1. Et lite tips er å poste en sånn video før du har skrevet 286 innlegg at du er der 🙂 Gjør det litt mer spennende og morsomt! Jeg personlig ser ikke på en sånn video når jeg har visst i flere dager at du er der. No hate, bare et velment råd 🙂

    2. Uten å være frekk som jeg absolutt ikke prøver på, så lurer jeg på hvorfor du filmer kroppen din såpass mye når du er misfornøyd? Og lurer på hva er poenget/hva får du ut av å bare filme mage/rumpe/pupper uten noe mening? 🙂 ikke noe frekt som sagt, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor! Trodde du ikke skulle “promotere” for dine opererte deler lenger, og da mener jeg med å ha hovedfokus på å filme akkurat de delene! Ikke at du tar helkroppsbilder, for det må du for all del gjøre 🙂 Håper på svar <3

    3. Ikke kritikk bare en konstruktiv tilbakemelding. Du burde ikke ha det lille håret foran i ansiktet ditt,når du har fletter. Det er ikke noe fint. Ellers er du utrolig fin på håret hele tiden ellers 😍

    4. Enig med kommentaren kl. 18.24, jeg gidder ikke se en sånn video når det føles som gammelt nytt. Det er sikkert gøy å se reaksjonene deres om man kjenner dem, men det er ikke verdt å bruke tid på npr det finnes tusen bedre videoer som er lagt ut i dag.
      Det er det som er mest utfordrende med bransjen din, det finnes så mange andre som tilbyr underholdning, så man velger gjerne det som frister mest…. hadde du lagt den ut før dere reiste på ferie, så hadde jeg nok bestemt meg for å se den. Nå er det gammelt, jeg vet hvor dere er osv.
      Vennlig tips, om du ikke tolket det sånn!

    5. KAN DU IKKE BARE SKRIVE AT DU ER 159 HØY, INGEN BRYR SEG OM DEN ENE JÆVLA CM SOM DU BRYR DEG SÅ MYE OM!

    6. Du virker som en utrolig herlig person! 😍
      Blir alltid i godt humør av å se vloggene dine.
      Folk kan si hva de vil om det ene og det andre, men jeg mener at du er en av de desidert mest reale av offentlige personer i Norge. Operasjoner eller ei, men du er tilsynelatende 100% deg selv på godt og vondt. Og det slår faktisk alt 🙂
      Alt for mange i dette landet har hengt seg opp i dette med operasjonene og den påståtte frontingen av de.
      Du har skrevet mye om operasjoner i tillegg til andre ting. Men i motsetning til mange andre (som knapt nok har fått «tilsnakk») så kan ikke jeg huske å ha sett deg oppfordre noen til plastisk kirurgi. Verken gjennom rabattkoder eller på andre måter.
      Mange folk har lært seg å hate deg, basert på noe de leser at andre skriver. Dette er synd. Synd for deg, men MINST like synd for de dette gjelder. De gjør det på bakgrunn av noe som ligger dypere.
      Det betyr ikke at alt du gjør er perfekt og at du aldri har gjort feil. Men mye av den hetsen du har fått og fortsatt får om dagen er galskap.
      Stå på Isabel!
      PS: Mads kan du bare ignorere. Store deler av suksessen hans kom via fightingen med deg. Artig type i begynnelsen, men ser rett gjennom manipulasjons- og hersketeknikkene hans nå. Store deler av hans tilhengere er ekstremt usikre mennesker som føler seg bra kun når de får rakke ned på andre. Veldig synd at Mads utnytter dette. Og synd at ikke nok folk er «våken nok» til å evne å se det.
      Ikke gi han mer næring nå 🙂

    7. Åå, du er fantastisk snill, Isabell💯💖 Alt jeg ønsker er å bli rik bare sånn at jeg kan gi mamma og søsteren min alt de ønsker fra hele universet.. Folk kan si hva de vil om deg men at the end of the day så tar du virkelig vare på de nærmeste og har et hjerte av gull, og er ikke det egentlig alt som betyr noe💕

    8. Synes du er hysterisk morsom 😅 Skulle likt å tilbringt en dag med deg 😊 Som noen over her skriver: Dette er gammelt nytt for de som følger deg på snap og insta, just sayin 😉 Kanskje holde tilbake noe på de andre kanalene om du vil overraske på bloggen din, bare et vennlig tips 😙

    9. Hei jeg bare lurer på en liten ting. Har ikke fått nye undersøkelser på meninghetstoeget på over en måned. Før fikk jeg hele tiden. Hvorfor? :/

    10. Elsker vloggene dine med familien din😍 du viser en annen side av deg, sykt lættis😂 fortsett med vlogger😍🌴

    11. Dør av kommentaren «eg e kurder» hele opplegget med nudlene! Haha
      Du er utrolig snill med familien din. Håper de vet å sette pris på det! Kos dere på ferie!

    12. dette var nytt for meg til dere negative ikke alle som følger alle veier hun går og skal også finne negative ting alltid..hjelpes

    13. Hvis du skal reise til kreta engang må du bo på avra imperiall beach resort and spa!!
      Er amazing fint! Ligger rett utenfor chania i en by som heter kolymvari! Hotellet ligger på stranden er en ett 5 stjernes hotel og herregud frokosten er den beste jeg noen gang har fått! Og jeg har vært mye på hotell! Så anbefaler deg og dra dit!! Tror det hadde vært mitt i blinken for deg! Forresten så digger jeg deg, og det du gjør for familien din!❤️❤️

    14. Enig med Malin over her, hvorfor får ikke de andre bloggerne dritt for operasjoner og fillers? Det flommer jo over av det andre steder også, men ser ikke EN kommentar om det hos dem, ingen som skriker plastikk og dårlig forbilde. Jada de skjuler det nok på en annen måte, men jeg synes ikke det er bedre akkurat.

    15. VÆRSÅSNILL OG FORTELL OSS HVA DEN SANGEN HETER VIDEOEN 😀 veldig kul sang! Må si du har veldig god musikksmak ❤️ hvis du kan skrive på snap storien din eller noe at du har svart på hvilken sang det er, så er det lettere for meg og finne svaret ditt☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg