SLIK FÅR JEG KRITTHVITE TENNER

annonse premium white

Hvite tenner er det fineste som finnes! Er dere ikke enig? Jeg har skrevet om Premium White i rundt to år nå (kanskje til og med lenger enn det), og det av god grunn. Hjemmebleking av tenner er noe jeg tidligere har syntes har vært litt tricky, mest fordi jeg aldri har følt at jeg faktisk har fått resultater. Jeg tror mange kan kjenne seg igjen i det? Jeg hadde det problemet, helt til jeg testet ut Premium White for første gang. Det var faktisk i Mexico, for tre år siden. Helt siden den gang har jeg alltid hatt dette produktet hjemme, rett og slett fordi jeg elsker det! Det er super viktig for meg at tannblekingen jeg bruker faktisk gir resultater, men også at den er skånsom mot tennene ettersom jeg har veldig sensitive tenner. Jeg har opplevd iling når jeg har testet visse andre tannblekinger, men jeg har ALDRI opplevd det med Premium White. Heldigvis!

Jeg har fått både mamma, søsteren min og venninnene mine til å bli hekta på denne tannblekingen. Mamma spurte meg senest i forrige uke om jeg kunne bestille en ny pakke til henne, ettersom hun hadde gått tom. Når til og med mamma elsker Premium White, er det søren meg et produkt som funker! Hun, om noen, er sjukt kritisk haha.

Jeg merker stor forskjell på tennene mine og smilet mitt når jeg ikke har brukt tannbleking på en stund. Så fort jeg tar en runde med Premium White, er det kritthvite smilet tilbake. Er det første gangen du tester det ut, vil jeg påstå at det tar 2-3 ganger med bleking før du vil merke den store forskjellen. Du vil så klart se det etter første runde også, men personlig syntes jeg at det ble skikkelig “wow” etter tre runder.

Slik ser en helt ny pakke ut! Det følger med en instruksjon som forklarer steg for steg hvordan det fungerer og hva du skal gjøre. Det er super duper enkelt altså, bare så det er sagt! Og det er nettopp derfor jeg elsker denne tannblekingen, for jeg orker ikke styre med noe avanserte greier. Jeg vil at det skal være effektivt, kjapt og enkelt! Selv vedlikeholder jeg to ganger i måneden. Det er naturligvis opp til hver enkelt hvor ofte du føler behov for det, men for meg holder det.

Jeg har fått et eksklusivt tilbud til dere, som gir hele 60% rabatt på Premium White! Jeg ble så sjukt glad når jeg fikk den beskjeden, jeg elsker jo å kunne gi dere gode rabatter på produkter som jeg selv elsker og bruker.

FÅ 60% RABATT PÅ PREMIUM WHITE VED Å TRYKKE HER!

10 kommentarer
    1. Hvor lenge varer ett sånnt sett? Hvor mange ganger kan man bleke tenne med en sånn pakning? Vurderer å kjøpe men det er veldig dyrt så spørst hvor lenge det holder…

    2. Jeg tror så mange flere ville kjøpt om det ikke var abonnementavtale når man kjøper det, meg inkludert. Vil bare ha første pakke for å sjekke det ut. Abonnementavtale skremmer meg litt, selv om jeg vet det ikke er bindingstid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg