DETTE ER FLAUT Å DELE

NISSI BEACH

I går hadde vi et ekstremt blondt øyeblikk. Vi bor på et nydelig hotell som ligger på en strand, men i går tenkte vi at vi skulle ta turen til en mye omtalt strand som heter Nissi Beach. Vi gikk ut av resepsjonen, videre til en taxi og var klar for å sette oss inn. Sjåføren spurte oss hvor vi skulle, og jeg svarte “Nissi Beach”. Da så han ganske oppgitt på oss, og jeg forstod ikke helt hvorfor. I neste øyeblikk snur han seg og peker på et skilt rett over veien. Der står det ikke noe mindre enn “Nissi Beach”. Er det mulig…. Stranden ligger med andre ord rett over veien for oss. Haha, jeg orker ikke… Elendige folk på tur!

Hahaha, dette er favoritt bilde av meg og Sidra. Cute!!

Vi kom oss fort til beachen, kastet fra oss håndklærne og hoppet ut i det krystallklare, turkise vannet. Jeg hadde ingen anelse om at vannet var SÅ fint her på Kypros. Det er faktisk helt sjukt nydelig! Jeg har funnet ut på denne ferien at jeg liker stranden mer enn bassenget. Tror at det har mest med det faktum at jeg har fått for meg at jeg blir mye brunere når jeg bader i saltvann, kontra klorvann. Det er vel noe sannhet i det også, er det ikke? 

Det merkes at jeg har med kids på ferie, for jeg blir til stadighet mast på om vi ikke kan finne på noe. Kids blir visstnok rastløse, de! Haha, det hadde jeg glemt av. Så, vi leide oss en padlebåt og la ut på havet. De fikk leke med sklien, “snorkle” og kose seg, mens Golnaz og jeg nøt solen.

ARMBÅND HER ⎟ ØREDOBBER HER ⎟ SMYKKE MICHAEL KORS ⎟ BIKINI HER 

Jeg elsker dager som dette hvor man bare tar livet med ro, nyter sol og bad, tilbringer tid med familien og bare.. er. Beste som finnes, helt seriøst. Og dere? Dere aner ikke hvor lykkelig jeg blir i utlandet. Så fort jeg kommer meg på ferie, får jeg en helt ny energi og glede. Det er så forbanna deilig!

59 kommentarer
    1. Hvorfor tar du aldri mammaen din med på tur? Skulle ikke du ha en stor feiring for hun da hun ble 50 eller noe og ta hun med til Dubai osv?

    2. Hallo!😂 det er ikke noe newsflash at ja selfølgelig blir man brunere ved sjøen og i saltvann enn ved bassenget! Det Er lov og bruke hodet😉 #sluttågjøresegdum

    3. Uten å være frekk som jeg absolutt ikke prøver på, så lurer jeg på hvorfor du filmer kroppen din såpass mye når du er misfornøyd? Og lurer på hva er poenget/hva får du ut av å bare filme mage/rumpe/pupper uten noe mening? 🙂 ikke noe frekt som sagt, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor! Trodde du ikke skulle “promotere” for dine opererte deler lenger, og da mener jeg med å ha hovedfokus på å filme akkurat de delene! Ikke at du tar helkroppsbilder, for det må du for all del gjøre 🙂 Håper på svar <3

    4. hvis dere ikke har sett det allerede, MÅ dere ta en tur opp i resturanten i toppetasjen på hotellet deres! den er øverst på tripadvisor, og maten, servicen, desserten og drinkene var utrolig gode 😀

    5. Tydelig at du er stolt av den stygge rumpa di 😂 jeg fatter seriøst ikke hva problemet ditt er. Sipper og griner fordi du angrer på operasjon og gjør stikk motsatt når du legger ut bilder. Æsj

    6. Fin rumpe, skulle gjerne hatt den. Helt passe størrelse. Hilsen ei som har jobb som Operasjons Spl, og er med på å utføre slike inngrep.

    7. Hei isabel jeg må bare si at jeg syns du er utrolig nydelig jente og klarer ikke å se noe negativt med deg. Du har drømmekroppen, fint smil, fine øyne, perfekt hår og virker genuint bra.
      Men jeg har bare et spørsmål, jeg er veldig nysgjerrig fordi jeg vet du har operert rompen din. Lurer egentlig bare på hvordan det var i ettertid, er det vondt å sitte? Hvordan foregikk det? (Det er mest fordi jeg har vurdert det samme selv)

    8. Det finnes ikke noe finere strand en den her på Kypros! Savner plassen helt ekstremt. Kos dere masse videre på ferien🏖💦☀️

    9. Når jeg var på nissi beach i fjor så var det sånn grønn-gugg-tang(?) i havet. Var så ekkelt å bevege seg i det. Kan hende det bare var på et spesifikt område. Var det enda sånn? Anbefaler dere å dra å bade i Blue Lagoon. Ikke strand, men utrolig fint å bade der uansett 😁 Kos dere masse i Kypros, fantastisk plass altså!

    10. Aldri sett en person ta så godt vare på de rundt! Spesielt familie! Folk kan si hva de vil om deg, men å ha så mye kjærlighet til medmennesker er fantastisk. Uansett hvor sliten du er. Jeg har så respekt for deg.

    11. Hei sveis! Syns du er suuuuper fin med fletter <3
      Et lite tips er å starte flettene ved pannen og flette dem mere bakover. Når du fletter på sidene sånn som nå, så ser du mer ut som en blanding av en liten kid og Pippi Langstrømpe... SORRY...

    12. Hahaha så søte 😂😂😭💖 blir så glad av å se vloggene deres fra turen det gir meg så mye inspirasjon til å ‘make it’ så jeg kan ta vare på familien sånn du gjør. Det er så vakkert 🙏🙏💌

    13. man blir faktisk mye brunere på stranda pga refleksjoner fra havet og sand og alt <333 det er så utrolig mye deiligere med strand enn basseng egt! Kos dere masse, du virker som en fantastisk storesøster for dine søsken! <3

    14. Herregud, rompa di er så utrolig saggete og lang. Den begynner liksom langt oppover ryggen og nedover.

    15. Er det bare jeg som legger merke til at trusa er dratt så langt opp at det er å gi seg selv en wedgie?
      Jeg får lyst til å si at bikini trusa skal ikke være inn i rumpa!!

    16. Hvorfor legger du stadig ut bilder av rompen din som du selv har påstått at du ikke er fornøyd med?

    17. Ja, skikkelig flaut assa..Bildet, nr 3 som følger dette innlegget er dessverre svært vulgært, er dere ikke på familieferie?

    18. De samme spørsmålene går IGJEN og IGJEN i dette kommentarfeltet. Drit i å godkjenne de når du faen ikke svarer. Du er så utrolig feig at jeg blir flau på dine vegne. Du er ikke noe annet enn dobbelmoralsk. “Hater rumpa mi” “skal slutte å promotere for operasjoner/fokus på de opererte delene” *Går ikke ETT innlegg uten det er i fokus*
      Seff svarer du sikkert ikke på dette heller, men du får det jo tydeligvis ikke inn uansett hvor ofte man sier det til deg 🙂 jeg som er dum egentlig som fortsatt har litt tro på at du skal bli voksen.

    19. Burde ta deg en tur på sandy bay også, den ligger ved siden av nissi. Til en annen gang burde du prøve sunwing sandy bay. Fantastisk fint hotell ☺️

    20. Prøver du å provosere Mads? 😅 så du kan dra mobbekort og melke ting igjen? Er jo lite bra innhold her nå og drama is your thing. Du lova jo å ikke promotere for dine opererte deler (dvs hovedfokus når det kommer til bilder og filmer), men det løftet holdt du vel maks 2 dager 🙂

    21. Hun har aldri lovet å ikke vise frem kroppen sin! Hvilken blogger kan love det? Er dere helt på bærtur hele gjengen?! Hun snakker ikke om operasjoner! Hun må få vise kroppen! Sjalu nasty folk!

    22. Du sa dere skulle være borte i 10 dager på en av youtube filmene, men var bare borte i 7 dager? Reiste dere hjem tidligere?

    23. Kjære deg💕Jeg håper familien din spares fra å ta disse bildene av deg. Jeg håper ikke kropp er tema på familieferie. Jeg håper følelsen av familie er. Jeg blir så trist… og får bekreftet.. vet ikke ..alt!! Jeg og har bra jobb, jeg og sparer til hus…. jeg og tar m familien på ferie…. vi tar bilder av alt annet av rumpa… vi vil ha minner som varer❤️

    24. Hjelpe meg.. du er så dum og uvitende at jeg blir helt sjokkert. Nei, du blir ikke brunere av saltvann! 😂 Du blir brunere ved f.eks vann, lys sand eller snø fordi dette reflekterer solstrålene. Det har ingenting med saltvannet å gjøre. Du tror vel at brunfargen forsvinner hvis man bader i klor å? 😂

    25. Havnet her inne for første gang, tilfeldig. Skjer ikke igjen, dette blir for dumt! Rævva ja, jeg er egentlig for gammel til å bry meg, men ser du ikke hvor feil proposjoner du er? At den er klumpete og skeiv hjelper heller ikke! Hva er greia?
      Lest eventyret «Kongens nye klær»?
      Håper yngre jenter som kan bli påvirket av dette ser hvor feil dette faktisk både ser ut, og er!

    26. En blir brunere i saltvann og snø. Ja, bader en i klor, flasser en lettere. Nei, en blir ikke brunere i vann uten salt!

    27. Man blir brunere av saltvann fordi saltet tørker ut fettlag i huden som gjør at den blir mindre beskyttet mot solen. Om man blir brun eller solbrent spørs på hudtype, men det er absolutt noe i det .

    28. Hender det at du ser deg selv forhold til begivenheter som ikke handler om deg selv..Mvh Ørjan Dreyer

    29. Anonym kl 23 : 24 hva er galt med sånne son deg uten hjerne sånne som deg skulle vært utdød
      Rompa til Isabell er deilig.
      Alle som skriver så patetiske og barnslige og hjerne døde kommentarer bør bli utryddet

    30. Herregud jeg er glad jeg ikke er ungdom i dag. Alt man får seg til å spy ut. Noen liker rompa flat, noen stor, noen naturlig og noen likar at den ser litt unaturlig ut. Samma det vel så lenge den som har rompa er fornøyd. Nå vet jeg at Isabell har sagt at hun ikke liker den men det kan jo være at det hadde vært annerledes om folk hadde sluttet å spy ut med sine egne meninger om den. Er det så forbanna viktig at Isabell hører dib mening om rompa hennes? Om man ikke har noe pent å si så kan man holde kjeft. Uansett om man er offentlig eller ikke Å gir det ikke folk lov til å si alt som detter en inn. Jeg tolker det at Isabell faktisk legger ut bilde av rompa si betyr at hun faktisk liker den, men vet at d er en upopulær mening. Eller kanskje prøver å lære seg å like den. For det er nå en gang den rompa hun nå har. Om ikke jenter kan begynne å behandle hverandre bedre uansett hvordan vi ser ut så frykter jeg for den dagen dere som sitter å skriver disse kommentarene får barn og lærer bort at det er greit å snakke slik til andre. Vær mer real mot folk, ikke vær en dritt. Og ikke si og skriv ting du ikke ville likt å få sleng i fjeset selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg