TANKER FØR LEGGETID

ZzZzZzZ

💭 Jeg skulle ikke kjøpt alt det godteriet på taxfree’n. Jeg gjør ikke annet enn å småspise på mini Oreo og Buenos… Godt sommeren er over, hehe. 

💭 Nå er det under to uker til jeg reiser til Dubai med Newa! Jeg gleder meg så sjukt mye! Jeg har vært i Dubai to ganger tidligere, og jeg storkoste meg begge gangene. Jeg elsker å reise til samme destinasjon flere ganger, da blir man rutinert og vet hva som burde oppleves dit man reiser. Elsker det! Jeg har lyst til å hoppe i fallskjerm denne gangen, men jeg er i tvil på om jeg kommer til å våge. 

💭 Er det ikke rart hvordan livet plutselig endrer seg? Det er så rart å se hvor annerledes livet mitt er i dag, kontra for to-tre måneder siden. Ting forandrer seg fort, ass. 

💭 Jeg har hatt en fin dag i dag. Jeg sov over hos mamma i natt og har tilbrakt store deler av dagen i dag der. Hun holder jo på å flytte, så det var en av de første dagene i den nye leiligheten deres. Selv om det så og si er helt tomt, var det sjukt koselig å samles der. Heldigvis fikk jeg mail om at sofaen er sendt og på vei, så jeg tror ikke at det tar mange dagene før den er på plass. Flytting er så sjukt stress, dere! Nå er det ikke lenge til min tur.

💭 Det er en forbanna flue som har irritert meg i flere dager nå, men jeg har ikke samvittighet til å drepe den. Jeg har forsøkt å la den få muligheten til å fly ut ved å åpne opp alle vinduene i leiligheten på vidt gap, men tror dere den lille fisen vil forlate meg eller? Neppe. Jeg blir gaaaal.

💭 Jeg føler for å reise i hele oktober. Nå var jeg akkurat på Kypros og om to uker reiser jeg til Dubai. Jeg er hjemme i midten av september, og slik som planen ser ut nå blir jeg å reise bort så og si hele oktober. Det er ingenting som gjør meg lykkeligere enn å reise, sånn helt oppriktig. Det er når jeg befinner meg på nydelige destinasjoner jeg virkelig finner inspirasjon og livsgløden. Jeg klarer ikke sette ord på det, men jeg føler meg som et helt annet menneske når jeg er utenlands.

💭 Huskjøp stresser meg som bare fanken. Jeg driver å kikker på nye hus som er lagt ut på markedet hver eneste dag. Alle de husene jeg har falt pladask for, har vært alt for dyre. Blæææ… Drømmen hadde jo naturligvis vært å bygge mitt eget drømmehus fra scratch, men det hadde jo tatt lang tid og den tiden har jeg ikke akkurat nå.

💭 Jeg klikket meg hjem en fet bestilling fra Nelly som jeg gleder meg stort til å få på døren. Nå er det lenge siden jeg gikk loco der sist. Jeg antar at jeg ikke er den eneste som trenger å fylle på høstgarderoben?

💭 Sist men ikke minst: nå fikk jeg litt angst for at bildet jeg valgte å bruke til dette innlegget er litt drøyt? Synes dere det er det? Jeg liker bildet så godt.. Det er fint med litt kropp.

37 kommentarer
    1. Drøyt nei! Du har lagt ut verre bilder før, her ser man ikke rævva di ordentlig en gang…
      En annen ting, jeg trodde ikke at noe kunne være for dyrt til deg :-p

    2. Kan du definere hva du legger i for dyrt? Er du bestemt på hus denne gangen for å slippe å mellomlande i en leilighet? Isåfall, slik tenkte vi også. Et tips er rekkehus. Da bor man seg ikke i hjel samtidig som man bor fint og for seg selv:) Har du tenkt på det?:)

    3. Første jeg tenkte da du la ut bilde var at du og omgivelsene så skikkelig luksuriøs ut. Kjempe fint <3

    4. Du burde bli med på høstkampanjen “takk mamma takk pappa”. Siden du selv har vært fosterbarn <3 din stemme er nok den viktigste her! Bruk den for alt den er verdt!

    5. Du må begynne i det små. Kjøp en liten leilighet først. Du kan ikke kaste leiepenger ut av vinduet lenger.

    6. Ikke misforstå meg, men det var faktisk ganske «lettende» å høre deg si at noe er alt for dyrt!😅 Sunn fornuft er det mange som mangler, men du overassker stadig- jeg vil si bare oftere å oftere, at det kommer fram ting som beviser at du faktisk ikke ble født igår.

    7. Hvorfor kjøper du ikke en villa I LA eller Dubai ? Her I Dubai får du villa med 3 soverom, 3 bad og hage for NOK 3 mill. Du sier Jo selv at du trives best I Dubai/LA så hvorfor tenker du da å kjøpe I det landet du hele tiden må reise fra? Villaene her I Dubai og LA er jo mye finere enn noe av det som finnes I Norge, of MYE billigere OG air condition I alle villaer så man slipper å lide som I Norge. Kjøper du her vil du slippe å skatte mer, du blir NULL skattepliktig, hadde ikke det vært deilig !!?? Ha din egen luksus villa I Dubai og ikke noe skatt !?
      Jeg bistår deg gjerne,free of charge, hvis du vil. Du Kan kontakte meg på http://www.SDapp.global – Jeg bor her I Dubai og har mulighet til å assistere deg med alt du måtte trenger når du kommer hit

    8. Hei igjen, for kjøp av villa I Dubai, sjekk disse hjemmesidene http://www.luxhabitat.ae og http://www.propertyfinder.ae avtal noen visninger når du er her neste gang og se on du finner noe du liker hehe Dette er mer din still enn det stusselige greiene du finner på finn.no Her trenger du 31% av kjøpesummen selv, resten får du lånt her, Lett og rimelig. Jeg har god erfaring med Espace real estate company her tlf. 043069999 her er det “fri megler” så uansett hvilken villa du finner for salg, Kan du bruke den megleren du selv vil til å gjennomføre prosessen. Disse villaene Kan man Vel si er blogg vennlige haha 😁😘

    9. Om du synes det bildet er drøyt da vet ikke æ. Syns det bildet da du var på ikea for ei stund siden er drøyere. Der ser du ut som ei billig hore. Manga andre bilder du legger ut av dæ er også jævlig av deg.

    10. Hahah du legger jo ut x antall ganger mer drøye videoer på snap i den samme stillingen. Men ang. huskjøp, om du er så innstilt på et perfekt hus, ville jeg gått for et med godt utgangspunkt og riktig beliggenhet. Så kan du endre det du vil litt etterhvert.

    11. Du er så EKTE og så hærlig! De andre bloggerene har noe å lære. Du takler alt så bra, å står opp for deg selv. De er kansje de viktigste. Du er et godt forbilde.

    12. Har aldri vært fast leser, men i den siste tiden har jeg lest bloggen flere ganger i uken. Vil bare si at du er utrolig flott på mange måter. Hjerte mitt smelter når jeg ser hvor god du er med familien din og menneskene rundt deg. Den plassen du er i dag er fortjent, og du er ikke dårlig forbilde bare fordi du har tatt operasjoner. Stå på, Bella! Ha en fin dag

    13. Hvor er bodyen fra? Og den på Instagram?
      Begynt å date en fyr som elsker bodyer, så er på skattejakt!! Haha. Håper du kan svare😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg