JEG INNREDER MAMMAS NYE HJEM

annonse ⎟ lenker nelly

SKO HER ⎟ BUKSER HER ⎟SMYKKE HER ⎟ GENSER HER

IKEA er søren meg slitsomt, ass! Jeg liker meg sjeldent der, men i går måtte jeg ofre meg litt og dra dit med mamma og kusina mi. Mamma driver å flytter nå, og jeg elsker jo innredning for tiden. Jeg har fått meg en ny interesse, nesten. Det er et tegn på å bli voksen, er det ikke? Vi tilbrakte rundt tre timer på interiør handel i går. Jeg elsker å bidra med det jeg kan til familien, så jeg har tatt på meg innkjøp av alt av møbler og interiør til det nye hjemmet. Jeg sa til mamma at hun skulle la alt av det gamle stå igjen i den gamle leiligheten, foruten om sengene. Ny sofa, spisebord, spisestuestoler, tv-benk, gulvteppe, taklampe osv er allerede bestilt. Jeg klikket alt hjem på nett, da jeg synes at det finnes mye større utvalg der kontra i butikk. Dessuten føler jeg at “alle” har det som selges på IKEA, så det droppet vi. Vi kjøpte noen få ting der da, men for det meste var det planter, detaljer, rullegardiner og sånne småting man bare må ha. Jeg gleder meg så sykt til å se sluttresultatet når vi er i mål. Nå er jo alt kjøpt og betalt, alt som gjenstår er levering. Jeg våknet til en mail om at sofaen og stolen er på vei, så det er nok ikke lenge til den kommer på døren. Og dere? Sittegruppen er SÅ forbanna fin!!! Gleder meg så sykt til å vise dere når alt er klart. Woho!

Fine mammaen min. <3

<3 <3 <3

Jeg var totalt utslitt når jeg kom hjem fra IKEA, haha. Det blir lenge til neste gang, håper jeg. Eller, det blir det mest sannsynlig ikke ettersom jeg skal flytte innen kort tid selv også. Vel vel! I will live.

40 kommentarer
    1. Du er søren meg snill med familien! Helt enig i at en kjøper ikke møbler på IKEA. Det er så mange fine butikker i byen, og på nett. Ellos har virkelig tatt seg opp om en vil ha noe fint og billig.

    2. Haha ville bare si at et tegn på å begynne å innrede er når man begynner å bli voksen?.. det er ikke sant, jeg elsker å innrede rommet mitt med Såå mye fint og egentlig heile huset til familien å jeg er 14:)

    3. Føler du at du er et bra forbilde for søsknene dine? Sånn ut i fra alle operasjonene dine og hva du har sagt på tv og slikt. Mener ikke noe vondt, bare lurer på hva du tenker. Vurderer selv å operere puppene mine, men er redd for å føle meg som et dårlig forbilde for søsteren min..

    4. Du de gangene du reiste til dubai, hvor bodde du, hvilken by? Abu Dhabi, down town osv. Drit redd for å booke hotel i feil by..

    5. Karoline: vet du? Jeg er så mye mer enn operasjoner, Karoline, og det vet søsknene mine. Jeg vet at jeg er et døds bra forbilde for dem, og de vet at operasjoner ikke er noe som definerer meg som et godt menneske eller ikke.

    6. Sofa fra nettet?? Men… hva med sitte comforten?? En sofa bør prøves først mener nå jeg 🙈men du er jo «shoppepånettet» ekspert så da går det nok bra 😚 hi hi

    7. Vil bare si at det er så utrolig fantastisk å se hvor mye du verdsetter familien din! Du virker som ei så fin og godhjertet jente ❤️ Familien din er heldig som har deg!

    8. Prøver igjen da jeg så gjerne vil vite <3
      Uten å være frekk som jeg absolutt ikke prøver på, så lurer jeg på hvorfor du filmer kroppen din såpass mye når du er misfornøyd? Og lurer på hva er poenget/hva får du ut av å bare filme mage/rumpe/pupper uten noe mening? 🙂 ikke noe frekt som sagt, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor! Trodde du ikke skulle "promotere" for dine opererte deler lenger, og da mener jeg med å ha hovedfokus på å filme/ ta bilde av akkurat de delene! Ikke at du tar helkroppsbilder, for det må du for all del gjøre 🙂 Håper på svar <3

    9. Hei Isabel, elsker bloggen din, hadde vært utrolig gøy om du kunne laget en innrednings video når du innreder huset til moren din❤️

    10. Jeg har hørt og erfart at IKEA har mye bedre kvalitet enn for eksempel Bohus og skeidar og de andre kjedene. Kjenner mange med god råd som kjøper det meste derfra 😊

    11. Nydeligste deg altså! Også så snillt av deg ovenfor din mor 😍 du er bare godhjertet all the way through!
      Men seriøst, den toppen 🙌🏽 Hvor har du kjøpt den?? NEED IT!

    12. Du er ikke ett «døds» bra forbilde i det hele tatt. Ser du ikke selv hvordan du oppfører deg og uttaler deg? du er frekk og ekkel mot andre mennesker. I tillegg handler livet ditt og hverdagen din kun om penger og utseende.

    13. “I will live” betyr bare “Jeg skal leve”.. trur du meinte heller å skrive “i will survive” som gir mykje meir meining i den samenhengen der 🙂

    14. Helt ærlig folkens, nå må dere slutte! Isabel virker som en flott person med et hjerte av gull! Hvorfor skal man være et dårlig forbilde fordi man velger å operere seg? Det som er viktig ovenfor søsknene er at hun viser omsorg, lærer dem at man kommer lenger med ærlighet, at det er okei å gjøre feil & at livet ikke alltid er en dans på roser, noe jeg mener hun absolutt har vist at hun gjør! Jeg synes Isabel er et fantastisk forbilde for sine småsøsknen! Og det at hun filmer/ tar bilder av kroppen sin sellom hun sier hun er misfornøyd? Altså helt ærlig, er ikke det bare flott? NOk en gang et supert forbilde som viser at man er som man er & at det okei å ikke se ut som alle andre! Isabel ser fantastisk ut & er et fantastisk fint menneske mot de rundt seg, er det ikke bedre å snakke henne opp for alt det bra hun gjør? Helt ærlig, du rocker Isabel! Elsker måten du bare er deg selv på! Hold hodet høyt hevet for folket er bare alt for sjalu til å klare å rose deg for alle de fantastiske tingene du gjør!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg