DU HAR DAME, SLUTT Å SKRIV TIL MEG!

annonse ⎮ lenker nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TOPP HER ⎮ SKJØRT HER ⎮ SOLBRILLER HER ⎮ BELTE GUCCI ⎮ ARMBÅND MARC JACOBS HER

Hva er greia med gutter som skriver til meg, som har kjæreste? Jeg blir direkte kvalm, seriøst. Hvorfor er du i et forhold, dersom du har behov for å skrive til andre damer? Trenger du bekreftelse? Er du en douche? Idiot? A cheating bastard? Jeg er ikke den jenta som prater med deg om du er i et forhold, beklager. Jeg blir helt matt. Det verste er at disse guttene dessuten har instagram feeden sin full med bilder av seg selv og kjæresten, med fine, kjærlighets erklæringer som caption? Jeg mener, hva gir du meg? 

Senest i går kveld var det en fyr som skrev til meg på DM. Jeg vet smått hvem han er fra før, men jeg kjenner ikke fyren. Han har skrevet til meg for rundt et år siden også, men da var han tilsynelatende singel. Nå derimot, er han i et forhold og han ser veldig lykkelig ut utifra Insta å bedømme. Likevel skriver han til meg. 

Han: – Du er for fin, vet du det?

Jeg: – Du har kjæreste, respekter henne nok til å ikke skrive til andre jenter.

Hva tror dere skjedde etter han fikk det svaret i retur? Han blokkerte meg. Haha! Kanskje han fikk seg en liten tankevekker? La oss håpe det. Jeg har aldri skjønt meg på slik oppførsel. Jeg mener, om du tydeligvis har såpass stor interesse for andre, HVORFOR er du da i forholdet in the first place? Jeg føler at mange er i et forhold fordi de ikke vil såre den andre personen med å gjøre det slutt, men vet dere? Det å være sammen med en person, når det ikke er det du egentlig ønsker, er verre enn å faktisk slå opp. Ville du vært sammen med en som egentlig ikke vil være sammen med deg, eller vil du at h*n heller skal være ærlig om hvordan han føler? Jeg tipper sistnevnte.

Usch, jeg måtte bare få ut frustrasjonen. Jeg skjønner meg ikke på sånt. Enten er du i et forhold og er lojal mot kjæresten din, eller så er du singel og dermed kan gjøre hva faen du vil, som for eksempel å slide into girls DM’s. Takk for meg.

38 kommentarer
    1. Blir dårlig av sånne mannfolk… eller «mannfolk». Er ikke en ekte mann om de holder på sånn dessverre…

    2. Det er helt forferdelig! Tror enkelte at de kan få i pose og sekk? Nah, er ikke slik verden funker ass.. Blir så jævlig oppgitt! Men som sagt ; enkelte mannfolk er griser og kommer alltid til å være det! Skulle likt å sett trynet hans når kjerringa hans hadde funnet ut av dette 💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️

    3. “Trenger du bekreftelse?” Damn, tidenes elefant i det berømte huset med glass;-) Formelig utenkelig, men du har mindre selvinnsikt enn Per Sandberg (Inntil i går statsråd – en person som sitter i regjering – i Norge)

    4. håper du svarer meg fordi jeg synes du er så skjønn og sterk etter alt du har gått gjennom! Og jeg er så stolt av deg! Helt siden pH så har jeg lest bloggen din, var både enig og uenig med deg gjennom 3 årene men etter alt så er du eneste og beste bloggeren jeg vet om! Og sterk er du!! Så jeg har et spørsmål, typen min som Jeg elsker og bor sammen med, snakker med en jente som han har pult før.. han har sagt til meg at han har fjernet henne, men jeg fant ut at han snakker med henne fortsatt og skjuler det.. hva skal jeg gjøre? Love u ❤️

    5. 100% enig med deg!
      Det er også mye mer sårende at en du er glad i er utro mot deg enn at h*n slår opp med deg. Jeg hadde mye heller ønsket at typen min skulle slått opp med meg om han ikke lengre ville være sammen med meg, enn at jeg hadde funnet ut at han var utro…

    6. Helt enig! Ser ikke poenget med å skrive sånt til random jenter/gutter når man er i et forhold 🙂 med venner er det annerledes da, men man pleier vel ikke skrive slikt til venner (med mindre det er intern tull) uansett 😅

    7. Det er så stygt gjort mot kjæresten! Jeg er også en av de jentene som forteller dem hvor respektløse de er som prøver seg på andre jenter når jeg vet godt at de har dame.
      Alle som har vært i et seriøst forhold kan tenke seg hvordan det hadde føltes dersom typen hadde prøvd seg på andre jenter og lykkes med det. Og det bør de som faktisk prøver seg på folk i forhold også tenke litt på.

    8. Uten å være frekk som jeg absolutt ikke prøver på, så lurer jeg på hvorfor du filmer kroppen din såpass mye når du er misfornøyd? Og lurer på hva er poenget/hva får du ut av å bare filme mage/rumpe/pupper uten noe mening? 🙂 ikke noe frekt som sagt, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor! Trodde du ikke skulle “promotere” for dine opererte deler lenger, og da mener jeg med å ha hovedfokus på å filme akkurat de delene! Ikke at du tar helkroppsbilder, for det må du for all del gjøre 🙂 Håper på svar <3

    9. Helt enig! Kvalmt at noen kan oppføre seg sånn mot kjæresten sin. Sykt.
      Men da lurer jeg egentlig på. Hvorfor pulte du piere mens han var sammen med din «bestevenninne» Martine? Eller hvorfor sa du aldri noe til ho? Du var trosalt bestevenninna. Det er også ganske kvalmt gjort av deg. Angrer du på det?

    10. Jeg er så enig!
      Det er så sykt kvalmt av en person i det hele tatt kan gjøre noe sånt mot kjæresten sin.
      Helt sykt hvordan verden vi lever i nå, dessverre!
      Liker bloggen din godt, good working girl ;D

    11. Karoline: vet ikke hvor mange ganger jeg må si det. Pierre var singel når vi hadde sex. Det var ingenting mellom de på det tidspunktet. Dessuten hadde jeg en greie med Pierre først inne på PH, så hvis vi skal snakke om hvem som «gjorde noe mot venninna si» i utgangspunktet var ikke det meg.

    12. Hahahah så jævlig enig… fins nok av dæm for og sei det sånn.. æsj.
      Æ klare ikje la mine snakke me andre jente.. æ bli så jævlig sjalu… :-S
      E du også sånn eller ??

    13. SÅ ENIG! Driver med instagram selv, og flere menn har skrevet til meg når de har dame, jeg har rett og slett screenshotet samtalene og sendt det til dama deres, ehe.. Jeg tenker at om de er sammen med et sånt svin fortjener de å vite det stakkars, hadde min samboer gjort slin hadde jeg villet vite det! Vi jenter må stå sammen, det finnes nok mannfolk ut der, så hvorfor ta en som allerede er opptatt?!

    14. Virker som om dette innlegget er skrevet av en tolvåring.. Søstera di tatt over bloggen ellernoe? Så barnslig innlegg.

    15. Morsomt at du tar opp det temaet.. Fant ut igår at min samboer (bodd sammen i 2år) hadde sendt meldinger til jenter på instagram. «wet😘💦» mm. Til slike jenter som legger ut lettkledde bilder etter trening osv. Er oppriktig kvalm, men vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Kan liksom ikke si at jeg har sett på meldingene hans heller. Hva hadde du gjort i en slik situasjon som jeg sitter i?

    16. Mulig det her er et rart spørsmål haha, men hvordan er Marc Jacobs ringen du har i størrelsen, vurderer å bestille på Nelly, men usikker når størrelsene er S, M og L😅

    17. jeg ba rett og slett kjæresten min slutte å følge jenter han ikke vet hvem er etc. for jeg ser ikke poenget i hvorfor han har et behov for å starte å følge nye jenter han ikke kjenner. hvorfor skal han sitte å se på jenter fra andre siden av landet liksom? idk maybe im crazy (han var enig i at han ikke ville følge de da)

    18. Dessverre tror jeg det finnes mange slike. Jeg gikk selv ut av et forhold i november pga dette. Vi var sammen i over 5 år og bodde sammen i over 3 år. Fant flere ganger ut at han meldte med andre damer på ulike måter og til slutt orket jeg bare ikke mer. Tror han holdt på slik i alle disse fem åra jeg. Det var flere om gangen. Ekstreme meldinger å sende andre når man er i et forhold. Blir kvalm bare jeg tenker på det. Jeg sendte meld til noen av disse damene jeg fant også, bare får å fortelle at jeg var samboer med han og at jeg trodde han hadde glemt at han hadde samboer + at jeg nevnte at han meldte slik med flere. Noen fikk sjokk da de trodde de var den eneste, at han var singel og de var på vei mot et forhold. Han fikk seg noen haters gitt.
      Nei, singellivet er tingen og veldig bra for meg. Orker ikke flere idiotiske mannfolk.

    19. Feels, har en som skriver til meg som har både dame og barn. Og han vil ikke gjøre det slutt med henne, bare ha det litt gøy, blir serriøst kvalm av han

    20. Jeg er gift og har to barn. Og det står meget tydelig i bioen min på Instagram, og vel i basically alle bildene mine er jeg og guttene mine eller bare guttene mine i mange også. Men alika vel fikk jeg tidenes latterkrampe forleden:
      En mann på 45+ begynte å følge meg, likte omtrent alle bildene mine og skrev meg en DM. Helt enkelt «hva skjer?» i begynnelsen men jeg spurte han hvorfor han kontakter meg så svarte han «jeg ønsker et vennskap som med tiden leder til ekteskap»
      Jeg mener!!! Er det mulig???! Han var på alder med pappa, ville ha ett forhold med meg og da står deg nok så tydelig at jeg er både gift og er mamma? Hva gjør man da!? Blokker vedkommende

    21. Så enig!!! Føler ingen mannfolk er lojale lenger, har blitt alt for enkelt å være utro i en verden med sosiale medier

    22. Vilde:
      nei at man synes noen er din gjør man ikke nødvendigvis til en dårlig kjæreste. Men det går fullt an å tenke at noen ser fine ut, men går an å holde det for en sjøl og det å skrive det helt random til jenter man ikke kjenner er drøyt!

    23. Vi lever i en tid der ting og mennesker fort blir kjedelige, og alle fristelsene som står i kø, klarer ikke folk uten verdier å motstå. Bruk og kast. Lei kjæresten etter at den intense forelskelsen har lagt seg og hverdagen har slått inn? Finn noe nytt og spennende via de utallige mulighetene sosiale medier og diverse apper gir deg..

    24. hvorfor linker du aldri til «Gucci» og «Chanel» tingene men bare skriver hva de heter? LOL de har jo nettside de og.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg