TIVOLI & FAMILIEKOS

annonse ⎟ lenker nelly

 

I går dro vi på tivoli! Det er noe både jeg og resten av gjengen digger, så vi ble alle sammen glade når vi oppdaget at det fantes en svær så kalt “Luna Park” rett rundt hjørnet. Vi gjorde jo det samme når jeg tok de med på sommerferie til Bulgaria også, for to år siden. Det var enda gøyere denne gangen, da dette tivoliet var mye, mye større. Jeg følte meg litt ekstra modig i går, for egentlig er jeg sjukt pysete når det kommer til karuseller. Jeg tar alltid de “mildeste”, men i går måtte jeg tøffe meg litt ekstra for kidsa. De kan jo ikke våge mer enn meg, ikke sant. De er tross alt 12 og 14, og hvis de ser at jeg feiger ut, kan jeg love dere at jeg får høre det i to år fremover. Det endte opp med at jeg ble litt (ekstremt) kvalm, men hva gjør vel det. Vi hadde det gøy OG jeg spydde tross alt ikke. 

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER ⎟ ARMBÅND MARC JACOBS HER ⎟ VESKE MOSCHINO HER ⎟ VANS HER

Jeg hadde det så koselig med den fine, lille gjengen min!

22 kommentarer
    1. Ayia napa? Gå å spis på Hokkaido, japansk resturant der de kokkelerer og shower foran dere ,veldig god mat og gøy 😊 Los Bandidos er også å anbefale 😉

    2. Lurer bare på hvorfor du kaller deg «mor» for søskene dine. De er 12 og 14 som du nevner, ikke 2 og 4. Vet det er ment humoristisk men ja, haha.

    3. Jeg prøver igjen 🙂
      Uten å være frekk som jeg absolutt ikke prøver på, så lurer jeg på hvorfor du filmer kroppen din såpass mye når du er misfornøyd? Og lurer på hva er poenget/hva får du ut av å bare filme mage/rumpe/pupper uten noe mening? 🙂 ikke noe frekt som sagt, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor! Trodde du ikke skulle “promotere” for dine opererte deler lenger, og da mener jeg med å ha hovedfokus på å filme akkurat de delene! Ikke at du tar helkroppsbilder, for det må du for all del gjøre 🙂 Håper på svar <3

    4. Hei, bare nysgjerrig😅
      Synes du ikke at man bør kle seg litt etter hvem man er sammen med? Sånn så nå når du er på ferie med småsøsknene dine så kler du deg i klær du kanskje heller hadde passet om du var på ferie med venninner😊? Jeg hadde vertfall ikke vært komfortabel i utfordrende klær sammen med familien min (spesielt mindre søsken). Synes de det er flaut når du går sånn?😅

    5. Den der “signatur-posen” din begynner å bli gammel. Er det for at beina skal se lengre ut eller hva er det for noe? Du står likt på ca alle bildene dine, Det blir så kunstig, oppstilt og merkelig!

    6. De to bildene du tok av broren din var utrolig fine 🙂 ville bare si det! ellers ser du jo bra ut som alltid !

    7. Koselig post❤️❤️ Bare lurte på om man må betale toll da man handler fra Na-kd? De gangene man bestiller over 350?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg