ikke å fortelle så mye om livet mitt før PH-deltakelsen og før bloggen ble jobben min. Mange av dere er nysgjerrige på hva jeg gjorde før alt startet og hvordan livet mitt var tidligere. Jeg har tenkt å åpne meg litt om de tidligere årene i livet mitt, og i dag begynner vi med jobbene jeg har hatt. Jeg har alltid elsket å jobbe, stå på egne ben og tjene egne penger. Sistnevnte har alltid vært viktig for meg. Jeg fikk min første jobb før jeg fylte 15 år, om jeg ikke husker helt feil. Da var jeg ansatt i et catering byrå som servitrise i bryllup og på fester. Den jobben HATET jeg av hele mitt hjerte, haha. Den var ikke givende for fem flate øre. Etter det søkte jeg på en ekstrahjelp-stilling på Synsam, og fikk jobben! Der jobbet jeg i rundt 2-3 år, før jeg etterhvert ble lei. Året jeg ble ferdig på VGS, ønsket jeg meg en stor stilling. Sminke hadde lenge vært en lidenskap hos meg, det var noe jeg virkelig interesserte meg for. Fredrik & Louisa trengte nye ansatte, og jeg søkte. Jeg trodde ikke at jeg hadde nok kompetanse til å faktisk få jobben, men der tok jeg feil. Jobben ble min! 

Jeg fikk en skikkelig god følelse gjennom kroppen min når jeg gikk forbi denne Fredrik & Louisa butikken på Karl Johan. Det er verdt å nevnes at det ikke var her jeg jobbet, men på F&L på Bryne.

På Fredrik & Louisa jobbet jeg i 2-3 år. Hukommelsen min er helt katastrofe, så jeg husker ikke helt hvor lenge det var nøyaktig. Jeg husker i hvert fall at jeg elsket jobben min. Det å hjelpe kunder med å finne sminkeprodukter, hudpleie og ikke minst den perfekte parfymen var noe jeg koste meg skikkelig med. Det var den siste jobben jeg hadde før jeg satset på bloggen og dette ble min karriere. Når jeg deltok på PH, ventet jobben på meg hjemme i Norge. Jeg kom hjem fra Mexico, jobbet i en måned og flyttet til Oslo. Da bestemte jeg meg for å gå 100% inn for å fokusere på bloggen og denne offentligheten som jeg nå hadde blitt livet mitt. Jeg husker at jeg ikke var redd et eneste sekund. Jeg hadde penger på sparekontoen og jeg visste at jeg kom til å klare meg. Jeg har alltid jobbet hardt for å nå målene mine, uansett hva de gjelder. Bloggen skulle bli stor, og jeg skulle bli en av Norges største. Det var min visjon og mitt mål, og det var ikke snakk om å mislykkes. Den tanken streifet meg aldri. 

Og here we are, tre år senere. Norges største blogger. Livet er uforutsigbart dere.  

20 kommentarer
    1. Kan jeg bare spørre hvilken bredde du har på Gucci beltet ditt? Jeg står mellom 4 og 3 cm fordi jeg er såå redd for at 4cm blir for vid for å ha i buksa, om du skjønner? Og hvilken lengde du har på selve beltet?

    2. Bloggen bidrar til underholdning /glede for leserne og lykke for den som driver den. Jeg jobber som servitør og bartender, jeg bidrar til at folk har en plass å ha det hyggelig på og at jeg har en jobb jeg trives ikke. Ikke alle jobber trenger å redde liv for å telles som «skikkelig»! Ble bare så irritert at jeg måtte svare til kommentaren over😅 Elsker bloggen din ❤️

    3. Hei Isabel!<3 Kunne du noen gang hatt giveaways der vinneren kan velge noen plagg fra Nelly?<33 Det er så mye fint der som sikkert mange har lyst på, men ikke kan kjøpe... 🙁

    4. Silje, du kan jo svare på selv hva du synes bloggen til Isabel bidrar med, du leser den jo?:) så du må jo finne den interessant:)

    5. Det var ikke frekt ment, jeg lurte bare på hva HUN føler selv hva bloggen bidrar med til samfunnet. Bare noe som jeg finner interessant og vite hva Isabel tenker om det 🙂

    6. Hvor er den oransje korte toppen fra som er solgt på nettbutikken din?? Sååå fin men den er jo solgt🙁

    7. Hvordan ser du for deg livet ditt når bloggingen tar slutt? For altså.. Man kan ikke leve med dette til man er 62?eller kan man det?
      Hehe.. Men hvordan tror du det blir? Hva ser du for deg at du kan jobbe med? 🙂

    8. Hun betaler enorme summer skatt. Om hun hadde fortsatt på parfymeriet hadde hun ikke bidratt noe mer i samfunnet liksom

    9. Fyfaen du skal serisøt få creds for det der. Sjukt as. Du er inspirerende, og det mener jeg! you go guuuuuuurl!!!!!! #teamraad

    10. Du glemte en jobb😉 En av di mest hardtarbeidende frøkenen jeg har hatt, husker jeg pratet fra deg å kjøpe en veske til 14 000,-. Da kan du selv tenke deg smilet kom når veska på 50 000,- ble kjøpt😂 følger med og heier på deg fra sidelinjen Isabel🎉🙌

    11. Heii, jeg lurer på hvordan du fjerner øyesminken? Jeg har vippe extensions og savner sykt å ha på eyeliner og øyenskygge men har hørt det ødelegger vippene? Så lurer på om du har noen tips?❤️

    12. Hei Isabel!! Ett spørsmål, guccibeltet ditt, hva modell er det? Har sikla så lenge på ditt, ønsker meg lignende men vil ikke kjøpe ett for lite, det hadde vært nedtur og få i posten 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg