JEG FIKK SOM FORTJENT

annonse

Nå er festivalhelga over, og jeg er d.ø.d. Seriøst, jeg kan ikke minnes sist jeg var sånn her bakfull. Jeg fester jo så og si aldri lenger, så når jeg først gjør det får jeg virkelig som fortjent dagen derpå. Det var jo dessuten en to dagers denne helgen, så jeg kan ikke akkurat påstå at jeg har konsumert få drinker. Det blir lenge til neste gang, det er i hvert fall sikkert og visst! Tenk at jeg klarte å feste hele tiden før? Det må være sant det de sier, at desto eldre man blir, desto mer bakfull blir man. Det kan jeg skrive under på, før ble jeg aldri bakis overhodet. Jeg får virkelig betale for all moroa i helgen i dag.

Jeg har i hvert fall hatt den gøyeste helgen på veldig lenge! Jeg storkoste meg både fredagen og lørdagen med fantastiske mennesker, sjukt stemningsfylte konserter og masse god stemning. Dette behøvde jeg. Jeg føler at det var en slags avslutning på denne sommeren. Nå er vi langt ute i august, noe jeg har vansker med å forstå. Hvor ble det av juni og juli? Jeg føler alltid at somrer generelt alltid flyr fort avgårde, men jeg tror ikke at noe har slått sommeren i år. Wow sier jeg bare. Det har skjedd så utrolig mye disse siste månedene, så jeg antar at det mest sannsynlig er forklaringen på hvorfor jeg føler det slik.

To bilder fra i går: Findings day two.

Dagen i dag har gått til å rydde leiligheten, vaske klær, henge med Ine og generelt bare tatt det veldig med ro. Jeg er drit sliten, som dere nok har forstått allerede haha. For å toppe det hele våknet jeg uten stemme i dag tidlig. Jeg må lære meg å holde kjeft i fylla, seriøst. Jeg er den irriterende jenta som skal synge med selv om hun høres ut som en kvelt sel, rope høyt og prate enda høyere. Faen, jeg er faktisk ganske irriterende på fest når jeg tenker meg om. Irriterende, men veldig energifull og gøy. Vi får håpe at vennene mine koser seg uansett, hehe.

Jeg har forresten glemt å dele vinneren av konkurransen jeg hadde i samarbeid med Nettbonus hvor premien var gavekort på Nelly på 5.000 kroner. Helle var den heldige vinneren, og hun blir kontaktet på mail av Nettbonus. Gratulerer! Og dere andre? Ny konkurranse kommer snart, så vi får krysse fingrene for seier neste gang. Klem!

27 kommentarer
    1. Giiiirl, du må prøve «bakis» fra teknikkmagasinet! Det er brustabletter du tar/drikker rett før du legger deg som skal forhindre deg i å bli dårlig dagen derpå. Jeg har prøvd dem et par ganger og det har funket bra for meg så langt 😘 ilu

    2. Jo eldre vi blir jo mindre vann vi har i kroppen, dermed blir fyllesyken «verre». Bare huske å drikke masse vann når man drikker:-)

    3. Hei! Ett spørsmål. Det kameraet du bruker når du lager vlogg, funker det greit til å ta bilder med også?
      Ville gjerne hatt et kamera som kan brukes til både bilder og video. Har ikke så mye penger at jeg kan kjøpe et til hvert formål 🙂
      Håper du gidder å ta deg tid til å svare et kjapt ja eller nei. Ha en fin dag!
      Klem

    4. Hei! Jeg bare lurte på en ting<3
      Kunne du laget et innlegg eller en video om Dubai turen osv. Skal dit med mamma, tante og kusine fordi de skal i et brylupp. Har lest meg opp på regler osv, men skjønner ikke hva jeg evnt skal ha på meg, ta med osv:?( Kunne du gitt litt basic informasjon?<3
      Love Thea

    5. Jeg har en sperre mot å spise mat som er laget av, eller har vært i kontakt med, sånne lange plast-ting som du har på neglene. Hvordan renser man dem? Feks etter å ha vært på do?

    6. Over 7000 kr for den ( sorry) støgge genseren 🙄 Du har lite å bruke penger på. I tillegg oppfører du deg som en liten jente. Jises
      Blir rett og slett flau på dine vegne

    7. Du er flau på hennes vegne for at hu kjøpte en genser til 7 k? Tror nok heller du skal være flau på dine egne vegne som faktisk sitter her som et nettroll å hakker ned på henne! Må du gi deg….

    8. Herre min hatt, kan folk slutte å ned vurdere jenta. Altså halloenn. Sliter folk for at jenta koser seg og nyter livet? Etter så stor nedtur, kan folk for en jævla kan holde munn. La ho gjøre hva enn ho vil, og hun skal kunne gjøre hva hun bil uten at NOEN skal si noen som helst. Seriøst folkens, skjerp dere!!!

    9. Hvordan lager du den eyelineren din? Den er så fin😍❤️Kan du lage en video eller noe om hvordan du lager den? ❤️ Og en ting til, hvilken vipper bruker du?😍 de vippene er så fine😍

    10. Er ikke 7000kr litt mye og bruke på ein genSer, du kjøper jo bare merkeklær! Du må jo ha budsjett for dette

    11. Stopp med hate alle sammen dere trenger ikke og hate på hun har penger så da bruker hun de om hun vil, hadde dere likt at folk hater på deg selv

    12. Hadde jeg hatt penger til det hadde jeg også kjøpt genser til 7k fra Balenciaga altså. Selvom de som kommenterer her ikke forstår det, hadde de/har de nok kjøpt noe de interreserer seg for.

    13. Av og til så er det nesten så jeg spyr av de fuckings dritt kommentarene som folk slenger om Isabel sitt forbruk. Herremin jenta har faktisk jobba for å tjene disse pengene. Sier ikke at alle slenger dritt, men noen av kommentarene minner så fuckings mye om Mads Hansen sin drittslenging. La Isabel få være den hun er. Det er helt sykt hvor mye dritt hun får fra flere av dere lesere. Flere av oss trofaste lesere blir kvalm av flere av dere. Si at det er dere som har tjent så mye som Isabel…..tror nok flere hadde brukt penger på både reiser og merkeklær. H&M er jo også merke, det er og bikbok osv. Har dere bare dritt å slenge så drit i å les bloggen i det heletatt. Så mye hat det er. Fy f*** så kvalmt!!!!
      Keep the good work going Isabel ❤
      Uten deg hadde det vært kjedelig. Vær den du er. Håper virkelig at du ikke tar deg for nær av all drittslenging fra de som kaller seg dine lesere. Noe må de jo finne interessant i og med at de faktisk leser det du skriver.
      Go’klem fra ei som synes du er topp😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg