UKENS SPØRSMÅL

annonse ⎟ lenker nelly

LIGNENDE BUKSER HER ⎟ SOLBRILLER HER ⎟ SKO HER ⎟ TOPP HER ⎟ MAGEVESKE HER

_____

Hvordan føles det å være singel? Helt ærlig.

– Helt ærlig… Det føles bra. Jeg var ganske forberedt på at forholdet ikke kom til å vare, og jeg tror at det er mye av grunnen til hvorfor jeg har det såpass bra i dag. Det verste med et brudd må jo være når det kommer som et sjokk, slik som det gjorde for meg sist. Jeg kan ikke sammenligne disse to bruddene overhodet. Jeg er veldig flink til å tenke positivt, og jeg lar sjeldent ting tynge meg for lenge. Vi er jo gode venner også den dag i dag, og det er nok også en faktor som spiller inn. Jeg har det bra, jeg liker singeltilværelsen og bare nyter. Jeg har mange kule reiser å se frem i mot med venninnene mine, og jeg gleder meg så SJUKT. Nå er tiden der jeg skal fokusere på meg selv og bare være UNG. Herregud, plutselig er man 30 og da “må” man ha samboer og kids. Den tid kommer, nå skal jeg bare leve. Reise, kose meg, feste, jobbe, nyte. 

Er du døpt?

– Ja, jeg ble faktisk døpt før konfirmasjonen min. Jeg konverterte til kristendom for å kunne konfirmere meg kristelig. Sjukt teit å tenke tilbake på nå, men jeg følte virkelig på presset da jeg ble flyttet til et fosterhjem på en bitte liten bygd midt på landet. Der var det ikke en eneste person som skulle konfe seg borgerlig, og jeg var for pysete for å våge å gjøre det alene. Så, jeg bestemte meg for å konvertere slik at jeg kunne konfe meg slik som alle de andre vennene mine. Med det sagt vil jeg ikke påstå at jeg er kristen, eller muslim for den saks skyld. Jeg er kristen på “papiret”, men jeg er ikke noe religiøs av meg. Jeg tror på at det finnes en Gud, men ikke noe mer enn det. Jeg synes i grunn at religion er oppskrytt og at det er roten til mye vondt her på jorden. 

Hvor gammel er du?

– Jeg ble 24 år i April. Født i 1994!

Var det gøy på Paradise Hotel?

– Ja! Det var mye, mye, mye gøyere min første sesong i 2015 da, men det var absolutt kjekt denne gangen også. Jeg savnet min fine gjeng som jeg deltok sammen med i sesong 7. I denne sesongen var det ikke helt min type folk at all, foruten om Ine og Newa. 

Kjæresten min som jeg har vært sammen med i to år har slått opp med meg. Har du noen tips til hvordan å forbli positiv?

– Det å takle kjærlighetssorg kan være helt forjævlig. Det kan være den absolutt vondeste smerten et menneske kan bli påført. De beste tipsene jeg kan komme med er å omringe deg med mennesker som du er glad i og verdsetter døgnet rundt. Ikke vær alene, det er det dummeste man kan gjøre – spesielt i starten. Hold deg opptatt, finn på ting som får deg i godt humør og kom deg ut av huset. Og en siste ting: tiden leger alle sår. Du vil ikke tro på meg nå, men vit at du kommer til å forstå hva jeg mener etterhvert. Tenker masse på deg og sender deg styrke klemmer! U got this, babe! 💕

Hva synes du er det beste med det livet du har i dag?

– At jeg er min egen sjef, at jeg har dere og at jeg kan drive med det jeg elsker. Jeg er så sjukt heldig!

Vil du besøke Bergen snart?

– Jaaa, i’m coming for you! Jeg har lovet Ine å komme på besøk snart, så det blir ikke lenge til jeg tar meg en tur. Jeg har bare vært der en gang tidligere, og da elsket jeg byen. Menneskene der er SÅ hyggelige!! 

Hvis du hadde fått følelser for en gutt om noen uker, hadde du gått for det, eller hadde du ventet?

– Jeg kom jo nylig ut av et forhold på 2 år, og jeg kan ikke akkurat påstå at jeg hverken er på jakt etter en ny kjæreste eller at jeg er klar for noe seriøst igjen på veldig, veldig lenge. Jeg tror alle har godt av å være alene, ha en såkalt “singel-periode”, etter at man har gått gjennom et brudd. Jeg ser så alt for ofte at mennesker rundt meg finner seg et rebound og rusher inn i et nytt forhold så fort det har blitt slutt, og akkurat det der er ikke min greie overhodet. Jeg skal være singel lenge, det er sikkert og visst. Nå trenger jeg å bare være Isabel, alene. 

Hvor gammel var du når du mistet jomfrudommen?

– Jeg var 18 år, og jeg mistet den til min eks som jeg var sammen med i to år. Ganske fint å tenke på faktisk. Ikke stress med det, fine lesere. Lov meg det! Jeg vet at mange føler på presset, men helt ærlig.. Det er så viktig å vente til man selv er komfortabel, og ikke minst finner en person man stoler på og er trygg på. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg ventet “så lenge”.

Hvor skal du reise next?

– Jeg har tre reiser booket. En til LA i Oktober, en til Dubai i September og en til Kypros nå i August. Gleder meg sååånn!

Hva er du mest takknemlig for her i livet?

– Det første jeg tenkte på når jeg leste dette spørsmålet, var søsknene mine. De betyr virkelig alt for meg. Jeg blir nesten helt sentimental bare jeg tenker på de, dere aner ikke hvor høyt jeg verdsetter de. ❤️

Hvorfor har du lyst på større hus?

– Fordi jeg skal investere nå, og da har jeg lyst på et svært hus slik at jeg kan ha et enormt walk in closet, hjemmekino, soverom til søsknene mine og generelt ha masse plass til å ha besøk av familie og venner. Jeg har alltid drømt om å kjøpe meg et svært hus der alle jeg bryr meg om henger døgnet rundt. Hehe!

Hva hadde du gjort dersom bloggen hadde tatt slutt? Hadde du klart deg økonomisk?

– Ja, absolutt! Jeg har spart opp masse. Jeg sparer 70-80% av lønningen min hver eneste måned. Dessuten har jeg jo andre prosjekter på gang, foruten om bloggen. 

Hvor har du mest lyst til å reise? Et land du ikke har vært i.

– Maldivene, Bahamas, New York og Egypt for å se på pyramidene.

_____

STILL GJERNE SPØRSMÅL I KOMMENTARFELTET, SÅ SVARER JEG DER OGSÅ!

54 kommentarer
    1. Hei Isabel jeg lurte på er det gratis å bli medlem i nettbonus.no og må man betale en sum hver måned for å være melder , altså medlemskap.?

    2. Har spurt såå mange ganger dette spørsmålet, håper du svarer nå!!
      Slo deg å Pierre opp på melding?

    3. Hei Isabel! Jeg forstår at mye for deg vil du holde privat selvom jeg håper på en bok i fremtiden om det tøffe spennende livet du har levd. MEN – kunne du hatt en video om dette med religion? Jeg er selv kristen på papiret, og er sammen med en muslim – ingen problemer med det, er bare interessert i sånn og lurte på om du kunne fortelle litt om religion til deg og din familie, hvordan det endret seg og hvorfor.. jeg vet mange fra Iran i Norge er kristen og noen er muslimer. Jeg syns bare det er veldig spennende. Og håper på en video om barndommen din en gang og, men skjønner det er vanskelig når andre er involvert. Kos dere masse på ferie <3 klem

    4. I starten av et brudd er det nok lurt å omringe seg med venner, men etterhvert må man prøve å være alene også. Hvis ikke vil det komme som et hardt slag den dagen du faktisk sitter alene i leiligheten din etter 6mnd hvor du bare har sosialisert deg. Viktig å trives i eget selskap 🙂

    5. Hmm, du svarer anonym 05.08.18 kl. 16.53, men ikke Silje rett under som spør på en hyggeligere måte…
      Ja, ja, deg om det. Men, ang spisestedet Coyo! Ja, det er dritgod mat der, men du, ved å legge på det evinnelige rosafilteret i Lightroom ser maten direkte uappetittlig ut, spes på mac/pc. Der hadde det definitivt vært finest med naturlige farger på bildene, gjerne også klaring av bildene. Selv drinken ser dvask ut, pfew.

    6. Så flaut at du synes det er kult at folk sammenligner deg med Kim k. Kan du ikke være original for en gangs skyld Isabell?

    7. Hva synes du om denne bloggeren som gjentatte ganger bruker navnet ditt som clickbaits? Ser hun fjernet navnet ditt etter du la det ut. Sa hun unnskyld?

    8. Du snakker arabisk, du er da iraker. Ikke iraner som mange tror for de prater persisk farsi. Greit om du kan tydeliggjøre hvor du egentlig kommer fra/ dine røtter.

    9. Uten å være frekk som jeg absolutt ikke prøver på, så lurer jeg på hvorfor du filmer kroppen din såpass mye når du er misfornøyd? Og lurer på hva er poenget/hva får du ut av å bare filme mage/rumpe/pupper uten noe mening? 🙂 ikke noe frekt som sagt, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor! Trodde du ikke skulle “promotere” for dine opererte deler lenger, og da mener jeg med å ha hovedfokus på å filme akkurat de delene! Ikke at du tar helkroppsbilder, for det må du for all del gjøre 🙂 håper på svar <3

    10. Skal du til Kypros med søsknene dine? Hvis det er det, skulle det ikke være en overraskelse for dem?😳 tenkte bare om du kanskje hadde gjort en glipp som du har nevnt at du har holdt på å gjøre flere ganger🙈

    11. Anonym: man kan vel strengt tatt ikke leve på sparepenger ut livet med mindre man har vunnet mange millioner i Lotto. Jeg har derimot mye oppspart så jeg hadde klart meg lenge. 🙂

    12. Hei, jeg bare lurte på hvilken lengde du har på vippene dine? Og om du vet hva den lengste lengden de har der du tar de?❤️

    13. Hei! Du sa du flyttet til en liten bygd, hvilken var det? Har hørt du har vært på en plass ved navn Finnøy? Var det her du flytta?

    14. Åhhh, så kult at du vil til Egypt! Det er fantastisk fint her! Er her faktisk nå☺️ Min første gang, og andre dag. Elsker det allerede! Du angrer ikke hvis du reiser hit altså!😍

    15. Isabel! Jeg så moren din og en annen mann på romsås tbane idag, hilste på moren din og hun ble så glad! Kjempe søt mor du har, spør henne om hun så en mørk gutt på tbanestasjonen idag

    16. Det er en ting jeg er veldig forvirret over, og håper ikke det er et sårt spørsmål! Men de du bor med nå, er det dine biologiske foreldre og søsken? Du sier du er adoptert, men dere ligner noe helt sinnsykt??

    17. Har du og storesøsteren din noe kontakt..? Virker ikke sånn. Men nå har hun studert mye da så sikkert hun ikke har tid til å møtes, hva vet jeg.

    18. Du sier alltid at du mener grunnen til alt vondt i verden er religion, men tenker du aldri at det egentlig er penger som er grunn til ALT VONDT? de «religiøse» som feks isis får så mye makt pga all våpen skjule stedene de har funnet som de selger til USA og resten av verden, sånn har de blitt milliardærer og og da får masse makt. Andre land setter alle siviles liv i fare pga våpen og penger. De hjelper ikke landene som trenger det for å ikke gå imot isis da de må handle fra de. Det er sp mye skittent her i verden men det er først og fremst, penger. Rike bare tar og tar mens fattige bare blir fratatt. Religion er vakkert og fredelig som folk har gjort til noe skittent og ekkelt ved å tolke det på hver sin måte.

    19. Hei Isabel. Har du lyst å fortelle følgerne dine om hvorfor du har bodd på fosterhjem? Jeg lurer på dette siden familien din bor her i Norge.

    20. Jeg vet det kan være litt sensitivt å snakke om, men kan du skrive et innlegg om din historie med psykiske lidelser og barnevernet gang? Digger bloggen din btw💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg