KOPIER MEG

annonse ⎟ lenker nelly

Antrekket jeg hadde på meg på Findings dag to er den feteste looken jeg har kjørt på lenge, etter min mening! Jeg digger den oversized looken for tiden. Denne genseren fra Balenciaga har jeg sett på Instagram og jeg eeelsker den! Derfor ble det en tur til Balenciaga butikken på dagen, før festivalen. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den, selv om den var veldig stiv i prisen. Men! Jeg har en gladnyhet. Jeg kom over noen råe, nesten identiske genserer som min. Og dere? De koster ikke 7.500 kroner, haha. Skoene jeg hadde på meg er fra Louis Vuitton og ligger på under 10.000 kroner, om jeg ikke husker helt feil. Jeg har funnet frem tre kule alternativer på sko også til dere, som er kjempe rimelige i forhold.

GRÅ HER ⎟ SORT HER ⎟ ROSA HER

549 KR HER ⎟ 749 KR HER ⎟ 449 KR HER

______

Håper dere likte dette innlegget! Si gjerne i fra, så kan jeg absolutt fikse flere slike «dress like me» innlegg til dere.

27 kommentarer
    1. Selv hater jeg den oversizede looken. Føler jeg ser 40 kilo tyngre ut med baggy klær. Men kjør gjerne en “dress like me” på den vanlige stilen din! 😀

    2. Har du de første skoene? De til 550kr? Hvilken størrelse har du? Bruker du sokker i? Er de små eller store i størrelsen?

    3. Skikkelig hyggelig av deg å finne det! Vet ikke om mange som hadde tatt seg tid til å søke det opp for andre, du er en drit bra person Isabel, ikke glem det ♡

    4. Lol.. kanskje greit og skaffe seg egen crib, lappen og en bil, eller privatsjåfør? Før du skryter av 2 plagg på bloggen mens du ennå bor hjemme hos mamma som betaler regninger … voks opp Isabel..det er flaut og leke styrtrik men ha månedskort på bussen liksom 😂

    5. Kanskje et rart spørsmål.. men hvilken farge på trusa bruker du når du går med hvit bukse? Slik at den ikke ses igjennom.. ❤️

    6. Hei fine<3<3<3 Suuupert innlegg!!! <3<3<3 Gjerne fortsett med det!!! Synes du er sååå kul i denne stilen, jeg!!!
      Digger deg snuppa! Kiss and love<3<3<3

    7. Hei, jeg skal fly snart og gruer meg skikkelig (pga flyskrekk). Lurer på om du som flyr såpass mye kjenner noe ubehag med å fly, eller om du har noen tips mot flyskrekk?:/ setter pris på svar 🙂

    8. Jeg har lik din genser. Elsker den! Tenåringen min går også i Balenciaga, off white og ja Stone Island. Vi bruker masse penger på klær. Love from Anna😘

    9. Stilig antrekk – og supert at du linker til billigere alternativ, Bella <3
      Håper du fortsetter med slike innlegg .

    10. Heheh.. så morsomt at du bare går utifra at ingen har råd til antrekket du har på deg! Legger ved noe billig tjafs, og skriver at her er noe til dere? For et kvalmt bilde du har av leserene dine!

    11. Fy for en stygg genser snakker om dårlig smak og sko til under 15000nok er bare dritt spør du meg men så tjener jeg jo mye mer en deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg