SPØRSMÅL & SVAR OM SINGELLIVET/BRUDDET

annonse ⎟ lenker nelly

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER ⎟ ARMBÅND MARC JACOBS HER ⎟ VESKE MOSCHINO HER

Hvordan trives du som singel?

Veldig bra! Jeg trodde at jeg kom til å få panikk, men det skjedde faktisk ikke. Dette bruddet var jo, som dere allerede vet, ganske “fint”. Ingen såret den andre, det bare funket ikke lengre, fra begges side. Det føles godt at det endte slik, sånn at vi slipper å svike og hate hverandre.

Har du hatt sex siden bruddet?

Nei.

Kommer det til å bli rart å ha sex med noen andre?

Så klart. Jeg har jo ikke hatt sex med noen andre på veldig lenge, haha.

Er du klar for å finne en ny kjæreste?

Absolutt ikke. Jeg har ingen lyst på ny kjæreste. Jeg har hverken lyst, eller er klar for det. Jeg ser for meg at jeg kommer til å forbli singel lenge, faktisk. Jeg behøver å være alene.

Trives du best som singel eller i forhold?

Singel, for å være helt ærlig. Å være i et forhold er også nice, men jeg føler jeg er mye mer meg selv når jeg er singel. Jeg liker å kunne bestemme alt selv, ikke måtte ta hensyn til en annen person hele tiden samt kunne leve livet mitt fullt ut på akkurat den måten jeg selv ønsker. 

Dater du noen nå?

Nope.

Hvordan kom du over bruddet så fort?

Som sagt, så var jeg forberedt en god stund før det ble slutt, at det kom til å bli slutt. Derfor ble alt veldig mye enklere. Mitt beste tips til å komme over noen er å ta tiden til hjelp, omringe seg med gode og støttende mennesker og sist men ikke minst: vær minst mulig alene. Finn på masse gøy, hele tiden!

Føler du at du var selvstendig når du var i et forhold, eller var du avhengig av noen andre?

Hmm.. Vanskelig spørsmål. Både og, tror jeg? 

Burde man gå tilbake til eksen?

Jeg gjorde jo det. Det kan jo så klart bli en lykkelig slutt, men for vår del ble det ikke det. Vi prøvde igjen, men det varte ikke. Jeg er likevel glad for at vi ga forholdet en ny sjanse, for da slipper man å tenke “what if”, i tillegg til at vi opplevde utrolig mye fint sammen den perioden vi var tilbake igjen.

Er det uvant å være singel?

Ikke så veldig nå lenger. Det er jo en god stund siden det ble slutt nå, så nå vil jeg påstå at jeg har blitt veldig vandt til det.

Er bruddet et PR-stunt?

Absolutt ikke.

Det ryktes at dere slo opp for å delta på Ex On The Beach. Stemmer det?

Haha, disse ryktene er priceless. Så klart stemmer ikke det. Hverken P eller jeg blir å se på EOTB.

Ville du hatt et offentlig forhold igjen?

Nei. Det har vært utrolig mye vanskeligere ettersom at vi var såpass offentlige begge to. Jeg tror helt ærlig at jeg hadde holdt min fremtidige kjæreste borte fra mine sosiale medier og bloggen. Jeg hadde naturligvis kunnet fortelle at jeg hadde fått meg kjæreste, men jeg hadde ikke delt noe om det vi eventuelt hadde hatt sammen. Det fører med seg så forbanna mye hodebry, unødvendig drama og ikke minst press. Det orker jeg ikke en gang til.

Hva skjedde mellom deg og eksen?

Det skjedde helt ærlig ingenting dramatisk. Vi bare funket ikke sammen som kjærester lenger. Slik skjer. Jeg har oppfattet det som at mange tror at jeg lyver når jeg sier det, men det er faktisk sannheten.  Vi er jo gode venner og avsluttet på en god note, noe jeg er evig glad for. Han har jo tross alt betydd utrolig mye for meg lenge. 

Hva er den største fordelen ved å være singel?

Å ha hele sengen for seg selv, haha! Jeg ELSKER å sove som en sjøstjerne på natta, skjønner dere.

Hva ser du etter i en gutt?

Viktigst av alt: ærlighet. Ellers er lojalitet viktig så klart, og at jeg må kunne le mye sammen med han. Humor og godt humør er viktig! Jeg elsker når en mann er skikkelig driven og har store ambisjoner. Det er drit sexy! Utseendet spiller naturligvis en rolle, men personligheten betyr SÅ mye mer.

Har du Tinder, eller har du tenkt å laste det ned?

Nei og nei.

_____

Lurer du på noe mer? Legg igjen spørsmålet ditt i kommentarfeltet, så kan jeg kjøre på med en runde nummer 2.

67 kommentarer
    1. Eg vet godt att du ikke har følelse før han akkurat nå MEN skulle du kunne tenke deg bli sammen med Carl Aksel eller ser du på han som for mye bror? Dersom dere er veldigt gode venner liksom hadde d vært rart? Uaktuelt? Tenkbart? Bare Intressant att vite da dere var super fine mot hvarandre under ph! Han sa jo nor han røk ut att han aldri hadde kunnet kjøre hardt og offer deg og du sa att du skulle ta revansje for han sin skull så!

    2. Tips til hvordan man kan få så langt, tykt og nydelig hår som du har? 😍 prøvd det meste men ingenting funker visst på meg

    3. Hvordan velger du ut hvilke spørsmål og kommentarer du svarer på? Der virker som du svarer på det samme hele tida, og hopper over spørsmål som mange lurer på.
      Det virker som du også lar være å svare på råd, tios og konstruktive tilbakemeldinger…

    4. I second det med å ha sengen for seg selv altså, haha!😏😜 Samtidig er det småtrist å miste sin cuddle buddy men sånn går no dagan😅💔

    5. Hvoooor r d røde skjørtet fra, på den «snack time» storyen😍😍😍😍 har lett etter rødt sånn type skjørt over alt! Trenger noe og ønske meg til bursdagen min så det hadde vært veldig snilt av deg og legge ut link siden, GIRL you look bomb in it🤩🤩

    6. Er det sånn at du stalker eksen din? Og hvordan ville du reagert dersom P hadde funnet seg en dame noen måneder etter bruddet?

    7. hvor lenge visste du at forholdet kom til å ta slutt før det faktisk ble slutt? // evt når innså dere at det kom til å bli slutt)

    8. Syntes det er rart at dere begge følte lenge st det ikke funket når dere skrev at dere ofte hadde sex? Jeg kunne ikke drevet og hatt sex flere ganger om dagen med en jeg ikke hadde følelser for

    9. Kjæresten min har akkurat gjort det slutt med meg, og det er så vanskelig. Han vil at vi skal være venner. Hvordan fungerer det for dere?

    10. Ingrid: Det spørs jo hvordan situasjonen er. Hadde dette vært vårt forrige brudd, hadde jeg ikke klart å være venn med han. Men ettersom at vi begge følte at det var riktig å gå i fra hverandre, er det naturlig å fortsatt være venner. Håper det ordner seg, babe <3 Styrkeklemmer til deg!

    11. Anonym: Jeg stalker ikke, nei. Jeg ønsker han all lykke til i livet, og alt jeg vil er at han skal være lykkelig. Om det betyr at han finner lykken i en annen jente, vil jeg være glad på hans vegner. <3

    12. Hei! Jeg bare lurer på hvor det runde gullsmykket du har på alle videoene og snappene fra turen på er fra? Utrolig fint!!

    13. Vil du selv anbefale å melde seg på ph? Synes det ser utrolig moro ut og i tillegg få en riktig opplevelse:) elsket måten du framsto i sesong 10<33

    14. Om du hadde funnet en mann som du falt pladask for, hadde du ville data han eller ikke? siden du ikke vil være i et forhold?

    15. Hei Isabel. Veldig fint skrevt og svart.
      Jeg trenger virkelig din hjelp, du er mitt eneste håp, rart å si til noen man ikke kjenner, men du er virkelig mitt siste håp, og hvorfor kan du finne mer ut av, på gamail.
      Jeg har sittet å skrevet å håper på å få hjelp fra deg. Jeg skrev en slik Mail til deg fordi du virker så gald og virker som du skjønner deg på mennesker og vil hjelpe dem.
      Emmen heter noe med «HASTER Hjelp? . Håper du kan ta det seriøst å virkelig leder deg inn i stivasjonen.
      Ha en fin kveld kjære deg.

    16. 💕ISABEL💕
      Du er bare ett så fantastisk skjønt menneske! Blir alltid så glad av å se videoene dine, de gjør dagene mine så mye bedre om jeg har en dårlig dag og selvfølgelig ellers også 👸🏽
      Som jeg skrev i kommentarfeltet på YouTube, JEG HEIER PÅ DEG! ♥️ Ser også ut til at du er veldig glad om dagen og det fortjener du sååå mye! 💁🏽‍♀️ 💕 Håper du fortsatt har det bra etter bruddet med deg og Pierre!
      Og igjen; jeg er en STOR fan av deg! 🙋🏽‍♀️🙋🏽‍♀️♥️

    17. hvilken størrelse har du i skjørtet på bilde? Synes den så veeldig kort ut. Vurderer å bestille det selv, men liker at det er litt lenger. Har du xs?

    18. Er det ikke noen ganger du tenker at det vil være vanskelig for deg å finne deg en ny en med tanke på at Pierre aksepterte deg for den du er og respekterte alle dine operasjoner og støttet deg gjennom hele veien? Btw hvordan fikk dere kontakt etter første bruddet?

    19. Er det ikke vanskelig for deg å ha sex med en nå fremover med tanke på at du har mer status enn flesteparten? Hvordan blir du kjent med nye gutter?

    20. Enig
      Et brudd er som regel lurt når det har vært litt tull før.
      Som er ark.. samme hvor mye du prøver å rette det ut igjen , blir det aldri bra igjen hvis det først har vært krøll

    21. Vet ikke om dette er noe du vil svare på, men jeg får ikke orgasme av kjæresten min, men får det til selv. Er dette noe som er normalt?

    22. Uten å være frekk som jeg absolutt ikke prøver på, så lurer jeg på hvorfor du filmer kroppen din såpass mye når du er misfornøyd? Og lurer på hva er poenget/hva får du ut av å bare filme mage/rumpe/pupper uten noe mening? 🙂 ikke noe frekt som sagt, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor! Trodde du ikke skulle “promotere” for dine opererte deler lenger, og da mener jeg med å ha hovedfokus på å filme akkurat de delene! Ikke at du tar helkroppsbilder, for det må du for all del gjøre 🙂 Håper på svar <3

    23. Jeg forstår ikke – men er glad på dine vegne for at du kom deg så «fort» over bruddet.
      Her sitter jeg snart tre måneder etter et brudd, og har det helt forferdelig. Det er så klart bedre enn det var, men jeg kan fortsatt gråte pga savnet og jeg blir ødelagt av tanken på han med noen andre.

    24. Jeg lurte bare på hvordan du velger ut hvilke kommentarer du svarer på i kommentarfeltet. Til eksempel så har du svart på spørsmålet «hvor høy er du?» ca. 17 ganger, men om noen spør om noe som faktisk har med innlegget å gjøre, så har du en tendens til å la det stå ubesvart. Dette gjelder også kommentarer/spørsmål som ikke er for private eller som er hatmeldinger osv.
      Eksempelvis hender det seg at du lager innlegg med dramatiske overskrifter, og der har flere kommentert at de ikke setter pris på dette. Noen har også stilt spørsmål om hvordan innlegget og overskriften henger sammen, men da lar du gjerne være å svare. Eller om noen kommenterer et bombastisk utsagn fra din side, og prøver å belyse saken fra et annet perspektiv, så svarer du sjelden på dette.
      Det kan nesten virke som om du svarer aller mest på positive kommentarer om utseendet ditt, hatkommentarer, usanne rykter og ting du har svart på svært mange ganger før.
      Så jeg lurer rett og slett på hva som skal til for at du svarer på en kommentar?

    25. Anonym: jeg er ikke klar for noe forhold nå, og jeg kan ikke se for meg at det kommer til å endre seg med det første heller. Jeg liker å være singel og jeg trenger å være det lenge.

    26. Og her sitter jeg 7 år senere og fortsatt (ikke hver dag) og tenker på og savner eksen min 😅 går heldigvis ikke utover hverdagen sånn sett, men noen kvelder en sjelden gang er tunge. Får bare leve med å savne han resten av livet, for er det ikke over etter 7 år vil det nok aldri bli helt borte! Haha er rent komisk

    27. Veldig fine svar, jeg føler på akkurat det samme som deg, at jeg er mer meg selv når jeg er singel. Vet ikke hvorfor. Kom ut av et vanskelig forhold for 10 mnd siden, der jeg var helt avhengig av gutten og han gikk lei av meg og var en dick. Det tok såklart slutt, han som slo opp. Brukte lang tid på å komme meg videre, men når jeg først kom meg videre hadde jeg det SÅ BRA. Har aldri hatt det så bra i livet mitt, fikk mange nye vennskap og bare koste meg og gjorde det JEG ville. Nå har jeg klart å få meg ny kjæreste, og han gjør meg så lykkelig, men jeg merker til og med nå at jeg er mer meg selv når jeg er alene. For alt rundt det å ha kjæreste er bare slitsomt, det at du skal stole på personen, alltid være en god kjæreste, gi et godt inntrykk til de 40 personene i familien hans. Ahh. Stress.

    28. haha tror du missførso meg litt der 🙂 mente ikke att det er noe melllm deg og Carl Aksel uten d handlet snarere om d kunne blitt noe eller om han bare er en bror for deg 🙂 vet dere bare er venner akkurat nå! All love

    29. Du sier at du og P ikke funker som kjærester, vil du utdype hva du mener? Du utga deg jo på sosiale medier som om dere hadde det bra, HVA var ikke bra? 🙂

    30. Hvordan kan du gå i fra spiseforsturelse til å ha tidenes dirtt diett?
      Du kan umulig ha hatt noen form for spiseforsturelse.

    31. Jeg lurer på hvorfor dere dro på den ferien med familien hans i sommer hvis dere var så forberedt på bruddet?

    32. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å svare på hvorfor du la ut at deg å Pierre hadde det så fint typ to uker før dere slo opp? Å om dere slo opp på meldinger?

    33. Har du noen gode tips/råd for og komme over et forhold?har hadt kjærlighetssorg ganske lenge nå

    34. Hei, jeg digger deg og bloggen din😍 Jeg bare lurer på om du har gjort selvskading før? Dette er ikke nor hate eller noe hvis du tror det for jeg er veldig redd for at spørsmålet skal komme ut feil! Fortsett med det du gjør og ikke minst kos dere på ferie!❤️

    35. Ikke rart du er øverst på blogglisten, når du er så flink som du er! Jeg er såå misunnelig på håret ditt. Tror du at du kan lage en hår video på YouTube? Vil se når du lager de fine flettene du ofte har, pluss hvis du har noen andre frisyrer.

    36. Hei babe💞 lurer på (siden du er NLY ambassadør, hvor lang tid tar det før en bukse feks kommer frem? Dager altså? Er på ferie nå og vil gjerne bestille en bukse før den 20 så hadde betydd myeeeee med svar

    37. Lurer på en ting, visst man tar fillers er man mer fake (som noen sier) enn å fikse på nesen sin? Eller er man mer fake visst man fikser på nesen sin? Har en diskusjon så trenger svar!

    38. Hvordan klarer du å være så tynn?Hva er hemmeligheten?Spise sunt?Trene?Btw elsker bloggen din❤️Du er super pen❤️

    39. Syns du det e flaut at Michelle he trent seg te ein så fine rumpe mens du va lat å valgte å operera? «Har prøvt alt» haha

    40. Hei! Først og fremst må jeg bare si at jeg elsker måten du legger frem alt på bloggen. Du skriver utrolig bra, man får alltid lyst til å fortsette å lese. Spørsmålet mitt er: Hva skal til for å bli en topp blogger den dag i dag? Dine egne meninger så klart, ettersom du er den største bloggeren. Jeg har lenge hatt lyst til å starte min egen blogg, men aldri hatt “guts” nok og aldri visst helt ordentlig hvordan jeg skal få leser tallene til å stige, derfor har det aldri blidt noe. Jeg ser veldig opp til deg, ikke fordi du er toppblogger men fordi du fortjener den plassen du ligger på. Du er sinnsykt rå, rett og slett! Ha en fortsatt fin uke, gleder meg til flere innlegg.

    41. Hei! Så mange fine svar!
      Men kan du komme med masse råd og tips på hva man bør gjøre for å komme seg over brudd?
      Håper du kommer med masse råd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg