NELLY-INNKJØP TIL DUBAI + RABATTKODE

annonse ⎟ nelly

VACAY MODE

Nå nærmer Dubai-turen seg med stormskritt og jeg er mer enn klar for avreise! Tidligere i uken klikket jeg hjem en svær bestilling fra Nelly med masse fine klær, sko og tilbehør til turen. Jeg elsker å ha helt nye klær på ferier! Det har faktisk ganske stor betydning for meg, uansett hvor materialistisk det høres ut. Jeg elsker klær, det vet dere jo allerede. Jeg mottok bestillingen i dag, og det første jeg gjorde var å teste alt på, samt å knipse bilder av mye av det til dere. Jeg vet jo at dere finner innkjøpene mine veldig interessante, så jeg visste med andre ord at det var ønskelig. Hehe!

Forresten! Jeg har jo en rabattkode til dere som gjelder ALT fra NLYbrands. Det er forøvrig Nelly sine egne merker jeg alltid shopper mest av, da jeg synes de har sjukt mye fint! Rabattkoden varer frem til søndag, klokken 23:59, så dere har fortsatt litt tid igjen. Hurry, hurry!

⚡️ FOR Å FÅ 20% RABATT PÅ DITT KJØP: KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «ISABEL20» I KASSEN! ⚡️

BIKINI HER

KJOLE HER

(er så sjukt forelsket i denne – så utrolig fin!!)

KJOLE HER

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER

ØRERINGER HER ⎟ TOPP HER

TOPP HER

TOPP HER

TOPP HER ⎟ LEVIS SHORTS HER

KJOLE HER

KJOLE HER

SANDALER HER

HEELS HER

SOLBRILLER MED LILLA GLASS HER

SOLBRILLER HER

BEAUTYBLENDER RENS HER ⎟ BEAUTYBLENDERS HER

SANDALER HER

AFTERSUN HER

SOLKREM HER

(skal ikke brenne meg, for en gangs skyld!)

SOLBRILLER HER

____

Nå er jeg mer enn klar for Dubai!

35 kommentarer

Siste innlegg