DISSE STEMMER JEG PÅ I SKAL VI DANSE

Halloooo fra en veldig spent Bella!

Denne lørdagen har vært veldig annerledes for min del. Jeg kan ikke minnes sist jeg var på møte på en lørdag, men det har jeg altså gjort i dag! Det er like greit da, jeg elsker jo å jobbe, uavhengig av om det er helg eller ei. Fra møtet dro jeg direkte hjem til mamma, hvor vi deretter gikk ut for å spise litt dessert.. Jeg hater meg selv for å være så sjukt godtegris. Altså, jeg klarer ikke styre meg OG jeg kan ikke en gang skylde på mensen. Faen.

Fra det ene til det andre: jeg antar at jeg ikke er den eneste som sitter i sofaen denne lørdagskvelden for å få med seg premieren på Skal Vi Danse? Jeg har gledet meg kjempe masse til å se på, noe som i grunn er ganske rart ettersom jeg ikke egentlig ikke har sett så mye på programmet før, men nå er det så mange spennende mennesker med at jeg ikke har noe valg. Hehe! Jeg synes første episode hittil har gått over all forventning – alle er jo så sjukt flinke!! Jeg kan ikke se for meg de nervene de må sitte med før de skal danse på parketten. Shit! De er søren meg vågale, det skal de virkelig ha.

Jeg synes det er spennende å høre hvem dere stemmer på? Selv har jeg stemt på både Martine, Aleks, Amalie og jeg skal stemme på Sophie Elise så fort hun har danset. Det er viktig å støtte hverandre! Jeg synes at Martine var døøøds flink. Jeg ble helt sjokkert, haha. Jeg hadde aldri klart å levere så bra allerede på første sending. All creds til henne! 

Nå skal jeg logge av bloggen igjen, se videre på SVD og slappe av resten av kvelden. Jeg har som dere kanskje forstår en meget rolig lørdag. Jeg skal jo snart reise, så da vil jeg lade opp batteriene, tilbringe tid med de jeg er glad i og ta det helt med ro. Det blir mer enn nok av fart og spenning i Dubai, for å si det mildt. 

God lørdagskveld, babes! Håper dere har hatt en nydelig helg så langt. 💕

17 kommentarer
    1. Stemte på Aleksander, heier på Martine og Amalie også!❤️ Ukensspørsmål: om du hadde blitt spurt om a være med på skal vi danse, hadde du takket ja?

    2. Måten Aleksander valgte å holde rundt kjæresten sin i staden for sin dansepartner i tida rundt då poenga skulle delast ut tykte eg var flatterande.Hans dansepartner Lillian Aasebø var litt utilpass med det såg eg.Altso har du ei sånn søt dansepartnar, so kan kjærasten vente til (i dette tilfellet til etterpå) med å legge armen rundt deg!

    3. Hei. Litt urelevant spørsmål, men bruker du tise eller lignende for å selge klær/ting du ikke bruker lengre? 😊😊

    4. Om du hadde hatt en venn eller en i familien som var med i et program der man må få stemmer for å vinne, så er jeg rimelig sikker på at du hadde stemt på de for å STØTTE dem. Det er helt normalt. Slutt å vær negativ.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg