MITT BESTE TIPS TIL Å BEVARE BRUNFARGEN

annonse

Hei dere! Tenk at sommeren nå er over? Vi kan ikke klage da, for vi har virkelig hatt den fineste norske sommeren ever. Solen har skint så og si hver eneste dag, noe som ikke akkurat er hverdagskost for oss nordmenn haha. Jeg har solt meg masse i sommer og fått en veldig dyp og fin brunfarge, synes jeg selv i hvert fall. Jeg er livredd for å miste fargen nå som høsten er her og solen ikke titter like ofte frem, og jeg antar at jeg ikke er den eneste som vil at fargen skal vare? Jeg har et genialt tips å dele med dere, som jeg selv benytter meg av.

Betakaroten er jo noe jeg har skrevet om tidligere her på bloggen, og det er noe jeg benytter meg av så og si året rundt. Ikke bare gjør tilskuddet at man får en dypere og finere brunfarge, men den gjør også slik at fargen varer mye lenger. Sistnevnte kan jeg skrive under på at stemmer, for jeg merker stor forskjell på hvor fort fargen forsvinner når jeg bruker Betakaroten, kontra når jeg ikke gjør det. Mitt aller beste tips er å benytte seg av Betakaroten, selv når sommeren er over. 

Kort fortalt til de av dere som ikke vet: Betakaroten er et kosttilskudd som gjør at man kan få dypere, mer gylden og mer varig brunfarge.

Det er også genialt å klikke seg hjem en eske eller to dersom du skal på en ferie snart? Selv reiser jeg jo til Dubai om ikke mange dagene, og jeg har selvfølgelig pakket med meg en eske til både meg og en til venninnen min som jeg reiser med. Betakaroten er seriøst det mest geniale produktet som finnes, spesielt for oss som er glad i å være tan.

KLIKK HER OG FÅ 50% RABATT PÅ BETAKAROTEN! 

8 kommentarer
    1. Hvist man ikke soler seg men fortsatt bruker betakaroten, får man fortsatt brunfarge da? F.eks om vinteren? Setter pris på svar❤️

    2. Ikke frekt ment på noen som helst måte. Men helt ærlig så synes jeg når man er utenlandsk i fargene så synes jeg det er finest og holde seg så hvit som mulig så det ikke blir for mye om du skjønner. Du er nydelig men føler du hadde passet bedre i litt lysere farge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg